Remi schreef:
Het is wel erg toevallig maar ik kan me zo snel geen reden bedenken waarom dit geweest is. Althans, de relatie tussen de scan en wat er in je broekzak zat. Op vliegveldscans zie je, volgens een Border Security op tv, ook verdovende middelen terug in holtes van producten etc. Deze hebben een andere 'dichtheid' of whatever, ben er niet helemaal in thuis, maar dan zou je broekzak ook moeten oplichten als daar een 'normaal' product voor consumptie (dus: eten) in had gezeten.
^ beetje warrig omschreven maar hoop dat je 't snapt, haha.
Ja veel vraagtekens dus nog. Heb letterlijk het scherm gezien van de scanner met daarop mijn broekzak uitgelicht. Heel weird. Ben nu wel benieuwd hoe dat dan werkt.
Remi schreef:
Omdat je pep insloeg als een bom?
Was ginne pep maar dat spul uit Bolivia.
UptempoSoldaat0411 schreef:
@Tarrel, zou wel goed stressen dan poh
Ja wel wat schrik, maar bleef er nog vrij rustig onder. Ze zijn daar ook getraind om angst te reuken hé. Weet nog dat ik snel een verhaal optuigde in mijn hoofd dat het van de week er voor in Amsterdam had kunnen zijn ofzo, dat ze het dan wel begrijpen

.
Kneep meer toen ze ook mijn tas apart namen, want had ADHD medicatie bij en omdat die middelen op de opium wet staan moet je daar ook het nodige papier werk voor in orde hebben, waar ik geen zin in had gehad om te regelen