Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1167, 1168, 1169, 1170, 1171, 1172, 1173 ... 1181  Volgende

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?
XTC 32%  32%  [ 46 ]
LSD 3%  3%  [ 4 ]
Amfetamine 22%  22%  [ 31 ]
Cocaine 19%  19%  [ 27 ]
Truffels/paddo’s 1%  1%  [ 1 ]
Cannabis 7%  7%  [ 10 ]
Alcohol 8%  8%  [ 11 ]
Ketamine 4%  4%  [ 5 ]
GHB 5%  5%  [ 7 ]
Totaal aantal stemmen : 142
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2023 11:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

billieb15 schreef:
nu kunnen ze je tas ook wel is door zo'n scan doen, bij intents afgelopen jaar bijvoorbeeld
is niet iedereen maar ze kunnen je eruit pikken


Met zo'n scan gaan ze de zakjes er niet uit vissen hoor, die is vooral bedoeld voor de wapens, lachgas, zulke dingen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2023 11:23 
 
Hardtraxxer

op zondag Defqon ging er idd secuur aan toe. Sowieso vind ik de laatste feesten waar ik geweest ben dat ze vrij goed voelen inderdaad. Schoen heb ik nog nooit gedaan omdat ik ooit eens m’n schoenen uit heb moeten doen. Maar ik snap de overweging wel omdat ze steeds beter bij je zaakje gaan voelen. Toch blijft dat voor mijn gevoel de beste plek. Maar een pack in je schoen goed wegstoppen moet ook te doen zijn. En dan nog ligt t er maar net aan wie je voor je hebt.. het blijft altijd een beetje spannend, risico van t vak zullen we maar zeggen.
Maar inderdaad, het mag wel een beetje minder
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2023 12:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik weet niet wat voor shady figuren jullie zijn, maar ik heb op die 15 jaar feesten echt nog nooit iets vergelijkbaars meegemaakt. Er moet toch eerst aanleiding zijn voor zo'n beveiliger om grondig(er) te doorzoeken?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2023 12:36 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Helicaze schreef:
Ik weet niet wat voor shady figuren jullie zijn, maar ik heb op die 15 jaar feesten echt nog nooit iets vergelijkbaars meegemaakt. Er moet toch eerst aanleiding zijn voor zo'n beveiliger om grondig(er) te doorzoeken?


Had ik ook niet meegemaakt in 11 jaar feesten, maar het laatste jaar wordt er toch echt een stuk grondiger gefouilleerd en worden er random mensen meegenomen naar een apart hok
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2023 12:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mitch schreef:
Helicaze schreef:
Ik weet niet wat voor shady figuren jullie zijn, maar ik heb op die 15 jaar feesten echt nog nooit iets vergelijkbaars meegemaakt. Er moet toch eerst aanleiding zijn voor zo'n beveiliger om grondig(er) te doorzoeken?


Had ik ook niet meegemaakt in 11 jaar feesten, maar het laatste jaar wordt er toch echt een stuk grondiger gefouilleerd en worden er random mensen meegenomen naar een apart hok

Is dit legaal?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2023 12:55 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Helicaze schreef:
Mitch schreef:
Helicaze schreef:
Ik weet niet wat voor shady figuren jullie zijn, maar ik heb op die 15 jaar feesten echt nog nooit iets vergelijkbaars meegemaakt. Er moet toch eerst aanleiding zijn voor zo'n beveiliger om grondig(er) te doorzoeken?


Had ik ook niet meegemaakt in 11 jaar feesten, maar het laatste jaar wordt er toch echt een stuk grondiger gefouilleerd en worden er random mensen meegenomen naar een apart hok

Is dit legaal?


Geen idee, alleen zullen ze altijd zeggen dat ze iets verdachts zagen/hebben gevoeld.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2023 13:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Integriteit van de beveiliger is dan ver te zoeken
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2023 21:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik heb in ruim 10 jaar feesten/iets meer dan 100 feesten nog nooit m'n schoenen uit hoeven doen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2023 21:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kan de feesten niet meer tellen maar ik 2x schoenen uit moeten doen. Heb het om me heen ook af en toe gezien
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2023 22:42 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Ligt ook aan het bedrijf en de quota's die ze mee krijgen.

Officieel mag je niet willekeurig selecteren maar dat bedrijf wat oa Q-Dance, Awakenings e.d. inhuren speelt vrij los met de regeltjes en zijn naarmate het (weekend)feest vordert ook vaak een stuk aggressiever als het om fouilleren en random controles gaat.

Ben de naam kwijt maar ze staan wel op de meeste grote feesten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2023 22:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja die gasten van Profi-Sec, opgefokte gasten.

Ik ben er 1 keer uitgepikt met XQ B-Front, maar moet zeggen de partybus was al iets te gezellig toen dus snap wel dat ze me apart namen :whistle: . Het bleef toen gelukkig veilig bij m'n ballen zitten, dus zonder kleurscheuren er vanaf gekomen.

Verder echt nooit problemen met fouillering. Weekend festivals stop ik het vaak gewoon in een paar sokken tussen 10 paar andere sokken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2023 22:51 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Ja die waren het inderdaad.

Het is dat er nu geen festivalrechters meer zijn, daardoor hebben ze redelijk vrij spel. Gemeente en organisator tevreden want ze voldoen aan quota en regels en het bedrijf krijgt door de effectiviteit vaker klussen.

Zolang er geen festivalrechters zijn of er controle wordt uitgevoerd kan dit doorgaan. Je kan wel zelf gaan filmen hoe het er aan toe gaat voor bewijs en er tegenin gaan en je op je rechten beroepen maar dan word je vaak nog harder aangepakt of gewoon helemaal de toegang (ontrecht) ontzegt. De organisator en gemeente luisteren er toch niet naar en justitie wss ook niet. Je kan er dan makkelijk een zaak van maken maar dat gaat je veel geld tijd en moeite kostten waar ze vanuit gaan dat je daar toch niet in doorgaat.

Dus ik hoop dat het festivalrechter fenomeen terug komt, want als je dan onterecht meegenomen of gefouilleerd werd konden de bewakers e.d. je niks maken. Zelfs als er wel wat gevonden werd, dan wordt je de toegang waarschijnlijk ontzegt want je overtreedt wel het zero tolerance beleid maar je kan niet vervolgd worden omdat je onder onwettige omstandigheden bent gefouilleerd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2023 10:28 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

MaartenV schreef:
op zondag Defqon ging er idd secuur aan toe.

Oh, the mems :loving: :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2023 11:11 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

https://www.bndestem.nl/roosendaal/roze ... gle.com%2F
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2023 11:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pohh, leip.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2023 11:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Met Rebirth overigens weer na zo'n 2 maanden pauze weer eens aan de zwier. Zin in. :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2023 11:46 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Mitch schreef:
https://www.bndestem.nl/roosendaal/roze-cocaine-tucibi-of-pink-panther-nieuwe-drug-die-in-roosendaal-werd-gevonden-is-een-gevaarlijke-mix~a210f4b6/?referrer=https%3A%2F%2Fwww.google.com%2F

Hmm, afgelopen jaar al wel een paar keer gelezen dat dit in Zuid-Europa al een ding was, en dan vooral op Ibiza. Wat mij betreft had het daar wel mogen blijven. Zo'n mengelmoes van willekeurige stoffen door elkaar heen lijkt me op z'n zachtst gezegd onverstandig. Dingen door elkaar gebruiken doe ik ook wel hoor, maar dan bepaal ik toch liever zelf wat ik dan inneem. Snap niet waarom je tucibi überhaupt zou willen innemen als je niet weet of en in welke verhoudingen er xtc, keta, tramadol of wat dan ook inzit. Gelukkig is het met die felroze kleur makkelijk te herkennen, en dus ook makkelijk te vermijden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2023 11:55 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

In ander nieuws: https://www.nu.nl/binnenland/6257259/st ... andel.html

Ik snap dit soort initiatieven nooit zo goed. Het enige wat je hiermee bereikt is dat de kwaliteit en de veiligheid omlaag gaat, en het criminele circuit nog wat groter wordt. De war on drugs is ruim 40 jaar geleden al verloren, en het wordt mijns inziens wel eens tijd dat we dingen anders gaan doen. Reguleren en zo het gras onder voeten van de criminele organisaties wegmaaien. Het geld dat je uitspaart aan bestrijding kun je dan gebruiken voor preventie, voorlichting, revalidatie etc. Als je de middelen die je produceert dan net als alcohol en tabak flink belast, kun je eventuele extra zorgkosten ook nog eens ruimschoots compenseren. Drugsgebruik is in Nederland sowieso al compleet genormaliseerd, dus ik ben er niet erg bang voor dat het gebruik onder bijvoorbeeld jongeren dan ineens zou toenemen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2023 18:44 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik heb ook net mijn spullen binnen voor rebirth en ik zie nu net dat de pep een beetje (heel licht) oranje is. Ik heb al wel een beetje gelezen dat het vaker voor is gekomen maar dit is wel heel oud. Zijn er andere mensen die dit vaker voorbij hebben zien komen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2023 19:19 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Snoeien schreef:
Ik heb ook net mijn spullen binnen voor rebirth en ik zie nu net dat de pep een beetje (heel licht) oranje is. Ik heb al wel een beetje gelezen dat het vaker voor is gekomen maar dit is wel heel oud. Zijn er andere mensen die dit vaker voorbij hebben zien komen?


Ja, dat betekent dat er veel cafeïne en andere troep in zit. Als je het wast gaat de kleur en de cafeïne er uit, wat wel een aanrader is om te doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2023 08:17 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Aight, thanks man!
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2023 08:49 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Als je het wast gaat de kleur en de cafeïne er uit, wat wel een aanrader is om te doen.


Sowieso een aanrader om te doen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2023 09:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wash4life, sowieso. Als je daarna je 'afvalproduct' met de aceton een tijdje laat staan dan verdampt alle aceton en blijft er over wat je uit je pep hebt gewassen. Leuk (of confronterend) om eens te zien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2023 15:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Met Rebirth overigens weer na zo'n 2 maanden pauze weer eens aan de zwier. Zin in. :bomb:


ah nee he
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2023 15:30 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Haha nou, vrijdag dan eindelijk die 2CB herkansing gehad.

Nam om 19:15 in en eigenlijk een half uur later begon het wel al te werken. Had geen idee wat ik kon verwachten en merkte aan het begin vooral een soort bedrukkend gevoel? Alsof m'n hoofd even een nieuw 'jasje' aan moest trekken. Soort gevoel van ongemak, misschien? Maar niet per se op een vervelende manier.

Daarna kwam alles eigenlijk best licht op; vooral de glinsteringen en weerspiegelingen van de ramen en de glazen deur waren veel opmerkelijker/mooier. Niet veel later werd het wel echt een stuk heftiger. Moest het allemaal even een plekje geven en toen ben ik naar buiten gaan staren. Haha heb met m'n kop tegen het raam aan gestaan en naar de tuintegels gestaard, waar het leek alsof het onkruid in een paar seconden een eeuwen lange beschaving had opgebouwd. Bij iedere keer knipperen brak het af en bouwde er weer een nieuwe generatie op. Ook in andere dingen en patronen zag ik zo enorm veel detail, echt bizar.

En de lachkick kwam ook wel echt tijdens de piek van de heftigheid. Heb zo enorm veel gelachen. Bij iedere normale grap leek er wel een diepere laag in te zitten. Als er dan in een tijdsbestek van 10 seconden drie opeenvolgende grappen werden gemaakt, was ik met tranen in m'n ogen de eerste grap nog aan het ontleden. Er gebeurt gewoon zo ongelooflijk veel in je hoofd, dat het ook lijkt alsof die 10 seconden echt 10 minuten waren.

Rond 9 uur een stukje gaan lopen, terwijl het echt klote weer was. Een rondje van 7 minuten gemaakt en het voelde als best een goede wandeling. Hier begon de heftigheid wel iets af te nemen, gelukkig. Hoe leuk het ook was, vond het ook wel fijn om iets (haha niet veel, maar iets) meer controle weer te hebben.

Rond half 10 was ik wel weer redelijk geland, maar de visuals waren nog sterk aanwezig. Vooral op m'n telefoon, waar ik heel even het schakelkanaal van de KKD had aangezet. Het logo van VVV was helemaal aan het golven en dat zag er echt fucking vet uit haha. Ook muziek was heel gek. M'n vriendin had Symbols opgezet en het leek wel alsof het een 10-hour versie was op YouTube, dat nummer leek eeuwig te duren haha. Heel sick.

Ongeveer om 11 uur was het allemaal wel 'klaar' qua visuals. Zag nog heel licht bepaalde dingen bewegen of 'ademen'. Toen om 00:45 op bed en gewoon een goede nacht gemaakt, dus nergens last van volgende dag.

Al met al dus echt een sicke eerste ervaring met 2cb / tripmiddelen. Vond het heel vet, maar ook wel echt heel intens. Wil dit sowieso nog een keer doen, maar dan wel even met een flinke pauze ertussen.
Vorige  1 ... 1167, 1168, 1169, 1170, 1171, 1172, 1173 ... 1181  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic