Zorg alleen wel dat je de cruise control aanzet, zodat je niet over je speed limit gaat.
B
Geflitst wordt je toch wel. Soms wel 100x per minuut.
T
Hardtraxx Veteran
5491 posts member since 2010
last seen Apr 2014
Dat heet een snelheidsbegrenzer geen cruise controlwrote:Zorg alleen wel dat je de cruise control aanzet, zodat je niet over je speed limit gaat.
Zien wel
als je er redelijk wat bij zuipt, word je dan sneller vaag, of ben je dan nog supersonisch alleen dan wat minder handig?
(heb een verjaardag
)
in discotheek maar denk dat ik te veel verwachte omdat het zolang geleden was en er waren veel bekenden die het niet weten.wrote:Had dit laatst gedaan en is indd een mooie combi. Wij gingen er pas aan tijdens de piek van de trip. Dat was echt heel relaxt!wrote: Verder hoor ik van vrienden dan alcohol + truffels ook godse leip is!![]()
K ga zaterdag 1 qtje doen op a2 label night. Hopelijk gaat het bij mij beter. Heb zowieso niet veel nodig.wrote:zaterdag 2/3 q naar binnen gewerkt maar ik ging niet echt lekker ofzo
Waar had je het gedaan?
En lette daarop denk dat het daar aan heeft gelegen.
T
Hardtraxx Veteran
5491 posts member since 2010
last seen Apr 2014
Ik vond het een supercombi icm bier, kon echt heel snel denken en pratenwrote:Zien welals je er redelijk wat bij zuipt, word je dan sneller vaag, of ben je dan nog supersonisch alleen dan wat minder handig?
(heb een verjaardag
)
Ik vond bier op een gegeven moment fucking smerig worden. Toen ik het had was ik van tevoren wel al aardig aangeschoten, daarna werd ik heel helder en t gaf idd een erg chill gevoel!
Oké vet, dan ga ik gewoon eerst lekker aan de gang daarmee
kan ik na inname altijd nog zien hoe 't per biertje wordt
@Klos als je buikpijn krijgt moet je wat eten, maar eten kan wel moeilijk worden!
En succes met je plafond dienst vanavond!
T
Pep is baaswrote:Oeee, geinig. Zaterdag misschien al pep proberen
Lekker pilsje nu
M
Hardtraxxer
103 posts member since 2011
last seen Jun 2012

200+ !
B
Staan ze op pillreports? Kan niks vinden onder luidspreker/speaker.
wit is meestal zooi toch?
is het echt 200+?
is het echt 200+?
B
Kleur maakt geen donder uit voor wat er in een pil zit.wrote:wit is meestal zooi toch?
is het echt 200+?
ik hoorde dat ik witte pillen vaak troep doorheen zaten, maarja zal wel!wrote:Kleur maakt geen donder uit voor wat er in een pil zit.wrote:wit is meestal zooi toch?
is het echt 200+?
T
Dacht ik ook, op Harmony had ik een Witte Mitsu op, die dingen waren best goed.wrote:ik hoorde dat ik witte pillen vaak troep doorheen zaten, maarja zal wel!wrote:Kleur maakt geen donder uit voor wat er in een pil zit.wrote:wit is meestal zooi toch?
is het echt 200+?
Mwaa, ik eet altijd wel goed .. waar zou ik de buikpijn van moeten krijgen? Het wordt toch maar een redelijk beginnerslijntje denk ikwrote:@Klos als je buikpijn krijgt moet je wat eten, maar eten kan wel moeilijk worden!![]()
Oow hahaa natuurlijk, dacht ff dat je het vanavond ging doen!wrote:Mwaa, ik eet altijd wel goed .. waar zou ik de buikpijn van moeten krijgen? Het wordt toch maar een redelijk beginnerslijntje denk ikwrote:@Klos als je buikpijn krijgt moet je wat eten, maar eten kan wel moeilijk worden!![]()
En succes met je plafond dienst vanavond!Bovendien zal dat zaterdag misschien gebeuren, niet vanavond
Mare, ik krijg wel eens buikpijn als ik wat heb gesnoven, en ik dacht eerst altijd dat het gewoon kwam omdat ik meer had gesnoven dan dat ik aan kon, maar daar klopte dus helemaal niks van, als je last van je buik hebt betekent het gewoon dat je wat moet eten, en als je dat hebt gedaan gaat het meteen weer beter!
Maar als je hebt gesnoven heb je echt helemaal geen enkele behoefte aan eten dus als je niet zou weten dat het goed voor je zou zijn zou je misschien ook wel gaan denken dat je er niet goed tegenkon ofzoiets!
Snuifjunkies.. Je moet het met een injectie naald in je spuiten, werkt beter!
Misschien volgende keerwrote:Snuifjunkies.. Je moet het met een injectie naald in je spuiten, werkt beter!
Doe ik mee :dwrote:Misschien volgende keerwrote:Snuifjunkies.. Je moet het met een injectie naald in je spuiten, werkt beter!
Hou alsjeblieft op met dit soort posts.wrote:bleh drugs