Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1045, 1046, 1047, 1048, 1049, 1050, 1051 ... 1182  Volgende

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?
XTC 32%  32%  [ 46 ]
LSD 3%  3%  [ 4 ]
Amfetamine 22%  22%  [ 31 ]
Cocaine 19%  19%  [ 27 ]
Truffels/paddo’s 1%  1%  [ 1 ]
Cannabis 7%  7%  [ 10 ]
Alcohol 8%  8%  [ 11 ]
Ketamine 4%  4%  [ 5 ]
GHB 5%  5%  [ 7 ]
Totaal aantal stemmen : 142
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2017 17:37 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik wil dit weekend voor het eerst pep gebruiken met vrienden bij een vriend die alleen thuis is. Is dit aan te raden of is pep in huiselijke sfeer klote? Want heb veel dingen gelezen op het internet en begin me toch af te vragen of het wel leuk is om dit thuis te doen. Ik hoor graag jullie meningen hierover.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2017 17:41 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

PEPii schreef:
Ik wil dit weekend voor het eerst pep gebruiken met vrienden bij een vriend die alleen thuis is. Is dit aan te raden of is pep in huiselijke sfeer klote? Want heb veel dingen gelezen op het internet en begin me toch af te vragen of het wel leuk is om dit thuis te doen. Ik hoor graag jullie meningen hierover.


Ik zou wel een activiteit gaan ondernemen, anders wordt het vrij saai inderdaad omdat je echt graag iets wilt doen dan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2017 17:50 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
PEPii schreef:
Ik wil dit weekend voor het eerst pep gebruiken met vrienden bij een vriend die alleen thuis is. Is dit aan te raden of is pep in huiselijke sfeer klote? Want heb veel dingen gelezen op het internet en begin me toch af te vragen of het wel leuk is om dit thuis te doen. Ik hoor graag jullie meningen hierover.


Ik zou wel een activiteit gaan ondernemen, anders wordt het vrij saai inderdaad omdat je echt graag iets wilt doen dan.


Thanks voor het antwoord. Ja daar zat ik ook aan te denken, maar wat kan je thuis doen? :/ Het is dus niet zo dat je je een hele avond kunt vermaken met enkel harde muziek en praten met vrienden?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2017 23:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Je username stemt me in ieder geval tevreden. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2017 23:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als ik op een fissa ben en ik heb lekker wat biertjes op en een beetje pep gedaan dan ben ik in ieder geval niet te houden. Dan ben ik één grote spraakwaterval. Hoor ik altijd van anderen, vind het zelf wel meevallen. :cool:

Beetje ouwehoeren enzo kan ik mijn tijd altijd goed mee vullen. Maar tussendoor kan er nog gedanst worden en zoiets zou je thuis misschien wel kunnen missen. Je mist wellicht iets waar je je energie in kwijt kunt.

Volgens mij heeft Drugslab ook wel wat filmpjes over pep opgenomen waar ze wat activiteiten in doen, wellicht dat je daar wat aan hebt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2017 23:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wii Fit ofzo doen dan? Anders gewoon als een dulle in je woonkamer een bietje maaien ofzo
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2017 23:28 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

zou pep thuis wel saai vinden, zou er alleen kapot veel van gaan ouwehoeren haha. Oke miss is het dan wel niet saai...
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2017 23:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Is het nou wel of niet saai???? :-S
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2017 23:44 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Komen we maar op 1 manier achter!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2017 23:48 
 
Donateur
Avatar gebruiker

De eerste keer lijkt mij wat overdreven. De eerste keer was ik blij dat ik niet braaf thuis ergens op een bank zat, want ik wist ongeveer 10 uur lang niet goed wat ik met mijzelf aanmoest. Gelukkig was er hardcore muziek en andere mensen in grote getalen..

De honderenzoveelste keer met een sloot bier was wel lachen trouwens. Duurde ook echt goed lang zeg mijn god
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2017 23:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Seeker Of Fire schreef:
Komen we maar op 1 manier achter!


Zie je zaterdag, maadt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2017 23:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vind pep in een thuis setting niet heel tof. Bij mij versterkt het mijn emoties nogal (positief en negatief) en thuis denk je toch sneller aan minder leuke dingen. Was een keer ook helemaal niet lekker gegaan toen ik gewoon echt acuut depressief en ook agressief werd. Dat laatste herken ik helemaal niet in mezelf. Mja het was dan ook in een net wat mindere periode gebeurd

Heb dan ook een haat/liefde verhouding met pep. Op een feest als vwab en loudness afgelopen keer is het echt een geweldige toevoeging aan de beleving, nog beter dan xtc. Maar als de muziek wat minder is, kan Mn humeur ook goed omslaan xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2017 12:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Doe het vaak zat bij iemand thuis en vermaak me dan altijd. Vaak zit ik dan ook met 3/4 jongens die dan bijvoorbeeld ook gebruiken. Dan heb je echt goede discussies en kun je ineens goed met elkaar praten. Slap ouwehoeren is ook ideaal en leuk. Het enigste moment waar ik tegenop kijk na zo'n avond is om weer naar huis te gaan om vervolgens wakker in bed te liggen. :slow:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2017 12:17 
 
Hardtraxxer

PEPii schreef:
Ik wil dit weekend voor het eerst pep gebruiken met vrienden bij een vriend die alleen thuis is. Is dit aan te raden of is pep in huiselijke sfeer klote? Want heb veel dingen gelezen op het internet en begin me toch af te vragen of het wel leuk is om dit thuis te doen. Ik hoor graag jullie meningen hierover.

Is prima te doen, is wel handig om nog een paar activiteiten achter de hand te hebben voor als jullie je vervelen tijdens de gigantische praatkick. Random games op de Wii, bijvoorbeeld. Let er wel op dat jullie niet te veel nemen omdat jullie dan waarschijnlijk door dat hele huis heen stuiteren :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2017 13:05 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Je username stemt me in ieder geval tevreden. :thumbup:


Haha :) Heet toevallig pepijn en wordt vaak pep genoemd, vandaar!
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2017 13:07 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Bedankt allemaal voor jullie meningen, ga er zeker wat mee doen. Heb gehoord dat hij een Wii heeft in de woonkamer, dus dat komt helemaal goed. Sta er weer positiever tegenover nu om het te proberen! Als iemand nog andere activiteiten weet te bedenken hoor ik het graag :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2017 13:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

PEPii schreef:
Bedankt allemaal voor jullie meningen, ga er zeker wat mee doen. Heb gehoord dat hij een Wii heeft in de woonkamer, dus dat komt helemaal goed. Sta er weer positiever tegenover nu om het te proberen! Als iemand nog andere activiteiten weet te bedenken hoor ik het graag :)


Tuinkabouters jatten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2017 11:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Beste tip trouwens als je aan de pep gaat en je thuis verveelt:

Nog meer bier drinken.
https://www.youtube.com/watch?v=5tajWtqQirk
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2017 08:20 
 
Hardtraxx Veteran

kennen jullie die momenten, dat het begint bij een onschuldige halve envelop sos, je komt thuis en na 5 uur bier drinken blijkt het nog steeds niet op. Je gooit het op een berg en maakt het in 1 teug op. Vervolgens herinner je dat je nog wat miauw hebt liggen. onschuldig halfje sos is ondertussen overgegaan in het nemen van kleine puntjes miauw en je hebt eigenlijk stiekem al tegen jezelf gezegd dat je net zo lang door gaat tot het leuk blijft ook al ben je ondertussen niet meer in een gezelschap van mensen.


Nou dit was dus zo'n zeldzame nacht.

Heel apart, want normaal vind ik miauw niet eens chill en ondanks dat ik nog verschillende middeltjes op voorraad heb (2c, miauw , 4f, x ) heb ik eigenlijk nooit de behoefte gehad dat überhaupt aan te raken in een normaal weekend.
En hier zit ik dan... plots geëscaleerd. :x xd

Herkenbaar voor iemand ? :surrender:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2017 17:23 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Nee gelukkig niet (voor mij dan). Meestal begint het bij mij met bier drinken en eindigt het af en toe in een puntje sos of pep als we ons ruggengraat weggedronken hebben. Eenmaal thuis hou ik het maximaal nog bij een joint of zo. Vind thuis alleen gebruiken toch een drempel die ik niet wil overschrijden. Ben toch bang dat ik er anders te gemakkelijk over ga denken.

Overigens ook niet aan te raden als je die avond met je vrienden een fles whiskey achter de kiezen hebt. Heb namelijk meteen een gratis 10 rittenkaart voor de draaimolen gekregen. :sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2017 11:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik heb dat ook gelukkig altijd weten te beheersen. Nooit alleen thuis dat soort cravings gehad. Als dat wel begint en regelmatig voorkomt ben je m.i. al vrij ver heen. Heb dat wel bij vrienden om me heen gezien, die toch wel in de problemen kwamen...
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2017 13:21 
 
Hardtraxx Elite

Iemand na pep gebruik wel eens dat je de dag er na zo hard moet hoesten dat je moet kokhalzen? Heb dit nu twee keer gehad, misschien dat het komt i.c.m. roken en verkoudheid? Dr kwam soms gewoon bruin/donker rode toellie uit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2017 13:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nee ik heb wel altijd immense keelpijn als ik de volgende dag wat ga eten. Heb ik ook met xtc. Neem eigenlijk nu altijd preventief strepfen keelspray voordat ik wat ga eten. Die pijn is echt niet te harden
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2017 13:40 
 
Hardtraxx Veteran

Uiteindelijk ben ik een half uur later in slaap gesukkeld op bed. :lol: Zondag is geruisloos aan mij voorbij gegaan.
Ik denk dat ik er veel slechter aan toe had kunnen zijn. Maar ik ben het met Remi eens dat het een stapje over de grens is.
Wat nu rest is hier lessen uit te trekken en het niet meer weer doen. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2017 06:23 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Ik heb dat ook gelukkig altijd weten te beheersen. Nooit alleen thuis dat soort cravings gehad. Als dat wel begint en regelmatig voorkomt ben je m.i. al vrij ver heen. Heb dat wel bij vrienden om me heen gezien, die toch wel in de problemen kwamen...


Heb mij hier toch ook wel eens schuldig aan gemaakt hoor. Craving niet in de hand hebben, genoeg stash in huis. En gewoon 2 dagen doortrekken.
Vorige  1 ... 1045, 1046, 1047, 1048, 1049, 1050, 1051 ... 1182  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic