Beroep: mirihuanaplantpafferwrote:Drugs :')
Related topics
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
THardtraxx Veteran
- 5491 posts member since 2010
- last seen Apr 2014
Je moet hem nooit serieus nemenwrote:Beroep: mirihuanaplantpafferwrote:Drugs :')
-
M
Mephedrone, de opperdrug
Wat een gevoel, wat een piek, dit spul is echt heilig!
Beter en harder dan MDMA!
I fucking love it
We gaan niet pommeren morgen, maar we gaan mepperen!
Wat een gevoel, wat een piek, dit spul is echt heilig!
I fucking love it
Sowieso!!! Beste drug die er bestaat, wat een gevoel, wat een vibe, wat een genot!wrote:Mephedrone, de opperdrug![]()
Wat een gevoel, wat een piek, dit spul is echt heilig!![]()
I fucking love it![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zelfs de Wasted Pinguinz plaat die nu op staat is gewoon gruwelijk vet! Alles wordt gewoon mooi, alles wordt prachtig, dit is DE drug die het waard maakt om te gebruiken. Fucking hell!
heb het een en ander gelezen over gbl/ghb, maar heeft iemand hier er ook ervaring mee??
Over deze 2 stoffen is vrij veel te vinden op internetwrote:heb het een en ander gelezen over gbl/ghb, maar heeft iemand hier er ook ervaring mee??
die had ik al gelezen
as eigenlijk meer benieuwd naar ervaringen
Ja eigen ervaring, heb wel GBL gehad.wrote:die had ik al gelezenas eigenlijk meer benieuwd naar ervaringen
Beviel goed
Ideaal GBL, neurotoxiteit is er bijna niet alleen enige gevaar is verslaving. Maar zolang je het niet voor het slapen neemt en niet vervalt in excessief dagelijks gebruik valt dat ook mee. Je wordt er beetje dronkenachtig van en met klein beetje alcohol wordt ik er altijd enorm actief van. Vooral coïtus bedrijven wordt een warme en liefdevolle ervaring die je nekharen overeind doen staan.
Je mag het sowieso niet vaker dan 2x in de week gebruiken, dan kan je lichaam wel is verslaafd raken.wrote:Ideaal GBL, neurotoxiteit is er bijna niet alleen enige gevaar is verslaving. Maar zolang je het niet voor het slapen neemt en niet vervalt in excessief dagelijks gebruik valt dat ook mee. Je wordt er beetje dronkenachtig van en met klein beetje alcohol wordt ik er altijd enorm actief van. Vooral coïtus bedrijven wordt een warme en liefdevolle ervaring die je nekharen overeind doen staan.
Heb het sowieso nog maar 1x gehad, Decibel staat het weer op de planning ( slapen na de after )
zijn 80 mg meende ik .. zijn er in miljoen kleurenwrote:Ik heb een paar roze diamantjes gekregen. Iemand ervaring mee?
Laten testen. Zijn ook mccp-pillen van in de omloop.
-
THardtraxx Veteran
- 5491 posts member since 2010
- last seen Apr 2014
Hadden paar vrienden van me begin van het jaar. Prima pillen. (als je dezelfde hebt iig...wrote:Ik heb een paar roze diamantjes gekregen. Iemand ervaring mee?
zijn echt 1 miljoen batches vanwrote:Hadden paar vrienden van me begin van het jaar. Prima pillen. (als je dezelfde hebt iig...wrote:Ik heb een paar roze diamantjes gekregen. Iemand ervaring mee?)
ik ken ze wel, inderdaad 80mg ongeveer.wrote:Ik heb een paar roze diamantjes gekregen. Iemand ervaring mee?
Last edited by pecola-tje on 23 Jul 2011 16:13, edited 1 time in total.
Jah heb ik ook wel is gehad, maar ik vond ze eigenlijk niet zo goed, ik neem altijd halfjes maar bij die merkte ik er eigenlijk niks vanwrote:Ik heb een paar roze diamantjes gekregen. Iemand ervaring mee?
Dat vind ik niet zo gek als er maar 80mg in zo'n pil zitwrote:Jah heb ik ook wel is gehad, maar ik vond ze eigenlijk niet zo goed, ik neem altijd halfjes maar bij die merkte ik er eigenlijk niks vanwrote:Ik heb een paar roze diamantjes gekregen. Iemand ervaring mee?
Ja daarom
Maar ik neem nooit hele, hoeveel mg ze ook hebben, dus die zijn niks voor mij 
-
GHardtraxxer
- 166 posts member since 2011
- last seen Jun 2013
@poll, Witte duiven, heerlijk
heb groene eekhoorns, groene olifanten, blauwe AH, paarse tri-force, Q-dance en witte duiven op, en die zijn gewoon geniaal, slaan in als n bom!
heb groene eekhoorns, groene olifanten, blauwe AH, paarse tri-force, Q-dance en witte duiven op, en die zijn gewoon geniaal, slaan in als n bom!
-
C
Volgende week dominator... het paradijs der gebruikers toch? 
ow ow ow wat is de pre-party toch geweldig bij onze jeffrey!!!
ik, daniel, christian daan.. vermaken ons heerlijk (terwijl maikel lekker op zn bed ligt
)
ik, daniel, christian daan.. vermaken ons heerlijk (terwijl maikel lekker op zn bed ligt
-
S
Ik ga vanavond misschien naar de tilburgse kermis, wat zal ik pakken voor in de achtbaan? 
Last edited by stefaneke on 23 Jul 2011 20:26, edited 1 time in total.
-
C
3 frikandellen speciaal...