Jeff3rd schreef:
Ik heb nog geeneens geld voor een ticket.
Kreeg even een onverwachte rekening die ik eigenlijk volgende loonperiode pas zou krijgen.
Daar is dus mn geld heen gegaan. Had nog gebeld dat ik t niet deze periode zou krijgen, maar de volgende dus.
Maar dat kon niet uitgesteld worden dus. Dus jullie spaceng em allemaal mooi met QBaas. Ik zit dan thuis
met de QDance Radio op

.
Ga je niet?
Je had belooft dat we mijn zombie foto nog overnieuw gingen doen van Decibel, maar dan in frisse toestand!

Trouwens vandaag op mijn werk, ik zat achter de kassa.. Zegt een jongen die ik totaal niet herkende opeens van je ziet er nu een heel stuk gezonder uit dan afgelopen zaterdag! Ik denk zo van: wuuut? Zegt hij zo van ja op Decibel hé! Ik zei van hoezo, heb ik jou gezien daar dan? Zegt hij weer van jaa je hebt lange tijd bij onze groep gestaan man!!

Echt te erg, wist daar helemaal niets meer van en ik kon die jongen ook niet herkennen. Zwarte gaten tot en met..
Was ook wel te erg op Decibel. Ik weet helemaal niets meer van de hele set van B-Front en Zany vs Max Enforcer.. Gunz for Hire een paar schimmen, wist niet eens dat ze pakken aanhadden enzo.

Terwijl ik echt niet veel ophad ofzo, van te voren wel 6 biertjes weggewerkt op korte tijd maar voor de rest niets. Vind het wel balen, had achteraf liever niets gebruikt op deze manier.
Vraag me af of jullie ook zoveel last hebben van die zwarte gaten met XTC?