wesskeej schreef:
Citaat:
DEN BOSCH - Alle twee de vestigingen van de Grass Company in Den Bosch, de coffeeshops aan het Emmaplein en de Maastrichtseweg, zijn donderdag aan het begin van de avond dicht gegaan.
De sluiting houdt naar alle waarschijnlijk verband met de inval die de politie eerder op de dag deed in een bedrijfspand aan de Rietveldenweg. Daar werd in een verborgen ruimte een zogenaamde stash ontdekt. Dat is een opslagplaats van waaruit coffeeshops worden bevoorraad. Omdat coffeeshops niet meer dan 500 gram softdrugs op voorraad mogen hebben, moeten ze meerdere keren per dag vanuit zo'n stash bevoorraad worden.
In de stash aan de Rietveldenweg lagen softdrugs in verschillende vormen klaar voor gebruik. De politie zei geruime tijd nodig te hebben om de exacte hoeveelheid te berekenen. Bij de inval is een aanhouding verricht.
Het optreden tegen stashes maakt volgens de politie deel uit van de strategie van de Task Force Hennepteelt. Opslagplaatsen werden tot voor kort ongemoeid gelaten.
© Brabants Dagblad 2011, op dit artikel rust copyright
En laat dat nou net de 2 cofee shops zijn waar ik altijd heen ging

Fuck, ga ook altijd naar de Grass als ik in Den Bosch ben. Zit er ergens anders nog een dichtbij het station?
Maar begrijp ik nu goed dat ze het "aanvoerluik" van de shop zijn binnen gevallen? Ik maak er niet uit op dat ze een te grote voorraad hadden?