Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 201, 202, 203, 204, 205, 206, 207 ... 1193  Volgende

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?
XTC 32%  32%  [ 46 ]
LSD 3%  3%  [ 4 ]
Amfetamine 22%  22%  [ 31 ]
Cocaine 19%  19%  [ 27 ]
Truffels/paddo’s 1%  1%  [ 1 ]
Cannabis 7%  7%  [ 10 ]
Alcohol 8%  8%  [ 11 ]
Ketamine 4%  4%  [ 5 ]
GHB 5%  5%  [ 7 ]
Totaal aantal stemmen : 142
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2011 22:52 

Hardtraxx Addict

hardcoresjors schreef:
Hooli schreef:
Kiwi :drool: :loving:

mrazura schreef:
Kiwi :$

Mijn hond heet kiwi! :$

Sowieso dat ik jou hond ook lekker vind als ik uit me dak ben :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2011 23:15 

Hardtraxx Addict

Hooli schreef:
hardcoresjors schreef:
Hooli schreef:
Kiwi :drool: :loving:

mrazura schreef:
Kiwi :$

Mijn hond heet kiwi! :$

Sowieso dat ik jou hond ook lekker vind als ik uit me dak ben :cool:

Okeeeeeeeeeeeee xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2011 23:58 

Hardtraxx Addict

Ben benieuwd wat mijn gemoedstoestand is morgen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2011 00:42 

Hardtraxxer

Banaanslak schreef:

dat bedoel ik ja :lol: dat heb ik in overweging, volgens hem is het topspul!!!
het schijnt dat je dus eerst 2u lang een xtc-rush hebt, en daarna 6u lang een speed-rush, en als je dan die speed-rush combineert met xtc, dat dat echt een gouden combi is,
is vloeibaar hetzelfde dan als poedervorm? want dan ga ik het gelijk halen!!! damn 4-fmp poederrrr= goud :loving:

4-fmp = 4-fmp maakt geen donder uit of het vast, vloeibaar of gas is.[/quote]

Enige verschil is dat poeder een stuk goedkoper is.En makkelijker te doseren.Volgens mij is zo een heel flesje net te veel.

Op Q-base ook lekker gegaan.Had 300 mg dex bij me maar kreeg die lekkere rush niet die je bij pep krijgt,dat je echt zin hebt om te gaan.Om een uurtje of 10 gestopt met pep(was op).Toen om kwart voor 1 een ah´tje van 120 mg gedropt.Nog nooit zo een harde inslag gehad,en dat terwijl het niet meer dan een normale hoeveelheid voor mij is.
Vond het wel weer lachen om op het einde bij b-front de hardtraxx groep te zien.was weer een echte Q-space :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2011 01:37 

Hardtraxxer

Op Q-Base voor de derde keer X gehad en dit was na Defqon & Dreamfields verreweg de beste keer!! Pfff wat voelde ik me goed en lekker. Om half 1 een halve groene canadees gepakt, die half 2 insloeg! Om half 4 een kwart en half 6 een kwart bijgepakt. Vooral na die twee kwartjes ging ik lekker! Oa onder Adaro en B-Front, top! De hangar was erg mooi om te zijn vond ik met de lasers en die cirkel als stage + dat brute geluid natuurlijk. Alles was gaaf en 1x echt zo'n WAUW momentje gehad.. Had ik op Defqon & Dreamfields niet, toen stond ik ook meer stil en was ik vaak te slap in de benen om los te gaan. Op Q-Base dit tegen gegaan door mezelf ertoe zetten om los te gaan zodat ik niet in zo'n stilsta fase zou komen & dus met succes :) Maargoed de brute locatie en keihard geluid laten je vanzelf ook wel losgaan. Opzich heb ik niet zo veel gehad en achteraf gezien had ik wel eerder willen beginnen dan half 1 want tussen 6 & 7 voelde ik me zo top, dat gevoel gun je iedereen!! :p Verder had ik misschien wel iets eerder kunnen bijpakken als ik achteraf terugkijk. Maarja om 7 uur kon ik nog wel ff door eigenlijk want me ene been trilde als ik stilstond dus die wilde losgaan. Om half 7 was ik wel een beetje vaag trouwens. Stond in de redelijk donkere hangar, keek een beetje rond, zag ik een paar gasten achter mij met een bril op.. Vaag moment want weet nog steeds niet of het echte brillen waren of dat ik licht hallucineerde, waren rare brillen & geen zonnebrillen. Oja uiteindelijk nog ff een loempia gehaald van me overgebleven munten maargoed dat was dus ook net zand in mijn mond dus beetje zonde van de money! Super vet feest gehad met name na 12u !
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2011 01:45 

Hardtraxx Veteran

Bijna iedereen hallucineert op Q-Base. Je bent lang aan het spacen en je hebt een hele zware dag/nacht achter de rug. De vermoeidheid is enorm, wat de hallucinaties versneld. Dus het zou goed kunnen dat je licht hallucineerde. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2011 08:23 

Hardtraxx Addict

Squirrie schreef:
Ze hebben allebei meer dextro gevreten dan pillen, verkeerde verhouding :thumbdown:

Uhum.. evenveel mr. Squirrie.. mocht ook wel :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2011 09:37 

Chukkels schreef:
Bijna iedereen hallucineert op Q-Base. Je bent lang aan het spacen en je hebt een hele zware dag/nacht achter de rug. De vermoeidheid is enorm, wat de hallucinaties versneld. Dus het zou goed kunnen dat je licht hallucineerde. :)

ik niet :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2011 09:55 

Hardtraxxer

Dat hallucineren bij xtc is niet echt normaal, ook al lijkt het hier wel zo.Het is nml een teken van een te hoge dosis.
Het is misschien wel waar dat 7 tot 15% van mdma door je lever wordt omgezet naar mda, maar van die 7 tot 15% van een normale dosis ga je echt niet hallucineren.
Wat ik wel grappig vind is dat die hallucinaties echt de meest realistische zijn van alle hallucinaties.Want met andere hallucinogene middelen zie ik nooit echt dingen die er echt niet zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2011 10:12 

Hardtraxx Veteran

Ik wil er ook wel is van hallucineren, maar dat zal vanzelf wel komen haha,
Ik heb nog een lange weg te gaan! xd
Als het gebeurt merk ik het vanzelf wel, heb wel een keer meegemaakt dat een maat een auto in de bomen zag met mensen erin die op het raam aan het kloppen waren, en hij dacht dat een andere maat een paaltje was en ging op hem leunen :P
Was wel grappig om te zien!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2011 10:43 

Hardtraxxer

hardcoresjors schreef:
Als het gebeurt merk ik het vanzelf wel, heb wel een keer meegemaakt dat een maat een auto in de bomen zag met mensen erin die op het raam aan het kloppen waren, en hij dacht dat een andere maat een paaltje was en ging op hem leunen :P

Hallucineren van X is geen goed 'doel' lijkt me. Ik vind 't fijn zo lang mogelijk energie en vrolijkheid vast te houden zónder rare dingen te gaan zien..

Wat een genieten trouwens afgelopen weekend! Hebben alleen een overgebleven oranje Q weggedonderd vanwege een hondje dat tijdens 't feest onze bus doorgewandeld was.. Ons werd verteld dat het busnummer opgeschreven was en onze bus bij vertrek nog een keer gecontroleerd zou worden..

Uiteindelijk na 2 maanden pauze lekker genoten van 2 triforces, halve Q en een topje M (thanks voor dat vreselijke smaakje you know who :thumbup: ). Maar ging weer lekker!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2011 10:48 

Hardtraxx Veteran

Heb trouwens voor t eerst een pil door midden gebeten daar :P
Ik had het veel viezer verwacht!
Maar die rode eekhoorns zijn echt goede dingen, met pandemonium ga ik die denk ik proberen te regelen maar bewaar ze wel tot later die avond!
Ga eerst lekker hard gaan op speed, dan kan ik tenminste hakken als een beest! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2011 11:05 

Hardtraxx Veteran

Oxygene schreef:
hardcoresjors schreef:

Hallucineren van X is geen goed 'doel' lijkt me. Ik vind 't fijn zo lang mogelijk energie en vrolijkheid vast te houden zónder rare dingen te gaan zien..

Wat een genieten trouwens afgelopen weekend! Hebben alleen een overgebleven oranje Q weggedonderd vanwege een hondje dat tijdens 't feest onze bus doorgewandeld was.. Ons werd verteld dat het busnummer opgeschreven was en onze bus bij vertrek nog een keer gecontroleerd zou worden..

Uiteindelijk na 2 maanden pauze lekker genoten van 2 triforces, halve Q en een topje M (thanks voor dat vreselijke smaakje you know who :thumbup: ). Maar ging weer lekker!!

xd

Dat vreselijke smaakje weegt op tegen het leuke gevoel wat je ervan krijgt xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2011 11:22 

Hardtraxx Veteran

rcm010 schreef:
Dat hallucineren bij xtc is niet echt normaal, ook al lijkt het hier wel zo.Het is nml een teken van een te hoge dosis.
Het is misschien wel waar dat 7 tot 15% van mdma door je lever wordt omgezet naar mda, maar van die 7 tot 15% van een normale dosis ga je echt niet hallucineren.
Wat ik wel grappig vind is dat die hallucinaties echt de meest realistische zijn van alle hallucinaties.Want met andere hallucinogene middelen zie ik nooit echt dingen die er echt niet zijn.

Vermoeidheid speelt ook een rol. En alcoholgebruik, maaginhoud, etc. ook.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2011 11:22 

Hardtraxx Veteran

Chukkels schreef:
rcm010 schreef:

Toch blijft het niet normaal.
Ik heb ook niet gehallucineerd.

Achja, deze discussie hebben we ook al duizenden keren gevoerd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2011 11:23 

Hardtraxx Veteran

Olijfboompje schreef:
Chukkels schreef:
rcm010 schreef:

Toch blijft het niet normaal.
Ik heb ook niet gehallucineerd.

Achja, deze discussie hebben we ook al duizenden keren gevoerd.

Tuurlijk is het niet normaal. Maar leuk is het wel ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2011 11:28 

Hardtraxx Addict

Oké ik kan dus eindelijk aan 2c-b komen (was opzoek naar mephedrone, maar dat komt dan later nog wel) en wil dat heel graag gaan proberen. Heb me er al over ingelezen maar heb toch nog wel wat vragen aan mensen met ervaring met deze rc.

1. Is het aan te raden nasaal in te nemen, of in pilvorm? Ik ben namelijk niet echt opzoek naar het echte trippende (visuals etc) maar meer naar het gevoel dat wat dichter bij MDMA zou liggen. Aangezien dat verschil al kan zitten in een paar mg andere dosering vraag ik me af hoe je dat het best zou kunnen doen als je het snuift? Een weegschaal o.i.d? Maar dan denk ik meteen aan het feit dat je zeer waarschijnlijk geen pure 2c-b meer van de apotheker krijgt.

2. Is het meer een drug voor thuis op de bank. (a la truffels, paddo's en andere tripmiddelen). Of kan je er bij een goede dosering ook makkelijk mee naar uit of naar een party? (Bijkomende vraag is dan hoe goed je aan een gebruiker ervan kan zien dat hij/zij het heeft gebruikt. Kaakschaatsen etc?)

Alvast bedankt. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2011 11:29 

Hardtraxx Addict

Ik besteed er niet zoveel aandacht aan, het was bij mij afgelopen zaterdag heel lichtjes .. Af en toe dacht ik bij mezelf: hee, daar heb je weer een hekje ertussen. Even wegkijken en het is weer weg :D Wel geinig, maar ik hou me d'r niet zo mee bezig :P het is meer een inner creativity .. -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2011 11:38 

Hardtraxx Veteran

Taxi schreef:
Oké ik kan dus eindelijk aan 2c-b komen (was opzoek naar mephedrone, maar dat komt dan later nog wel) en wil dat heel graag gaan proberen. Heb me er al over ingelezen maar heb toch nog wel wat vragen aan mensen met ervaring met deze rc.

1. Is het aan te raden nasaal in te nemen, of in pilvorm? Ik ben namelijk niet echt opzoek naar het echte trippende (visuals etc) maar meer naar het gevoel dat wat dichter bij MDMA zou liggen. Aangezien dat verschil al kan zitten in een paar mg andere dosering vraag ik me af hoe je dat het best zou kunnen doen als je het snuift? Een weegschaal o.i.d? Maar dan denk ik meteen aan het feit dat je zeer waarschijnlijk geen pure 2c-b meer van de apotheker krijgt.

2. Is het meer een drug voor thuis op de bank. (a la truffels, paddo's en andere tripmiddelen). Of kan je er bij een goede dosering ook makkelijk mee naar uit of naar een party? (Bijkomende vraag is dan hoe goed je aan een gebruiker ervan kan zien dat hij/zij het heeft gebruikt. Kaakschaatsen etc?)

Alvast bedankt. :thumbup:

Het is aan te raden om in poedervorm 2c-b te nemen, maar dan wel oraal. Nasaal brandt als de motherfucker en is het ergste wat men kan snuiven (ja, erger dan 4-FMP). Echter vind ik snuiven persoonlijk leuker, maar binnenkort op aanraden van iemand hier maar eens oraal doen. Een weegschaal is eigenlijk een must. Een goede weegschaal die tot op de mg nauwkeurig is, is een pre. Anders krijg je van die Defqon taferelen, zoals wij hadden: 60mg op de weegschaal gewogen, wat we konden delen door 5. Bleek echter het dubbele te zijn, dankzij de afwijking.

Over de party... Ik zou daar nog even mee wachten. Volgens mij zijn de 2C-x de meest gangbare trippers voor op een feest. Ik heb nu al 3x een 2c gebruikt op een feest (2c-b & 2c-t2) en ik vond het elke keer geweldig. M'n beste space-ervaring heb ik mogen meemaken op een 2C-T2, damn wat was dat geniaal. Maar hiervoor is wel wat ervaring vereist, lijkt me. Verder is buiten lopen in een rustige omgeving of in een park of bos ook geniaal op 2c-b. Kaakschaatsen ga je er niet van en men kan niet of nauwelijks aan het zien dat je aan het trippen bent. Sowieso een van mijn favoriete drugs en tot dusver mijn favoriete tripmiddel ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2011 11:42 

Hardtraxx Addict

Chukkels schreef:
Het is aan te raden om in poedervorm 2c-b te nemen, maar dan wel oraal. g.

Oké thanx! Ik heb nog nooit gesnoven en was eigenlijk van plan dit dus te gaan snuiven. xd
En dan capsules kopen bij de smartshop? Of gewoon een bommetje met een vloeitje?

Bedankt voor de uitleg iig!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2011 11:47 

Hardtraxx Veteran

Taxi schreef:
Chukkels schreef:

Oké thanx! Ik heb nog nooit gesnoven en was eigenlijk van plan dit dus te gaan snuiven. xd
En dan capsules kopen bij de smartshop? Of gewoon een bommetje met een vloeitje?

Ik doe altijd bommetje met vloeitje, veel te veel moeite om capsules te halen :P
Maar ja, als je voor het eerst gaat snuiven en dan meteen 2c-b, dan heb je het ergste van het ergste gehad en vind je alles wat je later snuift kattepis haha :P Maar nee, het is niet aan te raden, alhoewel ik het wel leuker vind. Voor mij persoonlijk wegen de voordelen van snuiven (meteen erin zitten, heftigere trip, helderdere visuals) op tegen de nadelen (neusschade, pijn). Maar dat is voor iedereen persoonlijk ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2011 12:15 

Hardtraxx Addict

Chukkels schreef:
Taxi schreef:
Chukkels schreef:

Ik doe altijd bommetje met vloeitje, veel te veel moeite om capsules te halen :P
Maar ja, als je voor het eerst gaat snuiven en dan meteen 2c-b, dan heb je het ergste van het ergste gehad en vind je alles wat je later snuift kattepis haha :P Maar nee, het is niet aan te raden, alhoewel ik het wel leuker vind. Voor mij persoonlijk wegen de voordelen van snuiven (meteen erin zitten, heftigere trip, helderdere visuals) op tegen de nadelen (neusschade, pijn). Maar dat is voor iedereen persoonlijk ;)

Oké nog één vraagje dan. Wat moet ik ongeveer rekenen voor een gram?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2011 12:17 

Hardtraxx Veteran

100-120 euro zou ik op rekenen, met uitloop tot 150 euro, dan kan het altijd meevallen ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2011 12:23 

Hardtraxx Veteran

Daarnaast is wel het probleem dat wanneer je snuift dat dat gevoel wat dicht bij MDMA zou liggen, totaal afwezig is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2011 12:24 

Hardtraxx Addict

Chukkels schreef:
100-120 euro zou ik op rekenen, met uitloop tot 150 euro, dan kan het altijd meevallen ;)

Wow, de fuk. Haha dat had ik niet verwacht. Ik kon aan minimaal één gram komen geloof ik. Heb dan liever een gebruikershoeveelheid
Vorige  1 ... 201, 202, 203, 204, 205, 206, 207 ... 1193  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic