Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 267, 268, 269, 270, 271, 272, 273 ... 1182  Volgende

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?
XTC 32%  32%  [ 46 ]
LSD 3%  3%  [ 4 ]
Amfetamine 22%  22%  [ 31 ]
Cocaine 19%  19%  [ 27 ]
Truffels/paddo’s 1%  1%  [ 1 ]
Cannabis 7%  7%  [ 10 ]
Alcohol 8%  8%  [ 11 ]
Ketamine 4%  4%  [ 5 ]
GHB 5%  5%  [ 7 ]
Totaal aantal stemmen : 142
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2011 13:01 
 
Donateur
Avatar gebruiker

zoo lang leve een slaappil! dacht ik gister nog dat slapen er niet in zat. Nou slaappil erin, en werd 14 uur later wakker!! :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2011 13:03 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Kevin-Raw schreef:
zoo lang leve een slaappil! dacht ik gister nog dat slapen er niet in zat. Nou slaappil erin, en werd 14 uur later wakker!! :yay:



haha doe je goed kef ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2011 13:34 
 
Hardtraxxer

MDMAzing schreef:
Vanavond praktijktest van de witte speakertjes! :yay:


Praktijktest geslaagd! Afbeelding

23.00 binnen, vrij snel eerste halfje gedropt. Sloeg tegen 23.45 als een bom in. Tegen 02.30 nog een halfje gedaan en heerlijk doorgespaced tot een uurtje of 07.00. Laatste keer dat ik me zo voelde was met een bruine boom, en gezien de inhoud kan dat best wel eens kloppen. :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2011 13:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MDMAzing schreef:
MDMAzing schreef:
Vanavond praktijktest van de witte speakertjes! :yay:


Praktijktest geslaagd! Afbeelding

23.00 binnen, vrij snel eerste halfje gedropt. Sloeg tegen 23.45 als een bom in. Tegen 02.30 nog een halfje gedaan en heerlijk doorgespaced tot een uurtje of 07.00. Laatste keer dat ik me zo voelde was met een bruine boom, en gezien de inhoud kan dat best wel eens kloppen. :worship:

Zo erg? :P

Ook vergelijkbaar met de fastforward?
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2011 13:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wie weet wat van de witte wolfjes dan? schijnen ook 200 mg te hebben
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2011 13:54 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

hardcoresjors schreef:
Wie weet wat van de witte wolfjes dan? schijnen ook 200 mg te hebben


Verrassend :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2011 13:56 
 

hardcoresjors schreef:
Wie weet wat van de witte wolfjes dan? schijnen ook 200 mg te hebben

Nooit van gehoord, maar hoe was het spacen in walibi?
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2011 14:03 
 
Hardtraxxer

Olijfboompje schreef:
MDMAzing schreef:
MDMAzing schreef:
Vanavond praktijktest van de witte speakertjes! :yay:


Praktijktest geslaagd! Afbeelding

23.00 binnen, vrij snel eerste halfje gedropt. Sloeg tegen 23.45 als een bom in. Tegen 02.30 nog een halfje gedaan en heerlijk doorgespaced tot een uurtje of 07.00. Laatste keer dat ik me zo voelde was met een bruine boom, en gezien de inhoud kan dat best wel eens kloppen. :worship:

Zo erg? :P

Ook vergelijkbaar met de fastforward?


Ja, echt zo erg. Had het zelf eigenlijk niet verwacht, maar vind het toch nog een behoorlijk verschil met de eekhoorn/triforce. Ze zijn zeker vergelijkbaar met de FF, maar da's ook niet zo gek, zelfde drukker. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2011 14:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MDMAzing schreef:
Zo erg? :P

Ook vergelijkbaar met de fastforward?


Ja, echt zo erg. Had het zelf eigenlijk niet verwacht, maar vind het toch nog een behoorlijk verschil met de eekhoorn/triforce. Ze zijn zeker vergelijkbaar met de FF, maar da's ook niet zo gek, zelfde drukker. ;)[/quote]
Hmmmm, oke, vetjes..
Dat word er dus een waarvan ik er een stel moet bemachtigen.
Ik ga altijd alleen voor de zwaardere pillen zodat ik kan doseren in halfjes.

Ik verdiep mij nooit zo in drukkers..
Dat zal mij eerlijk gezegd weinig boeien, maar ik geef wel om kwaliteit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2011 14:17 
 
Hardtraxxer

Olijfboompje schreef:
MDMAzing schreef:
Zo erg? :P

Ook vergelijkbaar met de fastforward?


Ja, echt zo erg. Had het zelf eigenlijk niet verwacht, maar vind het toch nog een behoorlijk verschil met de eekhoorn/triforce. Ze zijn zeker vergelijkbaar met de FF, maar da's ook niet zo gek, zelfde drukker. ;)
Hmmmm, oke, vetjes..
Dat word er dus een waarvan ik er een stel moet bemachtigen.
Ik ga altijd alleen voor de zwaardere pillen zodat ik kan doseren in halfjes.

Ik verdiep mij nooit zo in drukkers..
Dat zal mij eerlijk gezegd weinig boeien, maar ik geef wel om kwaliteit.


Als je ze kan krijgen, doen! Als je trouwens nu aan de triforce/eekhoorn kan komen mag dat dus geen probleem zijn. Eekhoorntjes worden al een paar weken niet meer gedrukt, dus de meeste hosselaars zijn daar bijna/helemaal door en gaan nu allemaal over op deze.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2011 14:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MDMAzing schreef:
Olijfboompje schreef:
MDMAzing schreef:
Zo erg? :P

Ook vergelijkbaar met de fastforward?


Ja, echt zo erg. Had het zelf eigenlijk niet verwacht, maar vind het toch nog een behoorlijk verschil met de eekhoorn/triforce. Ze zijn zeker vergelijkbaar met de FF, maar da's ook niet zo gek, zelfde drukker. ;)
Hmmmm, oke, vetjes..
Dat word er dus een waarvan ik er een stel moet bemachtigen.
Ik ga altijd alleen voor de zwaardere pillen zodat ik kan doseren in halfjes.

Ik verdiep mij nooit zo in drukkers..
Dat zal mij eerlijk gezegd weinig boeien, maar ik geef wel om kwaliteit.


Als je ze kan krijgen, doen! Als je trouwens nu aan de triforce/eekhoorn kan komen mag dat dus geen probleem zijn. Eekhoorntjes worden al een paar weken niet meer gedrukt, dus de meeste hosselaars zijn daar bijna/helemaal door en gaan nu allemaal over op deze.

Dat komt wel goed. :)

Triforce/eekhoorntjes vond ik niet veel boeiends.
Alleen de blauwe boompjes, fastforwards en bruine bomen zijn mij bijgebleven als pillen die ik echt interessant vond.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2011 14:27 
 
Hardtraxxer

Olijfboompje schreef:
Triforce/eekhoorntjes vond ik niet veel boeiends.
Alleen de blauwe boompjes, fastforwards en bruine bomen zijn mij bijgebleven als pillen die ik echt interessant vond.


De M die is gebruikt voor de speakers komt ergens anders vandaan dan die van de eekhoorns, hoewel ik persoonlijk nog niet zo overtuigd ben van het feit dat andere M een andere ervaring geeft spreek ik het ook niet tegen. Wie weet zullen deze je dan weer goed bevallen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2011 14:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MDMAzing schreef:

Ja, echt zo erg. Had het zelf eigenlijk niet verwacht, maar vind het toch nog een behoorlijk verschil met de eekhoorn/triforce. Ze zijn zeker vergelijkbaar met de FF, maar da's ook niet zo gek, zelfde drukker. ;)

Is niet dezelfde drukker. De drukker van de olifanten-reeks is de drukker van de Fast Forward ;)
Maar goed, ik zweer vanaf nu bij mephedrone op feestjes denk ik. Veel controleerbaarder en je weet precies waar je aan toe bent. En het bijpakken is stukken leuker. Geeft ook een leuke kick om midden in de zaal 2 minuten lang de snuifprocedure door te lopen. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2011 14:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Banaanslak schreef:
hardcoresjors schreef:
Wie weet wat van de witte wolfjes dan? schijnen ook 200 mg te hebben

Nooit van gehoord, maar hoe was het spacen in walibi?


Was wel grappig, ben niet in een grote achtbaan geweest, ik was bang dat ik wat aan me hard kreeg hahaha, ik heb me nog een beetje ingehouden, maar in attracties als de hoedjes heb ik me prima vermaakt haha, dat was echt grappig!
Maarja vandaag brakheid valt wel mee omdat ik uitgenuchterd was toen ik naar huis ging, vandaag tentamens gingen prima!
En het was gister gezellig in walibi world, dus ik heb me prima vermaakt! :P
had 2 halve eekhoorntjes op, waren zeker lekker! :thumbup:
andere hadden eekhoorntjes of supermans, verschilde, maar iedereen was er goed aan! :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2011 14:39 
 
Hardtraxxer

Chukkels schreef:
MDMAzing schreef:

Ja, echt zo erg. Had het zelf eigenlijk niet verwacht, maar vind het toch nog een behoorlijk verschil met de eekhoorn/triforce. Ze zijn zeker vergelijkbaar met de FF, maar da's ook niet zo gek, zelfde drukker. ;)

Is niet dezelfde drukker. De drukker van de olifanten-reeks is de drukker van de Fast Forward ;)
Maar goed, ik zweer vanaf nu bij mephedrone op feestjes denk ik. Veel controleerbaarder en je weet precies waar je aan toe bent. En het bijpakken is stukken leuker. Geeft ook een leuke kick om midden in de zaal 2 minuten lang de snuifprocedure door te lopen. ^^


En wie denk je dat de eerste Jumbo's gedrukt heeft? ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2011 14:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MDMAzing schreef:
Olijfboompje schreef:
Triforce/eekhoorntjes vond ik niet veel boeiends.
Alleen de blauwe boompjes, fastforwards en bruine bomen zijn mij bijgebleven als pillen die ik echt interessant vond.


De M die is gebruikt voor de speakers komt ergens anders vandaan dan die van de eekhoorns, hoewel ik persoonlijk nog niet zo overtuigd ben van het feit dat andere M een andere ervaring geeft spreek ik het ook niet tegen. Wie weet zullen deze je dan weer goed bevallen!

Ik denk ook niet dat het een andere ervaring gaat geven.
Ik denk ook niet zo dat er verschil gaat komen.

Het is echter wel zo dat de pillen die ik daar noemde altijd de beste ervaringen hebben gegeven en altijd kwaliteit hebben gegarandeerd. Daarom het liefste dat ''soort'' pillen.
Ben benieuwd!
Word dan een speakertje @ Qountdown.
Chukkels schreef:
Is niet dezelfde drukker. De drukker van de olifanten-reeks is de drukker van de Fast Forward ;)
Maar goed, ik zweer vanaf nu bij mephedrone op feestjes denk ik. Veel controleerbaarder en je weet precies waar je aan toe bent. En het bijpakken is stukken leuker. Geeft ook een leuke kick om midden in de zaal 2 minuten lang de snuifprocedure door te lopen. ^^

Ben ik met je eens, dat weet je.
Alleen wil ik mephedrone niet te vaak doen.
Ik ben er toch iets te gevoelig voor op veel fronten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2011 15:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MDMAzing schreef:
Chukkels schreef:
MDMAzing schreef:

Ja, echt zo erg. Had het zelf eigenlijk niet verwacht, maar vind het toch nog een behoorlijk verschil met de eekhoorn/triforce. Ze zijn zeker vergelijkbaar met de FF, maar da's ook niet zo gek, zelfde drukker. ;)

Is niet dezelfde drukker. De drukker van de olifanten-reeks is de drukker van de Fast Forward ;)
Maar goed, ik zweer vanaf nu bij mephedrone op feestjes denk ik. Veel controleerbaarder en je weet precies waar je aan toe bent. En het bijpakken is stukken leuker. Geeft ook een leuke kick om midden in de zaal 2 minuten lang de snuifprocedure door te lopen. ^^


En wie denk je dat de eerste Jumbo's gedrukt heeft? ;)

Geen idee. Maar volgens mijn bronnen was de Fast Forward niet van de eekhoorn-drukker :P Maar goed, hij kan er naast zitten.

Olijfboompje schreef:
MDMAzing schreef:
Olijfboompje schreef:
Triforce/eekhoorntjes vond ik niet veel boeiends.
Alleen de blauwe boompjes, fastforwards en bruine bomen zijn mij bijgebleven als pillen die ik echt interessant vond.


De M die is gebruikt voor de speakers komt ergens anders vandaan dan die van de eekhoorns, hoewel ik persoonlijk nog niet zo overtuigd ben van het feit dat andere M een andere ervaring geeft spreek ik het ook niet tegen. Wie weet zullen deze je dan weer goed bevallen!

Ik denk ook niet dat het een andere ervaring gaat geven.
Ik denk ook niet zo dat er verschil gaat komen.

Het is echter wel zo dat de pillen die ik daar noemde altijd de beste ervaringen hebben gegeven en altijd kwaliteit hebben gegarandeerd. Daarom het liefste dat ''soort'' pillen.
Ben benieuwd!
Word dan een speakertje @ Qountdown.

True, dat heb ik dus ook. Bijvoorbeeld de Q-Dance en de eekhoorn bevielen mij totaal niet goed. Tenminste in de zin dat ze veel te snel uitwerkten en vervolgsnoepjes niet goed hun werk deden. De eerste was altijd prima, daarna was het alleen maar vager worden en niet meer hetzelfde gevoel hebben. En ik heb hier ook meerdere mensen over gehoord, dus het is mogelijk dat kwaliteit van de M hier oorzaak aan is, al doe ik daar liever geen uitspraken over. Bij de olifanten bijvoorbeeld, was het gevoel wél constant, evenals bij de groene eekhoorntjes en canadezen. Zaterdag trouwens wél een mindere ervaring gehad met de oranje olifant. Al denk ik dat de reden is, dat ik om kwart over 10 een patatje heb gegeten en kwart voor 11 al een hele erin gedonderd heb :P Na een uur was het nog steeds niet helemaal het gevoel zoals ik had verwacht/gehoopt en toen nog maar een halfje erin geflikkerd. Maar op het inslaan van dat ding had ik niet meer lopen wachten, omdat ik 5 minuten daarna Daniël tegenkwam die al wou beginnen met de meph. Nou ja, prima, dus toen ook maar begonnen. Geen idee dus hoe dat halfje werkte, aangezien de meph het compleet overdondert.
Qountdown gaat leuk worden overigens. Planning is om tegen 5 voor 12 een flinke lijn meph erin te gooien, zodat de rush om middernacht perfect is :P

Olijfboompie schreef:
Chukkels schreef:
Is niet dezelfde drukker. De drukker van de olifanten-reeks is de drukker van de Fast Forward ;)
Maar goed, ik zweer vanaf nu bij mephedrone op feestjes denk ik. Veel controleerbaarder en je weet precies waar je aan toe bent. En het bijpakken is stukken leuker. Geeft ook een leuke kick om midden in de zaal 2 minuten lang de snuifprocedure door te lopen. ^^

Ben ik met je eens, dat weet je.
Alleen wil ik mephedrone niet te vaak doen.
Ik ben er toch iets te gevoelig voor op veel fronten.

Ja, dat snap ik. Het is extreem verleidelijk spul. Als je er eenmaal aan begint, dan is het ook fucking moeilijk om een grens te trekken en ermee te stoppen, als het spul nog niet op is. Daarom was die avond van de 2 gram ook een wake-up call voor mij. Ik heb mijn vooropgestelde grens van 1200mg, met een standaarddeviatie van ongeveer 0,2 gram xd Daarom vond ik het ook wel genoeg tegen een uur of 6 (oude tijd) met het spul, al zou ik mijn god niet weten hoeveel ik precies op had. Zal wel tegen de gram aanzitten ofzo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2011 15:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Haha, weer flinke plannen voor Qountdown zo te zien :P
Ik zie wel wat er gebeurd met Qountdown.
Nieuwjaar moet vergetelijke avond worden. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2011 15:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik wil ook meph proberen, het liefst op Qountdown. :) Heb afgelopen weekend wel gemerkt dat ik x echt een beetje saai begin te vinden, de magie is er vanaf. Had 7 weken pauze dus daar hoort het niet aan te liggen. En Qountdown is over 9 weken, en ik wil mijn oud & nieuw niet verneuken door maar 1 a 2 uurtjes lekker te gaan en vanaf dan kut.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2011 15:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nando schreef:
Ik wil ook meph proberen, het liefst op Qountdown. :) Heb afgelopen weekend wel gemerkt dat ik x echt een beetje saai begin te vinden, de magie is er vanaf. Had 7 weken pauze dus daar hoort het niet aan te liggen. En Qountdown is over 9 weken, en ik wil mijn oud & nieuw niet verneuken door maar 1 a 2 uurtjes lekker te gaan en vanaf dan kut.

Ik lees een stille hint.

De mensen hier kennende wordt die ook vast wel goed opgevat xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2011 15:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Olijfboompje schreef:
Haha, weer flinke plannen voor Qountdown zo te zien :P
Ik zie wel wat er gebeurd met Qountdown.
Nieuwjaar moet vergetelijke avond worden. :P

Ik ga voor onvergetelijk. Ik durf te wedden dat als ik mijn oude planning had ingezet op Thrillogy, dat ik dat toch wel wat gaten in m'n geheugen zou hebben. Met mephedrone heb je dat juist totaal niet. Weet alles nog! :woot:

Olijfboompje schreef:
Nando schreef:
Ik wil ook meph proberen, het liefst op Qountdown. :) Heb afgelopen weekend wel gemerkt dat ik x echt een beetje saai begin te vinden, de magie is er vanaf. Had 7 weken pauze dus daar hoort het niet aan te liggen. En Qountdown is over 9 weken, en ik wil mijn oud & nieuw niet verneuken door maar 1 a 2 uurtjes lekker te gaan en vanaf dan kut.

Ik lees een stille hint.

De mensen hier kennende wordt die ook vast wel goed opgevat xd

Mond-op-mondreclame is goed, jwz! :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2011 15:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Olijfboompje schreef:
Nando schreef:
Ik wil ook meph proberen, het liefst op Qountdown. :) Heb afgelopen weekend wel gemerkt dat ik x echt een beetje saai begin te vinden, de magie is er vanaf. Had 7 weken pauze dus daar hoort het niet aan te liggen. En Qountdown is over 9 weken, en ik wil mijn oud & nieuw niet verneuken door maar 1 a 2 uurtjes lekker te gaan en vanaf dan kut.

Ik lees een stille hint.

De mensen hier kennende wordt die ook vast wel goed opgevat xd

Haha, zo was het ook niet helemaal bedoeld. xd Maar het lijkt me wel vet, wil het wel graag proberen. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2011 18:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nando schreef:
Olijfboompje schreef:
Nando schreef:
Ik wil ook meph proberen, het liefst op Qountdown. :) Heb afgelopen weekend wel gemerkt dat ik x echt een beetje saai begin te vinden, de magie is er vanaf. Had 7 weken pauze dus daar hoort het niet aan te liggen. En Qountdown is over 9 weken, en ik wil mijn oud & nieuw niet verneuken door maar 1 a 2 uurtjes lekker te gaan en vanaf dan kut.

Ik lees een stille hint.

De mensen hier kennende wordt die ook vast wel goed opgevat xd

Haha, zo was het ook niet helemaal bedoeld. xd Maar het lijkt me wel vet, wil het wel graag proberen. :)

Het is ook vet. ^^

Ff een vraagje voor diegene die het inmiddels hebben mogen ervaren. Ik heb van iemand gehoord dat mephedrone ontiegelijk brandt in je neus. Nou heb ik daar zelf totaal geen last van en vind ik het een piece of cake en zelfs lekker kriebelen. Meer mensen die het branderige gevoel hebben ondervonden? Indien het antwoord ja is, heb ik denk ik wel een logische verklaring. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2011 18:05 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Mwa... De eerste keren vond ik het wel een beetje branden.. Maar op Thrillogy bijv weer totaal niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2011 18:07 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Ik wil het ook wel eens proberen op Qountdown als ik die verhalen zo hoor, alleen ik zou me god niet weten hoe ik er aan moet komen xd
Vorige  1 ... 267, 268, 269, 270, 271, 272, 273 ... 1182  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic