Haha wat is dat voor een opmerking? Dan zou je dat over alle drugs, met uitzondering van coke, kunnen zeggen. Ik rook ook regelmatig een joint maar beschouw mezelf niet als mindere in de samenleving. Sterker nog, er zijn veel schrijvers en poëten die blowen. (En lsd natuurlijk haha)mrazura wrote:Is ook alleen voor de mindere in onze samenleving weggelegdHoofdcoach wrote:Het is ook volgensmij ook niet vaak als je blowtroberttt wrote:Hmm nou de laatste keer dat ik blowde (half jaar terug) raakte ik echt in een space XD allemaal kleurtjes enzheel soms (heb ik iig gelezen, blow zelf niet
)
Related topics
- View the latest post: 1000ste topic in offtopic
- View the latest post: Offtopic Discussie 3: Variabele Studiefinanciering
- View the latest post: Wist je dat offtopic
- View the latest post: Offtopic discussie: 2. Democratie in de 21e eeuw.
- View the latest post: Ran-D & Act Of Rage - Drugs (Crypsis Remix) (ROUGH??)
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
THardtraxx Veteran
- 5491 posts member since 2010
- last seen Apr 2014
Maar het sarcasme druipt ook van zijn post afTaxi wrote: Haha wat is dat voor een opmerking? Dan zou je dat over alle drugs, met uitzondering van coke, kunnen zeggen. Ik rook ook regelmatig een joint maar beschouw mezelf niet als mindere in de samenleving. Sterker nog, er zijn veel schrijvers en poëten die blowen. (En lsd natuurlijk haha)
Is hier zelfs natHoofdcoach wrote:Maar het sarcasme druipt ook van zijn post afTaxi wrote: Haha wat is dat voor een opmerking? Dan zou je dat over alle drugs, met uitzondering van coke, kunnen zeggen. Ik rook ook regelmatig een joint maar beschouw mezelf niet als mindere in de samenleving. Sterker nog, er zijn veel schrijvers en poëten die blowen. (En lsd natuurlijk haha)
-
THardtraxx Veteran
- 5491 posts member since 2010
- last seen Apr 2014
Sarcasme is stroperigroberttt wrote:Is hier zelfs natHoofdcoach wrote:Maar het sarcasme druipt ook van zijn post afTaxi wrote: Haha wat is dat voor een opmerking? Dan zou je dat over alle drugs, met uitzondering van coke, kunnen zeggen. Ik rook ook regelmatig een joint maar beschouw mezelf niet als mindere in de samenleving. Sterker nog, er zijn veel schrijvers en poëten die blowen. (En lsd natuurlijk haha)
Ze wilden mij ook opeens volgens op twitter vorige week. Ik had toen nog geen eens een Partyflock of Hardtraxx account of iets dergelijks. Ik vond het zeer vreemd hoe ze mij gevonden hebben. Ik gebruik namelijk ook nooit drugs.Taxi wrote:Wat is dit nou weer voor een onzin?Banaanslak wrote:Tja, zo zie je maar weer dat je het beste niet aan die twitter meuk kan beginnen. Inbreuk op je privacy en daarom heel gevaarlijk!Wie zegt dat de informatie van Twitter af komt? Het kan ook goed zijn dat ze via de e-mail adressen op Hardtraxx bijvoorbeeld naar Twitter accounts hebben gezocht. Vind dat zelfs aannemelijker, omdat ik denk dat protected tweets op Twitter gewoon beter beveiligd zijn dan Hardtraxx, Partyflock of wat dan ook.
Heb één keer een snoepje gehad, tijdens Hard Bass en sindsdien denk ik er wel veel meer over na om wat verschillende dingen te proberen. Ik denk er over om truffels te bestellen via het internet, maar hoe lang zijn die dingen houdbaar? Ik lees overal op internet dat je ze in de koelkast en dergelijke moet bewaren, maar op de website van wapwereld staat dat ze wel twee maand houdbaar zijn.
Bijvoorbeeld. Dus als ik ze niet open haal kan ik ze gewoon buiten de koelkast bewaren? Aangezien ik ze ook een paar uur lang in de trein moet meenemen...De sclerotia zijn geseald en daarom tenminste 2 maanden goed houdbaar. Onze truffels zijn vers en moeten na opening in de koelkast bewaard worden.
mij is laatst verteld door de man in de smartshop dat je ze altijd gekoeld moet bewaren.. niet persee de koelkast kelder kon ook.
Als je ze op het moment van aanschaffen in de koelkast/kelder legt en je haalt ze eruit om vervolgens een uur in de trein te zitten en ze daarna te eten is er niks aan de hand, het is net als bij ander voedsel gewoon niet te lang eruit laten.
Hij zei wel dat als de je verpakking los hebt gehad, alles binnen een 10 dagen opgegeten moet hebben omdat het anders zijn werking verliest.
Als je ze op het moment van aanschaffen in de koelkast/kelder legt en je haalt ze eruit om vervolgens een uur in de trein te zitten en ze daarna te eten is er niks aan de hand, het is net als bij ander voedsel gewoon niet te lang eruit laten.
Hij zei wel dat als de je verpakking los hebt gehad, alles binnen een 10 dagen opgegeten moet hebben omdat het anders zijn werking verliest.
Wat een hoop nieuwe mensjes hier!
Anywayz, Truffels (en Paddo's) moet je droog en koel bewaren. Dat kan in de koelkast, maar ook op een plek waar geen licht bij komt. Onder de kast is een optie. Let wel op, dit moet dan niet op een hogere temperatuur dan kamertemperatuur zijn, dus niet in de buurt van een verwarming oid. 18-20 graden is volgens mij prima, als je het maar droog bewaard.
Anywayz, Truffels (en Paddo's) moet je droog en koel bewaren. Dat kan in de koelkast, maar ook op een plek waar geen licht bij komt. Onder de kast is een optie. Let wel op, dit moet dan niet op een hogere temperatuur dan kamertemperatuur zijn, dus niet in de buurt van een verwarming oid. 18-20 graden is volgens mij prima, als je het maar droog bewaard.
even een vraagje; ik heb pas op loudness voor het eerst MDMA gehad, een kwart, voor een 1e x omdat ik geen idee had wat het voor werking had, ivm me ziekte.
alleen werkte dat kwartje totaal niet voor mij. nu wil ik op DefQon het nog een x proberen, weet iemand dan de juiste dosis? en hoelang hij werkt? en wanneer ik evt nog een halfje kan nemen(mocht het bevallen)?
alleen werkte dat kwartje totaal niet voor mij. nu wil ik op DefQon het nog een x proberen, weet iemand dan de juiste dosis? en hoelang hij werkt? en wanneer ik evt nog een halfje kan nemen(mocht het bevallen)?
-
B
Ligt eraan hoe sterk de pil is die je hebt, maar halfje lijkt me goed om mee te beginnen. Anderhalf uur na de inslag zit ie dan op zijn top en ik zou na 3 uur dan nog een halfje bijpakken. In totaal zal 1 halfje iets van 4/5 uur werken.QnalQut wrote:even een vraagje; ik heb pas op loudness voor het eerst MDMA gehad, een kwart, voor een 1e x omdat ik geen idee had wat het voor werking had, ivm me ziekte.
Wat voor pil heb je gehad? En logisch dat het kwartje geen werking heeft gehad, je hebt minimaal 1x je lichaamsgewicht nodig om uberhaupt de treshhold te halen en het volledige effect te voelen.QnalQut wrote:even een vraagje; ik heb pas op loudness voor het eerst MDMA gehad, een kwart, voor een 1e x omdat ik geen idee had wat het voor werking had, ivm me ziekte.
alleen werkte dat kwartje totaal niet voor mij. nu wil ik op DefQon het nog een x proberen, weet iemand dan de juiste dosis? en in wat voor tijd hij werkt?
Hoe zwaar weeg je? Als ik er vanuit ga dat je 70 tot 80 kilo weegt, dan zou je kunnen beginnen met een halve Q-Dance, Triforce of 2/3 AH (de meest gebruikelijke pillen). En dan later na een uur of 3 nog 1x bijpakken, zelfde hoeveelheid of net ietsjes minder.
Uh, niet dus héBanaanslak wrote:Ligt eraan hoe sterk de pil is die je hebt, maar halfje lijkt me goed om mee te beginnen. Anderhalf uur na de inslag zit ie dan op zijn top en ik zou na 3 uur dan nog een halfje bijpakken. In totaal zal 1 halfje iets van 4/5 uur werken.QnalQut wrote:even een vraagje; ik heb pas op loudness voor het eerst MDMA gehad, een kwart, voor een 1e x omdat ik geen idee had wat het voor werking had, ivm me ziekte.
Chukkels wrote:Wat voor pil heb je gehad? En logisch dat het kwartje geen werking heeft gehad, je hebt minimaal 1x je lichaamsgewicht nodig om uberhaupt de treshhold te halen en het volledige effect te voelen.QnalQut wrote:even een vraagje; ik heb pas op loudness voor het eerst MDMA gehad, een kwart, voor een 1e x omdat ik geen idee had wat het voor werking had, ivm me ziekte.
alleen werkte dat kwartje totaal niet voor mij. nu wil ik op DefQon het nog een x proberen, weet iemand dan de juiste dosis? en in wat voor tijd hij werkt?
Hoe zwaar weeg je? Als ik er vanuit ga dat je 70 tot 80 kilo weegt, dan zou je kunnen beginnen met een halve Q-Dance, Triforce of 2/3 AH (de meest gebruikelijke pillen). En dan later na een uur of 3 nog 1x bijpakken, zelfde hoeveelheid of net ietsjes minder.
haha, een vriend haalt altijd "goede shit" heb geen idee, maar het was een witte of blauwe pil, met breuklijn, en hij zei iets in de geest van XTC..
verder weeg ik 88kg
Hoog kwaliteit?QnalQut wrote:Chukkels wrote:Wat voor pil heb je gehad? En logisch dat het kwartje geen werking heeft gehad, je hebt minimaal 1x je lichaamsgewicht nodig om uberhaupt de treshhold te halen en het volledige effect te voelen.QnalQut wrote:even een vraagje; ik heb pas op loudness voor het eerst MDMA gehad, een kwart, voor een 1e x omdat ik geen idee had wat het voor werking had, ivm me ziekte.
haha, een vriend haalt altijd "goede shit" heb geen idee, maar het was een witte of blauwe pil, met breuklijn, en hij zei iets in de geest van XTC..
verder weeg ik 88kg
Ik heb nu pillen zonder breuklijn
verplicht me dus om hele te nemen 
@ chuk. ik zal morgen overleggen met em
, dat komt wel goed 
roberttt wrote:Ik heb nu pillen zonder breuklijnverplicht me dus om hele te nemen
Die breeklijnen zijn de meest onnozele uitvindingen ooit. Gooi er dan 10mg extra in, ipv het uitdunnen van een lekkere XTC-pil
Ik bijt ze altijd gewoon door de midden.Chukkels wrote:roberttt wrote:Ik heb nu pillen zonder breuklijnverplicht me dus om hele te nemen
![]()
Die breeklijnen zijn de meest onnozele uitvindingen ooit. Gooi er dan 10mg extra in, ipv het uitdunnen van een lekkere XTC-pil
Wordt op Defqon een halve groene eekhoorn en daarna driekwart fastforward gecombineerd met wat flink wat mephedrone.
Als ik XTC gebruik, doe ik het goed.
Als je er een keer aan begint, sta je ook opeens open voor meerdere dingen. Tenminste zo ervaar ik het.Chukkels wrote:Wat een hoop nieuwe mensjes hier!![]()
EDIT: Ik had de eerste keer overigens een halve oranje q-dance, ging me hard genoeg
Last edited by Berenburg on 20 Jun 2011 21:26, edited 1 time in total.
Wie zegt dat je Mephedrone krijgt?Olijfboompje wrote:Ik bijt ze altijd gewoon door de midden.Chukkels wrote:roberttt wrote:Ik heb nu pillen zonder breuklijnverplicht me dus om hele te nemen
![]()
Wordt op Defqon een halve groene eekhoorn en daarna driekwart fastforward gecombineerd met wat flink wat mephedrone.
Als ik XTC gebruik, doe ik het goed.
Mijn spacezin begint ook al hevig toe te nemen zeg.
Zaterdag ga ik er nog maar eens goed van genieten want daarna ga ik een pauze inlassen van 2 maandjes.
Is wel weer ff nodig want zaterdag wordt de 4e keer xtc op 2 maanden en 1 week, daarna is het dus wel ff mooi geweest.
Is wel weer ff nodig want zaterdag wordt de 4e keer xtc op 2 maanden en 1 week, daarna is het dus wel ff mooi geweest.
Ik weet je te vinden verdomme.Chukkels wrote: Wie zegt dat je Mephedrone krijgt?
jij ruikt dat gewoon?Olijfboompje wrote:Ik weet je te vinden verdomme.Chukkels wrote: Wie zegt dat je Mephedrone krijgt?
Ik zit ook keihard te twijfelen om wat te nemen. Laatste keer was op Emporium, voor emporium 8 weken rust gehouden. Na emporium wordt het Decibel, dat is ook weer 8 weken. Vind het toch kort op elkaar allemaal. Maar mocht ik deze week afstuderen dan is het eigenlijk nog aantrekkelijker wat te nemen. Lastig.. 
Yes.QnalQut wrote:jij ruikt dat gewoon?Olijfboompje wrote:Ik weet je te vinden verdomme.Chukkels wrote: Wie zegt dat je Mephedrone krijgt?
Wie zegt dat de informatie van Twitter af komt? Het kan ook goed zijn dat ze via de e-mail adressen op Hardtraxx bijvoorbeeld naar Twitter accounts hebben gezocht. Vind dat zelfs aannemelijker, omdat ik denk dat protected tweets op Twitter gewoon beter beveiligd zijn dan Hardtraxx, Partyflock of wat dan ook.