Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1035, 1036, 1037, 1038, 1039, 1040, 1041 ... 1181  Volgende

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?
XTC 32%  32%  [ 46 ]
LSD 3%  3%  [ 4 ]
Amfetamine 22%  22%  [ 31 ]
Cocaine 19%  19%  [ 27 ]
Truffels/paddo’s 1%  1%  [ 1 ]
Cannabis 7%  7%  [ 10 ]
Alcohol 8%  8%  [ 11 ]
Ketamine 4%  4%  [ 5 ]
GHB 5%  5%  [ 7 ]
Totaal aantal stemmen : 142
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2017 11:47 
 
Hardtraxx Veteran

Remi schreef:
Zamble schreef:
Merkte wel dat ik er van dipte.

De dagen er na, bedoel je? Vond je het zelf te vergelijken met een dip van mdma? Op zich niet heel gek aangezien het wel een serotonine-slurper is.
Hoe lang bleef je op Q-Base 'up'? Begon je laat of blijf je wel redelijk op een plateau als je maar genoeg bijpakt? (cc Kevin.)

Ja ik heb echt zwaar gedipt een keer na Miauw. Kon je echt merken dat het vele malen erger is dan 4f, en ook best wel heftiger dan met alleen M.

Pommer schreef:
Thanks Kevin. Snuiven is alleen echt geen optie haha, niet alleen de pijn maar ik ken mijn verleden. Heb geen zin om het hele feest met een bloedneus rond te lopen :P Xtc bijpakken is dus ook niet echt een optie. Dan blijft eigenlijk nog over het oraal bijpakken. Kan ik dit het beste doen door meerdere capsules met een kleine hoeveelheid te vullen (en zo ja hoeveel mg dan ongeveer?), of net als met MDMA gewoon om de zoveel tojd een vingertopje te likken? Geen idee hoe miauw smaakt maar veel erger dan M kan toch bijna niet.

Edit: Oh trouwens, een maat van me heeft nog wel wat 4f dus heel misschien kan ik 1 cap van hem krijgen. Is deze combi aan te raden op het feest zelf (heb geen after) en zo ja hoe en wat dan precies?


Capsules van tussen de 100 en 130mg Miauw doet z'n werk prima.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2017 13:15 
 
Hardtraxx Elite

Wtf, weer wat geleerd. Vorig jaar voor t eerst mephedrone gebruikt, gesnoven, was goeie ervaring. Afgelopen jaar zei ik dus dat ik voor t eerst miauw ging gebruiken, blijkt dat hetzelfde te zijn xd.

Leuk spulleke. Kan me niet herrineren dat het pijn deed, vies was. Weet wel dat de snuif ervaring beter was.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2017 16:12 
 
Donateur
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
Snuiven en de kick ervan snap ik niet. Ik snuif nog liever 4f dan... BRRRRRR..


Bedoel met de kick van meph snuiven, meer de inslag en opkomen van het gevoel van vele malen sneller en naar mijn gevoel harder binnenkomt. Dan het oraal te nemen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2017 18:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Thanks Kevin. Snuiven is alleen echt geen optie haha, niet alleen de pijn maar ik ken mijn verleden. Heb geen zin om het hele feest met een bloedneus rond te lopen :P Xtc bijpakken is dus ook niet echt een optie. Dan blijft eigenlijk nog over het oraal bijpakken. Kan ik dit het beste doen door meerdere capsules met een kleine hoeveelheid te vullen (en zo ja hoeveel mg dan ongeveer?), of net als met MDMA gewoon om de zoveel tojd een vingertopje te likken? Geen idee hoe miauw smaakt maar veel erger dan M kan toch bijna niet.

Edit: Oh trouwens, een maat van me heeft nog wel wat 4f dus heel misschien kan ik 1 cap van hem krijgen. Is deze combi aan te raden op het feest zelf (heb geen after) en zo ja hoe en wat dan precies?


Misschien een neusspray maken? Weet zo even niet wat de verhouding was. Heb het wel ooit eens gedaan, werkte uitstekend, alleen ontzettend vies, dus beter met een beetje siroop.

Kevin-Raw schreef:
Ik heb zojuist een neusspray gemaakt van Mephedrone. Morgen uittesten op een techno feestje.
2 gram mephedrone opgelost in 9ml water en 2ml aardbeisiroop (voor de smaak) haha.


Trouwens hoe was dit (wel erg lang geleden, bericht van mei 2015 :lol:)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2017 18:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat was de verhouding. Niet dat die hetzelfde is van miauw, maar ben wel benieuwd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2017 18:55 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Unknown schreef:
Trouwens hoe was dit (wel erg lang geleden, bericht van mei 2015 :lol:)


Ja beviel zeker goed. Alleen doordat het zo makkelijk is om te nemen. Gaat het flesje best snel leeg haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2017 19:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bastiaan schreef:
Op Q-base neusspray van water en pep er in opgelost geprobeerd. Beviel erg goed moet ik zeggen. Geen brokken in je keel en een groot verspreidingsvlak. :yes:

Hier word ik wel vrolijk van :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2017 19:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kevin-Raw schreef:
Unknown schreef:
Trouwens hoe was dit (wel erg lang geleden, bericht van mei 2015 :lol:)


Ja beviel zeker goed. Alleen doordat het zo makkelijk is om te nemen. Gaat het flesje best snel leeg haha


Sneller dan met punten/lijnen pakken neem ik aan, want dat is soms al niet bij te houden :lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2017 09:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Voor zo'n neusspray staan veel handleidingen online (bijvoorbeeld: https://drugsforum.nl/threads/pep-neuss ... jze.34503/).
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2017 10:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Zamble schreef:
Merkte wel dat ik er van dipte.

De dagen er na, bedoel je? Vond je het zelf te vergelijken met een dip van mdma? Op zich niet heel gek aangezien het wel een serotonine-slurper is.
Hoe lang bleef je op Q-Base 'up'? Begon je laat of blijf je wel redelijk op een plateau als je maar genoeg bijpakt? (cc Kevin.)

Ja ik dip normaal echt nooit na feesten, het zal er ongetwijfeld mee te maken hebben gehad dat ik ook nog heb geafterd daarna, maar het kwam ook zeker door de miauw. Heb nog nooit pure Mdma gedaan, maar van X dipte ik ieder geval nooit. Ik ben op Q-Base zelf rond 23:30 begonnen met nemen en gestopt rond 05:00 uur denk ik. Heb verder niks anders gedaan die dag.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2017 16:44 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Oke wat ik nu heb gemaakt: 1 volle cap miauw, 5 halfvolle caps (voor de zekerheid :P) en als het goed is kan ik nog 1 cap 4f krijgen van een maat. Dussss, wat is het beste stappenplan hier? Ik wou rond 5 uur beginnen met iets.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2017 21:47 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Oke wat ik nu heb gemaakt: 1 volle cap miauw, 5 halfvolle caps (voor de zekerheid :P) en als het goed is kan ik nog 1 cap 4f krijgen van een maat. Dussss, wat is het beste stappenplan hier? Ik wou rond 5 uur beginnen met iets.


"Volle capsule" .... enig idee hoeveel mg?
Als ik mijn capsules helemaal vol doe, zit er namelijk 400mg in xd Ligt natuurlijk aan het formaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2017 21:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja hier zat ik dus ook aan te denken, die fout heb ik namelijk wel eens gemaakt (verhaal staat hier ergens een paginaatje of 200 terug of nog meer).
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2017 22:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Post even opnieuw dan. Altijd goed om zoiets te lezen. :lol:
Zelf met 2C-I wel eens mis geweest. De weegschaal stond niet op mg maar op een Engels gewicht wat een stuk meer 2C-I betekende..
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2017 22:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nou het kwam er kortweg op neer dat ik een capsule van 400 mg compleet gevuld had in de veronderstelling dat het een capsule was van 150 mg. Ik had het daarom dus niet afgewogen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2017 22:53 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Unknown schreef:
Ja hier zat ik dus ook aan te denken, die fout heb ik namelijk wel eens gemaakt (verhaal staat hier ergens een paginaatje of 200 terug of nog meer).


1x een fout gemaakt, volgens mij ook hier gepost. Zakjes mephedrone en MXE door elkaar gehaald. En een lijn van 150mg MXE genomen :x byebye kevin
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2017 01:08 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Ik heb geen weegschaal maar het zijn gewoon de capsules die ik normaal ook voor 4f gebruik, dus ongeveer 180 mg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2017 10:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Ik heb geen weegschaal maar het zijn gewoon de capsules die ik normaal ook voor 4f gebruik, dus ongeveer 180 mg.


Ik weet niet hoe het met meph zit, maar 4-FA is redelijk volumineus. Zou goed kunnen dat er veel meer van iets anders in gaat. Geef gewoon een keer die 20 euro uit joh.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2017 11:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Idd in mijn beleving heb je van meph veel minder nodig dan van 4f om wat te voelen. Ik vind 180 een behoorlijk hoog aantal mg's :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2017 11:29 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

PNXRMX schreef:
Pommer schreef:
Ik heb geen weegschaal maar het zijn gewoon de capsules die ik normaal ook voor 4f gebruik, dus ongeveer 180 mg.


Ik weet niet hoe het met meph zit, maar 4-FA is redelijk volumineus. Zou goed kunnen dat er veel meer van iets anders in gaat. Geef gewoon een keer die 20 euro uit joh.

Die 20 euro boeit me niet, waar moet ik die weegschaal laten? Ik woon thuis en je moest eens weten hoe vaak m'n ma m'n kamer overhoop haalt. Kan zo'n ding moeilijk in een oude sok verstoppen. En normaal gesproken doe ik dus alleen 4f erin en dat gaat al 6 jaar lang goed. Wil dan liever het risico vermijden dat m'n ma iets vindt en ze denkt dat ik een of andere drugsdealer ben.

Edit: Nvm, heb al een plan klaar :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2017 20:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Volgens mij is het nog wel goed gekomen he? :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2017 21:51 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Volgens mij is het nog wel goed gekomen he? :D


Ja ik zit hier ook al heel de dag op een report van Pommer te wachten...
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2017 21:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Volgens mij hebben de drugs hun werking gedaan, die gast zag er niet uit joh :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2017 22:09 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Haha is zeker goed gekomen ja. Begonnen met 4f en later een half/driekwart volle cap miauw genomen, moet zeggen dat ik nog niet zo vaak zoveel energie heb gehad op een feest. Echt tot de laatste seconde vol los kunnen gaan, maar had ook wel steeds dat lekkere/zelfverzekerde gevoel. Weet niet of dat helemaal aan deze combi lag, want er waren wel meer factoren die voor meer energie zorgden (was overdag, relatief laat begonnen, de sfeer, de muziek zelf etc), maar toch was dat lekkere gevoel er zeker wel door de drugs :P In de auto terug ook nog flinke naweeën en momentjes van nagenieten gehad en na het douchen eigenlijk vrij snel in slaap gevallen (wel slecht en kort geslapen).

Terwijl ik dit typ ben ik overigens voor de eerste keer Forrest Gump aan het kijken, maar weet niet of dat zo'n goede keus was. The struggles are real.

Anyway, ondanks dat ik uiteindelijk dus niet zoveel miauw op had (ben de 1e keer met iets altijd wat voorzichtig) echt super lekker op gegaan en dus zeker voor herhaling vatbaar.

Zamble schreef:
Volgens mij hebben de drugs hun werking gedaan, die gast zag er niet uit joh :P

En wat zegt dat wel niet over jou met alleen drank op :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2017 22:55 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Wel verschrikkelijk zonde dat je bent begonnen met 4fa. Je weet nu alsnog niet hoe miauwmiauw echt voelt omdat de amfetamine overheerst. Maar weer een liefhebber erbij :thumbup: Als we de vraag nu in NL weten te verhogen zal er vast wel een chemist het gaan maken. In de UK is de drug vele malen populairder en zie je ook op de straat echte 4mmc verkocht worden.
Vorige  1 ... 1035, 1036, 1037, 1038, 1039, 1040, 1041 ... 1181  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic