Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 173, 174, 175, 176, 177, 178, 179 ... 1193  Volgende

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?
XTC 32%  32%  [ 46 ]
LSD 3%  3%  [ 4 ]
Amfetamine 22%  22%  [ 31 ]
Cocaine 19%  19%  [ 27 ]
Truffels/paddo’s 1%  1%  [ 1 ]
Cannabis 7%  7%  [ 10 ]
Alcohol 8%  8%  [ 11 ]
Ketamine 4%  4%  [ 5 ]
GHB 5%  5%  [ 7 ]
Totaal aantal stemmen : 142
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2011 17:25 

Ik denk dat die gozer toch wel een aantal jaren de cel in moet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2011 17:29 

Hardtraxxer

Vind het wel knap dat die kerel gewoon 400 pillen mee neemt. Eerder een aanfluiting voor die security daar. Wie zegt dat hij niet al 100 pillen verkocht heeft.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2011 17:35 

Hardtraxx Veteran

Zóveel zin in Q-Space! Word echt een geweldige nacht. :D Weer lekker aan de triforces.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2011 17:37 

Citaat:
DEN BOSCH - Alle twee de vestigingen van de Grass Company in Den Bosch, de coffeeshops aan het Emmaplein en de Maastrichtseweg, zijn donderdag aan het begin van de avond dicht gegaan.

De sluiting houdt naar alle waarschijnlijk verband met de inval die de politie eerder op de dag deed in een bedrijfspand aan de Rietveldenweg. Daar werd in een verborgen ruimte een zogenaamde stash ontdekt. Dat is een opslagplaats van waaruit coffeeshops worden bevoorraad. Omdat coffeeshops niet meer dan 500 gram softdrugs op voorraad mogen hebben, moeten ze meerdere keren per dag vanuit zo'n stash bevoorraad worden.

In de stash aan de Rietveldenweg lagen softdrugs in verschillende vormen klaar voor gebruik. De politie zei geruime tijd nodig te hebben om de exacte hoeveelheid te berekenen. Bij de inval is een aanhouding verricht.

Het optreden tegen stashes maakt volgens de politie deel uit van de strategie van de Task Force Hennepteelt. Opslagplaatsen werden tot voor kort ongemoeid gelaten.

© Brabants Dagblad 2011, op dit artikel rust copyright

En laat dat nou net de 2 cofee shops zijn waar ik altijd heen ging :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2011 17:38 

Hardtraxx Veteran

0xygen schreef:
Vind het wel knap dat die kerel gewoon 400 pillen mee neemt. Eerder een aanfluiting voor die security daar. Wie zegt dat hij niet al 100 pillen verkocht heeft.

Ja en wat heb je daar aan als je in de bak zit?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2011 17:53 

Hardtraxxer

Jurheinen schreef:
0xygen schreef:

Niet zoveel. Maar toch opvallend. Dat er zo slecht gecontroleerd word.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2011 18:07 

Hardtraxx Addict

wesskeej schreef:
Citaat:
DEN BOSCH - Alle twee de vestigingen van de Grass Company in Den Bosch, de coffeeshops aan het Emmaplein en de Maastrichtseweg, zijn donderdag aan het begin van de avond dicht gegaan.

De sluiting houdt naar alle waarschijnlijk verband met de inval die de politie eerder op de dag deed in een bedrijfspand aan de Rietveldenweg. Daar werd in een verborgen ruimte een zogenaamde stash ontdekt. Dat is een opslagplaats van waaruit coffeeshops worden bevoorraad. Omdat coffeeshops niet meer dan 500 gram softdrugs op voorraad mogen hebben, moeten ze meerdere keren per dag vanuit zo'n stash bevoorraad worden.

In de stash aan de Rietveldenweg lagen softdrugs in verschillende vormen klaar voor gebruik. De politie zei geruime tijd nodig te hebben om de exacte hoeveelheid te berekenen. Bij de inval is een aanhouding verricht.

Het optreden tegen stashes maakt volgens de politie deel uit van de strategie van de Task Force Hennepteelt. Opslagplaatsen werden tot voor kort ongemoeid gelaten.

© Brabants Dagblad 2011, op dit artikel rust copyright

En laat dat nou net de 2 cofee shops zijn waar ik altijd heen ging :cry:

Fuck, ga ook altijd naar de Grass als ik in Den Bosch ben. Zit er ergens anders nog een dichtbij het station?

Maar begrijp ik nu goed dat ze het "aanvoerluik" van de shop zijn binnen gevallen? Ik maak er niet uit op dat ze een te grote voorraad hadden?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2011 18:08 

Hardtraxxer

0xygen schreef:
Jurheinen schreef:
0xygen schreef:

Niet zoveel. Maar toch opvallend. Dat er zo slecht gecontroleerd word.

Ik mag hopen dat jouw nickname afgeleid is van die plaat van Acti & Zatox ? :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2011 18:18 

Hardtraxx Veteran

Denk dat ik er gewoon Q-Base van ga maken in plaats van Q-Space. Lijkt mij raadzaam. :P Laatste 3 weekenden is het bij mij al elke keer (ongepland) heel goed raak geweest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2011 18:25 

Hardtraxx Veteran

93Wesley93 schreef:
Denk dat ik er gewoon Q-Base van ga maken in plaats van Q-Space. Lijkt mij raadzaam. :P Laatste 3 weekenden is het bij mij al elke keer (ongepland) heel goed raak geweest.

Gisteren ook weer dan? :oh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2011 18:26 

Hardtraxx Veteran

ach, op the viper heb ik 'niets te verliezen' dus gooi er maar 2/3 in, nog ff zoeken welke ik ga nemen
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2011 18:26 

93Wesley93 schreef:

Ik ken het ik zit ook nog te twijfelen of ik nou naar Q-Space ga of naar Q-Base...
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2011 18:27 

Hardtraxx Addict

93Wesley93 schreef:

Whaha ik heb dit jaar nu 4 x gebruikt (wel minimaal 1 -2 maanden pauze iedere keer). Q-base zou mijn vijfde keer worden en ik zou bovendien ook maar 3 weken tussen gebruik hebben.. Maar ik twijfel ook nogal :P

Maar 3 weken nu al achter elkaar? Merk je niet enige vorm van tolerantie? In jou geval zou ik in ieder geval wel even van de sero releasers afblijven volgende week :p
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2011 18:31 

Ik wil het niet eens weten hoevaak ik dit jaar heb gebruikt.
Weet met 80% dat ik nuchter na q-base ga hoe het er nu voor staat.
Afgelopen maand ook veel gebruikt dus denk dan mooi ff rustig aan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2011 18:32 

Hardtraxx Veteran

Hoofdcoach schreef:
93Wesley93 schreef:

Gisteren ook weer dan? :oh:

Ja op Laundry Day. De eerste minuut dat ik daar binnen stapte wist ik al dat het feest niets ging worden, dus toen ben ik maar over gegaan op het noodscenario.. :P Uit eindelijk een heel leuk feestje gehad, met een heleboel mooie ervaringen. Maar nu vind ik het wel welletjes geweest, mijn gebruik is niet echt verstandig te noemen ook al ging het maar om kleine hoeveelheden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2011 18:33 

Hardtraxx Veteran

Oke zonde :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2011 18:34 

Hardtraxx Veteran

Hoofdcoach schreef:

Inderdaad. Q-Base lijkt me toch wel echt hét feest om van de kaart te gaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2011 18:34 

Hardtraxx Veteran

Nando schreef:
Hoofdcoach schreef:

Idd. heb nu pauze vanaf 26 juli. Na Q-base een pauze tot Qountdown denk ik :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2011 18:35 

Bierkoning

Nando schreef:
Hoofdcoach schreef:

Dat gaan we meemaken, kan niet wachten :loving:
Ook al heb ik nog niks geregeld xd Altijd op het laatste moment moet ik er nog achteraan haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2011 18:35 

Hardtraxx Veteran

Pommer schreef:
Nando schreef:
Hoofdcoach schreef:

Dat gaan we meemaken, kan niet wachten :loving:
Ook al heb ik nog niks geregeld xd Altijd op het laatste moment moet ik er nog achteraan haha

Haha ik heb al besteld maar wacht nog op de goederen :lol: morgen ff berichtje sturen
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2011 18:40 

Hardtraxx Addict

Krijg wat rode eekhoorns.. Denk dat ik er eentje mee ga nemen..
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2011 18:41 

Kettingzaag schreef:

1tje maar?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2011 18:42 

Hardtraxx Veteran

Kettingzaag schreef:

Die krijg ik ook als t goed is :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2011 18:43 

Hardtraxxer

Maar iedereen gaat dus met de bus? Lekker op safe spelen?

Hoeveel nemen jullie mee naar binnen dan? Denk zelf dat ik 2 snoepjes meeneem, en mocht ik tekort komen ik op 't feest wat bijregel ofzo..
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2011 18:43 

Hardtraxx Addict

wesskeej schreef:
Kettingzaag schreef:

1tje maar?

Ja of misschien 2. Begin ik rond 2-3 uur pas ofzo..
Vorige  1 ... 173, 174, 175, 176, 177, 178, 179 ... 1193  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic