Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28 ... 1191  Volgende

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?
XTC 32%  32%  [ 46 ]
LSD 3%  3%  [ 4 ]
Amfetamine 22%  22%  [ 31 ]
Cocaine 19%  19%  [ 27 ]
Truffels/paddo’s 1%  1%  [ 1 ]
Cannabis 7%  7%  [ 10 ]
Alcohol 8%  8%  [ 11 ]
Ketamine 4%  4%  [ 5 ]
GHB 5%  5%  [ 7 ]
Totaal aantal stemmen : 142
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2011 20:28 

Hardtraxx Addict

mrazura schreef:
Hoofdcoach schreef:
roberttt schreef:
Hmm nou de laatste keer dat ik blowde (half jaar terug) raakte ik echt in een space XD allemaal kleurtjes enz :lol:

Het is ook volgensmij ook niet vaak als je blowt :P heel soms (heb ik iig gelezen, blow zelf niet :P )

Is ook alleen voor de mindere in onze samenleving weggelegd :whistle:

Haha wat is dat voor een opmerking? Dan zou je dat over alle drugs, met uitzondering van coke, kunnen zeggen. Ik rook ook regelmatig een joint maar beschouw mezelf niet als mindere in de samenleving. Sterker nog, er zijn veel schrijvers en poëten die blowen. (En lsd natuurlijk haha)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2011 20:32 

Hardtraxx Veteran

Taxi schreef:
Haha wat is dat voor een opmerking? Dan zou je dat over alle drugs, met uitzondering van coke, kunnen zeggen. Ik rook ook regelmatig een joint maar beschouw mezelf niet als mindere in de samenleving. Sterker nog, er zijn veel schrijvers en poëten die blowen. (En lsd natuurlijk haha)

Maar het sarcasme druipt ook van zijn post af ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2011 20:33 

Donateur

Hoofdcoach schreef:
Taxi schreef:

Is hier zelfs nat
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2011 20:34 

Hardtraxx Veteran

roberttt schreef:
Hoofdcoach schreef:
Taxi schreef:

Is hier zelfs nat

Sarcasme is stroperig :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2011 20:43 

Hardtraxxer

Taxi schreef:
Banaanslak schreef:
Tja, zo zie je maar weer dat je het beste niet aan die twitter meuk kan beginnen. Inbreuk op je privacy en daarom heel gevaarlijk!

Wat is dit nou weer voor een onzin? Afbeelding Wie zegt dat de informatie van Twitter af komt? Het kan ook goed zijn dat ze via de e-mail adressen op Hardtraxx bijvoorbeeld naar Twitter accounts hebben gezocht. Vind dat zelfs aannemelijker, omdat ik denk dat protected tweets op Twitter gewoon beter beveiligd zijn dan Hardtraxx, Partyflock of wat dan ook.

Ze wilden mij ook opeens volgens op twitter vorige week. Ik had toen nog geen eens een Partyflock of Hardtraxx account of iets dergelijks. Ik vond het zeer vreemd hoe ze mij gevonden hebben. Ik gebruik namelijk ook nooit drugs.

Heb één keer een snoepje gehad, tijdens Hard Bass en sindsdien denk ik er wel veel meer over na om wat verschillende dingen te proberen. Ik denk er over om truffels te bestellen via het internet, maar hoe lang zijn die dingen houdbaar? Ik lees overal op internet dat je ze in de koelkast en dergelijke moet bewaren, maar op de website van wapwereld staat dat ze wel twee maand houdbaar zijn.

Citaat:
De sclerotia zijn geseald en daarom tenminste 2 maanden goed houdbaar. Onze truffels zijn vers en moeten na opening in de koelkast bewaard worden.

Bijvoorbeeld. Dus als ik ze niet open haal kan ik ze gewoon buiten de koelkast bewaren? Aangezien ik ze ook een paar uur lang in de trein moet meenemen...
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2011 20:48 

Hardtraxxer

mij is laatst verteld door de man in de smartshop dat je ze altijd gekoeld moet bewaren.. niet persee de koelkast kelder kon ook.
Als je ze op het moment van aanschaffen in de koelkast/kelder legt en je haalt ze eruit om vervolgens een uur in de trein te zitten en ze daarna te eten is er niks aan de hand, het is net als bij ander voedsel gewoon niet te lang eruit laten.
Hij zei wel dat als de je verpakking los hebt gehad, alles binnen een 10 dagen opgegeten moet hebben omdat het anders zijn werking verliest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2011 20:51 

Hardtraxx Veteran

Wat een hoop nieuwe mensjes hier! :yay:

Anywayz, Truffels (en Paddo's) moet je droog en koel bewaren. Dat kan in de koelkast, maar ook op een plek waar geen licht bij komt. Onder de kast is een optie. Let wel op, dit moet dan niet op een hogere temperatuur dan kamertemperatuur zijn, dus niet in de buurt van een verwarming oid. 18-20 graden is volgens mij prima, als je het maar droog bewaard.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2011 20:59 

Hardtraxx Veteran

even een vraagje; ik heb pas op loudness voor het eerst MDMA gehad, een kwart, voor een 1e x omdat ik geen idee had wat het voor werking had, ivm me ziekte.
alleen werkte dat kwartje totaal niet voor mij. nu wil ik op DefQon het nog een x proberen, weet iemand dan de juiste dosis? en hoelang hij werkt? en wanneer ik evt nog een halfje kan nemen(mocht het bevallen)?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2011 21:02 

QnalQut schreef:
even een vraagje; ik heb pas op loudness voor het eerst MDMA gehad, een kwart, voor een 1e x omdat ik geen idee had wat het voor werking had, ivm me ziekte.
alleen werkte dat kwartje totaal niet voor mij. nu wil ik op DefQon het nog een x proberen, weet iemand dan de juiste dosis? en hoelang hij werkt? en wanneer ik evt nog een halfje kan nemen(mocht het bevallen)?

Ligt eraan hoe sterk de pil is die je hebt, maar halfje lijkt me goed om mee te beginnen. Anderhalf uur na de inslag zit ie dan op zijn top en ik zou na 3 uur dan nog een halfje bijpakken. In totaal zal 1 halfje iets van 4/5 uur werken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2011 21:02 

Hardtraxx Veteran

QnalQut schreef:
alleen werkte dat kwartje totaal niet voor mij. nu wil ik op DefQon het nog een x proberen, weet iemand dan de juiste dosis? en in wat voor tijd hij werkt?

Wat voor pil heb je gehad? En logisch dat het kwartje geen werking heeft gehad, je hebt minimaal 1x je lichaamsgewicht nodig om uberhaupt de treshhold te halen en het volledige effect te voelen.

Hoe zwaar weeg je? Als ik er vanuit ga dat je 70 tot 80 kilo weegt, dan zou je kunnen beginnen met een halve Q-Dance, Triforce of 2/3 AH (de meest gebruikelijke pillen). En dan later na een uur of 3 nog 1x bijpakken, zelfde hoeveelheid of net ietsjes minder.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2011 21:04 

Hardtraxx Veteran

Banaanslak schreef:
QnalQut schreef:

Ligt eraan hoe sterk de pil is die je hebt, maar halfje lijkt me goed om mee te beginnen. Anderhalf uur na de inslag zit ie dan op zijn top en ik zou na 3 uur dan nog een halfje bijpakken. In totaal zal 1 halfje iets van 4/5 uur werken.

Uh, niet dus hé :P Een pil werkt meestal 2,5 tot 3,5 uur. Niet de 4 tot 5 uur die jij rekent :P Tenzij je de inwerking meerekend, die zal zeker de eerste keer wel wat langer dan 30 minuten zijn. Schat op 45 minuten á 1 uur. Maar pak niet te snel bij als je niks voelt, met de treshhold (van 1x lichaamsgewicht in mg) voel je hem uiteindelijk echt wel :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2011 21:05 

Hardtraxx Veteran

Chukkels schreef:
QnalQut schreef:
alleen werkte dat kwartje totaal niet voor mij. nu wil ik op DefQon het nog een x proberen, weet iemand dan de juiste dosis? en in wat voor tijd hij werkt?

Wat voor pil heb je gehad? En logisch dat het kwartje geen werking heeft gehad, je hebt minimaal 1x je lichaamsgewicht nodig om uberhaupt de treshhold te halen en het volledige effect te voelen.

Hoe zwaar weeg je? Als ik er vanuit ga dat je 70 tot 80 kilo weegt, dan zou je kunnen beginnen met een halve Q-Dance, Triforce of 2/3 AH (de meest gebruikelijke pillen). En dan later na een uur of 3 nog 1x bijpakken, zelfde hoeveelheid of net ietsjes minder.

haha, een vriend haalt altijd "goede shit" heb geen idee, maar het was een witte of blauwe pil, met breuklijn, en hij zei iets in de geest van XTC..
verder weeg ik 88kg :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2011 21:09 

Hardtraxx Veteran

QnalQut schreef:
Chukkels schreef:
QnalQut schreef:

haha, een vriend haalt altijd "goede shit" heb geen idee, maar het was een witte of blauwe pil, met breuklijn, en hij zei iets in de geest van XTC..
verder weeg ik 88kg :P

Hoog kwaliteit? :P Maar er zijn zoveel pillen haha, we kunnen niet ruiken hoeveel mg er zit in een blauwe of witte pil met breuklijn :P Zou je eens kunnen navragen wat voor pillen het zijn? Dan kunnen we wat zekerder zeggen hoeveel je kan nemen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2011 21:10 

Donateur

Ik heb nu pillen zonder breuklijn :cry: verplicht me dus om hele te nemen :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2011 21:11 

Hardtraxx Veteran

@ chuk. ik zal morgen overleggen met em :P , dat komt wel goed ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2011 21:12 

Hardtraxx Veteran

roberttt schreef:

:aww:

Die breeklijnen zijn de meest onnozele uitvindingen ooit. Gooi er dan 10mg extra in, ipv het uitdunnen van een lekkere XTC-pil :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2011 21:20 

Hardtraxx Veteran

Chukkels schreef:
roberttt schreef:

Die breeklijnen zijn de meest onnozele uitvindingen ooit. Gooi er dan 10mg extra in, ipv het uitdunnen van een lekkere XTC-pil :(

Ik bijt ze altijd gewoon door de midden.
Wordt op Defqon een halve groene eekhoorn en daarna driekwart fastforward gecombineerd met wat flink wat mephedrone.
Als ik XTC gebruik, doe ik het goed. :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2011 21:25 

Hardtraxxer

Chukkels schreef:
Wat een hoop nieuwe mensjes hier! :yay:

Als je er een keer aan begint, sta je ook opeens open voor meerdere dingen. Tenminste zo ervaar ik het. xd

EDIT: Ik had de eerste keer overigens een halve oranje q-dance, ging me hard genoeg :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2011 21:25 

Hardtraxx Veteran

Olijfboompje schreef:
Chukkels schreef:
roberttt schreef:

Ik bijt ze altijd gewoon door de midden.
Wordt op Defqon een halve groene eekhoorn en daarna driekwart fastforward gecombineerd met wat flink wat mephedrone.
Als ik XTC gebruik, doe ik het goed. :woot:

Wie zegt dat je Mephedrone krijgt? :evil:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2011 21:30 

Hardtraxx Veteran

Mijn spacezin begint ook al hevig toe te nemen zeg. :woot: Zaterdag ga ik er nog maar eens goed van genieten want daarna ga ik een pauze inlassen van 2 maandjes. :)

Is wel weer ff nodig want zaterdag wordt de 4e keer xtc op 2 maanden en 1 week, daarna is het dus wel ff mooi geweest. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2011 21:36 

Hardtraxx Veteran

Chukkels schreef:

Ik weet je te vinden verdomme.
:P
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2011 21:38 

Hardtraxx Veteran

Olijfboompje schreef:
Chukkels schreef:

jij ruikt dat gewoon? :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2011 21:38 

Hardtraxx Addict

Ik zit ook keihard te twijfelen om wat te nemen. Laatste keer was op Emporium, voor emporium 8 weken rust gehouden. Na emporium wordt het Decibel, dat is ook weer 8 weken. Vind het toch kort op elkaar allemaal. Maar mocht ik deze week afstuderen dan is het eigenlijk nog aantrekkelijker wat te nemen. Lastig.. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2011 21:44 

Hardtraxx Veteran

QnalQut schreef:
Olijfboompje schreef:
Chukkels schreef:

jij ruikt dat gewoon? :lol:

Yes.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2011 22:04 

Donateur

roberttt schreef:

sorri rob :D zal de klacht bij me dealer doorgeven ;) btw, hele ervan nemen kan best hiervan trouwens :thumbup:
Daar ga ik ook voor :D
Vorige  1 ... 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28 ... 1191  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic