Active topics in Off-Topic

Active topics

Moderators

• Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · online
  • Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 6 hours ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 3 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 7 days ago

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?

XTC
46
32%
LSD
4
3%
Amfetamine
31
22%
Cocaine
27
19%
Truffels/paddo’s
1
1%
Cannabis
10
7%
Alcohol
11
8%
Ketamine
5
4%
GHB
7
5%

Total votes: 142

J
Hardtraxx Veteran
5794 posts member since 2011
last seen 8 days ago
Hoofdcoach wrote:
Jurheinen wrote:Ik kan echt NIKS eten als ik wat op heb... Daarom was het wss ook niet zo heel verstandig van me om al om half 6 te beginnen zaterdag, heb daardoor niks gegeten aangezien ik geen Fruit-stand kon vinden :/
Half 6 beginnen is niet zo handig nee xd heb je nog 13,5 uur te gaan :oh:
Doe ik eigenlijk altijd op een feest, na een goed half uur ofzo beginnen. Dan blijf je lekker in de flow haha

@ Olijfboompje, ja je keek me behoorlijk wazig aan haha. Ik neem het je niet kwalijk! :P
Donateur
3580 posts member since 2009
last seen Nov 2021
Ja wtf. Ik dacht ook een stukje pizza te eten op Q-base. Proefde idd als zand xd. Gelijk op de grond geflikkerd. Maar dit lag dus aan wauwse toestand en niet aan de pizza?
G
Lowrenz wrote:Ja wtf. Ik dacht ook een stukje pizza te eten op Q-base. Proefde idd als zand xd. Gelijk op de grond geflikkerd. Maar dit lag dus aan wauwse toestand en niet aan de pizza?
duh xd eten als je waus bent is niet zon goed idee xd fruit wel schijnbaar
Donateur
last seen Nov 2021
Jha dat weet ik dan voor volgende keer dat het geen optie is :P. Ik had ook geen honger ofzo. Maar was wat aan het rond dwalen en zag pizza :P
J
Hardtraxx Veteran
last seen 8 days ago
Fruit is echt HEERLIJK, ik had rond een uur 5 zon turke pizza gekocht.. Na 1 hap gooide ik hem op de grond, net toevallig voor de voeten van een Securitykerel, hij gelijk: Dat smaakt niet meer he?! ik: Nee klopt, alsof je weer als een kind van 7 in een zandbak aan het spelen bent, moest ie lachen xd
Hardtraxx Veteran
8066 posts member since 2010
last seen Mar 2014
Jurheinen wrote:
Doe ik eigenlijk altijd op een feest, na een goed half uur ofzo beginnen. Dan blijf je lekker in de flow haha

@ Olijfboompje, ja je keek me behoorlijk wazig aan haha. Ik neem het je niet kwalijk! :P
xd

Gelukkig...
Ik was trouwens totaal niet wazig hoor :P

xd
Donateur
last seen Nov 2021
Jurheinen wrote:Fruit is echt HEERLIJK, ik had rond een uur 5 zon turke pizza gekocht.. Na 1 hap gooide ik hem op de grond, net toevallig voor de voeten van een Securitykerel, hij gelijk: Dat smaakt niet meer he?! ik: Nee klopt, alsof je weer als een kind van 7 in een zandbak aan het spelen bent, moest ie lachen
Geniaal :worship:
T
Hardtraxx Veteran
5491 posts member since 2010
last seen Apr 2014
Fruit is idd de bom als je waus bent. De rest moet je overslaan :)
Toen ik nog nuchter was heerlijk een pizza en 2 frikandellen gegeten xd toen ik waus was een banaan, heerlijk :love: ik was zo blij met m'n banaan
B
Hoofdcoach wrote:Fruit is idd de bom als je waus bent. De rest moet je overslaan :)
Toen ik nog nuchter was heerlijk een pizza en 2 frikandellen gegeten xd toen ik waus was een banaan, heerlijk :love: ik was zo blij met m'n banaan
:$
Donateur
17095 posts member since 2010
last seen Sep 2014
Liep je er zo bij met je banaan :lol: :lol: :lol:

View on YouTube
J
Hardtraxx Veteran
last seen 8 days ago
Hoofdcoach wrote:Fruit is idd de bom als je waus bent. De rest moet je overslaan :)
Ik kon gvd nergens die fruit-stand vinden! :evil: ... Schijnt er maar 1 geweest te zijn, bij de mainstage verrekte idioten ook :P
Hardtraxx Veteran
16532 posts member since 2009
last seen Mar 2025
Vorig jaar smeerde Robert mij kippenvleugeltjes aan op Q-Base, net toen een snoepje insloeg. Ik als onervaren junk in spé volgde zijn advies maar op. Laatste keer dat ik dat doe, heb nog nooit onnozel €8,75 verneukt. :thumbdown:
Hardtraxx Addict
1571 posts member since 2011
last seen Aug 2012
Olijfboompje wrote: Geen probleem man!

Je bent een gezellige gast! :D
Vaker meeten in het vervolg! :D

Ik ging wel lekker trouwens, alleen met veels te veel. Wel een mooie voordelig effect vind ik dat bijna niemand het aan mij meer ziet.

Ik heb in totaal meer dan een halve gram pep op, 2.5 pillen en flink wat MDMA kristal.
Alleen voor mij wordt het nu toch echt een pauze qua MDMA, want ik vind dit veels teveel in vergelijking met vroeger waar ik op een halfje al prima ging. Waarschijnlijk een pauze tot aan Qountdown en daar dan weer kijken of het dan beter gaat. Dat twaalf uur momentje waar iedereen iets dropt, blijft te mooi voor woorden.

Ik heb trouwens weer een stel schitterend koppies gezien :P
Diegene weten wel wie ik bedoel :innocent:

Hardtraxx Veteran
4952 posts member since 2011
last seen Feb 2015
iemand hier ervaring met vloeibare 4-fmp? ik ben in overweging om dat te gaan halen, ben nog aan het twijfelen!
iemand die zijn ervaring wil delen on teh interwebz :D
Hardtraxx Veteran
8066 posts member since 2010
last seen Mar 2014
Iris93 wrote:
Olijfboompje wrote: Geen probleem man!

Je bent een gezellige gast! :D
Vaker meeten in het vervolg! :D

Ik ging wel lekker trouwens, alleen met veels te veel. Wel een mooie voordelig effect vind ik dat bijna niemand het aan mij meer ziet.

Ik heb in totaal meer dan een halve gram pep op, 2.5 pillen en flink wat MDMA kristal.
Alleen voor mij wordt het nu toch echt een pauze qua MDMA, want ik vind dit veels teveel in vergelijking met vroeger waar ik op een halfje al prima ging. Waarschijnlijk een pauze tot aan Qountdown en daar dan weer kijken of het dan beter gaat. Dat twaalf uur momentje waar iedereen iets dropt, blijft te mooi voor woorden.

Ik heb trouwens weer een stel schitterend koppies gezien :P
Diegene weten wel wie ik bedoel :innocent:

Jullie twee waren lievvvvvvvvvvvvvvvvvvvv :love: :loving:
Hardtraxx Veteran
5687 posts member since 2011
last seen Dec 2013
ik had zondagochtend een banaan op stationutrecht, zelfs daar had ik moeite mee :(
B
Ruubiie wrote:iemand hier ervaring met vloeibare 4-fmp? ik ben in overweging om dat te gaan halen, ben nog aan het twijfelen!
Je bedoelt flux? Dawasiknie had dat volgens mij wel eens uitgeprobeerd.
Hardtraxx Addict
1335 posts member since 2010
last seen Feb 2020
hardcoresjors wrote:ik had zondagochtend een banaan op stationutrecht, zelfs daar had ik moeite mee :(
Banaan is goed!!

Maar stukjes meloen zijn hemels :love:
Hardtraxx Veteran
4952 posts member since 2011
last seen Feb 2015
Banaanslak wrote:
Ruubiie wrote:iemand hier ervaring met vloeibare 4-fmp? ik ben in overweging om dat te gaan halen, ben nog aan het twijfelen!
dat bedoel ik ja :lol: dat heb ik in overweging, volgens hem is het topspul!!!
het schijnt dat je dus eerst 2u lang een xtc-rush hebt, en daarna 6u lang een speed-rush, en als je dan die speed-rush combineert met xtc, dat dat echt een gouden combi is,
is vloeibaar hetzelfde dan als poedervorm? want dan ga ik het gelijk halen!!! damn 4-fmp poederrrr= goud :loving:
Hardtraxx Veteran
6376 posts member since 2010
last seen Oct 2021
Hooli wrote:
hardcoresjors wrote:ik had zondagochtend een banaan op stationutrecht, zelfs daar had ik moeite mee :(
Banaan is goed!!

Maar stukjes meloen zijn hemels :love:
Kiwi :$
Hardtraxx Addict
1335 posts member since 2010
last seen Feb 2020
Kiwi :drool: :loving:
Hardtraxx Veteran
16532 posts member since 2009
last seen Mar 2025
Komkommer :drool:
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen Aug 2026
Watermeloen :drool:
B
Ruubiie wrote:
Banaanslak wrote:
dat bedoel ik ja :lol: dat heb ik in overweging, volgens hem is het topspul!!!
het schijnt dat je dus eerst 2u lang een xtc-rush hebt, en daarna 6u lang een speed-rush, en als je dan die speed-rush combineert met xtc, dat dat echt een gouden combi is,
is vloeibaar hetzelfde dan als poedervorm? want dan ga ik het gelijk halen!!! damn 4-fmp poederrrr= goud :loving:
4-fmp = 4-fmp maakt geen donder uit of het vast, vloeibaar of gas is.
Hardtraxx Veteran
5687 posts member since 2011
last seen Dec 2013
Hooli wrote:Kiwi :drool: :loving:
mrazura wrote: Kiwi :$
Mijn hond heet kiwi! :$