Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1034, 1035, 1036, 1037, 1038, 1039, 1040 ... 1181  Volgende

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?
XTC 32%  32%  [ 46 ]
LSD 3%  3%  [ 4 ]
Amfetamine 22%  22%  [ 31 ]
Cocaine 19%  19%  [ 27 ]
Truffels/paddo’s 1%  1%  [ 1 ]
Cannabis 7%  7%  [ 10 ]
Alcohol 8%  8%  [ 11 ]
Ketamine 4%  4%  [ 5 ]
GHB 5%  5%  [ 7 ]
Totaal aantal stemmen : 142
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2017 08:23 
 
Donateur
Avatar gebruiker

The Skribbler schreef:
Hier toch even op inhaken. Aan de ene kant wil ik geen drugs promoten maar aan de andere kant: neem het eens thuis, met een goede vriend of met je vriendin (of vriend, like I care) en zie wat het dan doet. De diepste gesprekken, weggestopte emoties komen ineens naar boven en zijn SUPER bespreekbaar... en als het je partner betreft... sex is amazing xd


Eens. Je gooit er toch dingen uit die je normaal gesproken opkropt, ze zouden het bij relatietherapie moeten geven haha.
En sex is inderdaad geweldig, heb alleen wel kamagraatje nodig.

The Skribbler schreef:
Ik ga het laatste jaar naar een STUK minder feestjes, maar mijn drugsgebruik is bijna niet gedaald... :P


Same hier
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2017 08:40 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Vind het wel wat scheef dat je daar dan per se drugs voor moet gebruiken. Als ik juist eerst gebruikte op feesten, nu eigenlijk niet meer naar feesten ga maar nog steeds even veel gebruik, dan krab ik mijzelf juist eerder achter de oren. Maar iedereen is anders.

Maar metalconcerten gaat genoeg coke heen en weer, vergis je daar niet in :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2017 08:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Skribbler schreef:
Ten eerste: softdrugs zijn beter dan harddrugs? Is dat wat je wilt zeggen?


Ik doe nergens een waarde oordeel over welke drugs dan ook... Dan moet jij toch eens beter leren lezen... Het verschil zit em in het aanbod. Wiet kan je in elke binnenstad wel legaal (gedoogd voordat je daar weer over begint te zeiken) kopen. Een pilletje of poedertje moet je wel iemand voor kennen. En als er zo goed als geen harddrugs gebruikt wordt in die scene is het ook een heel stuk lastiger om mee in aanraking te komen, dan bijv in de hardstyle waar 99% van de bezoekers op zn minst wel iemand kent die eraan kan komen, ook als men zelf niet gebruikt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2017 09:51 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Vind het wel wat scheef dat je daar dan per se drugs voor moet gebruiken.


Het werd niet voor niks in de psychiatrie gebruikt om mensen van PTSS af te laten komen na de oorlog. Mdma laat mensen nu eenmaal emoties uiten. Ik ben zelf geen makkelijke prater mbt uiten van emoties/problemen. Ik kan toch wel bevestigen dat een paar avonden xtc met mijn vriendin, mijn relatie toch wel sterker heeft gemaakt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2017 10:18 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Kevin-Raw schreef:
Broken Balance schreef:
Vind het wel wat scheef dat je daar dan per se drugs voor moet gebruiken.


Het werd niet voor niks in de psychiatrie gebruikt om mensen van PTSS af te laten komen na de oorlog. Mdma laat mensen nu eenmaal emoties uiten. Ik ben zelf geen makkelijke prater mbt uiten van emoties/problemen. Ik kan toch wel bevestigen dat een paar avonden xtc met mijn vriendin, mijn relatie toch wel sterker heeft gemaakt.


Ik durf wel te zeggen dat ik zelf ook een sterke relatie heb, ben zelf ook geen persoon die emoties of problemen uit. Maar heb het wel leren doen. Maar het gaat natuurlijk niet voor iedereen even makkelijk, maar ik zou niet naar drugs toe stappen daarvoor :P

Maar PTSS is natuurlijk wel even een shitload aan keren erger :P.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2017 15:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik zeg toch ook nergens dat je er drugs voor MOET gebruiken... het kan alleen, voor sommige mensen, wat toevoegen aan de relatie is all I'm saying :P

Ik verwoordde mijn gedachten over Norther z'n comment verkeerd. Wat ik bedoelde is dat ik het "grappig" vind dat hij zegt 'ja daar wordt geen harddrugs gebruikt alleen bier en wiet' maar dan heb je het alleen over de legaliteit, niet over de schadelijke gevolgen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2017 15:57 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

We gaan allemaal toch dood.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2017 16:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
We gaan allemaal toch dood.


poar neem'n
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2017 20:51 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Iemand ervaring met miauw miauw op feesten en evt de combi met xtc die hij hier wil delen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2017 20:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Iemand ervaring met miauw miauw op feesten en evt de combi met xtc die hij hier wil delen?

Geen ervaring maar waarom zou je dit willen combineren?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2017 21:00 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

RoyAPO schreef:
Pommer schreef:
Iemand ervaring met miauw miauw op feesten en evt de combi met xtc die hij hier wil delen?

Geen ervaring maar waarom zou je dit willen combineren?

Geen idee of ik dat wil, daarom vraag ik het xd Heb vernomen dat je miauw miauw moet snuiven als je bij wil pakken, maar dat is niet echt een optie aangezien ik nogal gauw een bloedneus heb.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2017 21:03 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Iemand ervaring met miauw miauw op feesten en evt de combi met xtc die hij hier wil delen?

Miauw brand alles wat leeft weg uit je neus.. zo hey. Bijna bloedneusje gegarandeerd.

Maar persoonlijk zou ik de combi miauw en xtc achterwege laten aangezien je hersenpan dan kan dienen als een cafetaria frituur.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2017 21:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Snap het nut er zelf ook niet van om serotinerge middelen te combineren. Als je echt iets wilt beleven, gooi er dan wat microgram LSD bij :P. Zelf geen ervaring mee maar daar zie ik nog wel het nut van in
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2017 21:40 
 
Hardtraxx Veteran

Miauw zou ik pas doen NA x. Je wordt er goed vaag van. En je wil veel te snel bijnemen. Oraal kan best wel met miauw. Werkt redelijk snel maar de craving naar meer is zeker aanwezig. Mijn inziens kan je miauw het beste bewaren voor een after dan daadwerkelijk combineren op een feest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2017 22:12 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Hoe zou je oraal moeten bijnemen dan? Gewoon af en toe een likje nemen net als met MDMA? En dan beginnen met een capsule natuurlijk.

Hmm twijfel nog, het is of dat of X maar daar ben ik ook niet echt fan meer van (alleen na 4f maar dat kan ik op het moment niet krijgen).
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2017 00:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik zou zelf ook gewoon alleen voor meph gaan en dan heb ik de beste ervaring met caps vullen, aangezien dat langer werkt.
Zelf wil ik met Qlimax eindelijk na een jaar weer eens wat gebruiken, denk dat ik voor meph (miauw).
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2017 00:30 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Nou zal ik ook maar even mijn mening geven als echte Mephlover. Als eerste moet ik benadrukken dat de kans klein is dat je echte 4mmc hebt weten te bemachtigen. Ik loop al even mee in de scène en in Nederland wordt 99% 3mmc of 4mec onder de naam miauwmiauw/mephedrone. PB maar als je info wil over echte miauwmiauw.

Daarnaast heeft combineren weinig zin omdat mephedrone je serotonine opvreet. Slik je xtc na mephedrone gebruik zal je alleen maar vaag worden. Geen lekkere xtc gevoel. Combineren met een amfetamine is in mijn mening beter. Maar je moet altijd beginnen met mephedrone, dat gevoel wordt anders onderdrukt door de andere drug.

Dan over de inname. Mijn voorkeur gaat uit naar snuiven. Die kick komt dan veel lekkerder binnen. De eerste tik brand altijd flink als je niks gewend bent in je neus. Ik persoonlijk heb er alleen de eerste lijn last van. Oraal nemen kan ook prima. Alleen om diezelfde kick te krijgen moet je flink doseren (200-250) wat ik zonde vind en daardoor is mijn voorkeur snuiven.

Ik doe meph only op een feest. Je hebt wel snel craving maar zolang je genoeg hebt is dat niet erg. Het heerlijke aan meph vind ik dat de werking kort is. Ik kan bijna altijd slapen 2 uur na laatste inname en eten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2017 09:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Slapen met meph? Echt ik noooooooooo fucking way :lol: :lol: Ja of je moet daarna een etizolam pakken dan slaap ik wel xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2017 10:55 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Unknown schreef:
Slapen met meph? Echt ik noooooooooo fucking way :lol: :lol: Ja of je moet daarna een etizolam pakken dan slaap ik wel xd


Denk dat dit per persoon verschilt, als ik het niet combineer met uppers kan ik ook prima slapen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2017 10:57 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Unknown schreef:
Slapen met meph? Echt ik noooooooooo fucking way :lol: :lol: Ja of je moet daarna een etizolam pakken dan slaap ik wel xd


Is inderdaad persoonlijk. Mijn hartslag daalt heel snel nadat het uitwerkt
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2017 11:09 
 
Hardtraxx Veteran

Ik moet zeggen dat miauw na een feest (wij hebben ook de echte) mij zeer zeker aanzienlijk helpt om eerder in slaap te vallen als ik eerst 4f heb gebruikt. Ik pak dan 100mg in een capsule, ga even lekker een uur lang vaag zijn en na 2uur val ik bijna in coma zo moe.

Snuiven en de kick ervan snap ik niet. Ik snuif nog liever 4f dan... BRRRRRR..
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2017 11:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
Snuiven en de kick ervan snap ik niet. Ik snuif nog liever 4f dan... BRRRRRR..

Eerste keer dat ik het snoof (maandje geleden) dacht ik echt "Nou dit valt toch wel mee?"... tot even later het branden begon. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2017 23:12 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Thanks Kevin. Snuiven is alleen echt geen optie haha, niet alleen de pijn maar ik ken mijn verleden. Heb geen zin om het hele feest met een bloedneus rond te lopen :P Xtc bijpakken is dus ook niet echt een optie. Dan blijft eigenlijk nog over het oraal bijpakken. Kan ik dit het beste doen door meerdere capsules met een kleine hoeveelheid te vullen (en zo ja hoeveel mg dan ongeveer?), of net als met MDMA gewoon om de zoveel tojd een vingertopje te likken? Geen idee hoe miauw smaakt maar veel erger dan M kan toch bijna niet.

Edit: Oh trouwens, een maat van me heeft nog wel wat 4f dus heel misschien kan ik 1 cap van hem krijgen. Is deze combi aan te raden op het feest zelf (heb geen after) en zo ja hoe en wat dan precies?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2017 08:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik heb op Q-Base alleen miauw gedaan en dat beviel prima. Het brand idd enorm en het stinkt. Merkte wel dat ik er van dipte.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2017 10:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zamble schreef:
Merkte wel dat ik er van dipte.

De dagen er na, bedoel je? Vond je het zelf te vergelijken met een dip van mdma? Op zich niet heel gek aangezien het wel een serotonine-slurper is.
Hoe lang bleef je op Q-Base 'up'? Begon je laat of blijf je wel redelijk op een plateau als je maar genoeg bijpakt? (cc Kevin.)
Vorige  1 ... 1034, 1035, 1036, 1037, 1038, 1039, 1040 ... 1181  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic