Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 265, 266, 267, 268, 269, 270, 271 ... 1182  Volgende

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?
XTC 32%  32%  [ 46 ]
LSD 3%  3%  [ 4 ]
Amfetamine 22%  22%  [ 31 ]
Cocaine 19%  19%  [ 27 ]
Truffels/paddo’s 1%  1%  [ 1 ]
Cannabis 7%  7%  [ 10 ]
Alcohol 8%  8%  [ 11 ]
Ketamine 4%  4%  [ 5 ]
GHB 5%  5%  [ 7 ]
Totaal aantal stemmen : 142
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2011 04:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

gewoon niks gebruiken dan kun gaan, staan en zitten waarneer je maar wil :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2011 07:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Banaanslak schreef:
Klos schreef:
Ik heb nog nooit de tijd genomen om er eens lekker voor te gaan zitten, is dat aan te raden eigenlijk? Heb nooit de behoefte gehad om dat te doen.

Dan loop je het risico dat je het zitten zo lekker vind dat je de rest van het feest alleen maar op je reet zit xd Spreek uit ervaring.

anders ik wel...
op the viper zat ik op me reet toen hij insloeg, als ik wou gaan stampen ging ik maar weer zitten, hele avond gechillt, echt zonde maar had het wel naar me zin! :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2011 08:12 
 

Banaanslak schreef:
Klos schreef:
Ik heb nog nooit de tijd genomen om er eens lekker voor te gaan zitten, is dat aan te raden eigenlijk? Heb nooit de behoefte gehad om dat te doen.

Dan loop je het risico dat je het zitten zo lekker vind dat je de rest van het feest alleen maar op je reet zit xd Spreek uit ervaring.


Ja klopt xd had ik op black toen de hardcore begon heb daar 4 uur op me gat naar andere mensen zitten kijken die van de wap waren en flink gaan lopen lachen.
Daarna dacht ik bij me zelf dat ik er veel erger aan toe was >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2011 08:53 
 
Donateur
Avatar gebruiker

DarkBeatz schreef:
Banaanslak schreef:
Klos schreef:
Ik heb nog nooit de tijd genomen om er eens lekker voor te gaan zitten, is dat aan te raden eigenlijk? Heb nooit de behoefte gehad om dat te doen.

Dan loop je het risico dat je het zitten zo lekker vind dat je de rest van het feest alleen maar op je reet zit xd Spreek uit ervaring.


Inderdaad, zitten gaan is a no go on xtc :list:

Oneens, ik hou het op de een of andere manier niet meer vol met XTC als ik alleen maar sta en los ga op zo'n feest. Kwartiertje zitten moet ik eigenlijk wel ff inlasten anders gaat het de laatste uurtjes mis. Tenzij je echt verschrikkelijk lekker gaat maar dan heb je toch nergens last van.

Zodra ik merk dat mijn lichaam mij tegen gaat werken, ga ik gewoon ff zitten. En heb er dan ook totaal geen moeite mee om weer op te staan en verder te knallen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2011 10:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Over 12 uur van het padje :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2011 10:58 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Slechte zaak Ome Chukkels.. Neem eens een voorbeeld aan mij.. Ik ga vanavond nuchter!
(Gelukkig duurt de avond tot 00:00, en is het daarna een nieuwe dag.. plus nacht xd )
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2011 11:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jeff3rd schreef:
Slechte zaak Ome Chukkels.. Neem eens een voorbeeld aan mij.. Ik ga vanavond nuchter!
(Gelukkig duurt de avond tot 00:00, en is het daarna een nieuwe dag.. plus nacht xd )


Ik ga ook pas morgen vdk ^^ Nouja, half vdk :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2011 11:55 
 
Hardtraxxer

Vanavond praktijktest van de witte speakertjes! :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2011 12:08 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

MDMAzing schreef:
Vanavond praktijktest van de witte speakertjes! :yay:

Ik wil ze ook :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2011 12:35 
 
Hardtraxxer

Klos schreef:
MDMAzing schreef:
Vanavond praktijktest van de witte speakertjes! :yay:

Ik wil ze ook :(


Goed zoeken, vooral bij je lokale eekhoorn dealer, ze zijn vorige week daar uitgerold... ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2011 12:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MDMAzing schreef:
Vanavond praktijktest van de witte speakertjes! :yay:

Ik moet nog een paar weken wachten tot ik ze zelf kan testen :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2011 13:02 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Jeff3rd schreef:
Slechte zaak Ome Chukkels.. Neem eens een voorbeeld aan mij.. Ik ga vanavond nuchter!
(Gelukkig duurt de avond tot 00:00, en is het daarna een nieuwe dag.. plus nacht xd )


Wat ging je ook alweer doen voordat je naar het feest ging zei je net? xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2011 14:37 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ja.. Uhhh.. Plannen zijn gewijzigd jaaa! :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2011 14:39 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Vanavond weer een keertje lekker van de wap op thrillogy! :D
Laatste keer was Dominator, dus ik mag weer :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2011 15:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Binnenkort eens truffels doen, ben benieuwd :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2011 16:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

4-FA is afgewogen :woot: Van de week maar ns andere kleuren en maten capsules gehaald, zodat ik niet met verschillende zakjes hoef te werken om de hoeveelheden te onderscheiden, en zodat m'n 140mg gewoon in 1 cap past :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2011 17:12 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

PNXRMX schreef:
4-FA is afgewogen :woot: Van de week maar ns andere kleuren en maten capsules gehaald, zodat ik niet met verschillende zakjes hoef te werken om de hoeveelheden te onderscheiden, en zodat m'n 140mg gewoon in 1 cap past :)


Ik heb ook 140mg 4-FA :woot: (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2011 17:22 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Vanavond weer lekker aan de oranje qdancies :) en in de bus er naar toe een klein beetje Pepepepepepepep Zin in!
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2011 18:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DarkBeatz schreef:
PNXRMX schreef:
4-FA is afgewogen :woot: Van de week maar ns andere kleuren en maten capsules gehaald, zodat ik niet met verschillende zakjes hoef te werken om de hoeveelheden te onderscheiden, en zodat m'n 140mg gewoon in 1 cap past :)


Ik heb ook 140mg 4-FA :woot: (L)


Heb alleen per ongeluk 40mg in de 2e cap gedaan ipv 50mg... maar het zal wel goedkomen. Ook vitamines mee voor vlak voor het feest en een vitamine E (meer paste er niet bij) voor tijdens het feest :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2011 18:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat weten jullie van Blauwe Superman?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2011 18:49 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ze vliegen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2011 19:45 
 
Hardtraxxer

Chukkels schreef:
MDMAzing schreef:
Vanavond praktijktest van de witte speakertjes! :yay:

Ik moet nog een paar weken wachten tot ik ze zelf kan testen :(


Weet je wat grappig is... Jij hebt ze al bijna aangeraakt, je weet het alleen zelf niet. Toen wist trouwens ook nog bijna niemand dat ze er aan zaten te komen. :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2011 00:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

morgen naar walibi, heb toch nog 1 eekhoorn geregelt, eet em smiddags, en ga gewoon in de draaimolen! :D
ben nu dronkert als een toeret, die whisky komyt keihard, ga zoi lekker slapen, 1 uurtje extra, en morgen lekker walibi hgenieten van de mdma dus! :D
vanavond was ik de enige duie dronkert was van een groep van 6 man, en de rest gaat morgen ook aan de xtc, godse grappig hoe edereen naar de klote aws!
leuke avond, whisky is ook grappig hahaha! :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2011 06:21 
 
Hardtraxxer

In een pretpark. Juist ja. Lijkt me echt waardeloos. :thumbdown: Op een feestje vind ik het juist zo geniaal omdat de helft (of meerderen) om je heen ook leip is. ^^ Sta je daar morgen met een leipe kop in de wachtrij tussen de families & kids te wachten totdat je in een attractie mag, ideaaaal. Ben zelf nu mooi aan 't pauzeren, dan mag ik mooi op Qlimax weer :) Kijk er al na uit ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2011 07:24 
 

Jeff3rd schreef:
Ze vliegen!

Nee man ik zweer het je, ze drijven!
Vorige  1 ... 265, 266, 267, 268, 269, 270, 271 ... 1182  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic