Ik ook maar ik kan geen Chinees lab vinden dat wil produceren helaas.RomanAnthony wrote:Ik wil gewoon weer een verse nieuwe lading 4-FA hebben en verder niks
Related topics
- View the latest post: 1000ste topic in offtopic
- View the latest post: Offtopic Discussie 3: Variabele Studiefinanciering
- View the latest post: Wist je dat offtopic
- View the latest post: Offtopic discussie: 2. Democratie in de 21e eeuw.
- View the latest post: Ran-D & Act Of Rage - Drugs (Crypsis Remix) (ROUGH??)
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
RHardtraxx Veteran
- 5555 posts member since 2013
- last seen 13 days ago
Tsja, 4-FA is nou niet bepaald een Brabants streekproduct. Anders had ik je wel kunnen helpen.
Onze zandgronden lenen zich er niet voor.Mark With A Tarrel wrote:Tsja, 4-FA is nou niet bepaald een Brabants streekproduct. Anders had ik je wel kunnen helpen.
De boerenketa oogst was wel voortreffelijk dit jaar hoorde ik.Delt-A wrote:Onze zandgronden lenen zich er niet voor.Mark With A Tarrel wrote:Tsja, 4-FA is nou niet bepaald een Brabants streekproduct. Anders had ik je wel kunnen helpen.
Helaas mag de amfetamine oogst nog wel even in de droogschuur blijven liggen.Rickzel wrote:De boerenketa oogst was wel voortreffelijk dit jaar hoorde ik.Delt-A wrote:Onze zandgronden lenen zich er niet voor.Mark With A Tarrel wrote:Tsja, 4-FA is nou niet bepaald een Brabants streekproduct. Anders had ik je wel kunnen helpen.
Got you covered, bro. Heb de laatste jaren flink gezaaid en geoogst maar er is weinig geconsumeerd.RomanAnthony wrote:Ik wil gewoon weer een verse nieuwe lading 4-FA hebben en verder niks
Ait, lobbie broeder. Ik heb misschien ook nog wel een leuke verrassing voor jou.Remi wrote:Got you covered, bro. Heb de laatste jaren flink gezaaid en geoogst maar er is weinig geconsumeerd.RomanAnthony wrote:Ik wil gewoon weer een verse nieuwe lading 4-FA hebben en verder niks
Waarschijnlijk een slap aftreksel van 4fma of 4fa wat zeer neurotoxisch is.Marks wrote:Mensen ervaring met 3fa?
Zelf niet, kan er ook niet heel veel over vinden eigenlijk, wel dit:Marks wrote:Mensen ervaring met 3fa?
https://drugsforum.nl/threads/3-fa-verw ... cos.68376/
https://drugsforum.nl/threads/3-fa.76028/
Zit sinds kort aan de atomoxetine.
Trek je af en toe ook wel lekker van weg. Gisteren nog even de auto aan de kant van de weg moeten zetten.
Trek je af en toe ook wel lekker van weg. Gisteren nog even de auto aan de kant van de weg moeten zetten.
Hoe zit dat eigenlijk met die full body scanners op 't vliegveld.
Tijdje terug was ik een weekend naar Oslo en daar tijdens een evenement is mijn linkerbroekzak heel even het onderkomen geweest van een oppeppende substantie.
Op het vliegveld lichtte precies deze broekzak op op de scanner. Een uitstrijkje later werd het als false positive afgewend.
Ik begrijp dat ze daar vooral geïnteresseerd zijn in het afwenden van explosieven. Wat maakt het dat mijn gezelschapspoeder ook oplichtte?
Tijdje terug was ik een weekend naar Oslo en daar tijdens een evenement is mijn linkerbroekzak heel even het onderkomen geweest van een oppeppende substantie.
Op het vliegveld lichtte precies deze broekzak op op de scanner. Een uitstrijkje later werd het als false positive afgewend.
Ik begrijp dat ze daar vooral geïnteresseerd zijn in het afwenden van explosieven. Wat maakt het dat mijn gezelschapspoeder ook oplichtte?
Omdat je pep insloeg als een bom?
Het is wel erg toevallig maar ik kan me zo snel geen reden bedenken waarom dit geweest is. Althans, de relatie tussen de scan en wat er in je broekzak zat. Op vliegveldscans zie je, volgens een Border Security op tv, ook verdovende middelen terug in holtes van producten etc. Deze hebben een andere 'dichtheid' of whatever, ben er niet helemaal in thuis, maar dan zou je broekzak ook moeten oplichten als daar een 'normaal' product voor consumptie (dus: eten) in had gezeten.
^ beetje warrig omschreven maar hoop dat je 't snapt, haha.
Wanneer wordt er weer eens goed pep gesnoven dan, amigo's?
Volgende week bij fissa in de Levenslang met D.Dan, Hyperaktivist en DJ Tool facking veel zin in(vooral pep haha)
@Tarrel, zou wel goed stressen dan poh
@Tarrel, zou wel goed stressen dan poh
Altijd.UptempoSoldaat0411 wrote:facking veel zin in vooral pep haha
Rebirth weer paraat, neven.
En Mitta, gefeliciteerd amigo. Neem er één vanavond.
Thanks maat! Gaat zeker goedkomen!Remi wrote:Altijd.UptempoSoldaat0411 wrote:facking veel zin in vooral pep haha
Rebirth weer paraat, neven.
En Mitta, gefeliciteerd amigo. Neem er één vanavond.
Rebirth gaan we weer van godlos nevenMitch wrote:Wanneer wordt er weer eens goed pep gesnoven dan, amigo's?
Ja veel vraagtekens dus nog. Heb letterlijk het scherm gezien van de scanner met daarop mijn broekzak uitgelicht. Heel weird. Ben nu wel benieuwd hoe dat dan werkt.Remi wrote:Het is wel erg toevallig maar ik kan me zo snel geen reden bedenken waarom dit geweest is. Althans, de relatie tussen de scan en wat er in je broekzak zat. Op vliegveldscans zie je, volgens een Border Security op tv, ook verdovende middelen terug in holtes van producten etc. Deze hebben een andere 'dichtheid' of whatever, ben er niet helemaal in thuis, maar dan zou je broekzak ook moeten oplichten als daar een 'normaal' product voor consumptie (dus: eten) in had gezeten.
Was ginne pep maar dat spul uit Bolivia.Remi wrote:Omdat je pep insloeg als een bom?
Ja wel wat schrik, maar bleef er nog vrij rustig onder. Ze zijn daar ook getraind om angst te reuken hé. Weet nog dat ik snel een verhaal optuigde in mijn hoofd dat het van de week er voor in Amsterdam had kunnen zijn ofzo, dat ze het dan wel begrijpenUptempoSoldaat0411 wrote: @Tarrel, zou wel goed stressen dan poh
Kneep meer toen ze ook mijn tas apart namen, want had ADHD medicatie bij en omdat die middelen op de opium wet staan moet je daar ook het nodige papier werk voor in orde hebben, waar ik geen zin in had gehad om te regelen
Ramon en ik zijn eens op dinsdag ofzo na een weekendfestival naar Dubai gegaan en daar werd bij aankomst op het vliegveld ook alles open gehaald. Dan schijt je in dergelijke landen toch behoorlijk hard in je broek, dat er misschien nog ergens een klein restantje aanwezig is.
Ik ben er in Curaçao achter gekomen dat nog er een flesje Xanax en een XTC pil in mijn toilettas zat 
DefQon gehad, tas neergooit en schone sokken overgeheveld in de vakantie koffer. Op dinsdag open ik de koffer in Tunesië en vis daar 3 pillen uit een bolletje sokken wat Biddinghuizen had gezien dat weekend
Hoe dit goed is gegaan is mij een raadsel (netjes opgemaakt voordat we terug gingen, door de plee is ook zo zonde)
Hoe dit goed is gegaan is mij een raadsel (netjes opgemaakt voordat we terug gingen, door de plee is ook zo zonde)
https://archive.ph/j2sHx
Dit is echt m'n grootste nachtmerrie.
Dit is echt m'n grootste nachtmerrie.
Al een jaar in Filipijnse cel voor stuk joint, Tim beleeft nachtmerrie: ‘Het is hier de hel op aarde’