Active topics in Off-Topic

Active topics

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 20 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 13 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 9 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 6 days ago

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?

XTC
46
32%
LSD
4
3%
Amfetamine
31
22%
Cocaine
27
19%
Truffels/paddo’s
1
1%
Cannabis
10
7%
Alcohol
11
8%
Ketamine
5
4%
GHB
7
5%

Total votes: 142

T
Moet je ook niet door iemand's z'n tuin heen fietsen :$
Hardtraxx Veteran
16532 posts member since 2009
last seen Mar 2025
wesskeej wrote:Moet je ook niet door iemand's z'n tuin heen fietsen :$
Echt een politie in burger wees de politie erop. Fucking hondelul, ga boeven vangenofzo~!
T
Chukkels wrote:
Echt een politie in burger wees de politie erop. Fucking hondelul, ga boeven vangenofzo~!
Respecteer ook de plantjes ja voor de vegitariërs :)
Hardtraxx Veteran
16532 posts member since 2009
last seen Mar 2025
wesskeej wrote:
Chukkels wrote:
Respecteer ook de plantjes ja voor de vegitariërs :)
Wietplantjes waardeer ik alleen. Heb ik van sjeemie geleerd.
T
De wietplantjes zelf waardeer ik niet. Alleen de toppen ervan :thumbup:
Hardtraxx Veteran
5687 posts member since 2011
last seen Dec 2013
wesskeej wrote:De wietplantjes zelf waardeer ik niet. Alleen de toppen ervan :thumbup:
Hahaha, mooie reacties hierzo :thumbsup:
Hardtraxx Veteran
6376 posts member since 2010
last seen Oct 2021
Alcohol + wiet heeft me gesloopt vanacht en vanochtend xd
Hardtraxx Veteran
5687 posts member since 2011
last seen Dec 2013
Iemand wel is een shotje met een joint gehad? :P
Ik neem er regelmatig 1, als de joint bijna op is kan het, degene die hem geeft neemt een hijs, stopt hem andersom tussen zijn tanden, tegenover elkaar staan, de gever houd ze handen eromheen, de gever moet blazen en de nemer moet hijsen, zo krijg je een keiharde hijs en als de gever het goed kan moet je bijna 100% hoesten.

Ik heb een keer zo'n zieke gehad, ik zat op een bankje en ik kon mn hoofd niet wegtrekken, dus ik dacht ik hijs wel tot het einde, op een gegeven moment zaten mn longen helemaal vol en kon er niks meer bij, toen diegene was gestopt met geven was ik meteen helemaal stoned, na een minuutje of 10 zitten ging het helemaal verkeerd, heb me hele maag inhoud uitgekotst! :P
Later kwam ik erachter dat als ik ging staan ik me weer veel beter voelde :thumbup:
het is wel grappig om af en toe een shotje te nemen of te geven maar ik doe het alleen als ik niet stoned ben geworden van een joint haha
T
Ja heb wel eens een shotje gehad maar hou het liever gewoon op normaal chill een jointje te roken.
0
Hardtraxxer
393 posts member since 2011
last seen Aug 2012
wesskeej wrote:De wietplantjes zelf waardeer ik niet. Alleen de toppen ervan :thumbup:
Bladeren ook. Daar kan je hasj van maken.
T
0xygen wrote:
Dan waardeer ik alleen de bladeren.
0
Hardtraxxer
last seen Aug 2012
wesskeej wrote:
0xygen wrote:
Dan waardeer ik alleen de bladeren.
Gij houd van hasj joints?:)
T
Ja als ik blow rook ik meestal hasj ja zelf koop ik ook altijd hasj :D
Hardtraxx Addict
1521 posts member since 2011
last seen Sep 2013
Kutjunks :thumbdown:
T
Zegt de grootste :whistle:
Hardtraxx Veteran
11323 posts member since 2008
wesskeej wrote:Ja als ik blow rook ik meestal hasj ja zelf koop ik ook altijd hasj :D
Hasj word je rustig van, wiet krijg je (tenminste ik) een enorme lachkick van :lol:
T
Ja dat heb ik ook altijd en hasj is ook niet zo scherp in je keer vergleken met wiet.
Hardtraxxer
575 posts member since 2011
last seen Apr 2014
Squirrie (L)
Donateur
6513 posts member since 2010
last seen Oct 2023
Bijna Q-space!!! :love: Zin in!
T
Hardtraxx Veteran
5491 posts member since 2010
last seen Apr 2014
Kevin-Raw wrote:Bijna Q-space!!! :love: Zin in!
+934923929349234234345345 :D :D
Hardtraxx Veteran
7211 posts member since 2009
last seen Mar 2026
Bij ons in de buurt kun je wietkoekjes kopen bij de coffeeshop. Heel fijn eigenlijk :) Effect duurt ziekelijk lang, en je hoeft niks te roken. Alleen wel het nadeel dat je geen lekkere inslag hebt zoals bij t roken.

Gisteren werd ik wakker met griep. 's Avonds van plan om naar Dub Police te gaan in de Effenaar, met vrienden die bleven slapen enzo. Geen hele fijne situatie dus. Dus ik denk, uitrusten dan maar, maar had koppijn wat alleen maar erger werd bij liggen en was erg rusteloos als ik zat... dus ik maar zeggen dat ik wss niet meer meeging.
Zitten was dus kut, maar als ik opstond en een beetje willekeurig rondliep voelde ik me al een stuk beter. Zag t ook helemaal niet zitten om verveeld thuis te blijven en in m'n bed te draaien totdat ik kon slapen, want dan voel je je alleen maar zieker. Had nog geen paracetamol op omdat ik ze 'bewaarde' voor 's avonds, zodat het dan beter zou werken en ik mss alsnog zou kunnen gaan. Uiteindelijk rond half 10 2 paracetamol erin geknald en 3 kwartier later een wietkoekje gevreten. Heb de hele avond niks van de griep gemerkt, en werd vanochtend ook gewoon met alleen een zere keel wakker. Nog nooit zo snel bijgekomen van griep, terwijl ik deze keer zelfs naar een feest ben geweest en 'drugs' heb gebruikt :P
Hardtraxx Addict
1869 posts member since 2010
last seen Aug 2026
Kevin-Raw wrote:Bijna Q-space!!! :love: Zin in!
Het is echt aftellen geblazen! :D
0
Hardtraxxer
last seen Aug 2012
T
0xygen wrote:http://www.ad.nl/ad/nl/1013/Buitenland/article/detail/2849942/2011/08/15/Nederlander-verkoopt-xtc-pillen-op-Belgisch-festival.dhtml

Die is de sjaak.
Oud-Nieuws :$
0
Hardtraxxer
last seen Aug 2012
wesskeej wrote:
0xygen wrote:http://www.ad.nl/ad/nl/1013/Buitenland/article/detail/2849942/2011/08/15/Nederlander-verkoopt-xtc-pillen-op-Belgisch-festival.dhtml

Die is de sjaak.
Oud-Nieuws :$
Sry :$ , kwam het gewoon tegen tussen allemaal nieuws :P. Wat voor straf zou die gozer hebben?