Taxi schreef:
Banaanslak schreef:
Tja, zo zie je maar weer dat je het beste niet aan die twitter meuk kan beginnen. Inbreuk op je privacy en daarom heel gevaarlijk!
Wat is dit nou weer voor een onzin?

Wie zegt dat de informatie van Twitter af komt? Het kan ook goed zijn dat ze via de e-mail adressen op Hardtraxx bijvoorbeeld naar Twitter accounts hebben gezocht. Vind dat zelfs aannemelijker, omdat ik denk dat protected tweets op Twitter gewoon beter beveiligd zijn dan Hardtraxx, Partyflock of wat dan ook.
Ze wilden mij ook opeens volgens op twitter vorige week. Ik had toen nog geen eens een Partyflock of Hardtraxx account of iets dergelijks. Ik vond het zeer vreemd hoe ze mij gevonden hebben. Ik gebruik namelijk ook nooit drugs.
Heb één keer een snoepje gehad, tijdens Hard Bass en sindsdien denk ik er wel veel meer over na om wat verschillende dingen te proberen. Ik denk er over om truffels te bestellen via het internet, maar hoe lang zijn die dingen houdbaar? Ik lees overal op internet dat je ze in de koelkast en dergelijke moet bewaren, maar op de website van wapwereld staat dat ze wel twee maand houdbaar zijn.
Citaat:
De sclerotia zijn geseald en daarom tenminste 2 maanden goed houdbaar. Onze truffels zijn vers en moeten na opening in de koelkast bewaard worden.
Bijvoorbeeld. Dus als ik ze niet open haal kan ik ze gewoon buiten de koelkast bewaren? Aangezien ik ze ook een paar uur lang in de trein moet meenemen...