Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1055, 1056, 1057, 1058, 1059, 1060, 1061 ... 1181  Volgende

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?
XTC 32%  32%  [ 46 ]
LSD 3%  3%  [ 4 ]
Amfetamine 22%  22%  [ 31 ]
Cocaine 19%  19%  [ 27 ]
Truffels/paddo’s 1%  1%  [ 1 ]
Cannabis 7%  7%  [ 10 ]
Alcohol 8%  8%  [ 11 ]
Ketamine 4%  4%  [ 5 ]
GHB 5%  5%  [ 7 ]
Totaal aantal stemmen : 142
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2018 08:24 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

advocaat van de duivel modus:

Of je begint eerder met leren/zoek een andere manier om te leren/zoekt een andere opleiding als je je kop niet bij je opleiding kan houden. Want voor die duizenden studenten kunnen honderdduizenden het wel. (heb het nu over mensen zonder ADD/ADHD)

halp
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2018 08:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heb zelf ook ADD en ritalin voorgeschreven. Wat ik bij mezelf merk, en ook jammer vind, is dat als ik ritalin op heb ik gewoon een stuk saaier ben dan zonder ritalin. Heb simpelweg gewoon het idee dat mijn gedachte dan wat ´rustiger´is en er wat minder onzin uit mn komt. Om deze reden gebruik ik het ook alleen als ik het écht nodig denk te hebben. Denk hierbij aan rijles of als ik me totaal niet kan concentreren bij het leren. Ik probeer het in eerste instantie dus ook gewoon zonder ritalin. Dit werkt voor mij wel.
Dit is ook een reden waarom ik van concerta ben afgestapt. Dit werkt namelijk zowat de hele dag. Als ik me maar 2 uur hoef te concentreren, vind ik het zonde om de rest van de dag een saaie piet te zijn (enigszins overdreven natuurlijk).

Heb ook het gevoel dat als ik niet continu leef op ritalin, maar het enkel gebruik wanneer het echt nodig is, de werking veel beter is. Zal wel met gewenning van je lichaam te maken hebben.

Niks voor jou Fuzzy om het ook gewoon enkel te doen wanneer je het nodig hebt?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2018 10:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat zou in mijn geval iedere dag overdag betekenen :P Maar ik ga me er sowieso niet meer aan wagen omdat het me in het verleden dus al een depressie in gesleept heeft, sindsdien verafschuw ik dat middel een beetje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2018 15:34 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Heb ook ADD en ritalin. Gebruik het eigenlijk alleen als ik moet leren voor tentamens. Vroeger werd er altijd tegen me gezegd dat je het elke dag moet gebruiken en dat het pas goed werkt als je het een langere periode constant inneemt maar dat heb ik nooit gedaan, blijft toch troep en heb geen zin om er afhankelijk van te worden. Bevalt op deze manier prima en werkt ook gewoon goed. Heb verder ook geen bijwerkingen behalve dat ik niet snel kan slapen als ik het laat op de dag inneem en zwetende oksels. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2018 15:48 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Een aantal keer ritalin gebruikt voor het studeren, werkte erg goed. Ik had wel na ongeveer 2 uur (toen het langzaam uitgewerkt was) dat ik vrij emotieloos was, dit hield dan de rest van de dag aan. Zou het alleen nog gebruiken als het echt nodig is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2018 15:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik neem vaak gewoon een blikje energy. Al was het wel raar vorige week. Meestal werkt het wel goed maar vorige week kakte ik juist helemaal in na een blikje. Voelde me niet goed en mijn hele concentratie was weg. Motivatie was al laag voor mijn essay en dan krijg je dat er ook opeens bij xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2018 16:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Afgelopen twee tentamenperiodes ook ritalin genomen, wat zeer positief uitpakte. Weet niet of het tussen de oren zit, maar ik kon de stof ook wel beter op me nemen. Enige nadeel voor mij is klamme handen en een beetje hoofdpijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2018 16:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ga dr ook maar eens mee experimenteren. Ben wel benieuwd eigenlijk. Maar hoe komen jullie eraan dan? xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2018 17:29 
 
Hardtraxx Veteran

Genoeg patiënten in mijn omgeving, koop ik een doosje van 30stks voor 20-30€.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2018 22:56 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Nou nog even terugkomen op het leren na een snoeiharde zaterdag op Rebirth en aardig wat puntjes pep, het ging prima vandaag :thumbup: Nergens last van, nauwelijks spierpijn, niet moe en kon me prima concentreren. Dus de ritalin niet nodig gehad.

Was daarnaast mijn eerste keer pep op een festival, is me goed bevallen. Dat scherpe bevalt me wel, als je dan ziet hoe sommige pillenslikkers er aan toe zijn..
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2018 23:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

PEPii schreef:
Nou nog even terugkomen op het leren na een snoeiharde zaterdag op Rebirth en aardig wat puntjes pep, het ging prima vandaag :thumbup: Nergens last van, nauwelijks spierpijn, niet moe en kon me prima concentreren. Dus de ritalin niet nodig gehad.

Was daarnaast mijn eerste keer pep op een festival, is me goed bevallen. Dat scherpe bevalt me wel, als je dan ziet hoe sommige pillenslikkers er aan toe zijn..


Ik heb een paar keer een pil gehad op een feest maar bevalt me helemaal niks. De scherpte is er niet meer, weet weinig van de setjes en op een 1 of andere manier voel ik me niet goed. Doe tegenwoordig alleen nog maar pep op een feestje met af en toe een likkie van kristallen. Bevalt me prima! :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2018 23:32 
 
Donateur
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
Genoeg patiënten in mijn omgeving, koop ik een doosje van 30stks voor 20-30€.


Dit. Of darknet
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2018 10:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

mitch0162 schreef:
Kevin-Raw schreef:
mitch0162 schreef:
Voor zaterdag mephedrone weten te bemachtigen. Iemand positieve ervaringen met combinaties hiermee? :)


Mits je echte mephedrone (4mmc) hebt, dan moet je deze niet combineren :) De drug op zichzelf is leuk genoeg om heel de avond mee te doen. Als je het toch combineert dan in ieder geval altijd beginnen met Mephedrone. De beste combi vind ik met GHB.


Thanks, heb het tot nu toe alleen nog maar i.c.m. GHB gebruikt. Zaterdag eens kijken hoe het is zonder andere middelen erbij te gebruiken. Ben benieuwd, de combinatie G + meph was al echt zeer goed bevallen!

Je had het nog gebruikt zonder combinatie, toch? Je was in ieder geval wel enthousiast. :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2018 10:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik had afgelopen zaterdag weer eens een pilletje gedaan op een hardstyle feest (Qlimax was de laatste keer). Beviel me weer goed eigenlijk nadat ik het eind 2017 als minder ervaren heb. Kon zelfs nog maximaal losgaan bij Vazard vs HM :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2018 10:47 
 
Hardtraxx Elite

Voorlopig tot Defqon weer ff helemaal niks gaan gebruiken!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2018 11:03 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Je had het nog gebruikt zonder combinatie, toch? Je was in ieder geval wel enthousiast. :cool:


Smiddags wel wat G op, maar eer dat ik voor de eerste keer meph op had was dat al redelijk uitgewerkt. Beviel erg goed inderdaad! Veel minder last van vlagen zoals bij mdma, een stuk helderder en energieker en wat een onnoemelijk lekker gevoel. Ideaal voor op een feest! :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2018 16:40 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

mix geen pep, m en 4f. je krijgt hoofdpijn
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2018 17:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

4f en M is sowieso al frituren en meer kans op hoofdpijn :P Pep als de 4f begint uit te werken wel goeie ervaringen mee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2018 18:37 
 
Hardtraxx Veteran

4f en x is idd je hersenpan frituren.

Beeld je een frikandel in die al uren ligt te dobberen in oud vies frituurvet.

Ik voel me erna ook altijd extreem gaar. :lol:
Ofja, gaar is niet de juiste woordkeuze nu.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2018 18:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vind overigens X na 4F wel heel fijn hoor, slechts enkele keren gedaan, alleen wel erg slecht voor je hersenpan helaas.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2018 21:46 
 
Donateur
Avatar gebruiker

mitch0162 schreef:
Remi schreef:
Je had het nog gebruikt zonder combinatie, toch? Je was in ieder geval wel enthousiast. :cool:


Smiddags wel wat G op, maar eer dat ik voor de eerste keer meph op had was dat al redelijk uitgewerkt. Beviel erg goed inderdaad! Veel minder last van vlagen zoals bij mdma, een stuk helderder en energieker en wat een onnoemelijk lekker gevoel. Ideaal voor op een feest! :cool:


Zag nog een mooie foto van je voorbij komen :P Ik help iedereen aan de meph hier. hahaha. De beste drug die er is :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2018 00:09 
 
Hardtraxx Veteran

Indy schreef:
Vind overigens X na 4F wel heel fijn hoor, slechts enkele keren gedaan, alleen wel erg slecht voor je hersenpan helaas.

Meest vage combi die ik ooit heb ervaren. Ik vind het op die momenten ook zo fijn om gewoon zo vaag als een konijn te zijn. Er he-le-maal niks meer van snappen. Gewoon uit het niets tegen iemand zeggen :
Ik ben vergeten om mijn scooter aan te trappen tegen een boom.
Om elkaar daarna vragend aan te kijken en al niet meer weten wat je zei.

Geweldig :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2018 09:15 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Kevin-Raw schreef:
mitch0162 schreef:
Remi schreef:
Je had het nog gebruikt zonder combinatie, toch? Je was in ieder geval wel enthousiast. :cool:


Smiddags wel wat G op, maar eer dat ik voor de eerste keer meph op had was dat al redelijk uitgewerkt. Beviel erg goed inderdaad! Veel minder last van vlagen zoals bij mdma, een stuk helderder en energieker en wat een onnoemelijk lekker gevoel. Ideaal voor op een feest! :cool:


Zag nog een mooie foto van je voorbij komen :P Ik help iedereen aan de meph hier. hahaha. De beste drug die er is :innocent:


Hahaha weet ik nog inderdaad :P Zeker de beste drug die er is!
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2018 20:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vandaag ketamine neusspray gemaakt :thumbsup:. Uiteindelijk is het per spray/dosis 10 mg ket geworden. Nooit meer niezen of een loopneus xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2018 20:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RoyAPO schreef:
Vandaag ketamine neusspray gemaakt :thumbsup:. Uiteindelijk is het per spray/dosis 10 mg ket geworden. Nooit meer niezen of een loopneus xd


Wat? :lol: Ik heb veel gehoord of gezien, maar dit is nieuw voor mij haha
Vorige  1 ... 1055, 1056, 1057, 1058, 1059, 1060, 1061 ... 1181  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic