Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 253, 254, 255, 256, 257, 258, 259 ... 1193  Volgende

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?
XTC 32%  32%  [ 46 ]
LSD 3%  3%  [ 4 ]
Amfetamine 22%  22%  [ 31 ]
Cocaine 19%  19%  [ 27 ]
Truffels/paddo’s 1%  1%  [ 1 ]
Cannabis 7%  7%  [ 10 ]
Alcohol 8%  8%  [ 11 ]
Ketamine 4%  4%  [ 5 ]
GHB 5%  5%  [ 7 ]
Totaal aantal stemmen : 142
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2011 22:52 

Hardtraxx Addict

Doen we nog keertje een andere poll? :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2011 22:57 

Donateur

Iris93 schreef:
dawasiknie schreef:
Zaterdag Bass Academy?

pepepepeepepepepepepepepepepepepepepep

Was wel baas de vorige keer ja :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2011 23:03 

Donateur

Klos schreef:

ja wat is je grootste combi oooit!
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2011 23:15 

Hardtraxx Veteran

roberttt schreef:
Klos schreef:

ja wat is je grootste combi oooit!

Dat weet ik dus niet meer :cry:

Ziekelijkste combi was die toen op de Loudness pre. Daar weet jij ook wel alles van neem ik aan ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2011 23:49 

Hardtraxx Addict

Ik moet m'n eerste nog keer doen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2011 23:50 

Bierkoning

Mijn enige combi is die met bier
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2011 23:51 

Donateur

Pommer schreef:

niet eens met pep ?

xtc alleen heb ik nog nooit gedaan xd best wel slecht haha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2011 00:04 

Bierkoning

roberttt schreef:
Pommer schreef:

niet eens met pep ?

Nope heb nog nooit wat anders gebruikt dan xtc of alcohol, een paar x geblowed maar ook niet super vaak.

Maar xtc nog nooit alleen gedaan? Of tel je dan ook alcohol mee? Want dan geldt voor mij hetzelfde :P Drink altijd wel een paar biertjes of wat anders
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2011 00:10 

Donateur

Dominator was de langste iig: buisje 4-fmp, 400 mg Methylone in 2 porties en een halve triforce. Was overigens een heerlijke combinatie. Voelde me heel erg fijn maar werd er helemaal niet vaag van, en de dag(en) voelde ik me totaal niet uitgeblust ofzo. Die is dus absoluut voor herhaling vatbaar!

De beste blijft echter 4-fmp icm MDMA :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2011 00:14 

Hardtraxx Addict

roberttt schreef:
Pommer schreef:

niet eens met pep ?

Ik wil gauw keer pep proberen eerlijk gezegd :) weet alleen nog niet of ik 't gewoon keer op een zaterdagavond moet doen als ik ga stappen, of echt puur voor een feestje
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2011 00:51 

Hardtraxx Veteran

Beste combi: Meph/XTC + GHB :love: Misschien ook wel vleugje pep erbij :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2011 05:12 

Hardtraxx Elite

Chukkels schreef:

Ik blijf erbij dat onze eigen after op Spacibel het vetst was! :innocent:

Iris93 schreef:
dawasiknie schreef:
Zaterdag Bass Academy?

pepepepeepepepepepepepepepepepepepepep

Niet weer een heel sealtje leeg snatsen he Iris :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2011 12:14 

Hardtraxx Veteran

Jeff3rd schreef:
Chukkels schreef:

Ik blijf erbij dat onze eigen after op Spacibel het vetst was! :innocent:

Daar doelde ik eigenlijk ook op. Dat was ook nog met N2O erbij bedenk ik me net :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2011 12:51 

Hardtraxx Veteran

Enige combi die ik heb gedaan was pep + xtc, maar ik vind xtc zonder pep op een andere manier leuker!
Dan kan ik veel lekkerder spacen, lijkt wel of de pep m'n space verzacht, maar door de pep kan ik wel gewoon non-stop doorgaan

Verder hoor ik van vrienden dan alcohol + truffels ook godse leip is!
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2011 12:57 

Hardtraxx Addict

zaterdag 2/3 q naar binnen gewerkt maar ik ging niet echt lekker ofzo :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2011 13:37 

Hardtraxx Veteran

Citaat:
Ecstasy does not wreck the mind, study claims

Previous research was flawed, say experts, but findings will shock those who campaign against the drug's use.

There is no evidence that ecstasy causes brain damage, according to one of the largest studies into the effects of the drug. Too many previous studies made over-arching conclusions from insufficient data, say the scientists responsible for the research, and the drug's dangers have been greatly exaggerated.

The finding will shock campaigners who have claimed ecstasy poses a real risk of triggering brain damage. They have argued that it can induce memory loss, decrease cognitive performance and has long-lasting effects on behaviour.

But experts who have argued that the drug is relatively safe welcomed the new paper. "I always assumed that, when properly designed studies were carried out, we would find ecstasy does not cause brain damage," said Professor David Nutt, who was fired as chair of the Advisory Council on the Misuse of Drugs by Alan Johnson, then home secretary, for publicly stating alcohol and tobacco were more harmful than ecstasy.

The study was carried out by a team led by Professor John Halpern of Harvard Medical School and published in the journal Addiction last week. Funded by a $1.8m grant from the US National Institute on Drug Abuse, it was launched specifically to avoid methodological drawbacks that have bedevilled previous attempts to pinpoint whether or not ecstasy users suffer brain damage.

Ecstasy – or 3,4-Methylenedioxymethamphetamine, or MDMA – came into widespread use in the 1980s when taking it was linked to raves and the playing of dance music. Its symptoms include euphoria, a sense of intimacy with others and diminished anxiety and depression. In the US alone, more than 12 million have taken it.

But the taking of ecstasy has also been linked to damage to the central nervous system and research in recent years has suggested that long-term changes to emotional states and behaviour have been triggered by consumption of the drug. Possession of it has been made an offence in most western nations.

However, Halpern was sharply critical of the quality of the research that had linked ecstasy to brain damage. "Too many studies have been carried out on small populations, while overarching conclusions have been drawn from them," he said. For a start, some previous research has studied users who were taken from a culture dominated by all-night dancing, which thus exposed these individuals to sleep and fluid deprivation – factors that are themselves known to produce long-lasting cognitive effects. Non-users were not selected from those from a similar background, which therefore skewed results. In addition, past studies have not taken sufficient account of the fact that ecstasy users take other drugs or alcohol that could affect cognition or that they may have suffered intellectual impairment before they started taking ecstasy. In Halpern's study only ecstasy users who took no other drugs and who had suffered no previous impairment were selected.

The resulting experiment whittled down 1,500 potential participants to 52 selected users, whose cognitive abilities matched those of a group of 59 non-users. "We even took hair samples of participants to test whether they were telling the truth about their drug and alcohol habits," said Halpern. "Essentially we compared one group of people who danced and raved and took ecstasy with a similar group of individuals who danced and raved but who did not take ecstasy. When we did that, we found that there was no difference in their cognitive abilities." In other words, previous studies highlighted problems triggered by other factors, such as use of other drugs or drink, or sleep deprivation.

But the drug still posed risks, he said. "Ecstasy consumption is dangerous because illegally made pills often contain contaminants that can have harmful side-effects."

http://www.guardian.co.uk/society/2011/ ... -new-study
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2011 13:39 

Hardtraxx Veteran

ik zat vanmorgen bij de kapper, en die beste vrouw vroeg me wat ik met mijn vakantie had gedaan, en vroeg min of meer, waar mijn ouders heen geweest waren.. en daarover heb ik 3-4 minuten nagedacht voordat het me inene weer te binnen schoot, dit is dus brain damage :thumbdown: ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2011 13:59 

Hardtraxx Veteran

Ruubiie schreef:
ik zat vanmorgen bij de kapper, en die beste vrouw vroeg me wat ik met mijn vakantie had gedaan, en vroeg min of meer, waar mijn ouders heen geweest waren.. en daarover heb ik 3-4 minuten nagedacht voordat het me inene weer te binnen schoot, dit is dus brain damage :thumbdown: ?

Nee je was gewoon al dom :thumbup: :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2011 14:00 

Donateur

Ruubiie schreef:

Onzin :p heeft niets met drugs te maken.. -.- Vooral niet in de hoeveelheid die jij gebruikt :p
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2011 14:01 

Hardtraxx Veteran

Hoofdcoach schreef:
Ruubiie schreef:

Nee je was gewoon al dom :thumbup: :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2011 14:04 

Donateur

Hij was idd al dom, dat is wel zo :d

@chukkels Alloha :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2011 14:32 

Hardtraxx Veteran

Ook hoi!
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2011 14:34 

Hardtraxx Veteran

Fijn begin van de ochtend :P Overigens vraag ik wel af hoe het onderzoek in elkaar zit wat betreft de leeftijf van de participanten. Zo nieuw is dit eigenlijk niet er zijn gewoon een aantal theorieën met elk een ander uitgangspunt.
Bij elke kunnen ze hem wel onderbouwen dus het is en blijft wachten op een doorbraak in de technologie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2011 00:23 

Hardtraxx Addict

Oeee, geinig. Zaterdag misschien al pep proberen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2011 15:22 

Hardtraxx Veteran

Klos schreef:
Oeee, geinig. Zaterdag misschien al pep proberen :)

pep ies nize!
Vorige  1 ... 253, 254, 255, 256, 257, 258, 259 ... 1193  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic