hahahahawrote:Eyz, niet hateng.wrote:
Heey! Dat heeft tie ons in vertrouwen verteld Daniël!Je schend de bro-code...
En over die MDA pillen, kben ze zelf nog niet tegen gekomen, maar zoals je in de link kunt zien zyn er weer een paar in de omloop... Wie weet is het een goeie voor een after ofzo
Christian en ik hebben een eigen code.
Dat is de trollcode en de misbruik je lichaam code totdat je aanvallen triggert in welke vorm dan ook
Related topics
Active topics in Off-Topic
Moderators
Daniël en ik begroeten elkaar ook altijd met een duo-snuif. Daar heeft hij een hele mooie snuifbuis voor!

Maar ik ga dus even goed rondvragen voor die MDA dingetjes. Me likey, al wil ik eerst een testreport ervan zien.

Maar ik ga dus even goed rondvragen voor die MDA dingetjes. Me likey, al wil ik eerst een testreport ervan zien.
True that, ieders een buis in het neusgat en daarna zo saampjes de lijn pakken.wrote:Daniël en ik begroeten elkaar ook altijd met een duo-snuif. Daar heeft hij een hele mooie snuifbuis voor!
-
0Hardtraxxer
- 393 posts member since 2011
- last seen Aug 2012
Last edited by 0xygen on , edited 1 time in total.
Same here, maar niet dat ik sta te springen om ze tot me te nemen
Geen dip gehad vandaag .. ben nog wel ontzettend moe want heb nog steeds niet een keer goed kunnen slapen. Heb ook eerlijk gezegd last van soort 'schokken' door mijn hoofd .. wel apart. Misschien dat ik morgen wat minder vrolijk ben, maar tot nu toe gaat 't nog goed
!
Brainzaps. Geweldig fenomeen, wat naarmate de tijd vordert extreem irritant wordtwrote:Geen dip gehad vandaag .. ben nog wel ontzettend moe want heb nog steeds niet een keer goed kunnen slapen. Heb ook eerlijk gezegd last van soort 'schokken' door mijn hoofd .. wel apart. Misschien dat ik morgen wat minder vrolijk ben, maar tot nu toe gaat 't nog goed!
-
T
Ben ook niet moe wel heb ik af en toe als ik loop ofzo dat me hoofd ineens een soort van 'leeg' gevoel heeft ofzo.wrote:Geen dip gehad vandaag .. ben nog wel ontzettend moe want heb nog steeds niet een keer goed kunnen slapen. Heb ook eerlijk gezegd last van soort 'schokken' door mijn hoofd .. wel apart. Misschien dat ik morgen wat minder vrolijk ben, maar tot nu toe gaat 't nog goed!
Heb maandag avond 12 uur geslapen daar zal het ook aanliggen.
-
THardtraxx Veteran
- 5491 posts member since 2010
- last seen Apr 2014
Hmz... heb ik ook gehad gister en vandaag, maar een paar keer, maar wel vaag zo'n schok! Geen idee wat t waswrote:Brainzaps. Geweldig fenomeen, wat naarmate de tijd vordert extreem irritant wordtwrote:Geen dip gehad vandaag .. ben nog wel ontzettend moe want heb nog steeds niet een keer goed kunnen slapen. Heb ook eerlijk gezegd last van soort 'schokken' door mijn hoofd .. wel apart. Misschien dat ik morgen wat minder vrolijk ben, maar tot nu toe gaat 't nog goed!
Ook in bed had ik dat telkens een willekeurige spier op een willekeurig moment aanspande
Goed moment dus voor de lange pauze
-
S
Jup, ken ik. Ik had ze na rebirth een paar weken lang, ze werden gelukkig vanzelf minder. Bij mij bleef het echter niet bij mijn hoofd, maar door heel mijn lichaam. Als ik op school in een stoel zat of aan de bar met een biertje voelde het alsof er een stroomschok door mijn lijf ging, daar reageer je dan ook door diezelfde beweging te maken alsof je echt een schok krijgtwrote:Heb ook eerlijk gezegd last van soort 'schokken' door mijn hoofd .. wel apart. Misschien dat ik morgen wat minder vrolijk ben, maar tot nu toe gaat 't nog goed!
En dat is dan weer epilepsiewrote:Jup, ken ik. Ik had ze na rebirth een paar weken lang, ze werden gelukkig vanzelf minder. Bij mij bleef het echter niet bij mijn hoofd, maar door heel mijn lichaam. Als ik op school in een stoel zat of aan de bar met een biertje voelde het alsof er een stroomschok door mijn lijf ging, daar reageer je dan ook door diezelfde beweging te maken alsof je echt een schok krijgtwrote:Heb ook eerlijk gezegd last van soort 'schokken' door mijn hoofd .. wel apart. Misschien dat ik morgen wat minder vrolijk ben, maar tot nu toe gaat 't nog goed!
.
-
THardtraxx Veteran
- last seen Apr 2014
En wat zijn dan die random spieraanspanningen die ik gister had?
Zelfs m'n kaak spande zich 1x aan waardoor ik in mijn wangen beet 
-
G
natrekjes van drokzgebruikwrote:En wat zijn dan die random spieraanspanningen die ik gister had?Zelfs m'n kaak spande zich 1x aan waardoor ik in mijn wangen beet
is normaal
ik had de nare tik af en toe mn kaken steeds harder op elkaar te klemmen
-
THardtraxx Veteran
- last seen Apr 2014
Haha oke, wel irritant, soms als m'n been opeens aanspande vloog ik een soort van uit m'n bed 
En die kaken nog op elkaar zetten doe ik nu ook nog steeds af en toe
altijd na drokzfeestje
En die kaken nog op elkaar zetten doe ik nu ook nog steeds af en toe
Dat doe ik constant als ik muziek hoor, zelfs weken na gebruikwrote:Haha oke, wel irritant, soms als m'n been opeens aanspande vloog ik een soort van uit m'n bed
En die kaken nog op elkaar zetten doe ik nu ook nog steeds af en toealtijd na drokzfeestje
Zelf niet genomen, maar de Mercedes is een veeeel gebruikte press en er hebben regelmatig witte de ronde gedaan met MCpp erin... Ik zou ze ff laten testen als ik jou was.wrote:Iemand bekend met Witte Mercedes ?
-
0Hardtraxxer
- 393 posts member since 2011
- last seen Aug 2012
Description: Really bad pills, full of MCPP really don't buy this if you are from around Rotterdam
http://www.pillreports.com/index.php?pa ... l&id=18237
http://www.pillreports.com/index.php?pa ... l&id=18237
Oké, dus dat zijn dus wel brainzaps
Ik heb er niet zo veel last van .. alleen als 't vaak achter elkaar gebeurt
Gister lag ik in bed, had me ogen lekker dicht, was enorm moe en toen knalde het ineens ENORM in m'n kop .. ik dacht dat er iets ontplofte in me kamer. Sick
Dat was minder. Nog 1 nachtje weer te weinig slaap (voor mijzelf) en dan mag ik eindelijk een hele ochtend doorslapen!
Had ik eergister ook weer ff, lag ik wat half te dromen dat er een golf tegen me aan sloeg ofzo, leek het gewoon net alsof m'n kop ergens tegenaan knalde
Gelukkig heb ik dat soort dingen maar eens in de zoveel tijd, word er niet erg vrolijk van iig
Gelukkig heb ik dat soort dingen maar eens in de zoveel tijd, word er niet erg vrolijk van iig
Hmm.. heb daar nog vrij weinig van gemerkt... had toen al 2,5 op..wrote:wrote:Hallucineren van X is geen goed 'doel' lijkt me. Ik vind 't fijn zo lang mogelijk energie en vrolijkheid vast te houden zónder rare dingen te gaan zien..wrote:Ik wil er ook wel is van hallucineren, maar dat zal vanzelf wel komen haha,
Ik heb nog een lange weg te gaan!![]()
Als het gebeurt merk ik het vanzelf wel, heb wel een keer meegemaakt dat een maat een auto in de bomen zag met mensen erin die op het raam aan het kloppen waren, en hij dacht dat een andere maat een paaltje was en ging op hem leunen![]()
Was wel grappig om te zien!
Wat een genieten trouwens afgelopen weekend! Hebben alleen een overgebleven oranje Q weggedonderd vanwege een hondje dat tijdens 't feest onze bus doorgewandeld was.. Ons werd verteld dat het busnummer opgeschreven was en onze bus bij vertrek nog een keer gecontroleerd zou worden..
Uiteindelijk na 2 maanden pauze lekker genoten van 2 triforces, halve Q en een topje M (thanks voor dat vreselijke smaakje you know who). Maar ging weer lekker!!
Dat vreselijke smaakje weegt op tegen het leuke gevoel wat je ervan krijgt
MDMA moet je ook niet likken, dat moet je snuiven 
Wat een trieste bedoening hier, lezen over verschillende mensen met schokken door hun hoofd en doen alsof het normaal is. Is een teken dat je het serieus goed aan het verneuken bent voor jezelf en absoluut niet meer bezig bent met verantwoord xtc gebruik..
Dit wijst op een verstoring van het serotonerge systeem!
Dit wijst op een verstoring van het serotonerge systeem!
-
THardtraxx Veteran
- last seen Apr 2014
Ik doe niet alsof het normaal is... Zet er zelfs bij dat het een goed moment is voor een lange pauze.