Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1026, 1027, 1028, 1029, 1030, 1031, 1032 ... 1181  Volgende

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?
XTC 32%  32%  [ 46 ]
LSD 3%  3%  [ 4 ]
Amfetamine 22%  22%  [ 31 ]
Cocaine 19%  19%  [ 27 ]
Truffels/paddo’s 1%  1%  [ 1 ]
Cannabis 7%  7%  [ 10 ]
Alcohol 8%  8%  [ 11 ]
Ketamine 4%  4%  [ 5 ]
GHB 5%  5%  [ 7 ]
Totaal aantal stemmen : 142
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2017 08:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wut. Ik kan me hier als niet gebruiker dus echt helemaal niks bij voorstellen en klinkt inderdaad wel beangstigend haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2017 10:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De Tering... :P hoe reageerden de mensen om je heen hierop dan? Riep je daadwerkelijk hardop "help" dat moet voor die anderen ook wel een dingetje geweest zijn.. :x

(snap dat je dat op dat moment niet gemerkt hebt, maar achteraf misschien gehoord?)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2017 11:39 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Verdorie, het is maar stil hier.
Iemand recent nog mooie avonturen beleefd? Of heeft iemand nog wat leuks in het vooruitzicht?


Ik ga vanavond voor het eerst wiet roken :cool: Uberhaupt voor het eerst roken, dus dat word lekker afzien vrees ik.

Mooi omschreven Randy. Zou je nog een keer zo willen trippen, maar dan meer gecontroleerd en in ene betere omgeving? Of was dit eens maar nooit meer?
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2017 12:03 
 
Hardtraxx Veteran

Norther66 schreef:
zag ik eigenlijk alles en niets tegelijk.


Alles ... niets. Wat betekent dat niets, alles iiis. #paintermeneer
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2017 13:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hard4Us schreef:
2cb, het blijft een bijzonder goedje


Het is natuurlijk niet alleen de 2cb he :P vooral de alcohol en de ket hebben er ook aan bijgedragen..

Rickzel schreef:
hoe reageerden de mensen om je heen hierop dan? Riep je daadwerkelijk hardop "help" dat moet voor die anderen ook wel een dingetje geweest zijn..


Ik heb dus blijkbaar helemaal niets gezegd, het gebeurde alleen in mn hoofd (meerendeel van de groep zijn ook ht'ers, dus die kunnen het vast ook wel beamen hier :P )

MeneerEend schreef:
Zou je nog een keer zo willen trippen, maar dan meer gecontroleerd en in ene betere omgeving? Of was dit eens maar nooit meer?


Nou voorlopig ben ik er wel ff helemaal klaar mee :lol: Hoe daar in de toekomst verder nog verandering in komt durf ik niet te zeggen..
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2017 09:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Norther66 schreef:
verhaal


dikke props voor je verhaal en gedetailleerde beschrijving :)
De keta zal je wel een bepaalde boost hebben gegeven maar in mijn ervaring is het vooral de alcohol die je een keiharde knal gegeven heeft. 1 + 1 is hier echt 3 en met keta zelfs 6 ofzo :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2017 13:06 
 
Hardtraxx Veteran

Dat vastzitten in iets wat je keer op keer opnieuw beleefd en het niet contact kunnen maken met de rest en de realiteit te lijken verliezen heb ik ook meegemaakt. Ik had dat toevallig met anderhalf nijntje. Gelukkig wel iets minder heftig zoals bij jou maar ik vond het eigenlijk ook helemaal niet zo chill.

Ik heb 3x 2cb gedaan en ik zou het zo 1,2,3 niet nog een keer durven te doen.

Ik ben een control freak dus dingen waar ik geen controle meer over heb bezorgen me nooit echt fijne trips.
Soms wint alleen de nieuwsgierigheid het van mijn verstandige keuzes.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2017 19:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik kan die 2cb combi ook niet echt aanraden. Beetje dezelfde ervaring gehad op defqon. Ik ben ook echt alles kwijt en ik weet helemaal niet meer wat er die avond gebeurt is. Maar voor mij was het een grote Alice in Wonderland meets lord of the rings gaat op vakantie met nazi Duitsland waar ik in terecht was gekomen. Ik zou 2cb in combinatie met andere middelen ook niet meer doen. 2cb is aanzich een vrij heftig middel die je alleen al recht naar de maan schiet, laat staan in combinatie. Ben die avond zeker een paar IQ punten verloren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2017 20:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

https://www.trimbos.nl/actueel/blogs/blog/?bericht=15

Boeiend stukje imo wel, ook al klinken de meeste dingen vrij logisch.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2017 20:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het aantal keren dat ik 2cb met keta heb gecombineerd is niet meer op 1 hand te tellen, normaal resulteert dit altijd in een lachkick van 3 uur, dat het gewoon pijn doet van het lachen. Ook qua dosis 2cb ben ik wel meer gewend dan de hoeveelheid die ik deze keer op had.

Het is echt de combinatie van alles, inclusief de vermoeidheid van een heel weekend feest en slecht slapen, een toch wat drukke omgeving, maar vooral ook het vele bier diezelfde avond nog, dat het zo uit gigantisch de hand is gelopen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2017 10:26 
 
Hardtraxx Elite

Hekzitter schreef:
Ik kan die 2cb combi ook niet echt aanraden. Beetje dezelfde ervaring gehad op defqon. Ik ben ook echt alles kwijt en ik weet helemaal niet meer wat er die avond gebeurt is. Maar voor mij was het een grote Alice in Wonderland meets lord of the rings gaat op vakantie met nazi Duitsland waar ik in terecht was gekomen. Ik zou 2cb in combinatie met andere middelen ook niet meer doen. 2cb is aanzich een vrij heftig middel die je alleen al recht naar de maan schiet, laat staan in combinatie. Ben die avond zeker een paar IQ punten verloren.


Ik weet 't nog wel haha. Geniale nacht was dat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2017 10:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Norther66 schreef:
Het aantal keren dat ik 2cb met keta heb gecombineerd is niet meer op 1 hand te tellen, normaal resulteert dit altijd in een lachkick van 3 uur, dat het gewoon pijn doet van het lachen. Ook qua dosis 2cb ben ik wel meer gewend dan de hoeveelheid die ik deze keer op had.

Het is echt de combinatie van alles, inclusief de vermoeidheid van een heel weekend feest en slecht slapen, een toch wat drukke omgeving, maar vooral ook het vele bier diezelfde avond nog, dat het zo uit gigantisch de hand is gelopen.


Eensch. Combi van 2C-B en keta is bij mij ook wel standaard en ook niet meer op 1 hand te tellen. Maar ik zelf ga dan meestal voor een stabiele dosis van zo'n 1,5 tablet. Weet de exacte dosering niet maar zal wel ongeveer gelijk zijn aan 1,5 nijntje. Thuis is dit goed te handelen, ook in combinatie met alcohol, keta en lachgas. Vermoeidheid speelt op zo'n weekend al gauw parten en ik vind het ook geen ideale omgeving. Ik doe / deed wel eens 1 tablet op het festival zelf, eventueel in combinatie met een upper, en dan is alles mooi en 1 grote speeltuin. Maar een iets zwaardere dosis in een tent in de nacht lijkt me ook niet ideaal. Zeker omdat in een tent alles al 'dreigend' over komt (mensen die langs lopen, geluid etc.) maakt mij al vaak panisch dus dat is met een dergelijke combi in je kraag ook niet bevorderlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2017 11:20 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik ga binnenkort dus voor het eerst 2cb gebruiken. Hoeveel moet ik dan nemen? 1 hele pil? en in dat geval in een keer of in twee halfjes? Verdere tips, do's en dont's? qua muziek / film / eten noem maar op. :woot:

Qua andere drugs kan ik redelijk wat af overigens, verder ben ik 1.85 groot en weeg 95kg
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2017 11:31 
 
Hardtraxx Veteran

Voor een goede ervaring een hele nemen, hoor te vaak dat men te weinig merkt van een halfje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2017 12:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het is wel handig om te weten hoeveel erin zit voordat je gaat bepalen om een halfje/hele te nemen :P. Ik nam een hele maar vond die trip best overweldigend bij vlagen. Wss zat er 17-19 Mg in aan reports op internet te lezen. Ik zou met 13-14 Mg beginnen voor je eerste keer want heb er zelf nou niet echt heel erg van genoten ofzo. Te zware bodyload + best in mezelf gekeerd. Pas geleden van dezelfde pil een halfje genomen trouwens maar daar voelde ik bijna niets van.

Ik vond de trip zelf al genoeg ervaring geven dus heb volgens mij totaal niet op de muziek of iets dergelijks gelet xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2017 12:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Firetrap schreef:
Voor een goede ervaring een hele nemen, hoor te vaak dat men te weinig merkt van een halfje.

stuk of 8-10 biertjes van tevoren en dan een halfje naar binnen gooien. Trip van m'n leven gehad met Hard4Us, finaal van het padje haha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2017 13:09 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Marks schreef:
Ik ga binnenkort dus voor het eerst 2cb gebruiken. Hoeveel moet ik dan nemen? 1 hele pil? en in dat geval in een keer of in twee halfjes? Verdere tips, do's en dont's? qua muziek / film / eten noem maar op. :woot:

Qua andere drugs kan ik redelijk wat af overigens, verder ben ik 1.85 groot en weeg 95kg


Lastig te zeggen. Mijn eerste (en tot nu toe enige) keer heb ik, samen met Remi en mijn schoonzus, eerst een paar biertjes gedronken en toen een hele nijntje naar binnen geschoven (Remi had anderhalf volgens mij). Na een uur kregen mijn schoonzus en ik een kleine lachkick van een paar minuten en verder hebben we allebei helemaal niets gemerkt. Remi ging daarentegen wel prima en dat maakte het extra frustrerend dat wij beide niets voelden, haha. Daarna nog redelijk wat keta en ballonnen gedaan (keta voegde in dit geval erg weinig toe, maar de ballonnen waren wel flink heftig). Al met al dus een nogal tegenvallende eerste ervaring met 2cb. Volgende keer ga ik dus voor 1,5 denk ik want ik denk dat meteen 2 weer iets te veel van het goede is.

Maar dus wel in een keer naar binnen knallen en niet 2 keer een halfje. En qua muziek lekker een setje van Low Steppa ofzo :cool: .
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2017 23:44 
 
Hardtraxx Veteran

RomanAnthony schreef:
Marks schreef:
Ik ga binnenkort dus voor het eerst 2cb gebruiken. Hoeveel moet ik dan nemen? 1 hele pil? en in dat geval in een keer of in twee halfjes? Verdere tips, do's en dont's? qua muziek / film / eten noem maar op. :woot:

Qua andere drugs kan ik redelijk wat af overigens, verder ben ik 1.85 groot en weeg 95kg


Lastig te zeggen. Mijn eerste (en tot nu toe enige) keer heb ik, samen met Remi en mijn schoonzus, eerst een paar biertjes gedronken en toen een hele nijntje naar binnen geschoven (Remi had anderhalf volgens mij). Na een uur kregen mijn schoonzus en ik een kleine lachkick van een paar minuten en verder hebben we allebei helemaal niets gemerkt. Remi ging daarentegen wel prima en dat maakte het extra frustrerend dat wij beide niets voelden, haha. Daarna nog redelijk wat keta en ballonnen gedaan (keta voegde in dit geval erg weinig toe, maar de ballonnen waren wel flink heftig). Al met al dus een nogal tegenvallende eerste ervaring met 2cb. Volgende keer ga ik dus voor 1,5 denk ik want ik denk dat meteen 2 weer iets te veel van het goede is.

Maar dus wel in een keer naar binnen knallen en niet 2 keer een halfje. En qua muziek lekker een setje van Low Steppa ofzo :cool: .

Zo herkenbaar, toen ik anderhalf nijntje had, ook helemaal de pan uit gespaced, en mijn vriendien had 'maar' een hele en heeft vrijwel niets gemerkt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2017 06:40 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Zo even geluksmomentje. Mephedrone weten te bemachtigen wat weer echt terug gaat naar de oldskool kwaliteit van paar jaar terug. :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2017 13:33 
 
Hardtraxx Elite

Kevin-Raw schreef:
Zo even geluksmomentje. Mephedrone weten te bemachtigen wat weer echt terug gaat naar de oldskool kwaliteit van paar jaar terug. :love:


Goede oude Miouw Miouw :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2017 20:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nooit meer zo'n goede gehad idd, deze ken ik niet, misschien maar eventjes een grammetje aanschaffen voor Qlimax.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2017 11:58 
 
Hardtraxx Veteran

RomanAnthony schreef:
Marks schreef:
Ik ga binnenkort dus voor het eerst 2cb gebruiken. Hoeveel moet ik dan nemen? 1 hele pil? en in dat geval in een keer of in twee halfjes? Verdere tips, do's en dont's? qua muziek / film / eten noem maar op. :woot:

Qua andere drugs kan ik redelijk wat af overigens, verder ben ik 1.85 groot en weeg 95kg


Lastig te zeggen. Mijn eerste (en tot nu toe enige) keer heb ik, samen met Remi en mijn schoonzus, eerst een paar biertjes gedronken en toen een hele nijntje naar binnen geschoven (Remi had anderhalf volgens mij). Na een uur kregen mijn schoonzus en ik een kleine lachkick van een paar minuten en verder hebben we allebei helemaal niets gemerkt. Remi ging daarentegen wel prima en dat maakte het extra frustrerend dat wij beide niets voelden, haha. Daarna nog redelijk wat keta en ballonnen gedaan (keta voegde in dit geval erg weinig toe, maar de ballonnen waren wel flink heftig). Al met al dus een nogal tegenvallende eerste ervaring met 2cb. Volgende keer ga ik dus voor 1,5 denk ik want ik denk dat meteen 2 weer iets te veel van het goede is.

Maar dus wel in een keer naar binnen knallen en niet 2 keer een halfje. En qua muziek lekker een setje van Low Steppa ofzo :cool: .


Let wel, bij 2CB gaat het niet zozeer om iets "voelen" maar meer om iets waarnemen. Je voelt je inderdaad wel erg lacherig in het begin maar het is niet zo dat je erna een xtc-like gevoel hoort te krijgen. Het focust zich meer op visuals, aanraking van objecten voelt anders, andere gedachtenstromen dan normaal enz.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2017 13:13 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Sinds kort aan de XTC. eerste keer 2 kwartjes wat prima ging. Tweede keer 2 halve genomen wat in het begin goed ging maar daarna veranderde ik in een zombie die gekke bekken ging trekken :lol: Vorige week weer 2 halve genomen en precies hetzelfde. Toen het uitgewerkt was nog een halve genomen en toen ging het prima. Als ik 2 halve neem dan ben ik wel bij kennis maar dan heb ik mijn gezicht niet echt onder controle en vindt ik alles best. Heb beelden van mijzelf gezien en die zijn niet best xd

Zaterdag wordt het de vierde keer maar wil proberen om eerst die halve uit te zingen en als die uit begint te werken om de volgende in mijn mik te stoppen. Wil het wel beleven en niet de hele tijd rondjes lopen en dan de volgende dag achter komen dat je geen enkele dj/set heb gezien >.<

Ik ben overigens 1,90 m en weeg ong 76 kg. Hoeveel gram die pillen zijn weet ik ook niet :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2017 13:16 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

sennid schreef:
Sinds kort aan de XTC. eerste keer 2 kwartjes wat prima ging. Tweede keer 2 halve genomen wat in het begin goed ging maar daarna veranderde ik in een zombie die gekke bekken ging trekken :lol: Vorige week weer 2 halve genomen en precies hetzelfde. Toen het uitgewerkt was nog een halve genomen en toen ging het prima. Als ik 2 halve neem dan ben ik wel bij kennis maar dan heb ik mijn gezicht niet echt onder controle en vindt ik alles best. Heb beelden van mijzelf gezien en die zijn niet best xd

Zaterdag wordt het de vierde keer maar wil proberen om eerst die halve uit te zingen en als die uit begint te werken om de volgende in mijn mik te stoppen. Wil het wel beleven en niet de hele tijd rondjes lopen en dan de volgende dag achter komen dat je geen enkele dj/set heb gezien >.<

Ik ben overigens 1,90 m en weeg ong 76 kg. Hoeveel gram die pillen zijn weet ik ook niet :whistle:


Misschien gewoon bijpakken met kwartjes en nog iets meemaken van de avond? ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2017 13:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik pak idd eerst altijd 1 halve en daarna ga ik verder met kwartjes. Vind dat helemaal prima. Op decibel een keer besloten om toch maar een halve te nemen na al 1,5 op te hebben was dan ook geen goed idee. Nog nooit zo als een zombie erbij gelopen :lol:. Dus lekker bij kwartjes tot 1/3 houden

Besloot toen in het donker ook een zonnebril op te zetten en daar ging ik ook totaal niet goed op. Had het gevoel alsof er schimmen in mijn ooghoeken zaten en dat mensen spontaan verdwenen met als gevolg dat ik heel paranoïde elke keer die zonnebril afzette :lol:
Vorige  1 ... 1026, 1027, 1028, 1029, 1030, 1031, 1032 ... 1181  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic