Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1089, 1090, 1091, 1092, 1093, 1094, 1095 ... 1181  Volgende

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?
XTC 32%  32%  [ 46 ]
LSD 3%  3%  [ 4 ]
Amfetamine 22%  22%  [ 31 ]
Cocaine 19%  19%  [ 27 ]
Truffels/paddo’s 1%  1%  [ 1 ]
Cannabis 7%  7%  [ 10 ]
Alcohol 8%  8%  [ 11 ]
Ketamine 4%  4%  [ 5 ]
GHB 5%  5%  [ 7 ]
Totaal aantal stemmen : 142
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2018 12:11 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Indy schreef:
Morgen voor het eerst truffels doen, ben benieuwd! :P


En, hoe was het? Truffels staan nog op mijn to-do lijstje, dis ben benieuwd :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2018 20:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sow, was echt een hele mooie ervaring. Rond half 9 een hele portie naar binnen gewerkt, wat zoals verwacht, erg smerig was. Na een kwartier begon het eigenlijk al te werken en kon de pret beginnen. Muren begonnen te ademen, kreeg enorme lachkicks, zag gezichten vervormen en ook de buitenomgeving was heel mooi bijvoorbeeld. Vond het op het begin nogal heftig, omdat ik erg weinig ervaring heb met trippen en daardoor erg moest wennen aan het gevoel. Daardoor ook wel een keer moeten overgeven, maar toen ik er doorheen was zat ik er echt lekker in! :D

Echt geweldig hoe kleine gebeurtenissen in zo'n trip invloed kunnen hebben op de rest van de trip. Ook het tijdsbesef verliezen was erg vet. Na een uurtje 4 leek het alsof we er een beetje uit de space kwamen en daarom er maar wat keta bij gesnoven, waardoor ik weer flink gelanceerd werd voor nog een uurtje of twee, mega vet! De setting was ook erg aangenaam, met bijvoorbeeld een matras, een tent met ballen, verschillende lampjes en nog meer attributen zoals opblaasdieren en gekke hoeden, waardoor het een grote speeltuin leek. Dit lijkt me ook veel leuker dan gewoon op de bank zitten en een beetje rond kijken. Rond half 3 begon het weer uit te werken en daarna een chille afterglow gehad.

Ik merk wel dat het enorm vermoeiend is om te trippen, omdat je hersenen natuurlijk heel anders werken en dat kost nu eenmaal wat energie. Daardoor ook een klein beetje hoofdpijn gehad, maar niet heel storend. Al bij al was het een leuke eerste keer truffels en wil het zeker nog een keer doen! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2018 14:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoe is het nog afgelopen met die dude die op Qlimax zijn eerste pil ging poppen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2018 14:13 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Hoe is het nog afgelopen met die dude die op Qlimax zijn eerste pil ging poppen?


JarneNL schreef:
Zooo hee. Wat was dit voor 'n feest joh! Was met een groepje van 10 man die ik sinds de zomer niet meer had gezien, dus we hebben ons bij elke set links voor wel goed vermaakt. Eerste keer 2 pillen gebruikt(verspreid over de hele nacht hoor hahaha).
Tijdens Coone sloegen die in en ik wist niet wat me overkwam joh! Voelde me zo vrij en alles was zo mooi :loving: . Tijdens de set van SZP was ik m'n vriendengroep kwijt en kon ik ze niet bereiken, dus ben ik maar rondjes gaan lopen om dom tegen mensen te lullen, dus als iemand met een groene pet en zonder shirt kut aan het doen was: sorry daarvoor :whistle: .
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2018 14:24 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Hoe is het nog afgelopen met die dude die op Qlimax zijn eerste pil ging poppen?


Is zeker goed afgelopen! Tijdens de set van Sound Rush 1/3 genomen. Na driekwartier voelde in helemaal niets. Toen maar besloten om weer naar de wc te gaan om 2/3 extra in te nemen. Tijdens de set van Coone kwam die tot werking en ik wist niet wat me overkwam :love: . Nog nooit zo gelukkig gevoeld met mensen van wie ik hou om me heen. Alles was zoo prachtig en mooi. Muziek kwam me heerlijk binnen en genoot van elk moment. Had echt een uur/ uur en kwartier een groot hoogtepunt. Constant door m'n vrienden ijsjes gevoerd gekregen en teveel foto's met random mensen gemaakt :clap: . Random mensen op m'n nek nemen en bij random mensen op de nek. Wat prachtig... :loving: Uiteindelijk met een paar vrienden van me verstoppertje gespeeld in 't gelredome. Hoe kom je erop... Ge-wel-dig :loving: Ook nog een polonaise van kippetjes gemaakt met mij voorop :lol:

Tijdens SZP zakte het wat weg en was ik mijn vrienden kwijt. Beetje rondgelopen en heel wat mensen aangesproken en geknuffeld, maar ik werd een beetje pissed dat ik m'n vrienden kwijt was. Toen ik ze weer had gevonden na een half uur weer wat bijgepakt en kon ik weer verder. Toch nog van tweekacore kunnen genieten. Lekker vrolijk en snel. Niet qlimaxwaardig, maar vond het toch wel een half uurtje lachen. Kwam allemaal zo lekker binnen!
Tijdens B-Freqz laatste halfje bijgepakt om tijdens laatste stuk van b-freqz en peacock helemaal kapot gestampt linksvoor. Ging me toch een partijtje los daar!
In totaal 2 pillen van 200mg genomen over een tijdsperiode van half 12 tot 7. Het feest was veel te snel voorbij...

Aankomende week op Euphoria maar even wat rustiger aan doen. Qlimax was m'n eerste keer, en zéker niet de laatste keer! Tot op HardBass :evil:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2018 15:04 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Indy schreef:

Ik merk wel dat het enorm vermoeiend is om te trippen, omdat je hersenen natuurlijk heel anders werken en dat kost nu eenmaal wat energie. Daardoor ook een klein beetje hoofdpijn gehad, maar niet heel storend. Al bij al was het een leuke eerste keer truffels en wil het zeker nog een keer doen! :D


Nice! :thumbup: nu gewoon topfit op de maandag of merk je nog wel dat je wat gedaan hebt zoals met andere drugs de maandag erop?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2018 15:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zeker topfit man! Je krijgt er niet echt een kater van, maar enkel wat vermoeidheid de dag erna. Kan ook meegeholpen hebben dat ik maar een paar uur heb geslapen na de trip. Gisteren was ik alweer fit! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2018 15:18 
 
Hardtraxx Veteran

Leuk te lezen Indy, hopelijk had je wat aan mijn tips :D

Het feit dat het 100% natuurlijk is maar het voor mij echt nog zoveel gaver ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2018 16:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
Leuk te lezen Indy, hopelijk had je wat aan mijn tips :D

Het feit dat het 100% natuurlijk is maar het voor mij echt nog zoveel gaver ^^


Heb wel een aantal tips van je meegenomen (telefoon wegleggen bijvoorbeeld). Dit maakte de trip inderdaad wel veel leuker. Verder was ik met ervaren mensen dus die wisten wel goed wat te doen! Nogmaals bedankt iig! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2018 00:39 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

https://www.uitzendinggemist.net/afleve ... e_Ghb.html

De eerste aflevering, interessant stuk over de nadelen van GHB. Blijft natuurlijk een gevaarlijke drug voor een hoop mensen. Snap ook wel waarom veel mensen hier het maar niets vinden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2018 01:11 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

mitch0162 schreef:
https://www.uitzendinggemist.net/aflevering/456642/Tygo_In_De_Ghb.html

De eerste aflevering, interessant stuk over de nadelen van GHB. Blijft natuurlijk een gevaarlijke drug voor een hoop mensen. Snap ook wel waarom veel mensen hier het maar niets vinden.


Net zitten kijken, zoals verwacht kon je wel merken dat het een serie van de EO is. Ook niet verkeerd om de gevaren ervan eens zo extreem te zien denk ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2018 09:30 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Slechte kanten worden imo te vaak onderbelicht.
Anti-drugs hoeft van mij niet, maar een cultuur waar alle nadelen maar voor lief worden genomen wil je ook niet :P

Zelf de nadelen aan het ondervinden van een 3/4e X van zaterdag bij Voorn @ Paradigm. Merkte wel dat het gevoel me af en toe echt te veel even werd door de benauwde en drukke hoofdzaal. Even uit de zaal lopen naar frisse lucht verhielp het dan ook met een paar seconden. 2e keer X, viel me niets tegen, had eerst wel een kwartje genomen maar ik voelde het alleen vaag op de achtergrond, kreeg er bijna meer een stoned gevoel van. Alleen als ik enorm op de muziek ging concentreren en maar wat voor me uit keek werkte het een beetje. Toch nog ong 1/3 a 1/2e bij genomen en toen viel het bijna ineens. Het daar ook bij gelaten want ik voelde ook dat er niks meer bij kon anders ging het te ver, wel helemaal uitgeput de volgende dag.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2018 14:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik heb ook gekeken. M.i. wel goed om de gevaren te benadrukken maar wat ze laten zien is natuurlijk wel extreem. De 'goede' kant komt niet in beeld. Je zou een soortgelijke serie ook kunnen maken over alcoholverslaving, roken of what so ever. Dit programma komt over als 'we laten zo veel mogelijk slechte dingen zien zodat niemand er aan begint'. Maar misschien kijk ik wel met een roze bril :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2018 14:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mwah GHB verslaving met alcohol/rookverslaving vergelijken gaat vrij mank eerlijk gezegd. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2018 17:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat je nu ziet zijn een paar probleemgebruikers met hun problemen. Maar zoiets kun je over elk (verslavend) genotsmiddel maken, i.m.o.
We hebben zo'n soortgelijke discussie vrij recent nog gevoerd en ik heb geen zin om het wéér op te rakelen maar ik vind dit, alhoewel ik het wel volg omdat ik het interessant vind, vrij 'gemakkelijk' scoren over de rug van een aantal probleemgebruikers. Maar omdat dit GHB is (want: "oeh, drugs. Gevaarlijk. En hebben we weer een vingertje om te wijzen") slaat het aan. Omdat het juist zo heftig is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2018 17:37 
 
Hardtraxx Veteran

Remi schreef:
Wat je nu ziet zijn een paar probleemgebruikers met hun problemen. Maar zoiets kun je over elk (verslavend) genotsmiddel maken, i.m.o.
We hebben zo'n soortgelijke discussie vrij recent nog gevoerd en ik heb geen zin om het wéér op te rakelen maar ik vind dit, alhoewel ik het wel volg omdat ik het interessant vind, vrij 'gemakkelijk' scoren over de rug van een aantal probleemgebruikers. Maar omdat dit GHB is (want: "oeh, drugs. Gevaarlijk. En hebben we weer een vingertje om te wijzen") slaat het aan. Omdat het juist zo heftig is.


De kans op verslaving met GHB is enorm en de afkickverschijnselen nog veel erger. GHB wordt net zo gewoon gezien, zoals jijzelf, als XTC met totaal andere gevolgen.

Top dat ze dit zo behandelen en Remi je zegt het zelf: misschien kijk je wel met een roze bril :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2018 19:34 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik ben altijd wel geïnteresseerd in programma's of docu's over drugs, zowel in postief als in negatief opzicht. Dus een vriend van me stuurde mij een bericht dat ik dit programma echt moest kijken, dus ik ben er gisteravond maar even voor gaan zitten. Ik heb zelf nog nooit GHB gehad, maar wel veel over gelezen afgelopen tijd. GHB is in mijn regio ook niet echt gebruikelijk om te gebruiken, hoor er eigenlijk nooit wat over. Dit is ook meteen de reden dat ik er nog nooit mee in aanraking ben gekomen.Voor mij heeft dit programma uiteindelijk wel effect gehad, want na het zien van deze eerste aflevering heb ik er wel meer een afkeer tegen gekregen dan vooraf. Kijk wanneer je dit als recreatief gebruiker een keer op een feestje gebruikt, zullen de risico's vast laag liggen. Ik weet zelf niet hoe snel je nou verslaafd kunt raken aan GHB? Kan toch al na een paar dagen goed gebruiken?

Maar ik heb toch wel redelijk verbaasd gekeken naar die gozer, met 20 xtc pillen in 4 dagen en zo'n litertje per week. Vind het knap dat hij nog leeft. Wel sterk dat hij het licht heeft gezien en probeert te stoppen. Natuurlijk snap ik ook wel dat ze hier extreme gevallen belichten, maar het is denk niet voor niets dat GHB de laatste jaren vaker slecht in het nieuws is gekomen. Vind het in iedergeval goed dat ze dit soort programma's blijven maken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2018 22:16 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Ik heb ook gekeken. M.i. wel goed om de gevaren te benadrukken maar wat ze laten zien is natuurlijk wel extreem. De 'goede' kant komt niet in beeld. Je zou een soortgelijke serie ook kunnen maken over alcoholverslaving, roken of what so ever. Dit programma komt over als 'we laten zo veel mogelijk slechte dingen zien zodat niemand er aan begint'. Maar misschien kijk ik wel met een roze bril :)


Zoiets?
Afbeelding

Maar verder mee eens. Maar ook wel begrijpelijk dat ze de ‘goede’ kan niet in beeld brengen. Heel veel mensen kunnen er goed mee omgaan en er een leuk feest mee hebben.

PEPii schreef:
Ik weet zelf niet hoe snel je nou verslaafd kunt raken aan GHB? Kan toch al na een paar dagen goed gebruiken?


Ik zou het niet precies durven zeggen, maar als een bewuste gebruiker moet je gewoon zorgen dat je het niet meerdere dagen achter elkaar gebruikt. Veel mensen zeggen dat een verslaving er langzaam inrolt. Ken helaas ook iemand die eraan verslaafd was. Ik kan me zelf alleen niet voorstellen dat je bijvoorbeeld op een maamdag of doordeweekse dag wat G zou pakken. Ik beperk het zelf echt alleen tot op feesten (dus een dag) en op een weekendfestival twee dagen in een weekend. Doe dit ook al enige tijd en weet zeker dat ik me daaraan kan houden. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2018 22:42 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Heb ook wel bekenden die er vrij snel aan verslaafd zijn geraakt en het nu ook op enorm onverantwoorde manieren/momenten gebruiken.

Dat is vooral de rede dat ik het zelf nooit gebruik, gezien ik best verslavingsgevoelig kan zijn voor specifieke dingen:P
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2018 09:57 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Dat is vooral de rede dat ik het zelf nooit gebruik, gezien ik best verslavingsgevoelig kan zijn voor specifieke dingen:P


Haha ja. Precies de reden waarom ik het nog nooit heb gedaan en ook niet ga doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2018 10:16 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

PEPii schreef:
Maar ik heb toch wel redelijk verbaasd gekeken naar die gozer, met 20 xtc pillen in 4 dagen en zo'n litertje per week. Vind het knap dat hij nog leeft. Wel sterk dat hij het licht heeft gezien en probeert te stoppen.


Knap of verplicht door vrienden/familie? ik vraag het me af..
En volgens mij heb ik in de intro van de docu al gezien dat hij (in een volgende aflevering) aan het telefoneren is met iemand en daarbij zegt ie dat ie iets stoms gedaan heeft of iets in die richting..
Ik kan me ook vergissen, maar die gast leek er wel geel erg veel op!

Ik ben in ieder geval heel erg benieuwd naar de volgende afleveringen.. Ze staan bij mij ingepland om op te nemen! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2018 11:46 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Nattehond schreef:
PEPii schreef:
Maar ik heb toch wel redelijk verbaasd gekeken naar die gozer, met 20 xtc pillen in 4 dagen en zo'n litertje per week. Vind het knap dat hij nog leeft. Wel sterk dat hij het licht heeft gezien en probeert te stoppen.


Knap of verplicht door vrienden/familie? ik vraag het me af..
En volgens mij heb ik in de intro van de docu al gezien dat hij (in een volgende aflevering) aan het telefoneren is met iemand en daarbij zegt ie dat ie iets stoms gedaan heeft of iets in die richting..
Ik kan me ook vergissen, maar die gast leek er wel geel erg veel op!

Ik ben in ieder geval heel erg benieuwd naar de volgende afleveringen.. Ze staan bij mij ingepland om op te nemen! :thumbup:


NPO Start app downloaden, staan ze allemaal gelijk op als ze op tv zijn geweest!
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2018 12:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

mitch0162 schreef:

Zoiets?
*foto*

Knappe jongen. Maar die bril is rood. :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2018 14:57 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Nattehond schreef:
PEPii schreef:
Maar ik heb toch wel redelijk verbaasd gekeken naar die gozer, met 20 xtc pillen in 4 dagen en zo'n litertje per week. Vind het knap dat hij nog leeft. Wel sterk dat hij het licht heeft gezien en probeert te stoppen.


Knap of verplicht door vrienden/familie? ik vraag het me af..
En volgens mij heb ik in de intro van de docu al gezien dat hij (in een volgende aflevering) aan het telefoneren is met iemand en daarbij zegt ie dat ie iets stoms gedaan heeft of iets in die richting..
Ik kan me ook vergissen, maar die gast leek er wel geel erg veel op!


Ik ben in ieder geval heel erg benieuwd naar de volgende afleveringen.. Ze staan bij mij ingepland om op te nemen! :thumbup:

Volgens mij was dat inderdaad die Kevin ja. Zei dat die teruggevallen was in de G en speed. Was ook zwaar onder invloed tijdens die opname.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2018 19:03 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Meisje van 17 jaar uit mijn dorp (zo'n 500 man) overleden aan mdma afgelopen weekend. De oorzaak is nog niet helemaal duidelijk, maar het gaat om een overdosis of om vervuilde drugs. Komt toch wel heel dichtbij ineens..
Vorige  1 ... 1089, 1090, 1091, 1092, 1093, 1094, 1095 ... 1181  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic