wrote:Je zusje?wrote:Ik heb wel eens iets genomen wat echt niemand hier zou nemen, en ik ben er niet trots op. Maar dat is en blijft mijn grote geheim.
Veel succes Hoofdcoach!wrote:Jezus meteen goed geraden!
wrote:Je zusje?wrote:Ik heb wel eens iets genomen wat echt niemand hier zou nemen, en ik ben er niet trots op. Maar dat is en blijft mijn grote geheim.
Veel succes Hoofdcoach!wrote:Jezus meteen goed geraden!
Poppers waar je kringspier door verslapt wordtwrote: Oh vertel op dan... dan neem ik het, challenge accepted
waarom is dat leuk? dan ben je alleen meteen uitgenuchterdwrote:Coke en dat is helemaal niet speciaal. Is juist leuk icm alcohol maar te duur om te kopen!wrote:Ik heb wel eens iets genomen wat echt niemand hier zou nemen, en ik ben er niet trots op. Maar dat is en blijft mijn grote geheim.
Kun je net zo goed pep nemen.wrote:waarom is dat leuk? dan ben je alleen meteen uitgenuchterdwrote:Coke en dat is helemaal niet speciaal. Is juist leuk icm alcohol maar te duur om te kopen!wrote:Ik heb wel eens iets genomen wat echt niemand hier zou nemen, en ik ben er niet trots op. Maar dat is en blijft mijn grote geheim.![]()
het is handig
Omdat als je cocaïne + alcohol nuttigt je lichaam cocaethyleen aanmaakt.wrote:waarom is dat leuk? dan ben je alleen meteen uitgenuchterdwrote:Coke en dat is helemaal niet speciaal. Is juist leuk icm alcohol maar te duur om te kopen!wrote:Ik heb wel eens iets genomen wat echt niemand hier zou nemen, en ik ben er niet trots op. Maar dat is en blijft mijn grote geheim.![]()
het is handig
het enige wat ik voelde was dat ik in 1 klap nuchter was, verder het coke effect meer nietwrote: Omdat als je cocaïne + alcohol nuttigt je lichaam cocaethyleen aanmaakt.
wat moet er dan gebeuren?wrote:Dan is er iets mis met je lichaam, ik zou het even bij de dokter gaan navragen als ik jou was!
vriend, ik heb gewoon een paar dingen wel eens geprobeertwrote:16 en coke ... gaat echt te ver sorry
http://www.jellinek.nl/informatie_en_ad ... combineertwrote:wat moet er dan gebeuren?wrote:Dan is er iets mis met je lichaam, ik zou het even bij de dokter gaan navragen als ik jou was!![]()
misschien dat ik er wel wat waziger van werd maar niet echt opvallend anders, en maten van me ook niet
wrote:http://www.jellinek.nl/informatie_en_ad ... combineertwrote:wat moet er dan gebeuren?wrote:Dan is er iets mis met je lichaam, ik zou het even bij de dokter gaan navragen als ik jou was!![]()
misschien dat ik er wel wat waziger van werd maar niet echt opvallend anders, en maten van me ook niet
Verder word je agressiever, overmoedig en je hart raakt overbelast, niet echt iets opvallends dus!Coca-ethyleen verhoogt eveneens de hartslag en heeft een werking die vergelijkbaar is met cocaïne zelf.
Ik hoop volgend weekend DMT te doenwrote:Don't get your hopes up. Kans is namelijk kleinwrote:Als ik dat had, dan had je al een tripreport gekregen van mij
Oke, now I'm jaloerswrote:Ik hoop volgend weekend DMT te doenwrote:Don't get your hopes up. Kans is namelijk kleinwrote:Als ik dat had, dan had je al een tripreport gekregen van mij
Ik had maar een halfje toen ik ze nam en die gingen keigoed, had daarvoor bij elkaar 1 hele paarse diamant op dus ik werd een beetje misselijk van die eekhoorn, had 1/2 minuten last van kots nijgingen maar daarna ging het beter als voorheen!wrote:Kan je een getal noemen voor de sterkte van die rode eekhoorntjes ongeveer? En was het meer kapot stampen of lekker genieten tijdens je trip?
Ik heb ze gehad op Q-Base. Eerste halfje sloeg heerlijk in, heb echt lekker staan genieten en ging helemaal uit m'n plaat. Ik was helemaal happywrote:Iemand ervaring met rode eekhoorntjes toevallig?
Gemiddelde van 180 mg MDMA, dus das een redelijk zware tikkel.wrote:Kan je een getal noemen voor de sterkte van die rode eekhoorntjes ongeveer? En was het meer kapot stampen of lekker genieten tijdens je trip?
Ik heb nog nooit de tijd genomen om er eens lekker voor te gaan zitten, is dat aan te raden eigenlijk? Heb nooit de behoefte gehad om dat te doen.wrote:Gemiddelde van 180 mg MDMA, dus das een redelijk zware tikkel.wrote:Kan je een getal noemen voor de sterkte van die rode eekhoorntjes ongeveer? En was het meer kapot stampen of lekker genieten tijdens je trip?
Ik heb helaas geen enkel moment goed los kunnen komen, heel mn lichaam voelde zwaar. T was wel een lekkere space verder maar doordat mn lichaam me tegenhield om echt los te komen heb ik er verder niet zoveel aan gehad. Denk echter meer dat dat ook kwam omdat ik op Decibel veel te veel heen en weer liep en zeker 10 kilometer heb gelopen, plus het stampwerk tijdens de sets... en dat allemaal zonder één moment echt rustig te zitten.
Dan loop je het risico dat je het zitten zo lekker vind dat je de rest van het feest alleen maar op je reet zitwrote: Ik heb nog nooit de tijd genomen om er eens lekker voor te gaan zitten, is dat aan te raden eigenlijk? Heb nooit de behoefte gehad om dat te doen.
Inderdaad, zitten gaan is a no go on xtcwrote:Dan loop je het risico dat je het zitten zo lekker vind dat je de rest van het feest alleen maar op je reet zitwrote: Ik heb nog nooit de tijd genomen om er eens lekker voor te gaan zitten, is dat aan te raden eigenlijk? Heb nooit de behoefte gehad om dat te doen.Spreek uit ervaring.