Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1168, 1169, 1170, 1171, 1172, 1173, 1174 ... 1180  Volgende

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?
XTC 33%  33%  [ 46 ]
LSD 3%  3%  [ 4 ]
Amfetamine 22%  22%  [ 31 ]
Cocaine 19%  19%  [ 27 ]
Truffels/paddo’s 1%  1%  [ 1 ]
Cannabis 7%  7%  [ 10 ]
Alcohol 8%  8%  [ 11 ]
Ketamine 4%  4%  [ 5 ]
GHB 4%  4%  [ 6 ]
Totaal aantal stemmen : 141
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2023 08:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heel herkenbaar. Leuk om te lezen!
2C-B is (was, is eigenlijk al wel te lang geleden) wel een tijdje mijn favoriete drug. Zelfs op festivals of feesten deed ik het wel eens, in hele lichte dosis. Ook het feit dat je er (zo goed als) geen kater aan over lijkt te houden vond ik wel fijn.
Met Koningsdag gaan we naar een technofestival en wilde 6-APB doen. Misschien dat ik er wel weer eens een beetje 2C-B aan toevoeg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2023 09:57 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Denkeleda schreef:
Al met al dus echt een sicke eerste ervaring met 2cb / tripmiddelen. Vond het heel vet, maar ook wel echt heel intens. Wil dit sowieso nog een keer doen, maar dan wel even met een flinke pauze ertussen.


:cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2023 11:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Haha mooi om te lezen, heel herkenbaar voor 2-CB inderdaad. Het fijne eraan dat ik er totaal geen last van heb de volgende dag, behoudens een droge bakkes.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2023 12:51 
 
Hardtraxx Elite

Herkenbaar verhaal.
Fijn dat jullie er geen kater aan over houden.
Ik heb de dag er na echt barstende koppijn voor 2 á 3 uurtjes.
De oorzaak er van ben ik er nog niet helemaal over uit, sommige vrienden hebben het ook.

- Te veel gelachen, dus misschien soort van spierpijn in je hoofd / oren?
- Die 4 á 5 biertjes voor af die voor hoofdpijn zorgen terwijl we wel genoeg non alcoholische dranken drinken?
- Een te lichte setting dat alles te heftig binnen komt, dus last van de ogen?

Het is denk ik al weer ander half jaar geleden dat ik 2-cb gedaan heb, we hadden het er laatst nog over om het weer eens te doen.

Op een festival lijkt me dit dus helemaal niets :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2023 13:03 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hard4Us schreef:
Op een festival lijkt me dit dus helemaal niets :lol:


Maat van me had dus per ongeluk 2cb gepakt op Dominator vorig jaar, terwijl hij dacht n schijf te pakken. Dit was dus inderdaad geen suces xd hij snapte er niets van dat zijn benen het niet deden; hij kwam er totaal niet in. Pas enkele uren later kon hij weer als vanouds gas geven :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2023 14:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik heb het 2x gedaan op een festival (vrijdagavond van Decibel beide keren).

1e keer had ik er veel energie van en was ik zo blij als een ei (lichtere dosering). Tweede keer iets zwaardere dosering en toen kwam ik er op het feest zelf niet heel lekker in, te veel prikkels toen eigenlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2023 14:37 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Hard4Us schreef:

Op een festival lijkt me dit dus helemaal niets :lol:


Ik denk niet dat het zich leent voor hardere stijlen feesten maar andere feesten is het enorm vet.

Hoofdpijn na de tijd niet echt maar vooral gewoon hersendood.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2023 16:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoofdpijn heb ik overigens ook wel, ja. Vaak al wel aan het eind van de avond.
Ik drink over het algemeen ook van te voren wel 're-de-lijk' maar ik sluit zelf die optie uit. Zeker thuis doseer ik wel redelijk hoog (ik deed altijd 2,5 tablet) en vaak een herdosering van 1. Omdat je dan uuuuren 'scheel' kijkt en enorm veel prikkels binnen krijgt, lijkt het me dat je hersenen alles moeten verwerken. Ik heb er met LSD ook last van, wat in feite hetzelfde idee is. Bij geen enkele andere drug heb ik hoofdpijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2023 19:09 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Afgelopen jaar 2-cb gedaan op de Defqon camping na de 1e festivaldag. Ontzettend veel meegemaakt op de camping. Die unit van een groene laser op de Wasted Lands was me een partijtje aangenaam toen. Daarna nog tot in de vroege uurtjes moeten lachen om 1 specifiek liedje. Denk dat we met het selecte gezelschap dat meedeed met 2-cb toch ruim een half uur non stop hebben moeten lachen om een kleine 30 seconden van hetzelfde liedje. :lol: Ik vind 2-cb dus wel echt iets voor op festivals maar meer voor de gekkigheid op de camping en niet tijdens het festival zelf. Mogelijk volgend weekend weer een keer als de vibe er goed genoeg voor is.

Leuk om te lezen dat je een goede trip hebt gehad en fijn dat je er de dag daarna geen last van hebt, dat is altijd een pluspunt!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2023 08:47 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Van het weekend inderdaad even dat spul gewassen. Je ziet gelijk echt verschil, thanks voor de tip mannen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2023 09:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bij Ratherlost op 1 januari nog een hele 2cb genomen, was idd heel chill. Alleen de 'fout' gemaakt om hem al om 20:00 uur te droppen, terwijl het feest nog tot 07:00 uur duurde ofzo. Was er dus rond 2/3 wel al uit en had ook geen extra 2cb bij, dus zoals BB zegt inderdaad wel echt hersendood daarna. Kon er toen ook niet echt meer inkomen helaas, maar zeker voor herhaling vatbaar. Neem hem volgende keer wel gewoon 6/7u voor het einde en dan moet het wel goedkomen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2023 09:45 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Afgelopen zaterdag een 2cb'tje genomen na een middagje zuipen op het terras. Viel iets zwaarder dan op nuchtere maag, maar wel gigantisch gelachen :cool:
Lekker 2cb-setje van Ramon/Remi op en uren vermaakt, afgetopt met wat keta en de dag erna nergens last van. Top avond :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2023 10:52 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Wat zijn de plannen voor Rebirth? :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2023 11:05 
 
Hardtraxx Elite

Mitch schreef:
Wat zijn de plannen voor Rebirth? :beer:


Zaterdag een 4FMA en misschien een beetje pep, wil eigenlijk wel wat slapen.
Zondag pep.
Beide dagen afgetopt met claro's, pils en garnalen van de bbq.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2023 11:06 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Zaterdag een beetje 3CMC en daarna weer eens aan de X. Zondag wilde ik 6APB doen, maar denk dat ik dan gewoon ook voor 3CMC ga. En inderdaad genoeg Claro's op beide dagen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2023 11:26 
 
Hardtraxxer

wat vinden jullie van de combie x en miauw (4mmc)?
ga dit zaterdag proberen
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2023 11:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mitch schreef:
Wat zijn de plannen voor Rebirth? :beer:

Haha, het kan ook niet anders dat jij de dagen voor een festival met deze vraag komt. Dan weet je ook mijn antwoord wel, denk ik. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2023 11:57 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Mitch schreef:
Wat zijn de plannen voor Rebirth? :beer:

Haha, het kan ook niet anders dat jij de dagen voor een festival met deze vraag komt. Dan weet je ook mijn antwoord wel, denk ik. :lol:


Pep en G? :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2023 13:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mitch schreef:
Pep en G? :$

Doe je mee? :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2023 13:30 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Mitch schreef:
Pep en G? :$

Doe je mee? :bomb:


100% :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2023 11:53 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Mitch schreef:
Wat zijn de plannen voor Koningsdag? :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2023 11:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Champagne-ontbijt, 6apb, M en G. Is al weer even geleden en heb er stiekem wel weer zin in.
Bij jou kan ik het wel raden, denk ik?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2023 11:59 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Champagne-ontbijt, 6apb, M en G. Is al weer even geleden en heb er stiekem wel weer zin in.
Bij jou kan ik het wel raden, denk ik?


Doe eens een gok ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2023 13:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ga weer eens ouderwets aan de yallies, 6-APB voorraad is op.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2023 13:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mitch schreef:
Remi schreef:
Champagne-ontbijt, 6apb, M en G. Is al weer even geleden en heb er stiekem wel weer zin in.
Bij jou kan ik het wel raden, denk ik?


Doe eens een gok ;)

Is denk ik niet nodig. :P
Vorige  1 ... 1168, 1169, 1170, 1171, 1172, 1173, 1174 ... 1180  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic