Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 159, 160, 161, 162, 163, 164, 165 ... 1193  Volgende

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?
XTC 32%  32%  [ 46 ]
LSD 3%  3%  [ 4 ]
Amfetamine 22%  22%  [ 31 ]
Cocaine 19%  19%  [ 27 ]
Truffels/paddo’s 1%  1%  [ 1 ]
Cannabis 7%  7%  [ 10 ]
Alcohol 8%  8%  [ 11 ]
Ketamine 4%  4%  [ 5 ]
GHB 5%  5%  [ 7 ]
Totaal aantal stemmen : 142
Bericht Geplaatst op 26 aug 2011 23:15 

Hardtraxx Veteran

roberttt schreef:
Nee... QnalQut..

Zeg toch niet dat ik het heb.......

@qnal

Nuchter op Q_BASe is nog erger dan een moord op de president van de u.s.a plegen

Ok, erg ben ik dan he :( ;)
Bericht Geplaatst op 27 aug 2011 17:31 

Hardtraxx Veteran

Jeff3rd schreef:
Ik heb nog geeneens geld voor een ticket.
Kreeg even een onverwachte rekening die ik eigenlijk volgende loonperiode pas zou krijgen.
Daar is dus mn geld heen gegaan. Had nog gebeld dat ik t niet deze periode zou krijgen, maar de volgende dus.
Maar dat kon niet uitgesteld worden dus. Dus jullie spaceng em allemaal mooi met QBaas. Ik zit dan thuis
met de QDance Radio op :).

Ga je niet? :oh:

Je had belooft dat we mijn zombie foto nog overnieuw gingen doen van Decibel, maar dan in frisse toestand! :cry:

Trouwens vandaag op mijn werk, ik zat achter de kassa.. Zegt een jongen die ik totaal niet herkende opeens van je ziet er nu een heel stuk gezonder uit dan afgelopen zaterdag! Ik denk zo van: wuuut? Zegt hij zo van ja op Decibel hé! Ik zei van hoezo, heb ik jou gezien daar dan? Zegt hij weer van jaa je hebt lange tijd bij onze groep gestaan man!! :lol: Echt te erg, wist daar helemaal niets meer van en ik kon die jongen ook niet herkennen. Zwarte gaten tot en met..

Was ook wel te erg op Decibel. Ik weet helemaal niets meer van de hele set van B-Front en Zany vs Max Enforcer.. Gunz for Hire een paar schimmen, wist niet eens dat ze pakken aanhadden enzo. :x Terwijl ik echt niet veel ophad ofzo, van te voren wel 6 biertjes weggewerkt op korte tijd maar voor de rest niets. Vind het wel balen, had achteraf liever niets gebruikt op deze manier.

Vraag me af of jullie ook zoveel last hebben van die zwarte gaten met XTC?
Bericht Geplaatst op 27 aug 2011 17:44 

Hardtraxx Addict

Hahaha, dikke wtf @ kassa :D :D

Mmm, zwarte gaten. In het begin had ik dat best wel erg, ondanks ik totaal geen bier erbij dronk. Afgelopen jaar op Qbase waren we naar t vuurwerk gaan kijken en daarna hebben we beide totaal geen idee wat we tot 3 uur gedaan hebben. Waarschijnlijk rondjes gelopen :D Want tsja ieder rondje is anders

Maar de laatste paar keer word ik echt best wel helder van mdma.
Bericht Geplaatst op 27 aug 2011 17:58 

Hardtraxxer

Goedendag mensen. Na een zomervakantie minder actief geweest te zijn (met drugs :P) ga ik weer wat actiever zijn. Denk ik.

Anyway, Q-Baas voor mij sowieso! Wordt de 4e op rij :) Laatste keer snoepen was op Dreamfields, 9 juli. Dus 10 september mooi mijn vooraf geplande 2 maandenpauze gehouden! Komt perfect uit, en moet zeggen dat een keer werkelijk die 2 maanden aanhouden goed is voor m'n eigen idee over m'n gebruik. :) Was er namelijk al een tijdje niet van gekomen..

Zo, en nu lekker Mysteryland kijken op 101tv :D!
Bericht Geplaatst op 27 aug 2011 18:07 

Donateur

93Wesley93 schreef:

Ik heb het wellis gehad, vaak zijn het niet echt zwarte gaten maar ben je dan meer bezig met jezelf en met praten tegen andere waardoor je het feest en de sets niet in je hoofd opslaat. Ook is alcohol echt de boosdoener, Alcohol+xtc = meer kans op zwarte gaten
Bericht Geplaatst op 27 aug 2011 18:12 

Hardtraxx Elite

93Wesley93 schreef:
Jeff3rd schreef:
Kreeg even een onverwachte rekening die ik eigenlijk volgende loonperiode pas zou krijgen.
Daar is dus mn geld heen gegaan. Had nog gebeld dat ik t niet deze periode zou krijgen, maar de volgende dus.
Maar dat kon niet uitgesteld worden dus. Dus jullie spaceng em allemaal mooi met QBaas. Ik zit dan thuis

Je had belooft dat we mijn zombie foto nog overnieuw gingen doen van Decibel, maar dan in frisse toestand! :cry:

Trouwens vandaag op mijn werk, ik zat achter de kassa.. Zegt een jongen die ik totaal niet herkende opeens van je ziet er nu een heel stuk gezonder uit dan afgelopen zaterdag! Ik denk zo van: wuuut? Zegt hij zo van ja op Decibel hé! Ik zei van hoezo, heb ik jou gezien daar dan? Zegt hij weer van jaa je hebt lange tijd bij onze groep gestaan man!! :lol: Echt te erg, wist daar helemaal niets meer van en ik kon die jongen ook niet herkennen. Zwarte gaten tot en met..

Was ook wel te erg op Decibel. Ik weet helemaal niets meer van de hele set van B-Front en Zany vs Max Enforcer.. Gunz for Hire een paar schimmen, wist niet eens dat ze pakken aanhadden enzo. :x Terwijl ik echt niet veel ophad ofzo, van te voren wel 6 biertjes weggewerkt op korte tijd maar voor de rest niets. Vind het wel balen, had achteraf liever niets gebruikt op deze manier.

Ik weet t man :(. Maar zit beetje geldnood. En had nog geen ticket gehaald of wat dan ook. Alleen nu eist Chukkels dus dat ik kom. Moet nog maar even kijken hoe we dit gaan oplossen. Want ik wil natuurlijk wel heel graag. Alleen dan even geen mdma voor mij. Dat heb ik met Decibel weekend even teveel gehad.
Bericht Geplaatst op 27 aug 2011 18:32 

Donateur

93Wesley93 schreef:
Jeff3rd schreef:

Soms wel, maar bijv. op Decibel niet terwijl ik toen echt een redelijke hoeveelheid weg had getikt (2,5 eekhoorn). Maar van Ground Zero weet ik echt heeeeel erg veel niet meer :huh: Terwijl ik toen even veel op had. Was toen ook zo vaag als de nete terwijl ik op Decibel even veel ophad en toen behoorlijk scherp was.
Bericht Geplaatst op 27 aug 2011 18:33 

Donateur

Trouwens hier bestaat ook de kans dat Q-space gewoon Q-base wordt. Of dat ik helemaal niet meer ga :cry:
Bericht Geplaatst op 27 aug 2011 19:37 

Donateur

dawasiknie schreef:
Trouwens hier bestaat ook de kans dat Q-space gewoon Q-base wordt. Of dat ik helemaal niet meer ga :cry:

:cry: prive situatie?
Bericht Geplaatst op 27 aug 2011 20:00 

Donateur

Gezondheid :( Zware vermoeidheid al sinds een paar weken.
Bericht Geplaatst op 27 aug 2011 20:11 

Hardtraxx Elite

Jij ook al Daan? :(
Bericht Geplaatst op 27 aug 2011 20:21 

Donateur

Ja ik ook al. Een paar weken eigenlijk al, maar begon deze week van kwaad tot erger te worden. Ik slaap veel te lang, ben heel de dag zwaar kapot zonder dat ik iets doe, voel me lusteloos en heb eigenlijk alleen maar zin om te gaan liggen. Bovendien heb ik al een paar weken last van vervelende hoest en vastzittend slijm in mn keel.

Vertrouw het allemaal niet zo, dus hoop dat de dokter me kan helpen as maandag...
Bericht Geplaatst op 27 aug 2011 22:34 

Hardtraxx Veteran

Het is fout gelopen hier.. Bedoeling was om naar een house feestje te gaan maar heb net een halve rode eekhoorn gedropt met een maat, voor het eerst in thuissetting! Ben benieuwd. :P

Vorige week nog op Decibel geweest maar laatste weekend van vakantie moet geprofiteerd van worden. :$
Bericht Geplaatst op 27 aug 2011 22:46 

Hardtraxx Veteran

Waar zijn julie? Normaal zitten jullie hier 24/7. :yay: :yay: :yay:

Nou hij is ingeslagen, hoor ik hier Inner Creativity voel ik me nog beter als op Decibel!
Bericht Geplaatst op 27 aug 2011 22:53 

Hardtraxx Veteran

Jeff3rd schreef:
93Wesley93 schreef:
Jeff3rd schreef:

Ik weet t man :(. Maar zit beetje geldnood. En had nog geen ticket gehaald of wat dan ook. Alleen nu eist Chukkels dus dat ik kom. Moet nog maar even kijken hoe we dit gaan oplossen. Want ik wil natuurlijk wel heel graag. Alleen dan even geen mdma voor mij. Dat heb ik met Decibel weekend even teveel gehad.

Heb hier hetzelfde. MDMA moet maar even afgelopen zijn. Dat dan precies.Q-Base eraan moet gaan geloven, jammer dan. Had ik maar eerder aan moeten denken. Aan de ene kant best wel één hele moeilijke beslissing voor mezelf om van de MDMA af te blijven op Q-Base, zeker omdat ik vanaf vorig jaar alweer uitkeek om keihard te gaan snoepen op de aankomende editie. Maar aan de andere kant ook weer een hele makkelijke, aangezien ik gewoon veel, maar dan ook veel en veeeeeeeel te ver ben gegaan met XTC-gebruik in de afgelopen 3 maanden. Ik zie het dan ook als een uitdaging om van de XTC af te blijven op Q-Base, aangezien ik al moeite heb om er vanaf te blijven in een thuissetting (lees: als andere mensen om me heen aan de x zitten, is de drang om ook te nemen erg aanwezig), dus ik ben benieuwd hoe dat zal zijn als tientallen van mijn vrienden en duizenden anderen eraan zitten op Q-Base. Maar ik heb in ieder geval goede hoop mijn X-pauze te kunnen voortzetten op Q-Base, ik ben in ieder geval niet bang dat ik me zal vervelen :)
Bericht Geplaatst op 27 aug 2011 22:54 

Hardtraxx Veteran

There will be so much more! B-Front nummers spaceng me de hemel innnnn
Bericht Geplaatst op 27 aug 2011 22:59 

Hardtraxx Veteran

93Wesley93 schreef:
Het is fout gelopen hier.. Bedoeling was om naar een house feestje te gaan maar heb net een halve rode eekhoorn gedropt met een maat, voor het eerst in thuissetting! Ben benieuwd. :P

Vorige week nog op Decibel geweest maar laatste weekend van vakantie moet geprofiteerd van worden. :$

Heel veel plezier, maar dat zal wel lukken. Ik ken het. Ik heb het gevoel ook vaak gehad. Vriend stelt voor te nemen, jij twijfelt, denkt nog eens na, komt tot conclusie dat het (bijna einde) vakantie is, je dropt pil, je hebt de tijd van je leven.

Zeer herkenbaar haha. Maar achteraf ben je blij dat je het gedaan hebt :)

Ik zit nu ook beetje te twijfelen. Ik kan nu mijn truffelontmaagding krijgen. Maar truffels trok mij nooit zo erg, 2c's en dergelijken lijken mij veel interessanter. Dan lijkt me dit een beetje zonde, omdat ik het 'net-niet' gevoel verwacht. Maar misschien denk ik ook wel te licht over truffels, ik weet niet.
Bericht Geplaatst op 27 aug 2011 23:01 

Hardtraxx Veteran

Gaat nog lekker hier man! Ongehoord nu weet ik waarom ik feestje zo leuk vind. :clap: :clap: :clap:

Kaken gaan zelfs nu nog op enn eer
Bericht Geplaatst op 27 aug 2011 23:15 

Hardtraxx Addict

93Wesley93 schreef:
Gaat nog lekker hier man! Ongehoord nu weet ik waarom ik feestje zo leuk vind. :clap: :clap: :clap:

Ben jaloers op je :thumbup: Enjoy man :love:
Bericht Geplaatst op 27 aug 2011 23:40 

Hardtraxxer

Veel waus plezier wesley ;)
Bericht Geplaatst op 28 aug 2011 01:54 

93Wesley93 schreef:

Godver ik wel ook :(
Bericht Geplaatst op 28 aug 2011 02:27 

Hardtraxx Veteran

Hots bots keihard aan de alcohol
Zin in q-snaar hoppaaaaaaaaaaaaaaaa
Bericht Geplaatst op 28 aug 2011 04:32 

Hardtraxx Veteran

Haha belachelijk wat ik gepost heb. xd
Bericht Geplaatst op 28 aug 2011 16:14 

Hardtraxx Addict

Q-Space is een zekerheidje :D! Jiiihaaa, dat wordt knallen ^^
Bericht Geplaatst op 28 aug 2011 17:13 

Hardtraxx Addict

Chukkels schreef:
Ik zit nu ook beetje te twijfelen. Ik kan nu mijn truffelontmaagding krijgen. Maar truffels trok mij nooit zo erg, 2c's en dergelijken lijken mij veel interessanter. Dan lijkt me dit een beetje zonde, omdat ik het 'net-niet' gevoel verwacht. Maar misschien denk ik ook wel te licht over truffels, ik weet niet.

Denk dat je daar niet bang voor hoeft te zijn. Vooral als je gewoon een goede portie nemen, is het wel gewoon een ervaring. Je moet er wel voor open staan, en ik ervaarde het wel echt als een hippie ding. Maar dat is niet erg voor een keer.
Vorige  1 ... 159, 160, 161, 162, 163, 164, 165 ... 1193  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic