hardcoresjors schreef:
Chukkels schreef:
hardcoresjors schreef:
Oke, wat is meph precies?

Het leukste spul op aarde

Beter bekent als meow-meow.
Ik ken het niet!
Vergelijkbaar met iets? of helemaal niet? totaal iets nieuws? hoe doseer je? enz.!

Google het maar

Nee, maar mephedrone is naar zeggen een beetje een combinatie tussen MDMA en coke. Het gevoel tenminste. Je krijgt een extreem hoge euforische rush, dat vele malen hoger ligt als bij MDMA terwijl je compleet helder blijft, indien niet in te hoge dosering genomen. Het effect houdt bij snuiven 3 kwartier tot een uur aan en bij oraal gebruik 2x zo lang. Echter is mephedrone in mijn ogen het best geschikt om te snuiven, omdat je dan het bedoelde gevoel hebt. Dan haal je immers het maximale uit de drug. De 'craving' bij dit spul is wel erg hoog. Dat wil zeggen dat als je er eenmaal aan begint, dat je het gevoel wilt blijven houden en je de neiging hebt om telkens bij te pakken. Dit is natuurlijk prima te doen, maar je moet wel op een gegeven moment stop kunnen zeggen. Verder is het spul niet duur (ga maar uit van 15-20 euro per gram) en met een halve gram heb je al een goede nacht de tijd van je leven. Dosering varieert overigens van 50mg tot 150mg nasaal. 80-100mg is een goede startersdosis.
Voor mij staat mephedrone met stip op nummer 1 op m'n lijstje met favoriete drugs en diegene die me afgelopen zaterdag hebben gezien op Thrillogy of de mensen die het spul ook al hebben geprobeerd, snappen denk ik wel waarom