Naaaaaaaaaaah, duurt te langwrote:PM??????????
Ik ben zo gemeen
Naaaaaaaaaaah, duurt te langwrote:PM??????????
Ik wil het ook wetenwrote:Wat voelt deze macht fijn![]()
Dit ga ik vaker doen
Je hebt trouwens gelijk. Bij het eerste ja, want nee, ik ga mij daar niet aan wagenwrote:wrote:Ik heb gekke dingen in m'n leven gedaan, maar als jij zegt dat ik dit sowieso niet doe, geloof ik je en moet het wel heeeeeeeeeeeeel ernstig zijnwrote: Niet voor jou ogen bedoeld
Haha, nee, jij doet het toch sowieso nietMaar toch ben ik benieuwd
Naja, misschien jij wel trouwens
Ik denk wel dat je zou twijfelen
Laf, ik moet nog steeds ..wrote:Toch maar aan de pep zaterdag ( als ik het die dag kan ophalen)
Ja ik ben een junk
DMT?wrote:Ik heb nou toch iets vernomen
Niet voor de doorsnee gebruiker haha...
Het is echter wel leuk jullie lekker te maken, maar als jullie het zouden horen, zouden jullie waarschijnlijk gelijk zeggen dat jullie het nooit zouden doen
Don't get your hopes up. Kans is namelijk kleinwrote:Als ik dat had, dan had je al een tripreport gekregen van mij
Je zusje?wrote:Ik heb wel eens iets genomen wat echt niemand hier zou nemen, en ik ben er niet trots op. Maar dat is en blijft mijn grote geheim.
Coke en dat is helemaal niet speciaal. Is juist leuk icm alcohol maar te duur om te kopen!wrote:Ik heb wel eens iets genomen wat echt niemand hier zou nemen, en ik ben er niet trots op. Maar dat is en blijft mijn grote geheim.
Niet dat, dat is geen geheim..wrote:Coke en dat is helemaal niet speciaal. Is juist leuk icm alcohol maar te duur om te kopen!wrote:Ik heb wel eens iets genomen wat echt niemand hier zou nemen, en ik ben er niet trots op. Maar dat is en blijft mijn grote geheim.
Oh vertel op dan... dan neem ik het, challenge acceptedwrote:Niet dat, dat is geen geheim..wrote:Coke en dat is helemaal niet speciaal. Is juist leuk icm alcohol maar te duur om te kopen!wrote:Ik heb wel eens iets genomen wat echt niemand hier zou nemen, en ik ben er niet trots op. Maar dat is en blijft mijn grote geheim.