Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 266, 267, 268, 269, 270, 271, 272 ... 1182  Volgende

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?
XTC 32%  32%  [ 46 ]
LSD 3%  3%  [ 4 ]
Amfetamine 22%  22%  [ 31 ]
Cocaine 19%  19%  [ 27 ]
Truffels/paddo’s 1%  1%  [ 1 ]
Cannabis 7%  7%  [ 10 ]
Alcohol 8%  8%  [ 11 ]
Ketamine 4%  4%  [ 5 ]
GHB 5%  5%  [ 7 ]
Totaal aantal stemmen : 142
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2011 10:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

HardstyleLover90 schreef:
In een pretpark. Juist ja. Lijkt me echt waardeloos. :thumbdown: Op een feestje vind ik het juist zo geniaal omdat de helft (of meerderen) om je heen ook leip is. ^^ Sta je daar morgen met een leipe kop in de wachtrij tussen de families & kids te wachten totdat je in een attractie mag, ideaaaal. Ben zelf nu mooi aan 't pauzeren, dan mag ik mooi op Qlimax weer :) Kijk er al na uit ^^

Lijkt mij wel gek hoor! :P
er gaan vollop veel jongeren met dat walibi haloween, en een beetje spacen op monsters zal er ook wel mee doorgaan, dan een beetje in attracties gaan die niet te heftig zijn zodat ik geen hart aanval krijg! :P
en kijken naar de wacht rijen natuurlijk, neee ik vermaak me uitstekend vanmiddag maar doe het wel rustig aan! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2011 11:24 
 
Donateur
Avatar gebruiker

zoo heerlijk feestje Thrillogy, alleen maar pep geslikt! ging perfect.
Helaas wel plafonddienst, denk dat ik 600mg op heb over heel de avond. (11uur begonne)
En van mij had het feest nog wel langer mogen duren! :) De tering nog steeds volop energie
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2011 11:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kevin-Raw schreef:
zoo heerlijk feestje Thrillogy, alleen maar pep geslikt! ging perfect.
Helaas wel plafonddienst, denk dat ik 600mg op heb over heel de avond. (11uur begonne)
En van mij had het feest nog wel langer mogen duren! :) De tering nog steeds volop energie

Hahaha echt he, als je hebt gesnoven kan zo'n feest niet lang genoeg duren! :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2011 12:15 
 
Hardtraxxer

Kevin-Raw schreef:
zoo heerlijk feestje Thrillogy, alleen maar pep geslikt! ging perfect.
Helaas wel plafonddienst, denk dat ik 600mg op heb over heel de avond. (11uur begonne)
En van mij had het feest nog wel langer mogen duren! :) De tering nog steeds volop energie


haha dat gevoel ken ik, had ik ook op q-base. Heb twee nachten niet kunnen slapen ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2011 12:16 
 
Hardtraxx Veteran

Hier ook een mooi plafond.. Hopelijk vannacht wel slapen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2011 12:20 
 
Hardtraxxer

wat heeft gij genutigd vanacht?
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2011 12:37 
 
Hardtraxx Veteran

suikerklontje schreef:
wat heeft gij genutigd vanacht?

Peppie xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2011 12:40 
 
Hardtraxxer

Hoofdcoach schreef:
suikerklontje schreef:
wat heeft gij genutigd vanacht?

Peppie xd

Geen cokie?
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2011 12:47 
 
Hardtraxxer

Olijfboompje schreef:
Ik heb nou toch iets vernomen :P

Niet voor de doorsnee gebruiker haha...
Het is echter wel leuk jullie lekker te maken, maar als jullie het zouden horen, zouden jullie waarschijnlijk gelijk zeggen dat jullie het nooit zouden doen :P


doornappelzaadjes??
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2011 12:59 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Gister XTC geslikt voel me nu zo beroerd en futloos me buik voelt ook vervelend aan omdat ik gister avond natuurlijk helemaal niks meer heb gegeten
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2011 13:03 
 
Hardtraxxer

Flexibel schreef:
Gister XTC geslikt voel me nu zo beroerd en futloos me buik voelt ook vervelend aan omdat ik gister avond natuurlijk helemaal niks meer heb gegeten

1e keer? Morgen is voel je je al wel veel beter. Als het kan drink vruchtensappen. Dat is nu wel lekker.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2011 13:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Och, och, och! Wat heb ik me afgelopen nacht toch goed vermaakt. Misschien wel het beste gevoel op een feest tot nu toe bij mij. Want ik kan me geen dingen heugen waar ik me én zo geweldig voelde én ik me het na afloop kon herinneren. Dit was gewoon :loving: :loving: :loving: in het kwadraat en dat voor ruim 7 uur lang!

En voor dit gevoel is en kan ook maar 1 schuldige aan te wijzen zijn:

Mephedrone

En ik denk dat ik weer een hoog aantal potentiële mephliefhebbers heb gerecruteerd vannacht. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2011 13:30 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

0xygen schreef:
Flexibel schreef:
Gister XTC geslikt voel me nu zo beroerd en futloos me buik voelt ook vervelend aan omdat ik gister avond natuurlijk helemaal niks meer heb gegeten

1e keer? Morgen is voel je je al wel veel beter. Als het kan drink vruchtensappen. Dat is nu wel lekker.


Nee niet de eerste keer ;)
Ben mezelf nu ook aan het dwingen om wat brood te eten
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2011 15:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

4-fa is echt de drug voor mij op hardstyle feesten :) Super fijne roes zonder wazigheid, echt lekker, vooral icm de hardstyle die in de headhunterz zaal werd gedraaid gister :) Werkte alleen wel snel uit naar mijn idee, zo'n 5 uur na 1e dosis (140mg) en 2 uur na 2e dosis (40mg) voelde ik m'n benen wel aardig goed en begonnen m'n armen af en toe wat moe te worden. Toen realiseerde ik me dat ik alsnog een hoop minder last had dan wanneer nuchter, dus met die gedachte lekker doorgefeest, iig op alle vette nummers :)

Zou het echt aanraden voor degene die een extra lekker gevoel willen op een hardstyle feest, zonder wazig te worden. De piek is niet erg sterk of erg lang, maar wel 'gewoon' super fijn.

Ben benieuwd naar de schade van de combi 4-fa en pep. Aangezien het vergelijkbare drugs zijn, zou je mss verwachten dat de combinatie geen of weinig extra schade oplevert. Mocht dit zo zijn, ga ik mss in de toekomst voor deze combinatie (150mg 4-fa beginnen en dan over op pep zo'n 3-4 uur later). Weet er iemand hier meer over?
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2011 17:19 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Gister ook 4-fa gedaan, vervolgens nog 2 caps van +-200 mg Methylone erbij gegooid. Geweldige euforische piek gehad die deze keer wat langer aanhield. Eveneens heel helder, geen last van vreemde vervormingen. Tegen het einde nog een rode eekhoorn erbij, piek kwam niet echt meer terug maar helaas wel weer wat wazigheid. Resultaat: liep er weer eens doelloos en verschrikkelijk bij. Gelukkig maakte dat voor het laatste uur ook niet echt meer uit.

Echter ook alweer de 3e zondag op rij dat ik mezelf afvraag waar dit uberhaupt allemaal goed voor is. Zelf raak ik bij iedere keer weer meer besef van tijd en acties kwijt, en mensen in mijn vriendenkring/omgeving ontsporen zo hard dat ik er zelfs wakker van kan liggen. Is dat waar al dat feesten toe moet leiden? Even de week afwachten en kijken of het niet de dip is die spreekt, maar een goed teken is het niet als ik alweer zomaar in staat ben om al die tyfuszooi door de plee te spoelen en mn handen er zo ver mogelijk van af te trekken. Denk dat dit echt het ideale moment is om te stoppen. Voor altijd is misschien wat overdreven, maar iig zo lang tot ik weer het gevoel heb dat ik weer kan feesten zonder dat drugs een primair onderdeel uitmaakt van de beleving.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2011 19:03 
 
Hardtraxxer

@dawasiknie : Vrienden van mij gaan nu ook al elke week lijntjes nemen etc. Vind het erg onverstandig. Heb ze dat ook wel gemeld. Maar zelf gebruik ik nu al een tijdje niet meer. Gewoon omdat ik het niet chill vind de dag er na.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2011 19:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Je moet doen wat je goed acht en als dit hetgeen is wat jij denkt dat werkt, dan moet je dit doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2011 22:08 
 
Hardtraxx Veteran

Had weer vermoeidheidshallucinaties dankzij m'n plafonddienst xd zag in een flits dat ik weer in de trein zat bijv of ik zag iemand in de kamer :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2011 22:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ben echt verrassend fit voor een zondag. Op een droge bek na, totaal geen lichamelijke klachten, hoewel mijn neus ietsjes anders aanvoelt. Eten was makkelijk, 3 uur slaap meegepakt in de middag. Er zijn steeds meer redenen voor mij om af te stappen van XTC. :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2011 00:03 
 

Benzo Fury bij Spuiten en Slikken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2011 00:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

echte_oostzaner schreef:
Benzo Fury bij Spuiten en Slikken.

Ik was en ben echt benieuwd naar dit spul, maar ik heb gewoon niet de behoefte om het te bestellen haha. Al ben ik wel een paar keer tot de 'bijna aanschaf' overgegaan, uiteindelijk toch telkens vanaf gezien. Maar als het voor het oprapen ligt, dan ben ik niet beroerd om het uit te proberen ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2011 06:29 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
Och, och, och! Wat heb ik me afgelopen nacht toch goed vermaakt. Misschien wel het beste gevoel op een feest tot nu toe bij mij. Want ik kan me geen dingen heugen waar ik me én zo geweldig voelde én ik me het na afloop kon herinneren. Dit was gewoon :loving: :loving: :loving: in het kwadraat en dat voor ruim 7 uur lang!

En voor dit gevoel is en kan ook maar 1 schuldige aan te wijzen zijn:

Mephedrone

En ik denk dat ik weer een hoog aantal potentiële mephliefhebbers heb gerecruteerd vannacht. :lol:



Godver wat is dat spul toch goddelijk (ook bij thuisgebruik!) op een feestje.. :love:.
Door mn mdma wat ik al binnen gehad had, en die lekkere puntjes... Mhmm.. Dat gevoel van binnen :love: .

En er hebben nog wel meer mensen genoten van mijn gevoel... Hahah :innocent:


Gister op onze after nog een g-tje genomen. Die gozer maakt t zelf. Hij zei al : Erg sterk spul.. Dus let op!
Afijn.. Eerste halve dopje ging goed, 2 uur gewacht.. Bijgepakt.. 3/4e dopje... Jaa hoor.. Daar ging Jeff3rd.
Kronkelen op de vloer.. Werd alleen effe misselijk (Niet zo gek als je al een behoorlijke tijd niks gegeten hebt) dus boven de wc gehangen. Kwam een beetje zwarte derrie uit :x . Toen nog even half boven de wc gehangen.. Toen werd ik (volgens mij een kwartier later) van de wc gehaald. Want ik zat er wel erg lang. De piek was ook over.. En voelde me weer heerlijk (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2011 12:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

echte_oostzaner schreef:
Benzo Fury bij Spuiten en Slikken.

Ik hoorde onlangs iets waar ik het toch wel mee eens was.
Spuiten & Slikken doet niet veel goeds op het moment.
Ze gaan veel in op onbekendere drugs waardoor het veel meer bij het grote publiek komt en hierdoor is er kans dat mensen meer willen gaan proberen/experimenteren met drugs waar ze weinig tot niks over weten.

Dit soort drugs moeten ze niet in de uitzending naar voren brengen naar mijn mening. Zo zijn er wel meer waar ze beter van af kunnen zien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2011 12:21 
 
Donateur
Avatar gebruiker

MDMA bijv..
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2011 12:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
MDMA bijv..

Robert, je bent goed in trollen hoor.
Vorige  1 ... 266, 267, 268, 269, 270, 271, 272 ... 1182  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic