Hebben jullie het toevallig over nieuwste batch van de paarse tri froces? 
93Wesley93 wrote:Hebben jullie het toevallig over nieuwste batch van de paarse tri froces?
93Wesley93 wrote:Hebben jullie het toevallig over nieuwste batch van de paarse tri froces?
Nee .. Blauwe nikiesOlijfboompje wrote:93Wesley93 wrote:Hebben jullie het toevallig over nieuwste batch van de paarse tri froces?
Hoe weet jij waar ik het over heb?roberttt wrote:Nee .. Blauwe nikiesOlijfboompje wrote:93Wesley93 wrote:Hebben jullie het toevallig over nieuwste batch van de paarse tri froces?
Heb er ook een lading van.. Volgens mij 150, merk het wel op defqonKettingzaag wrote:Waar zijn die op getest die blauwe nikes? Heb er daar al een paar weken van liggen. Is lichtblauw zonder breeklijn. Hoeveel mg ongeveer?
Mijn inwerking is zo raarChukkels wrote:Uh, niet dus héBanaanslak wrote:Ligt eraan hoe sterk de pil is die je hebt, maar halfje lijkt me goed om mee te beginnen. Anderhalf uur na de inslag zit ie dan op zijn top en ik zou na 3 uur dan nog een halfje bijpakken. In totaal zal 1 halfje iets van 4/5 uur werken.QnalQut wrote:even een vraagje; ik heb pas op loudness voor het eerst MDMA gehad, een kwart, voor een 1e x omdat ik geen idee had wat het voor werking had, ivm me ziekte.
alleen werkte dat kwartje totaal niet voor mij. nu wil ik op DefQon het nog een x proberen, weet iemand dan de juiste dosis? en hoelang hij werkt? en wanneer ik evt nog een halfje kan nemen(mocht het bevallen)?Een pil werkt meestal 2,5 tot 3,5 uur. Niet de 4 tot 5 uur die jij rekent
Tenzij je de inwerking meerekend, die zal zeker de eerste keer wel wat langer dan 30 minuten zijn. Schat op 45 minuten á 1 uur. Maar pak niet te snel bij als je niks voelt, met de treshhold (van 1x lichaamsgewicht in mg) voel je hem uiteindelijk echt wel
Heb ze 2 weken geleden laten testen in Den Haag, zijn indd lichtblauw. Zonder breeklijn, hebben een gemiddelde van 145. met een spreiding van 134 - 156 mg.Kettingzaag wrote:Waar zijn die op getest die blauwe nikes? Heb er daar al een paar weken van liggen. Is lichtblauw zonder breeklijn. Hoeveel mg ongeveer?
Ik heb er 1 laten testen, niet me hele voorraadkruiwagentje wrote:werd die ketamine maar in 1 pil gevonden of in meerdere?? miss zit daar anders ook nog een kleine spreiding, al weet ik niet of de spreiding hoog genoeg is om er wat van te merken.
Keta is boven de 30 a 40 mg merkbaar.Kevin-Raw wrote:Ik heb er 1 laten testen, niet me hele voorraadkruiwagentje wrote:werd die ketamine maar in 1 pil gevonden of in meerdere?? miss zit daar anders ook nog een kleine spreiding, al weet ik niet of de spreiding hoog genoeg is om er wat van te merken.![]()
En als zou er een spreiding van 5mg inzitten,dan zou het alsnog te weinig zijn.
maar soms kan het ook zijn, dat hun spullen niet goed zijn schoongemaakt, en dat er nog ketamine restjes aanzitten.
Junk.Pommer wrote:Zaterdag mss voor het eerst MDMA proberenHeb sowieso zelf 2 eekhoorntjes mee en een maatje heeft MDMA, dus hopelijk heeft ie nog wat over voor mij, ben benieuwd
Zal toch weinig verschil zijn?Pommer wrote:Zaterdag mss voor het eerst MDMA proberenHeb sowieso zelf 2 eekhoorntjes mee en een maatje heeft MDMA, dus hopelijk heeft ie nog wat over voor mij, ben benieuwd
oh okee dat wist ik niet, geen ervaring met ketamineOlijfboompje wrote:Keta is boven de 30 a 40 mg merkbaar.Kevin-Raw wrote:Ik heb er 1 laten testen, niet me hele voorraadkruiwagentje wrote:werd die ketamine maar in 1 pil gevonden of in meerdere?? miss zit daar anders ook nog een kleine spreiding, al weet ik niet of de spreiding hoog genoeg is om er wat van te merken.![]()
En als zou er een spreiding van 5mg inzitten,dan zou het alsnog te weinig zijn.
maar soms kan het ook zijn, dat hun spullen niet goed zijn schoongemaakt, en dat er nog ketamine restjes aanzitten.
Wanneer je het snuift iig.
Wanneer je het slikt wss niks.
Alhoewel keta wel fux chill is.
met 2 moet je voldoende hebbben!!! meer dan voldoendePommer wrote:Zaterdag mss voor het eerst MDMA proberenHeb sowieso zelf 2 eekhoorntjes mee en een maatje heeft MDMA, dus hopelijk heeft ie nog wat over voor mij, ben benieuwd
Dat zegt ie ook niet kerelKevin-Raw wrote:met 2 moet je voldoende hebbben!!! meer dan voldoendePommer wrote:Zaterdag mss voor het eerst MDMA proberenHeb sowieso zelf 2 eekhoorntjes mee en een maatje heeft MDMA, dus hopelijk heeft ie nog wat over voor mij, ben benieuwd
Nou voor je eerste keer 2 eekhoorntjes!!! Dan zou ik echt geen vingers erbij gaan pakken, ik denk zelf dat je aan 1,5 eekhoorntje al genoeg hebt!Olijfboompje wrote:Dat zegt ie ook niet kerelKevin-Raw wrote:met 2 moet je voldoende hebbben!!! meer dan voldoendePommer wrote:Zaterdag mss voor het eerst MDMA proberenHeb sowieso zelf 2 eekhoorntjes mee en een maatje heeft MDMA, dus hopelijk heeft ie nog wat over voor mij, ben benieuwd
Hij hoopt dat een maat wat MDMA over heeft.
Oftewel een of 2 vingers van 75 a 100 mg.
Ik neem aan dat die weet wat ie doetKevin-Raw wrote:
Nou voor je eerste keer 2 eekhoorntjes!!! Dan zou ik echt geen vingers erbij gaan pakken, ik denk zelf dat je aan 1,5 eekhoorntje al genoeg hebt!
MDMA Kristal.Banaanslak wrote:Het is ook niet pommer zn eerste keer xtc, maar de eerste keer dat ie pure (of hoe noem je dat) mdma neemt.
Alleen qua opname, mogelijke inslag en de lastigheid met doseren.Pommer wrote:Haha nee dit is niet mn eerste keer Kevin, alleen eerste keer MDMA puur (misschien dan)![]()
En ik ben redelijk stevig dus ik kan wel wat hebben![]()
@ Hoofdcoach
Ja ik weet dus niet of het precies hetzelfde is, ik hoor toch wel eens dat er een verschil in zit dus jah
Ja oke, maar iedere keer dat je MDMA gebruikt voelt het weer anders aanPommer wrote:Haha nee dit is niet mn eerste keer Kevin, alleen eerste keer MDMA puur (misschien dan)![]()
En ik ben redelijk stevig dus ik kan wel wat hebben![]()
@ Hoofdcoach
Ja ik weet dus niet of het precies hetzelfde is, ik hoor toch wel eens dat er een verschil in zit dus jah