Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 200, 201, 202, 203, 204, 205, 206 ... 1193  Volgende

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?
XTC 32%  32%  [ 46 ]
LSD 3%  3%  [ 4 ]
Amfetamine 22%  22%  [ 31 ]
Cocaine 19%  19%  [ 27 ]
Truffels/paddo’s 1%  1%  [ 1 ]
Cannabis 7%  7%  [ 10 ]
Alcohol 8%  8%  [ 11 ]
Ketamine 4%  4%  [ 5 ]
GHB 5%  5%  [ 7 ]
Totaal aantal stemmen : 142
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2011 21:34 

Hardtraxx Veteran

Hoofdcoach schreef:
Jurheinen schreef:
Ik kan echt NIKS eten als ik wat op heb... Daarom was het wss ook niet zo heel verstandig van me om al om half 6 te beginnen zaterdag, heb daardoor niks gegeten aangezien ik geen Fruit-stand kon vinden :/

Half 6 beginnen is niet zo handig nee xd heb je nog 13,5 uur te gaan :oh:

Doe ik eigenlijk altijd op een feest, na een goed half uur ofzo beginnen. Dan blijf je lekker in de flow haha

@ Olijfboompje, ja je keek me behoorlijk wazig aan haha. Ik neem het je niet kwalijk! :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2011 21:40 

Donateur

Ja wtf. Ik dacht ook een stukje pizza te eten op Q-base. Proefde idd als zand xd. Gelijk op de grond geflikkerd. Maar dit lag dus aan wauwse toestand en niet aan de pizza?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2011 21:40 

Lowrenz schreef:
Ja wtf. Ik dacht ook een stukje pizza te eten op Q-base. Proefde idd als zand xd. Gelijk op de grond geflikkerd. Maar dit lag dus aan wauwse toestand en niet aan de pizza?

duh xd eten als je waus bent is niet zon goed idee xd fruit wel schijnbaar
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2011 21:41 

Donateur

Jha dat weet ik dan voor volgende keer dat het geen optie is :P. Ik had ook geen honger ofzo. Maar was wat aan het rond dwalen en zag pizza :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2011 21:42 

Hardtraxx Veteran

Fruit is echt HEERLIJK, ik had rond een uur 5 zon turke pizza gekocht.. Na 1 hap gooide ik hem op de grond, net toevallig voor de voeten van een Securitykerel, hij gelijk: Dat smaakt niet meer he?! ik: Nee klopt, alsof je weer als een kind van 7 in een zandbak aan het spelen bent, moest ie lachen xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2011 21:44 

Hardtraxx Veteran

Jurheinen schreef:

Doe ik eigenlijk altijd op een feest, na een goed half uur ofzo beginnen. Dan blijf je lekker in de flow haha

@ Olijfboompje, ja je keek me behoorlijk wazig aan haha. Ik neem het je niet kwalijk! :P

xd

Gelukkig...
Ik was trouwens totaal niet wazig hoor :P

xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2011 21:45 

Donateur

Jurheinen schreef:
Fruit is echt HEERLIJK, ik had rond een uur 5 zon turke pizza gekocht.. Na 1 hap gooide ik hem op de grond, net toevallig voor de voeten van een Securitykerel, hij gelijk: Dat smaakt niet meer he?! ik: Nee klopt, alsof je weer als een kind van 7 in een zandbak aan het spelen bent, moest ie lachen

Geniaal :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2011 21:57 

Hardtraxx Veteran

Fruit is idd de bom als je waus bent. De rest moet je overslaan :)
Toen ik nog nuchter was heerlijk een pizza en 2 frikandellen gegeten xd toen ik waus was een banaan, heerlijk :love: ik was zo blij met m'n banaan
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2011 21:59 

Hoofdcoach schreef:
Toen ik nog nuchter was heerlijk een pizza en 2 frikandellen gegeten xd toen ik waus was een banaan, heerlijk :love: ik was zo blij met m'n banaan

:$
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2011 22:00 

Donateur

Liep je er zo bij met je banaan :lol: :lol: :lol:

Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2011 22:03 

Hardtraxx Veteran

Hoofdcoach schreef:

Ik kon gvd nergens die fruit-stand vinden! :evil: ... Schijnt er maar 1 geweest te zijn, bij de mainstage verrekte idioten ook :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2011 22:16 

Hardtraxx Veteran

Vorig jaar smeerde Robert mij kippenvleugeltjes aan op Q-Base, net toen een snoepje insloeg. Ik als onervaren junk in spé volgde zijn advies maar op. Laatste keer dat ik dat doe, heb nog nooit onnozel €8,75 verneukt. :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2011 22:20 

Hardtraxx Addict

Olijfboompje schreef:
Geen probleem man!

Je bent een gezellige gast! :D
Vaker meeten in het vervolg! :D

Ik ging wel lekker trouwens, alleen met veels te veel. Wel een mooie voordelig effect vind ik dat bijna niemand het aan mij meer ziet.

Ik heb in totaal meer dan een halve gram pep op, 2.5 pillen en flink wat MDMA kristal.
Alleen voor mij wordt het nu toch echt een pauze qua MDMA, want ik vind dit veels teveel in vergelijking met vroeger waar ik op een halfje al prima ging. Waarschijnlijk een pauze tot aan Qountdown en daar dan weer kijken of het dan beter gaat. Dat twaalf uur momentje waar iedereen iets dropt, blijft te mooi voor woorden.

Ik heb trouwens weer een stel schitterend koppies gezien :P
Diegene weten wel wie ik bedoel :innocent:

Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2011 22:20 

Hardtraxx Veteran

iemand hier ervaring met vloeibare 4-fmp? ik ben in overweging om dat te gaan halen, ben nog aan het twijfelen!
iemand die zijn ervaring wil delen on teh interwebz :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2011 22:21 

Hardtraxx Veteran

Iris93 schreef:
Olijfboompje schreef:
Geen probleem man!

Je bent een gezellige gast! :D
Vaker meeten in het vervolg! :D

Ik ging wel lekker trouwens, alleen met veels te veel. Wel een mooie voordelig effect vind ik dat bijna niemand het aan mij meer ziet.

Ik heb in totaal meer dan een halve gram pep op, 2.5 pillen en flink wat MDMA kristal.
Alleen voor mij wordt het nu toch echt een pauze qua MDMA, want ik vind dit veels teveel in vergelijking met vroeger waar ik op een halfje al prima ging. Waarschijnlijk een pauze tot aan Qountdown en daar dan weer kijken of het dan beter gaat. Dat twaalf uur momentje waar iedereen iets dropt, blijft te mooi voor woorden.

Ik heb trouwens weer een stel schitterend koppies gezien :P
Diegene weten wel wie ik bedoel :innocent:

Jullie twee waren lievvvvvvvvvvvvvvvvvvvv :love: :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2011 22:24 

Hardtraxx Veteran

ik had zondagochtend een banaan op stationutrecht, zelfs daar had ik moeite mee :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2011 22:24 

Ruubiie schreef:
iemand hier ervaring met vloeibare 4-fmp? ik ben in overweging om dat te gaan halen, ben nog aan het twijfelen!

Je bedoelt flux? Dawasiknie had dat volgens mij wel eens uitgeprobeerd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2011 22:29 

Hardtraxx Addict

hardcoresjors schreef:
ik had zondagochtend een banaan op stationutrecht, zelfs daar had ik moeite mee :(

Banaan is goed!!

Maar stukjes meloen zijn hemels :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2011 22:29 

Hardtraxx Veteran

Banaanslak schreef:
Ruubiie schreef:

dat bedoel ik ja :lol: dat heb ik in overweging, volgens hem is het topspul!!!
het schijnt dat je dus eerst 2u lang een xtc-rush hebt, en daarna 6u lang een speed-rush, en als je dan die speed-rush combineert met xtc, dat dat echt een gouden combi is,
is vloeibaar hetzelfde dan als poedervorm? want dan ga ik het gelijk halen!!! damn 4-fmp poederrrr= goud :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2011 22:30 

Hardtraxx Veteran

Hooli schreef:
hardcoresjors schreef:

Banaan is goed!!

Maar stukjes meloen zijn hemels :love:

Kiwi :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2011 22:30 

Hardtraxx Addict

Kiwi :drool: :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2011 22:35 

Hardtraxx Veteran

Komkommer :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2011 22:35 

Bierkoning

Watermeloen :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2011 22:36 

Ruubiie schreef:
Banaanslak schreef:
Ruubiie schreef:

dat bedoel ik ja :lol: dat heb ik in overweging, volgens hem is het topspul!!!
het schijnt dat je dus eerst 2u lang een xtc-rush hebt, en daarna 6u lang een speed-rush, en als je dan die speed-rush combineert met xtc, dat dat echt een gouden combi is,
is vloeibaar hetzelfde dan als poedervorm? want dan ga ik het gelijk halen!!! damn 4-fmp poederrrr= goud :loving:

4-fmp = 4-fmp maakt geen donder uit of het vast, vloeibaar of gas is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2011 22:46 

Hardtraxx Veteran

Hooli schreef:
Kiwi :drool: :loving:

mrazura schreef:
Kiwi :$

Mijn hond heet kiwi! :$
Vorige  1 ... 200, 201, 202, 203, 204, 205, 206 ... 1193  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic