wrote:Gled inzamelen voor Robert's kaartje?
Hahaha is al een keer gebeurd
wrote:Gled inzamelen voor Robert's kaartje?
Was dat niet voor Daniël's kaartje, nadat hij een boete had gekregen voor te hard rijden?wrote:wrote:Gled inzamelen voor Robert's kaartje?
Hahaha is al een keer gebeurd, 10 euro gedoneerd toen voor volgens mij een Loudness kaartje. Of was het een ander feest? Weet het eigenlijk niet meer
beter hadden jullie op hard bass voor die maat van daniel dan geld ingezameldwrote:nadat hij een boete had gekregen voor te hard rijden?
Dat was ook gebeurd, know your facts...wrote:beter hadden jullie op hard bass voor die maat van daniel dan geld ingezameldwrote:nadat hij een boete had gekregen voor te hard rijden?
Was hij gepakt met drugs dan ofzo?wrote:Dat was ook gebeurd, know your facts...wrote:beter hadden jullie op hard bass voor die maat van daniel dan geld ingezameldwrote:nadat hij een boete had gekregen voor te hard rijden?
Das idd gebeurd..wrote:Dat was ook gebeurd, know your facts...wrote:beter hadden jullie op hard bass voor die maat van daniel dan geld ingezameldwrote:nadat hij een boete had gekregen voor te hard rijden?
wrote:okeoke, ik ga die heerlijke rode kletsers in me mik gooienwrote:Proeven nog wel hahawrote:Nog 2 weekjes!!Voor het eerst rode eekhoorntjes proeven
Lekker is anders.
True that!wrote:Ow ja, I remember. Daar haat hij ons nog steeds voor, aangezien hij na dat weekend een lekker lange 'down-periode' heeft gehad
En bij Daniël was voor Fusion of Dance. Zo helpen wij elke broeder in nood een beetje
Fo sure!wrote:True that!wrote:Ow ja, I remember. Daar haat hij ons nog steeds voor, aangezien hij na dat weekend een lekker lange 'down-periode' heeft gehad
En bij Daniël was voor Fusion of Dance. Zo helpen wij elke broeder in nood een beetje
When shit hits the fan, the partybrothers help you out, yea
wrote:Neeeeeeeeeeeewrote:Nee hoor pik.. Ik heel misschien ook..wrote:Ben ik nou de enigste die Q-Space overslaat![]()
:( gewoon gaan Jeffie!
Hang nou niet mister Dickhead uit, je gaat gewoon. Punt.wrote:Ik heb nog geeneens geld voor een ticket.
Kreeg even een onverwachte rekening die ik eigenlijk volgende loonperiode pas zou krijgen.
Daar is dus mn geld heen gegaan. Had nog gebeld dat ik t niet deze periode zou krijgen, maar de volgende dus.
Maar dat kon niet uitgesteld worden dus. Dus jullie spaceng em allemaal mooi met QBaas. Ik zit dan thuis
met de QDance Radio op.
Amen, hoe ver we ook van de wereld zijn, we kunnen jullie niet missenwrote:Hang nou niet mister Dickhead uit, je gaat gewoon. Punt.wrote:Ik heb nog geeneens geld voor een ticket.
Kreeg even een onverwachte rekening die ik eigenlijk volgende loonperiode pas zou krijgen.
Daar is dus mn geld heen gegaan. Had nog gebeld dat ik t niet deze periode zou krijgen, maar de volgende dus.
Maar dat kon niet uitgesteld worden dus. Dus jullie spaceng em allemaal mooi met QBaas. Ik zit dan thuis
met de QDance Radio op.
Kan het niet aan om na Robert nog een partymaatje te moeten missen op 's werelds beste festival
Veel?wrote:Veel afhakersmaarja ik vermaak me wel op Q-Space
Jeff is wel aanwezig, hoorwrote:Ja de belangrijkste heis nu niks meer aan dat hele feest
1 voordeel tenminste geen doden met een overdosis drugs die niet samen gaan met suikerziekte
wrote:Ja de belangrijkste heis nu niks meer aan dat hele feest
1 voordeel tenminste geen doden met een overdosis drugs die niet samen gaan met suikerziekte
heb jij suiker? lastig met drugswrote:Ja de belangrijkste heis nu niks meer aan dat hele feest
srry, las niet alleswrote:Nee... QnalQut..
Zeg toch niet dat ik het heb.......
@qnal
Nuchter op Q_BASe is nog erger dan een moord op de president van de u.s.a plegen
gast.. ik heb mezelf een stop beloofd tot minimaal op Bass Academy! gewoon door mijn gebruik de afgelopen weken!wrote:Nee... QnalQut..
Zeg toch niet dat ik het heb.......
@qnal
Nuchter op Q_BASe is nog erger dan een moord op de president van de u.s.a plegen