Taxi schreef:
Oké ik kan dus eindelijk aan
2c-b komen (was opzoek naar mephedrone, maar dat komt dan later nog wel) en wil dat heel graag gaan proberen. Heb me er al over ingelezen maar heb toch nog wel wat vragen aan mensen met ervaring met deze rc.
1. Is het aan te raden nasaal in te nemen, of in pilvorm? Ik ben namelijk niet echt opzoek naar het echte trippende (visuals etc) maar meer naar het gevoel dat wat dichter bij MDMA zou liggen. Aangezien dat verschil al kan zitten in een paar mg andere dosering vraag ik me af hoe je dat het best zou kunnen doen als je het snuift? Een weegschaal o.i.d? Maar dan denk ik meteen aan het feit dat je zeer waarschijnlijk geen pure 2c-b meer van de apotheker krijgt.
2. Is het meer een drug voor thuis op de bank. (a la truffels, paddo's en andere tripmiddelen). Of kan je er bij een goede dosering ook makkelijk mee naar uit of naar een party? (Bijkomende vraag is dan hoe goed je aan een gebruiker ervan kan zien dat hij/zij het heeft gebruikt. Kaakschaatsen etc?)
Alvast bedankt.

Het is aan te raden om in poedervorm 2c-b te nemen, maar dan wel oraal. Nasaal brandt als de motherfucker en is het ergste wat men kan snuiven (ja, erger dan 4-FMP). Echter vind ik snuiven persoonlijk leuker, maar binnenkort op aanraden van iemand hier maar eens oraal doen. Een weegschaal is eigenlijk een must. Een goede weegschaal die tot op de mg nauwkeurig is, is een pre. Anders krijg je van die Defqon taferelen, zoals wij hadden: 60mg op de weegschaal gewogen, wat we konden delen door 5. Bleek echter het dubbele te zijn, dankzij de afwijking.
Over de party... Ik zou daar nog even mee wachten. Volgens mij zijn de 2C-x de meest gangbare trippers voor op een feest. Ik heb nu al 3x een 2c gebruikt op een feest (2c-b & 2c-t2) en ik vond het elke keer geweldig. M'n beste space-ervaring heb ik mogen meemaken op een 2C-T2, damn wat was dat geniaal. Maar hiervoor is wel wat ervaring vereist, lijkt me. Verder is buiten lopen in een rustige omgeving of in een park of bos ook geniaal op 2c-b. Kaakschaatsen ga je er niet van en men kan niet of nauwelijks aan het zien dat je aan het trippen bent. Sowieso een van mijn favoriete drugs en tot dusver mijn favoriete tripmiddel