hardcoresjors schreef:
@pommer
bedoelde het ook niet tegen jou, maar het kwam een beetje aan alsof je vond dat ik heel ernstig was omdat ik op een jonge leeftijd gebruik, maar ik ken ook een paar mensen die 16 zijn en elk weekend pillen vreten,
niet dat ik het ook kan omdat hun het kunnen, maar gewoon dat het niet zo 'speciaal' is als het lijkt!
maarjaa, ik ga stoppen met blowen,
en pillen en pep bewaar ik gewoon voor feesten, en daar ga ik toch nog niet zo heel vaak naartoe!
Het is ook ernstig op die leeftijd, moge dit even duidelijk zijn. Je moet nog
heeeeel je leven gebruik van je lichaam;hopelijk voor je is dit nog minimaal 60 jaar (is je iedergeval gegund). Het is belangrijk dat je nagaat dat alle dingen die je nu doet ook consequenties heeft voor later. Je heb maar 1 lichaam doe er nou een beetje zuinig op.
Heb je scheit en verkanker je je lichaam prima, move on. Het gaat erom wat JIJ wilt, de cultuur is in dit land zo mooi dat tegenwoordig JIJ bepaalt en niet je ouders. Het is dus ook aan JOU dat je de juiste keuzes neemt. Dit klinkt stom, ik ben nog maar 16, toch is dit de harde realiteit. Je kan me dan ook altijd een prive bericht sturen, mocht je nog andere vragen hebben.
Serieus ik vind het trouwens echt top dat je hier om advies vraagt en ik snap sommige reacties van andere gebruikers hier dan ook niet.
Dus denk goed na wat je wilt en handel vandaar uit. Als je hier antwoord op kan geven ben je al een stuk verder en kan je denken aan stoppen.