Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 209, 210, 211, 212, 213, 214, 215 ... 1193  Volgende

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?
XTC 32%  32%  [ 46 ]
LSD 3%  3%  [ 4 ]
Amfetamine 22%  22%  [ 31 ]
Cocaine 19%  19%  [ 27 ]
Truffels/paddo’s 1%  1%  [ 1 ]
Cannabis 7%  7%  [ 10 ]
Alcohol 8%  8%  [ 11 ]
Ketamine 4%  4%  [ 5 ]
GHB 5%  5%  [ 7 ]
Totaal aantal stemmen : 142
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2011 22:02 

Hardtraxx Addict

Olijfboompje schreef:
mr_vertigo schreef:

Heey! Dat heeft tie ons in vertrouwen verteld Daniël! :P Je schend de bro-code...

En over die MDA pillen, kben ze zelf nog niet tegen gekomen, maar zoals je in de link kunt zien zyn er weer een paar in de omloop... Wie weet is het een goeie voor een after ofzo

Eyz, niet hateng.

Christian en ik hebben een eigen code.
Dat is de trollcode en de misbruik je lichaam code totdat je aanvallen triggert in welke vorm dan ook :cool:

hahahaha :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2011 22:17 

Hardtraxx Veteran

Daniël en ik begroeten elkaar ook altijd met een duo-snuif. Daar heeft hij een hele mooie snuifbuis voor!

Afbeelding

Maar ik ga dus even goed rondvragen voor die MDA dingetjes. Me likey, al wil ik eerst een testreport ervan zien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2011 22:21 

Hardtraxx Veteran

Chukkels schreef:
Daniël en ik begroeten elkaar ook altijd met een duo-snuif. Daar heeft hij een hele mooie snuifbuis voor!

Afbeelding

Maar ik ga dus even goed rondvragen voor die MDA dingetjes. Me likey, al wil ik eerst een testreport ervan zien.

True that, ieders een buis in het neusgat en daarna zo saampjes de lijn pakken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2011 22:23 

Hardtraxxer

http://www.youtube.com/watch?v=sYDLaNgn ... re=related

6:40 woow die staat pas strak :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2011 22:23 

Hardtraxx Addict

Same here, maar niet dat ik sta te springen om ze tot me te nemen
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2011 22:52 

Hardtraxx Addict

Geen dip gehad vandaag .. ben nog wel ontzettend moe want heb nog steeds niet een keer goed kunnen slapen. Heb ook eerlijk gezegd last van soort 'schokken' door mijn hoofd .. wel apart. Misschien dat ik morgen wat minder vrolijk ben, maar tot nu toe gaat 't nog goed ;)!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2011 22:52 

Hardtraxx Veteran

Klos schreef:
Geen dip gehad vandaag .. ben nog wel ontzettend moe want heb nog steeds niet een keer goed kunnen slapen. Heb ook eerlijk gezegd last van soort 'schokken' door mijn hoofd .. wel apart. Misschien dat ik morgen wat minder vrolijk ben, maar tot nu toe gaat 't nog goed ;)!

Brainzaps. Geweldig fenomeen, wat naarmate de tijd vordert extreem irritant wordt xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2011 22:53 

Klos schreef:

Ben ook niet moe wel heb ik af en toe als ik loop ofzo dat me hoofd ineens een soort van 'leeg' gevoel heeft ofzo.
Heb maandag avond 12 uur geslapen daar zal het ook aanliggen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2011 22:55 

Hardtraxx Veteran

Chukkels schreef:
Klos schreef:

Brainzaps. Geweldig fenomeen, wat naarmate de tijd vordert extreem irritant wordt xd

Hmz... heb ik ook gehad gister en vandaag, maar een paar keer, maar wel vaag zo'n schok! Geen idee wat t was xd
Ook in bed had ik dat telkens een willekeurige spier op een willekeurig moment aanspande >.< heel irritant

Goed moment dus voor de lange pauze :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2011 22:57 

Klos schreef:
Heb ook eerlijk gezegd last van soort 'schokken' door mijn hoofd .. wel apart. Misschien dat ik morgen wat minder vrolijk ben, maar tot nu toe gaat 't nog goed ;)!

Jup, ken ik. Ik had ze na rebirth een paar weken lang, ze werden gelukkig vanzelf minder. Bij mij bleef het echter niet bij mijn hoofd, maar door heel mijn lichaam. Als ik op school in een stoel zat of aan de bar met een biertje voelde het alsof er een stroomschok door mijn lijf ging, daar reageer je dan ook door diezelfde beweging te maken alsof je echt een schok krijgt :P.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2011 22:57 

Hardtraxx Veteran

stefaneke schreef:
Klos schreef:
Heb ook eerlijk gezegd last van soort 'schokken' door mijn hoofd .. wel apart. Misschien dat ik morgen wat minder vrolijk ben, maar tot nu toe gaat 't nog goed ;)!

Jup, ken ik. Ik had ze na rebirth een paar weken lang, ze werden gelukkig vanzelf minder. Bij mij bleef het echter niet bij mijn hoofd, maar door heel mijn lichaam. Als ik op school in een stoel zat of aan de bar met een biertje voelde het alsof er een stroomschok door mijn lijf ging, daar reageer je dan ook door diezelfde beweging te maken alsof je echt een schok krijgt :P.

En dat is dan weer epilepsie :P Of in ieder geval de kenmerken ervan. Brainzaps zijn kleine schokjes door je hoofd heen, wanneer je het door je hele lichaam hebt, voor langere tijd, kan het duiden op een kleine afwijking in je hersenen, wat epileptische aanvallen triggert. Dit hoeft echter geen grote aanval te zijn, een kleine afwijking is niks om je zorgen over te maken. Maar ik zou het wel in de gaten houden ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2011 23:01 

Hardtraxx Veteran

En wat zijn dan die random spieraanspanningen die ik gister had? :P Zelfs m'n kaak spande zich 1x aan waardoor ik in mijn wangen beet :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2011 23:02 

Hoofdcoach schreef:
En wat zijn dan die random spieraanspanningen die ik gister had? :P Zelfs m'n kaak spande zich 1x aan waardoor ik in mijn wangen beet :P

natrekjes van drokzgebruik
is normaal ^^
ik had de nare tik af en toe mn kaken steeds harder op elkaar te klemmen xd bewust weer ff ontspannen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2011 23:04 

Hardtraxx Veteran

Haha oke, wel irritant, soms als m'n been opeens aanspande vloog ik een soort van uit m'n bed xd
En die kaken nog op elkaar zetten doe ik nu ook nog steeds af en toe :P altijd na drokzfeestje
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2011 23:05 

Hardtraxxer

Iemand bekend met Witte Mercedes ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2011 23:05 

Hardtraxx Veteran

Hoofdcoach schreef:
Haha oke, wel irritant, soms als m'n been opeens aanspande vloog ik een soort van uit m'n bed xd
En die kaken nog op elkaar zetten doe ik nu ook nog steeds af en toe :P altijd na drokzfeestje

Dat doe ik constant als ik muziek hoor, zelfs weken na gebruik xd Betrap mezelf nu ook weer dat ik op m'n want kauw :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2011 23:10 

Hardtraxx Addict

Mystyle schreef:
Iemand bekend met Witte Mercedes ?

Zelf niet genomen, maar de Mercedes is een veeeel gebruikte press en er hebben regelmatig witte de ronde gedaan met MCpp erin... Ik zou ze ff laten testen als ik jou was.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2011 23:13 

Hardtraxxer

Description: Really bad pills, full of MCPP really don't buy this if you are from around Rotterdam

http://www.pillreports.com/index.php?pa ... l&id=18237
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2011 23:24 

Hardtraxx Addict

Oké, dus dat zijn dus wel brainzaps :P Ik heb er niet zo veel last van .. alleen als 't vaak achter elkaar gebeurt :P Gister lag ik in bed, had me ogen lekker dicht, was enorm moe en toen knalde het ineens ENORM in m'n kop .. ik dacht dat er iets ontplofte in me kamer. Sick >.< Dat was minder. Nog 1 nachtje weer te weinig slaap (voor mijzelf) en dan mag ik eindelijk een hele ochtend doorslapen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2011 23:40 

Donateur

Had ik eergister ook weer ff, lag ik wat half te dromen dat er een golf tegen me aan sloeg ofzo, leek het gewoon net alsof m'n kop ergens tegenaan knalde >.<

Gelukkig heb ik dat soort dingen maar eens in de zoveel tijd, word er niet erg vrolijk van iig :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2011 23:44 

Hardtraxxer

Olijfboompje schreef:
Oxygene schreef:
hardcoresjors schreef:
Ik wil er ook wel is van hallucineren, maar dat zal vanzelf wel komen haha,
Ik heb nog een lange weg te gaan! xd
Als het gebeurt merk ik het vanzelf wel, heb wel een keer meegemaakt dat een maat een auto in de bomen zag met mensen erin die op het raam aan het kloppen waren, en hij dacht dat een andere maat een paaltje was en ging op hem leunen :P
Was wel grappig om te zien!

Hallucineren van X is geen goed 'doel' lijkt me. Ik vind 't fijn zo lang mogelijk energie en vrolijkheid vast te houden zónder rare dingen te gaan zien..

Wat een genieten trouwens afgelopen weekend! Hebben alleen een overgebleven oranje Q weggedonderd vanwege een hondje dat tijdens 't feest onze bus doorgewandeld was.. Ons werd verteld dat het busnummer opgeschreven was en onze bus bij vertrek nog een keer gecontroleerd zou worden..

Uiteindelijk na 2 maanden pauze lekker genoten van 2 triforces, halve Q en een topje M (thanks voor dat vreselijke smaakje you know who :thumbup: ). Maar ging weer lekker!!

xd

Dat vreselijke smaakje weegt op tegen het leuke gevoel wat je ervan krijgt xd

Hmm.. heb daar nog vrij weinig van gemerkt... had toen al 2,5 op.. :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2011 10:49 

Hardtraxx Veteran

MDMA moet je ook niet likken, dat moet je snuiven :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2011 13:55 

Hardtraxx Elite

Wat een trieste bedoening hier, lezen over verschillende mensen met schokken door hun hoofd en doen alsof het normaal is. Is een teken dat je het serieus goed aan het verneuken bent voor jezelf en absoluut niet meer bezig bent met verantwoord xtc gebruik..

Dit wijst op een verstoring van het serotonerge systeem!
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2011 14:04 

Hardtraxx Veteran

Ik doe niet alsof het normaal is... Zet er zelfs bij dat het een goed moment is voor een lange pauze.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2011 14:17 

Donateur

Zolang het na een dag weer weg is zie ik het probleem niet zo, aangezien je hersenen dan sowieso kaputt zijn. Is gewoon een teken dat je moet kappen of iig wat minder snoepen de volgende keer :)
Vorige  1 ... 209, 210, 211, 212, 213, 214, 215 ... 1193  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic