Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1039, 1040, 1041, 1042, 1043, 1044, 1045 ... 1180  Volgende

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?
XTC 33%  33%  [ 46 ]
LSD 3%  3%  [ 4 ]
Amfetamine 22%  22%  [ 31 ]
Cocaine 19%  19%  [ 27 ]
Truffels/paddo’s 1%  1%  [ 1 ]
Cannabis 7%  7%  [ 10 ]
Alcohol 8%  8%  [ 11 ]
Ketamine 4%  4%  [ 5 ]
GHB 4%  4%  [ 6 ]
Totaal aantal stemmen : 141
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2017 21:48 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Al bijna 2 jaar clean..
Ik zeg niet dat ik het nooit meer zal doen, zal het ook niemand ontmoedigen, maar zal het ook niemand aanmoedigen.

Wel mooie dingen beleefd tijdens m'n trips overigens :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2017 23:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Woow Thanks voor alle info! Meer dan ik had verwacht. Die drugslab filmpjes zijn ook echt super waardevol. Heb ze vrijwel allemaal wel gezien (heb die van de benzofury waarschijnlijk gemist). Hopelijk kan ik beide middelen ergens in mijn omgeving krijgen. En anders misschien ons pap lief aankijken aangezien die veel contact heeft met Novadic haha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2017 05:07 
 
Hardtraxx Elite

Op moment van schrijven, thuis in bed van een onverwachte avond 2cb. Paar bier op en toen . Jow trusten. Ja
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2017 14:23 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Weet iemand van jullie na gebruik van keta na welke uitwerking tijd je weer geschikt bent om te kunnen autorijden? Van verschillende drugs is hier genoeg over te vinden maar van keta kan ik helaas niks vinden. Voor sos staat 4uur, naar mijn beleving zal keta vergelijkbaar zijn?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2017 15:28 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Stinson schreef:
Weet iemand van jullie na gebruik van keta na welke uitwerking tijd je weer geschikt bent om te kunnen autorijden? Van verschillende drugs is hier genoeg over te vinden maar van keta kan ik helaas niks vinden. Voor sos staat 4uur, naar mijn beleving zal keta vergelijkbaar zijn?


Geschikt zijn, geschikt voelen en mogen verschilt aardig.

Maar om antwoord te geven op je vraag. Wetenschappelijk gezien dan: De eliminatiehalfwaardetijd van ketamine bedraagt ongeveer 2,5 uur. Na 2,5 uur is de concentratie van de stof met de helft verminderd. Voordat het helemaal uit je bloed is ben je wel 10/12 uur verder.
Voor je gevoel kan je na 30 minuten alweer rijden, maar het zal dan wel nog in je bloed zitten. En bij een drugscontrole van de politie ben je de pineut.

De halfwaardetijd van cocaïne/coke is ongeveer 1 uur. Dat wil zeggen dat na 1 uur de helft van de cocaïne uit het bloed verdwenen is. De hoogste concentratie cocaïne wordt na 1 uur bereikt, dus 2 uur na inname is ongeveer de helft verdwenen. 5 uur na inname is de cocaïne voor 98% uit het bloed verdwenen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2017 15:41 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Kevin-Raw schreef:
Stinson schreef:
Weet iemand van jullie na gebruik van keta na welke uitwerking tijd je weer geschikt bent om te kunnen autorijden? Van verschillende drugs is hier genoeg over te vinden maar van keta kan ik helaas niks vinden. Voor sos staat 4uur, naar mijn beleving zal keta vergelijkbaar zijn?


Geschikt zijn, geschikt voelen en mogen verschilt aardig.

Maar om antwoord te geven op je vraag. Wetenschappelijk gezien dan: De eliminatiehalfwaardetijd van ketamine bedraagt ongeveer 2,5 uur. Na 2,5 uur is de concentratie van de stof met de helft verminderd. Voordat het helemaal uit je bloed is ben je wel 10/12 uur verder.
Voor je gevoel kan je na 30 minuten alweer rijden, maar het zal dan wel nog in je bloed zitten. En bij een drugscontrole van de politie ben je de pineut.

De halfwaardetijd van cocaïne/coke is ongeveer 1 uur. Dat wil zeggen dat na 1 uur de helft van de cocaïne uit het bloed verdwenen is. De hoogste concentratie cocaïne wordt na 1 uur bereikt, dus 2 uur na inname is ongeveer de helft verdwenen. 5 uur na inname is de cocaïne voor 98% uit het bloed verdwenen.


Thx dat is nog eens info :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2017 12:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ga vanavond naar Reaktor en ik zie in de huisregels dat wiet daar wel toegestaan is in gebruikershoeveelheden. Waarom hanteren hardstyle feesten altijd een zero tolerance beleid? Dat heeft dus niks te maken met wat de gemeente opdraagt blijkbaar
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2017 14:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Maar ook de kleine hardstyle organisaties hanteren een zero tolerance beleid. Die hoeven niet echt een uitstraling naar buiten te hebben. Zelfs lowlands heeft geen zero tolerance beleid volgens mij terwijl dat wel een zeer commercieel festival is
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2017 20:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het schijnt alleen een dingetje in de hardere stijlen te zijn. Een vriend van me die andere feesten bezoekt, komt die regel bijna niet tegen.

Ach ja boeit ook niet veel. Ik blow toch niet op feesten xd. Gaat niet samen bij mij
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2017 09:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hekzitter schreef:
Hopelijk kan ik beide middelen ergens in mijn omgeving krijgen. .


Benzo Fury / 6-APB is ook niet heel erg makkelijk te verkrijgen. Maar als je dat spul eenmaal kunt krijgen zou ik wat groter inkopen (drukt de prijs wat en het is gewoon topspul, zonde als het op is, haha). Door de lange werking is het gunstig (1x nemen en je bent een paar uur zoet) en ik vind het een goed alternatief voor mdma, eventueel in combinatie met.

Mephedrone is, zoals Kevin zegt, uit Nederland lastig te fixen. Heel veel vrienden van me roepen altijd dat ze miauw miauw hebben maar niemand schijnt te willen geloven dat het een slap aftreksel is van..
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2017 10:02 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

RoyAPO schreef:
Maar ook de kleine hardstyle organisaties hanteren een zero tolerance beleid. Die hoeven niet echt een uitstraling naar buiten te hebben. Zelfs lowlands heeft geen zero tolerance beleid volgens mij terwijl dat wel een zeer commercieel festival is


Is het niet zo dat de gemeentes bepalen wat voor beleid ze moeten hanteren?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2017 12:52 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Bastiaan schreef:
Stinson schreef:
RoyAPO schreef:
Maar ook de kleine hardstyle organisaties hanteren een zero tolerance beleid. Die hoeven niet echt een uitstraling naar buiten te hebben. Zelfs lowlands heeft geen zero tolerance beleid volgens mij terwijl dat wel een zeer commercieel festival is


Is het niet zo dat de gemeentes bepalen wat voor beleid ze moeten hanteren?


RoyAPO schreef:
Ik ga vanavond naar Reaktor en ik zie in de huisregels dat wiet daar wel toegestaan is in gebruikershoeveelheden. Waarom hanteren hardstyle feesten altijd een zero tolerance beleid? Dat heeft dus niks te maken met wat de gemeente opdraagt blijkbaar


Dat is dus juist zijn statement


Gemeentes geven per feest een vergunning af, zodra bij een gemeente in de aanvraag als hardstyle/hardcore staat automatisch al overgaan op zero-torance. En dit dit bij andere aanvragen misschien niet doen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2017 13:01 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Mensen, laten we eens eerlijk blijven.. Geef de gemeente eens ongelijk als dit het geval is. Er wordt in 'onze' scene nou eenmaal veel gebruikt. Natuurlijk gebeurt dit ook wel bij andere genres, maar in de harddance aanzienlijk meer. Deze conclusie trek ik uit eigen ervaring.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2017 13:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nou, ik hoorde wat Awakenings verhalen en daar konden ze er schijnbaar ook wel wat van
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2017 14:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Indy schreef:
Nou, ik hoorde wat Awakenings verhalen en daar konden ze er schijnbaar ook wel wat van


Op unpolished ook... Alleen worden op dat soort feesten gewoon heel andere drugs weggewerkt (veelal psychedelica zoals 2cb en lsd). Het is gewoon beetje zo dat de harddance scene gewoon een naam heeft en daar wordt meer op gericht.

Beetje gevalletje van we houden die marrokkaan in die grote dikke bmw aan, want de kans is groter dat hij dit op criminele wijze heeft verdiend.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2017 14:44 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Hekzitter schreef:
Indy schreef:
Nou, ik hoorde wat Awakenings verhalen en daar konden ze er schijnbaar ook wel wat van


Op unpolished ook... Alleen worden op dat soort feesten gewoon heel andere drugs weggewerkt (veelal psychedelica zoals 2cb en lsd). Het is gewoon beetje zo dat de harddance scene gewoon een naam heeft en daar wordt meer op gericht.

Beetje gevalletje van we houden die marrokkaan in die grote dikke bmw aan, want de kans is groter dat hij dit op criminele wijze heeft verdiend.


In b4 mares rage.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2017 10:15 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Afgelopen zondag naar awakenings geweest samen met wat HT'ers. Omdat het lang geleden is dat ik nog eens een tripreportje heb geschreven, leek het me leuk om me hier nog eens voor te zetten! Ik denk dat het een beetje een combinatie wordt van een tripreport en feestrapport, omdat je de muziek en het feest natuurlijk helemaal anders beleefd dan wanneer je nuchter bent. Zoals mijn vorige tripreports ga ik gewoon opschrijven wat er in me op komt, dus kan het soms misschien een beetje rommelig zijn. Mijn excuses hiervoor, maar dit vind ik lekker schrijven :). Veel leesplezier!

Vooraf had ik al besloten om 2cb te gaan gebruiken op Awakenings. Ik heb al eerder 2cb gedaan op een kleiner techno feest, en dit was me ontzettend bevallen. Ook is de show op awakenings dik in orde, en leek me dit wel eens vet om te beleven in een 2cb trip. Ik heb nog zitten twijfelen om keta of pep mee te nemen, omdat 2cb niet al te lang duurt, en je dezelfde piek nooit bereikt als je gaat bijpakken. Echter wist ik dat we vooraf nog wat gingen drinken, en ik bij aanvang ook nog wel wat biertjes wilde drinken. Als ik gezopen heb en keta ga snuiven gaat het gegarandeerd altijd fout, dus dit leek me geen slim plan. Verder kan ik nooit slapen met pep, dus besloot om het gewoon op 2cb te houden. Uiteindelijk dus alleen 3 2cb'tjes mee naar binnen genomen.

Na wat gedronken te hebben in een cafétje (3 biertjes) zijn we richting awakenings gegaan. Binnenkomst ging erg vlot, en hadden dus al snel de zaal bereikt waar we bonnen konden halen. Toen zagen we al dat het hele plafond vol hing met lampen, wat nuchter al een vet effect gaf. Op dat moment was ik al tevreden met mijn keuze om te gaan 2cben haha. Iedereen in de groep was echt onzettend hyped, en het duurde ook niet lang voordat anderen in de groep hun eerste x al binnen hadden. Zelf had ik me voorgehouden om tot een uurtje of 12 te wachten, omdat 2cb best snel uitwerkt, en ik nog niet wist hoe het bijpakken ging uitpakken. Tot die tijd mezelf heel goed vermaakt onder het genot van nog een biertje of 3/4. De sfeer in de groep, en ook in de rest van de zaal, was top. Totaal niet vergelijkbaar met op hardstylefeesten, maar gewoon heerlijk relaxt. Rond half 12 waren sommige in de groep al redelijk in het paradijs van de x, dus kon ik mezelf ook niet meer inhouden om mijn eerste 2cb'tje te pakken. Ik wist dat hij best hard zou aankomen, omdat ik van te voren toch al een biertje of 7 op had (alcohol versterkt het 2cb effect). Na een minuut of 15 begonnen de eerste effecten van de 2cb op te komen. Ik zat heerlijk in de muziek, en mijn vrienden om me heen waren ook gewoon lekker aan het dansen. Ook visueel kwam de 2cb heerlijk binnen. De lichten werden gewoon veel feller, terwijl de zaal naar je gevoel veel donkerder werkt. Dit was ongeveer een half uur na het pakken.

Ondanks dat ik de 2cb al behoorlijk voelde, werd de trip steeds sterker. Op den duur begon ik alles in 4 kleuren te zien. Yannick die voor me stond op dat moment, zag ik gewoon in het groen, rood, blauw en geel als 4 laagjes naast elkaar. Dit gebeurde ook met de lichtshow om me heen, en alle lampen die vanaf het plafond naar beneden schenen, begonnen wel op light sabers te lijken. Ook deze witte stralen zag ik gewoon als 4 kleuren naast elkaar. Ik was echt heerlijk aan het trippen. Je was omringd door lampen, waardoor het voor mij voelde als een kooi. Ik vond het helemaal niet beangstigend, ik kon er juist echt van genieten. Alleen de 5 mensen om me heen bestonden nog voor me, en ik zat echt heerlijk in de muziek. Ik was echt al ontzettend aan het genieten (stond gewoon constant met een enorme smile op mn gezicht), maar toen bereikte ik toch wel het hoogtepunt van de avond voor mij. Heel mijn lichaam begon te tintelen, en het voelde alsof er een warm deken over me heen viel. Ik voelde me echt zo ontzettend lekker, op een niveau dat ik nog nooit bereikt hebt met xtc of 4fmp. Ik heb hier echt enorm van staan genieten, terwijl ik nog steeds alleen maar met de muziek bezig was. De wereld om me heen verdween volledig, behalve de paar mensen die naast me stonden.

Dax J was ondertussen begonnen, en mijn maten waren ook behoorlijk van de kaart. Ik zat heerlijk in de flow, ik wilde dax J echt al superlang eens zien, en het ging gewoon echt hard. Toen kwam ook wel een beetje het besef dat ik echt wel enorm hard aan het trippen was. Ik keek naar de borden boven de bar, en kon de tekst praktisch niet meer lezen, door de enorme visuals van de trip. Ik zag nog steeds alles zon beetje 4x dubbel, en het lezen van berichten op mijn telefoon was een enorme opgave. Ook besefte ik toen dat als ik nu bad zou gaan, ik echt een probleem zou hebben. Ik begon me af te vragen of ik uberhaupt in staat zou zijn om even te gaan zitten, en hoe ik me dan zou voelen. Maar ik wilde dit helemaal niet, ik wilde gewoon in de zaal blijven staan, genieten van die heerlijke flow van de techno, en lachen met mn vrienden. Daardoor kon ik die "negatieve" gedachtes eenvoudig van me af zetten. Ik vond het heerlijk dat ik zo hard aan het trippen was, het kon me echt niet gek genoeg zijn. Het loslaten van de controle over jezelf, en de trip als het ware je gedachtes over laten nemen, dat geeft mij zo'n een enorme kick. Tijdens dax J heb ik me dus echt ontzettend goed vermaakt, en heerlijk getript. Tussendoor ook ontzettend veel gelachen (zoals dat supermakkelijk gaat op 2cb). De scheve koppies van mijn vrienden aan de x, en Maikel die nog even op zn gemakje komt melden dat hij een chimi heeft gehosselt. Ben toen echt zo hard stuk gegaan om die vent :lol:

Rond een uurtje of 2 was ik redelijk over mijn piek heen. De wereld om me heen kwam weer een beetje terug, maar vond het ook wel even lekker om "terug op aarde te zijn". Ik wilde sws nog bijpakken, al wist ik dat ik nooit meer terug op dat oude niveau zou komen. Hier had ik ook wel vrede mee, zolang ik maar gewoon lekker in de flow bleef, en kon genieten. In mate zakte de 2cb wat af, maar af en toe kwam het in vlagen toch wel redelijk sterk terug opzetten. Daarom was ik vrij voorzichtig, en wachtte ik tot half 3 met het bijpakken van mijn 2e 2cb'tje. Dax J was toen afgelopen, en Marcel Dettmann die volgde draaide wel een stuk minder hard. Hierdoor raakte ik even beetje uit de flow, al gaf me dat ook wel even de tijd om een beetje bij te komen. Ik voelde me toen eigenlijk ontzettend nuchter, en begon toch wel te balen dat het al voorbij was. Ook was ik erg benieuwd hoe mijn 2e cb erin zou knallen. Ondanks dat ik me nuchter voelde, waren de visuals nog wel aanwezig. De lettertjes op mijn telefoonscherm waren nog steeds aan het dansen.

Toen kwam de tweede 2cb opzetten, en dit was toch wel mijn tweede hoogtepunt van de avond. Ik voelde weer dat warme deken over me heen vallen, exact zoals ik eerder omschreven had. Ik kwam weer helemaal terug in de muziek, dit gaf echt zon harde kick. Ik kon echt wel schreeuwen van blijheid, zo fijn om weer perfect terug in die flow te komen, dat fijne gevoel te hebben. Ik raakte ook wel gewend aan de visuals, dus dat had niet meer zon impact op me. Wel hoe ik mezelf weer opnieuw, voor de tweede keer, weer helemaal in de muziek verloor. Vanaf het moment dat ik mijn eerste 2cb inkickte, tot het einde van mn 2 cb'tje, heb ik gewoon constant met een glimlach op mijn gezicht gestaan. Ik weet zeker dat ik met xtc of 4f zo'n niveau van euforie echt nooit zou kunnen bereiken. Rond een uurtje of 4 begon ik weer wat te ontnuchteren. Echter wist ik dat ik nog maar 1 2cbtje had, en nog tot half 7 moest. Daarom met mezelf afgesproken dat ik tot half 5 zou wachten met mijn laatste pil. Toch geraakte ik toen niet uit mijn trip zoals ik dat na mijn eerste 2cb had. Omdat je toch al best wat ophebt, blijft de trip redelijk aanwezig (gelukkig maar). Ook tijdens deze tweede pil enorme lachkicks gehad, maikel die hele avond mensen liep te kutten heeft wel voor goed vermaak gezorgd. Ook dat gewoon 8/9 overige mensen uit de groep aan de x zat, zorgde voor een ontzettend gezellige sfeer in de groep.

Toen om half 5 dus mijn laatste 2cbtje gepakt. Ik had verwacht dat dit niet meer zoveel zou doen, en dat bleek ook waar te zijn. Wel werd het effect van de trip gewoon verlengd, waardoor ik heerlijk kon blijven dansen. Ook merkte ik dat mijn vermoeidheid wegbleef, en als ik naar letters en de show keek, zag ik dat ik wel gewoon nog lekker aan het trippen was. We zijn toen op den duur even gaan zitten, iedereen was even wat ingekakt. Maar toen we daarna terug de zaal in gingen, kwam ik gewoon weer heerlijk in de flow (mede dankzij de trip denk ik). De tijd ging toen echt snel, en het feest was zo afgelopen.

Dus, uiteindelijk echt een geniale nacht gehad. Ik vind zelf 2cb heel erg fijn op techno feesten. Je komt zo heerlijk in een flow terecht, waarbij de techno natuurlijk ook wel een belangrijke rol speelt. Ook kan ik van 2cb best wat energie krijgen, waardoor je de hele avond door kan gaan. Toch heb ik op het feest wat mensen gesproken die schrokken dat ik aan de 2cb zat. Kan dit natuurlijk wel begrijpen, als je bang bent om de controle over jezelf te verliezen is 2cb een slecht idee op zon feestje. Uiteindelijk wat minder over de avond geschreven dan over mijn trip, maar is niet heel erg in het drugstopic lijkt me :P . Hoop dat het een beetje interessant was om te lezen. Tips & feedback altijd welkom!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2017 10:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Haha drie 2CB'tjes is wel erg netjes. Heeft de nacht niet ontzettend lang geduurd? Want de tijd gaat vaak mega traag tijdens 2CB of truffels. Of viel dat mee, omdat je zo lekker in de flow zat?
Het klinkt ieder geval heel verleidelijk om ook eens te gaan doen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2017 10:45 
 
Hardtraxx Veteran

Mooi geschreven. Ik vind het ook wonderbaarlijk dat jij op een feest zo heerlijk gaat op 2cb notabene.
De controle weggeven aan de trip kan ik niet. Dit is ook de reden waarom ik niet meer 2cb gebruik.
Maar door jou report krijg ik ook spontaan zin om het een keer te proberen op een techno feest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2017 10:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik heb zondag voor de eerste keer ket gedaan op een feest. Pff wat komt de muziek ook raar binnen met dat spul. Af en toe werd de muziek me echt veel te vaag en had ik ff het idee dat ik een pauze nodig had :lol:. Ook nog een aparte hallucinatie waarbij de vloer omhoog leek te komen. Was wel even schrikken. Was trouwens in combinatie met een zeer geringe hoeveelheid pep en M. Normaal zweer ik combineren echt af, voornamelijk de uppers, maar een vriend van me gaf me zo weinig M dat ik niet echt over de threshold dose kwam had ik t idee. De ket leek de M alleen wel te induceren want toen het inkickte begon ik ook opeens te malen met mijn kaken terwijl toen de ket uitwerkte, het malen stopte.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2017 10:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lekker, Ro. Ik wilde in eerste instantie ook 2C-B op Awakenings doen maar omdat ik er redelijk kort zou zijn en daarna nog weg moest alleen wat gedronken. Ik vind 2C-B op feesten ook echt een toegevoegde waarde. Wel afhankelijk van aantal factoren (muzieksoort, locatie etc.). Als ik er wat langer had kunnen zijn had ik het ook zeker gedaan.

Ik kan me wel voorstellen dat het voor mensen heftig lijkt, zeker als je 2C-B in thuissetting hebt gedaan. Mijn ervaringen zijn op feesten eigenlijk alleen positief geweest. Iets lager doseren en je van te voren er op instellen dat je het feest anders gaat beleven en er kan volgens mij niet zoveel mis gaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2017 10:54 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Zamble schreef:
Haha drie 2CB'tjes is wel erg netjes. Heeft de nacht niet ontzettend lang geduurd? Want de tijd gaat vaak mega traag tijdens 2CB of truffels. Of viel dat mee, omdat je zo lekker in de flow zat?
Het klinkt ieder geval heel verleidelijk om ook eens te gaan doen!


Nee dat viel eigenlijk wel mee. Komt misschien ook omdat ik totaal niet met de tijd bezig was.

Misschien ook nog wel leuk om te vermelden: Die lampen hingen dus aan verschillende ringen. Ik dacht op den duur echt dat die ringen omhoog en naar beneden kwamen, had echt een supervet effect. Totdat Flux mij vertelde dat dit helemaal niet het geval was :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2017 12:51 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Miwer
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2017 13:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RoyAPO schreef:
Ik heb zondag voor de eerste keer ket gedaan op een feest. Pff wat komt de muziek ook raar binnen met dat spul. Af en toe werd de muziek me echt veel te vaag en had ik ff het idee dat ik een pauze nodig had :lol:. Ook nog een aparte hallucinatie waarbij de vloer omhoog leek te komen. Was wel even schrikken. Was trouwens in combinatie met een zeer geringe hoeveelheid pep en M. Normaal zweer ik combineren echt af, voornamelijk de uppers, maar een vriend van me gaf me zo weinig M dat ik niet echt over de threshold dose kwam had ik t idee. De ket leek de M alleen wel te induceren want toen het inkickte begon ik ook opeens te malen met mijn kaken terwijl toen de ket uitwerkte, het malen stopte.


M werkt sowieso averechts icm met pep dus daar heb je in principe geen kut aan gehad haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2017 13:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik wou dus experimenteren met een lagere dosis dmv kleine pinkjes M. Die vriend van me was alleen bijna de enige met M of x dus hij had niet genoeg voor iedereen met als resultaat mini pinkjes. Ik voelde niks dus toen nam ik maar een beetje pep xd. Als ik (beetje) hard ga van de X/M, hoeft er echt geen pep bij. Das idd gewoon zonde en heb ik ook geen behoefte aan

Moet wel zeggen dat 1x twee of drie puntjes me veel beter bevalt dan enkele keren bijnemen. Zo hou ik de avond ook wel gemakkelijk vol en zit ik niet aan het einde van de nacht met een opgejaagd gevoel. Al heeft misschien de ket dat opgejaagde gevoel juist weggenomen :whistle:
Vorige  1 ... 1039, 1040, 1041, 1042, 1043, 1044, 1045 ... 1180  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic