Haha hoezo? :')wrote:Defqon... dat jij er erger aan toe was dan op Free. Qua uiterlijk danwrote:Wat zag jij wanneer?wrote:Dat ze goed hun werk deden hebben we gezien Iris.
Related topics
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
E
Haha my bad, maar dit is het topic waar hij volgens mij het meest in kijkt.wrote:Als je dat in dit topic zet, weet ik meteen wat voor.
Haha Chukkels zn inbox is volgens mij compleet overstroomd ofzo 
Chukkels zijn inbox staat vol met mailtjes met onderwerp;
''Drugs''
''Drugs''
Ik heb in de loop de maanden aardig wat PB's gehad idd. Maar die gaan linearecta de prullenbak in. 
Nicewrote:Ik heb in de loop de maanden aardig wat PB's gehad idd. Maar die gaan linearecta de prullenbak in.
-
E
gaan we samen wel keer doen. ga ik mee doen!wrote:ik heb nog nooit iets gebruikt
-
THardtraxx Veteran
- 5491 posts member since 2010
- last seen Apr 2014
Ik Pommer hem hard
Nu met gencjxirw fietsen
Nu met gencjxirw fietsen
Beter je best doen!wrote:Ik Pommer hem hard
Nu met gencjxirw fietsen
Je bent nog geen beoefende pommeraar!
Welke maat capsules worden hier meestal door jullie gekocht?
Dat wordt je ook niet zomaar, veel oefenen dus, net als ik!wrote:Beter je best doen!wrote:Ik Pommer hem hard
Nu met gencjxirw fietsen
Ik gebruik geen capsules, alleen vloeitjes.wrote:Welke maat capsules worden hier meestal door jullie gekocht?
-
B
Koop gewoon de grootste, weet je zeker dat het erin past. Had ik ook gedaan.wrote:Welke maat capsules worden hier meestal door jullie gekocht?
-
THardtraxx Veteran
- last seen Apr 2014
Idd en morgen les van de meester!wrote:Dat wordt je ook niet zomaar, veel oefenen dus, net als ik!wrote:Beter je best doen!wrote:Ik Pommer hem hard
Nu met gencjxirw fietsen
-
B
Pommer is leraar op de bier academy.wrote:Meester Pombeer
Pombier?wrote:Pommer is leraar op de bier academy.wrote:Meester Pombeer
Heb maat 0 besteld, moet wel genoeg zijn. En een weegschaaltje nauwkeurig op 0,01 mgwrote:Koop gewoon de grootste, weet je zeker dat het erin past. Had ik ook gedaan.wrote:Welke maat capsules worden hier meestal door jullie gekocht?
-
B
Oké, ik had ze bij de smartshop gehaald. Volgens de verkoper zou er 500mg in kunnen (wat mij een beetje veel lijkt). Ik heb ze ook met een weegschaal gevuld die tot 0,01 gram nauwkeurig is.wrote:Heb maat 0 besteld, moet wel genoeg zijn. En een weegschaaltje nauwkeurig op 0,01 mgwrote:Koop gewoon de grootste, weet je zeker dat het erin past. Had ik ook gedaan.wrote:Welke maat capsules worden hier meestal door jullie gekocht?
-
THardtraxx Veteran
- last seen Apr 2014
Zo het is nu wel zeker dat er truffels worden gegeten volgende week
ben benieuwd
-
B
Hippie flippengggwrote:Zo het is nu wel zeker dat er truffels worden gegeten volgende weekben benieuwd
Bereid je voor, vond het echt zwaar gaaf!wrote:Zo het is nu wel zeker dat er truffels worden gegeten volgende weekben benieuwd
wrote:Bereid je voor, vond het echt zwaar gaaf!wrote:Zo het is nu wel zeker dat er truffels worden gegeten volgende weekben benieuwd
En ga vooral niet fietsen door je buurt heen ! Echt voelde me een oude man, allemaal jeugd herrineringen kwamen omhoog
En ga ook niet naar de Snackbar, wij hadden honger dus naar Snackbar XD vet lachen daar
Candy flippengggwrote:Hippie flippengggwrote:Zo het is nu wel zeker dat er truffels worden gegeten volgende weekben benieuwd
-
T
Drugs :')