Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29 ... 1191  Volgende

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?
XTC 32%  32%  [ 46 ]
LSD 3%  3%  [ 4 ]
Amfetamine 22%  22%  [ 31 ]
Cocaine 19%  19%  [ 27 ]
Truffels/paddo’s 1%  1%  [ 1 ]
Cannabis 7%  7%  [ 10 ]
Alcohol 8%  8%  [ 11 ]
Ketamine 4%  4%  [ 5 ]
GHB 5%  5%  [ 7 ]
Totaal aantal stemmen : 142
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2011 22:27 

Hardtraxx Veteran

Hebben jullie het toevallig over nieuwste batch van de paarse tri froces? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2011 22:47 

Hardtraxx Veteran

93Wesley93 schreef:

:yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2011 22:49 

Donateur

Olijfboompje schreef:
93Wesley93 schreef:

Nee .. Blauwe nikies
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2011 22:49 

Hardtraxx Veteran

roberttt schreef:
Olijfboompje schreef:
93Wesley93 schreef:

Nee .. Blauwe nikies

Hoe weet jij waar ik het over heb?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2011 23:13 

Hardtraxx Addict

Waar zijn die op getest die blauwe nikes? Heb er daar al een paar weken van liggen. Is lichtblauw zonder breeklijn. Hoeveel mg ongeveer?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2011 23:18 

Donateur

Kettingzaag schreef:
Waar zijn die op getest die blauwe nikes? Heb er daar al een paar weken van liggen. Is lichtblauw zonder breeklijn. Hoeveel mg ongeveer?

Heb er ook een lading van.. Volgens mij 150, merk het wel op defqon
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2011 00:53 

Hardtraxx Veteran

Chukkels schreef:
Banaanslak schreef:
QnalQut schreef:
even een vraagje; ik heb pas op loudness voor het eerst MDMA gehad, een kwart, voor een 1e x omdat ik geen idee had wat het voor werking had, ivm me ziekte.
alleen werkte dat kwartje totaal niet voor mij. nu wil ik op DefQon het nog een x proberen, weet iemand dan de juiste dosis? en hoelang hij werkt? en wanneer ik evt nog een halfje kan nemen(mocht het bevallen)?

Ligt eraan hoe sterk de pil is die je hebt, maar halfje lijkt me goed om mee te beginnen. Anderhalf uur na de inslag zit ie dan op zijn top en ik zou na 3 uur dan nog een halfje bijpakken. In totaal zal 1 halfje iets van 4/5 uur werken.

Uh, niet dus hé :P Een pil werkt meestal 2,5 tot 3,5 uur. Niet de 4 tot 5 uur die jij rekent :P Tenzij je de inwerking meerekend, die zal zeker de eerste keer wel wat langer dan 30 minuten zijn. Schat op 45 minuten á 1 uur. Maar pak niet te snel bij als je niks voelt, met de treshhold (van 1x lichaamsgewicht in mg) voel je hem uiteindelijk echt wel :)

Mijn inwerking is zo raar :cry: duurt soms anderhalf uur en laatste keer zelfs 2 uur
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2011 08:07 

Donateur

Kettingzaag schreef:

Heb ze 2 weken geleden laten testen in Den Haag, zijn indd lichtblauw. Zonder breeklijn, hebben een gemiddelde van 145. met een spreiding van 134 - 156 mg.
Werd trouwens ook 1mg Ketamine in gevonden, maar volgens die vent daar had dit geen effect.

Ik had ze zelf maar laten testen, want op Internet stond er niet echt veel over, en wat er stond was niet altijd even positief. Veel replica's van deze nikies, Ik kan ze thuis wel even opmeten of foto's maken dan kan je zien of we het echt over dezelfde hebben. Maar ik denk dat we wel de zelfde hebben. Zijn in regio Zuid-holland in de omloop, en ik betaal er per stuk €2,20 voor. en als ik er meer koop goedkoper.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2011 12:26 

Hardtraxxer

werd die ketamine maar in 1 pil gevonden of in meerdere?? miss zit daar anders ook nog een kleine spreiding, al weet ik niet of de spreiding hoog genoeg is om er wat van te merken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2011 12:27 

Donateur

kruiwagentje schreef:
werd die ketamine maar in 1 pil gevonden of in meerdere?? miss zit daar anders ook nog een kleine spreiding, al weet ik niet of de spreiding hoog genoeg is om er wat van te merken.

Ik heb er 1 laten testen, niet me hele voorraad ;)
En als zou er een spreiding van 5mg inzitten,dan zou het alsnog te weinig zijn.
maar soms kan het ook zijn, dat hun spullen niet goed zijn schoongemaakt, en dat er nog ketamine restjes aanzitten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2011 12:30 

Hardtraxx Veteran

Kevin-Raw schreef:
kruiwagentje schreef:

maar soms kan het ook zijn, dat hun spullen niet goed zijn schoongemaakt, en dat er nog ketamine restjes aanzitten.

Keta is boven de 30 a 40 mg merkbaar.
Wanneer je het snuift iig.

Wanneer je het slikt wss niks.
Alhoewel keta wel fux chill is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2011 12:33 

Bierkoning

Zaterdag mss voor het eerst MDMA proberen :) Heb sowieso zelf 2 eekhoorntjes mee en een maatje heeft MDMA, dus hopelijk heeft ie nog wat over voor mij, ben benieuwd :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2011 12:34 

Hardtraxx Veteran

Pommer schreef:
Zaterdag mss voor het eerst MDMA proberen :) Heb sowieso zelf 2 eekhoorntjes mee en een maatje heeft MDMA, dus hopelijk heeft ie nog wat over voor mij, ben benieuwd :D

Junk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2011 12:36 

Hardtraxx Veteran

Nog even over Wapwinkel, ze volgen me opeens niet meer op twitter >.< volgens mij zitten ze hier allemaal mee te lezen :list:

Pommer schreef:

Zal toch weinig verschil zijn? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2011 12:38 

Hardtraxxer

Olijfboompje schreef:
Kevin-Raw schreef:
kruiwagentje schreef:

Keta is boven de 30 a 40 mg merkbaar.
Wanneer je het snuift iig.

Wanneer je het slikt wss niks.
Alhoewel keta wel fux chill is.

oh okee dat wist ik niet, geen ervaring met ketamine
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2011 13:07 

Donateur

Pommer schreef:

met 2 moet je voldoende hebbben!!! meer dan voldoende
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2011 13:09 

Hardtraxx Veteran

Kevin-Raw schreef:
Pommer schreef:

Dat zegt ie ook niet kerel :P

Hij hoopt dat een maat wat MDMA over heeft.
Oftewel een of 2 vingers van 75 a 100 mg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2011 13:11 

Donateur

Olijfboompje schreef:
Kevin-Raw schreef:
Pommer schreef:

Dat zegt ie ook niet kerel :P

Hij hoopt dat een maat wat MDMA over heeft.
Oftewel een of 2 vingers van 75 a 100 mg.

Nou voor je eerste keer 2 eekhoorntjes!!! Dan zou ik echt geen vingers erbij gaan pakken, ik denk zelf dat je aan 1,5 eekhoorntje al genoeg hebt!
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2011 13:13 

Hardtraxx Veteran

Kevin-Raw schreef:

Nou voor je eerste keer 2 eekhoorntjes!!! Dan zou ik echt geen vingers erbij gaan pakken, ik denk zelf dat je aan 1,5 eekhoorntje al genoeg hebt!

Ik neem aan dat die weet wat ie doet :P
Hij vraagt namelijk niet om advies haha :P

Als die dat wel deed zou ik hetzelfde antwoord geven, haha :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2011 13:13 

Het is ook niet pommer zn eerste keer xtc, maar de eerste keer dat ie pure (of hoe noem je dat) mdma neemt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2011 13:16 

Hardtraxx Veteran

Banaanslak schreef:
Het is ook niet pommer zn eerste keer xtc, maar de eerste keer dat ie pure (of hoe noem je dat) mdma neemt.

MDMA Kristal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2011 13:31 

Bierkoning

Haha nee dit is niet mn eerste keer Kevin, alleen eerste keer MDMA puur (misschien dan) ;)
En ik ben redelijk stevig dus ik kan wel wat hebben :P

@ Hoofdcoach

Ja ik weet dus niet of het precies hetzelfde is, ik hoor toch wel eens dat er een verschil in zit dus jah :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2011 13:32 

Hardtraxx Veteran

Pommer schreef:
Haha nee dit is niet mn eerste keer Kevin, alleen eerste keer MDMA puur (misschien dan) ;)

@ Hoofdcoach

Ja ik weet dus niet of het precies hetzelfde is, ik hoor toch wel eens dat er een verschil in zit dus jah :D

Alleen qua opname, mogelijke inslag en de lastigheid met doseren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2011 13:32 

Hardtraxx Veteran

Pommer schreef:

@ Hoofdcoach

Ja oke, maar iedere keer dat je MDMA gebruikt voelt het weer anders aan xd maar omdat het natuurlijk poeder is zal het wat sneller werken.. en pil moet eerst uitelkaar brokkelen. Maarja veel plezier iig :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2011 14:02 

Bierkoning

Hmm oke, noujah ik merk het vanzelf wel, en misschien gaat het wel helemaal niet gebeuren :D Bedankt! Komt goed :love:
Vorige  1 ... 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29 ... 1191  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic