hehee, daar heb je gelijk in!wrote:Wie zegt dat ik alleen gebruik op feestjes/festivals?wrote:Ja, ik neem ook altijd een doos perenijsjes mee naar een festival!(niet)
ik heb zelf pas 1 keer gespaced of een feestje!
hehee, daar heb je gelijk in!wrote:Wie zegt dat ik alleen gebruik op feestjes/festivals?wrote:Ja, ik neem ook altijd een doos perenijsjes mee naar een festival!(niet)
Nja allebei is wel leuk thuis en op een feestje vind ik...wrote:hehee, daar heb je gelijk in!wrote:Wie zegt dat ik alleen gebruik op feestjes/festivals?wrote:Ja, ik neem ook altijd een doos perenijsjes mee naar een festival!(niet)
![]()
ik heb zelf pas 1 keer gespaced of een feestje!
Alleen noten?wrote:Ik gebruik de laatste tijd een beetje teveel, een keer in de maand..
Ik moet een pauze inlassen maar er zijn gewoon te veel vette feestjes
Dus? Je hoeft toch niet op elk feest wat te gebruiken?wrote:Ik gebruik de laatste tijd een beetje teveel, een keer in de maand..
Valt nog best mee, zou het begot niet weten wanneer ik weer iets ga doen, ben er even klaar mee.wrote:1x in de maand valt toch best mee.
Mja maar moet niet te makkelijk gaan denken he :pwrote:1x in de maand valt toch best mee.
Klopt, maar dat doe ik wel altijd en dat bevalt me zeer goedwrote:Dus? Je hoeft toch niet op elk feest wat te gebruiken?wrote:Ik gebruik de laatste tijd een beetje teveel, een keer in de maand..
Ga een keertje nuchter dan waardeer je de keer uit je dak NOG meer!!wrote:Klopt, maar dat doe ik wel altijd en dat bevalt me zeer goed
Na een maand wachten waardeer ik het sowieso welwrote:Ga een keertje nuchter dan waardeer je de keer uit je dak NOG meer!!wrote:Klopt, maar dat doe ik wel altijd en dat bevalt me zeer goed
Inderdaad had vorig jaar op elk feest gebruikt waar ik heen ging, toen ging ik naar the qontinent, en decibel nuchter en dat waren echt 2 top feestjeswrote:Ga een keertje nuchter dan waardeer je de keer uit je dak NOG meer!!wrote:Klopt, maar dat doe ik wel altijd en dat bevalt me zeer goed
op qbase ging ik [na 3 weken rust] veel lekkerder als op decibel [na 4.5 maanden rust] dus dat gaat ook niet helemaal op... terwijl beide feesten echt super waren!wrote:Na een maand wachten waardeer ik het sowieso welwrote:Ga een keertje nuchter dan waardeer je de keer uit je dak NOG meer!!wrote:Klopt, maar dat doe ik wel altijd en dat bevalt me zeer goed
Maar je heb gelijk hoor
jah op beide voelde ik me goed eigenlijk, al zou het wel zo kunnen zijn dat die maat van me, die zich de hele tijd kut voelde, een beetje roet in het eten gooide, terwijl dat op QBase juist compleet andersom waswrote:Het ligt ook eraan hoe goed jezelf voelt he![]()
Als je jezelf goed voeld, werken ze ook beter.
Haaaaaaaaaaaat ?wrote:ook aan je leeftijd
is zowrote:Haaaaaaaaaaaat ?wrote:ook aan je leeftijd