geef jij een 4 jarig jochie een pil werkt echt anders dan bij iemand van 18wrote:Leeftijd boeit niks en de pil boeit ook niks. In elke (goede) pil zit MDMA. Hoe de pil werkt ligt compleet aan jezelf en dat is dus iedere keer anders...
Als jij 2x een glas laat vallen vallen ze ook allebei in andere stukken scherven
Related topics
Active topics in Off-Topic
Moderators
Dacht ik eerst ook, maar volgens mij maakt leeftijd wel degelijk uit en welke pil je hebt ook. Sowieso maakt leeftijd uit, want je hersenen steken heel anders in elkaar, afhankelijk van hoe oud je bent. Denk dat leeftijd pas na je 25ste ofzo niet zo veel meer uitmaakt.wrote:Leeftijd boeit niks en de pil boeit ook niks. In elke (goede) pil zit MDMA. Hoe de pil werkt ligt compleet aan jezelf en dat is dus iedere keer anders...
Als jij 2x een glas laat vallen vallen ze ook allebei in andere stukken scherven
En per pil kan het bindmiddel verschillen. Het fijne weet ik er niet van, en ik wil het graag nog een keer horen van een pro, maar ik denk dat het zeker een rol kan spelen in de opname van de stof en dus in de werking. Maarja, erg zeker van mn zaak ben ik niet...
En in sommige pillen zit ook speed toch? Of is dat bij de "gewoon" goede (Tri-force, Q-dance die makers) niet het geval?
Nee, kan je vanuit gaan van niet, maar kijk altijd uit en laat je shit testen zou ik zeggen.wrote:En in sommige pillen zit ook speed toch? Of is dat bij de "gewoon" goede (Tri-force, Q-dance die makers) niet het geval?
http://www.pillreports.com/index.php?pa ... l&id=27053wrote:Uh... Zijn die in omloop? Als adviseur zou ik je aanraden om deze schatjes samen met mij te testen.wrote:http://www.pillreports.com/index.php?pa ... 3#comments
Iemand ervaring met MDA pillen? Hoe zwaar ga je spacen? Misschien leuker voor thuis?
MDA... Mijn grootste wens qua nog te proberen drugs met stip op 1!
Zo te zien heb je pech Chuck...
Ach jammer. Maar niet minder erg. Ik mag dit jaar alsnog aan de heilige graal een snuifje wagen als het goed iswrote:http://www.pillreports.com/index.php?pa ... l&id=27053wrote:Uh... Zijn die in omloop? Als adviseur zou ik je aanraden om deze schatjes samen met mij te testen.wrote:http://www.pillreports.com/index.php?pa ... 3#comments
Iemand ervaring met MDA pillen? Hoe zwaar ga je spacen? Misschien leuker voor thuis?
MDA... Mijn grootste wens qua nog te proberen drugs met stip op 1!
Zo te zien heb je pech Chuck...
Hahaha ik denk dat mijn moeder opstijgt als ik dit soort vergelijkingen aan d'r vertel.wrote:Leeftijd boeit niks en de pil boeit ook niks. In elke (goede) pil zit MDMA. Hoe de pil werkt ligt compleet aan jezelf en dat is dus iedere keer anders...
-
0Hardtraxxer
- 393 posts member since 2011
- last seen Aug 2012
Elke pil is anders. In de een zit 150 MG in de andere 80. Laat jij is een vaas van een meter hoog bij 30 cm breed vallen of laat een shotjes glas vallen. Waar ligt meer glas of maakt dat niet uit zoals jij beweert?wrote:Leeftijd boeit niks en de pil boeit ook niks. In elke (goede) pil zit MDMA. Hoe de pil werkt ligt compleet aan jezelf en dat is dus iedere keer anders...
Mooie vergelijkingen, iniedergeval bedankt! 
Hij heeft het meer over 2 pillen van dezelfde sterkte of zelfs 2 van dezelfde pillen.wrote:Elke pil is anders. In de een zit 150 MG in de andere 80. Laat jij is een vaas van een meter hoog bij 30 cm breed vallen of laat een shotjes glas vallen. Waar ligt meer glas of maakt dat niet uit zoals jij beweert?wrote:Leeftijd boeit niks en de pil boeit ook niks. In elke (goede) pil zit MDMA. Hoe de pil werkt ligt compleet aan jezelf en dat is dus iedere keer anders...
Lololololololololol @ sommige mensen hier 
@ wiewrote:Lololololololololol @ sommige mensen hier
Voor mij een weet, voor jullie een vraagwrote:@ wiewrote:Lololololololololol @ sommige mensen hier
wat is de weetwrote:Voor mij een weet, voor jullie een vraagwrote:@ wiewrote:Lololololololololol @ sommige mensen hier
Dat het rond is en beweegt over de aardbodem
-
THardtraxx Veteran
- 5491 posts member since 2010
- last seen Apr 2014
een stuiterbal
Wat is dan rond en beweegt over de oppervlakte van de aarde?wrote:Dat het rond is en beweegt over de aardbodem
snap er niks van....
-
THardtraxx Veteran
- 5491 posts member since 2010
- last seen Apr 2014
Antwoord staat boven je 
Wat voor soort stuiterbal, snap er nu helemaal niks meer van..
maar een olijfboompje is niet rond.. dus dat klopt niet
Dit niveau kan ik echt niet aan op de donderdagmiddag..
-
MHardtraxx Newbie
- 26 posts member since 2011
- last seen Aug 2013
Iemand bekend met oranje jumbo's?