Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1025, 1026, 1027, 1028, 1029, 1030, 1031 ... 1191  Volgende

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?
XTC 32%  32%  [ 46 ]
LSD 3%  3%  [ 4 ]
Amfetamine 22%  22%  [ 31 ]
Cocaine 19%  19%  [ 27 ]
Truffels/paddo’s 1%  1%  [ 1 ]
Cannabis 7%  7%  [ 10 ]
Alcohol 8%  8%  [ 11 ]
Ketamine 4%  4%  [ 5 ]
GHB 5%  5%  [ 7 ]
Totaal aantal stemmen : 142
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2017 14:38 

Kraak... Piep...

Remi schreef:
Broken Balance schreef:
Ik bedoel die geconcentreerde spuitflesjes ranja.

Was op Defqon vrij populair.

Ja, die bedoel ik inderdaad. Gesealed mag je die mee naar binnen nemen maar bij mij controleren ze altijd wel of die daadwerkelijk nog gesealed is. Is dat niet het geval dan heb je best kans dat ze er eens even in knijpen en komt er iets 'transparants' uit dan heb ik zo'n vermoeden dat je met een goed verhaal mag komen wat dat dan wél is.

Nooit gehad, ben met elk jaar nog met een open ding de camping op gekomen. Ik weet niet hoe streng ze controleren bij Decibel, maar de campingcontrole op defqon was zo laks dat het makkelijk mee naar binnen ging. Verstop het gewoon in een uithoekje van je tas, een binnenzakje van een shirt/vest e.d. en vouw alles netjes op.

Tenzij je echt grondig wordt doorzocht, gaan ze nooit je kleding e.d. overhoop halen. Een shampofles is ook goed, gezien je niet altijd een gloednieuwe meeneemt voor elk weekend feest. je kan zelfs een buisje met iets in een shampofles drukken om hem op de camping weer open te maken. Er zijn zo veel manieren als je maar slim genoeg bent :P Ik snap dan ook niet hoe sommige mensen worden gepakt op dat gebied en dan klagen dat het drugsbeleid te streng is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2017 18:50 

Hardtraxx Addict

Over 1,5 week staat bij mij Ground Zero op het programma. Nu heb ik besloten om even een xtc pauze in te lassen om alles weer even op peil te laten komen aangezien ik de afgelopen tijd redelijk vaak (1 keer in de maand/3 weken) deze drug heb gebruikt. Kreeg ook niet meer echt een effect bij de laatste keren xtc. :thumbdown:

Ik kan een festival makkelijk nuchter aan, maar s nachts gaat toch iets moeilijker.

Heeft iemand een suggestie welke drug leuk is om voor de zekerheid mee te nemen wanneer ik echt zwaar inkak?

Pep ben ik helemaal klaar mee na een paar slecht ervaringen en 4f werkt op dezelfde stoffen dus die wil ik ook achterwege laten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2017 18:53 

Kraak... Piep...

paperclip schreef:
Over 1,5 week staat bij mij Ground Zero op het programma. Nu heb ik besloten om even een xtc pauze in te lassen om alles weer even op peil te laten komen aangezien ik de afgelopen tijd redelijk vaak (1 keer in de maand/3 weken) deze drug heb gebruikt. Kreeg ook niet meer echt een effect bij de laatste keren xtc. :thumbdown:

Ik kan een festival makkelijk nuchter aan, maar s nachts gaat toch iets moeilijker.

Heeft iemand een suggestie welke drug leuk is om voor de zekerheid mee te nemen wanneer ik echt zwaar inkak?

Pep ben ik helemaal klaar mee na een paar slecht ervaringen en 4f werkt op dezelfde stoffen dus die wil ik ook achterwege laten.

Voor iemand die niet gebruikt en ook wakker probeert te blijven soms werkt cafeïne en dextro(se) gewoon prima. Weet niet of dat sterk genoeg is voor je.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2017 18:56 

Hardtraxx Addict

Broken Balance schreef:
Voor iemand die niet gebruikt en ook wakker probeert te blijven soms werkt cafeïne en dextro(se) gewoon prima. Weet niet of dat sterk genoeg is voor je.

Zou het eigenlijk ook niet weten, heb er nooit een nachtje op gefeest maar heb nog wat dextro liggen dus dat kan ik altijd proberen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2017 19:03 

Kraak... Piep...

paperclip schreef:
Broken Balance schreef:

Zou het eigenlijk ook niet weten, heb er nooit een nachtje op gefeest maar heb nog wat dextro liggen dus dat kan ik altijd proberen.

Gewoon zo lang mogelijk uitslapen en niet te veel cafeïne overdag drinken, dat helpt vaak wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2017 19:15 

Hardtraxx Veteran

Ik weet uit eigen ervaring dat het ook nog wel eens helpt om overdag wel actief bezig te zijn. Als ik thuis zit lijkt het net alsof mijn lichaam zich slapper gaat voelen, terwijl als ik overdag gewerkt heb ik me een stuk fitter voel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2017 19:20 

Kraak... Piep...

Jordy schreef:
Ik weet uit eigen ervaring dat het ook nog wel eens helpt om overdag wel actief bezig te zijn. Als ik thuis zit lijkt het net alsof mijn lichaam zich slapper gaat voelen, terwijl als ik overdag gewerkt heb ik me een stuk fitter voel.

Ik heb dat andersom. Heb wel eens redelijk vroeg op gestaan, de hele dag gewerkt, en vanuit daar met 1 uur/2uur rust naar Qlimax gegaan. Ik lag op de helft al op de tribune te slapen.

Bij mij werkt lang uitslapen het beste. Bleef voor laatste Qlimax ook tot 2/3 in bed liggen. Hele avond zonder problemen los gaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2017 19:21 

Hardtraxx Veteran

Jordy schreef:

Beweging geeft ook extra energie. Zolang je niet hardcore gaat sporten is bewegen op de dag zelf altijd wel een goed idee. Al verschilt het per persoon hoeveel je beweegt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2017 20:41 

Hardtraxx Veteran

Ik werk dan wel nog in een supermarkt, dus ik begon pas om 1 met werken. Dus ik heb wel gewoon uit kunnen slapen die dag. Maar afgelopen MOH hele dag thuis gezeten, en was om een uur of 4 echt al heel erg moe.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2017 10:36 

Hardtraxx Veteran

Vriend ging zijn zonnebril halen bij de tent zondag op Decibel, na een uur was hij nog niet terug dus ben terug gelopen.

Komt ie toevallig net aanzwalken met een andere vriend die hem half ondersteunt, zo blij als een kind.

Ik vraag waarom ben je zo blij, antwoord: Heb met de buren meegedaan aan de Ketalympics xd

Ze hebben gedart, jeu de boules, flesvoetbal en puzzels oplossen :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2017 11:00 

Hardtraxx Veteran

wacht wat :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2017 11:09 

Hardtraxx Veteran

hahahaha
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2017 11:13 

Hardtraxx Veteran

sonnebloem schreef:
wacht wat :lol:

Ze hadden echt van alles mee, tot aan een podium voor plek 1/2/3 aan toe, volkslied erbij alles

Puntje Keta en dan mee doen aan een onderdeel xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2017 11:35 

Hardtraxx Veteran

Hahahahaha :lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2017 11:41 

Hardtraxx Veteran

Dit kan zo door naar het WTF-momentjes topic :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2017 12:49 

Hardtraxx Veteran

Hahahahhaha wtf. Dit kan echt in het rijtje: ketatwister en het rad-van-snats. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2017 21:15 

Hardtraxx Veteran

Verdorie, het is maar stil hier.
Iemand recent nog mooie avonturen beleefd? Of heeft iemand nog wat leuks in het vooruitzicht?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2017 02:00 

Hardtraxx Veteran

Ja tsjoekoeloekoe op q baas doe je mee remi lkkr rondjes lopen xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2017 08:10 

Hardtraxx Veteran

Indy schreef:
Ja tsjoekoeloekoe op q baas doe je mee remi lkkr rondjes lopen xd

Absoluut, In-D. Lekker uit je pan zijn. (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2017 11:53 

Hardtraxx Elite

Heeft iemand verstand over de bloedwaarden van Clozapine?
Ik weet alleen dat wanneer je geblowt hebt de waardes dalen.
Zou fijn zijn dat iemand weet hoe je die waarden weer op kan krikken :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2017 12:55 

Hardtraxx Veteran

immuunm schreef:
Heeft iemand verstand over de bloedwaarden van Clozapine?
Ik weet alleen dat wanneer je geblowt hebt de waardes dalen.
Zou fijn zijn dat iemand weet hoe je die waarden weer op kan krikken :P

Als je het over agranulocytose hebt: ik zou er erg mee uitkijken. Mensen die worden behandeld met Clozapine worden de eerste 18 weken wekelijks gecontroleerd op bloedwaarden. Wanneer deze dalen wordt er direct gestopt met de medicatie.

Ik doe misschien een aanname maar als jij blowt en je gebruikt medicatie tegen psychoses dan is dat geen lekkere combinatie, volgens mij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2017 13:12 

Hardtraxx Elite

Dus stel dat ik een jointje ga roken, daalt de spiegel en zouden ze dus moeten stoppen met de medicijnen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2017 20:20 

Hardtraxx Veteran

Ik was eigenlijk niet van plan om een trip report te gaan schrijven, maar aangezien het me zo dwars bleef zitten ben ik toch wat op papier gaan zetten om het voor mezelf te verwerken. En als het toch al uitgeschreven staat, kan ik het net zo goed met jullie delen :) Omdat dit verslag puur voor mezelf is om te helpen bij het verwerken wat er nou precies gebeurd is, en ik het opschrijf zoals het in me opkomt, is niet alles in goede chronologische volgorde. Ook kan ik niet alles dat me overkomen is, dusdanig bevatten dat ik het kan opschrijven, zo surrealistisch was het.

De setting van het verhaal is de decibel camping op de zondagavond. Op de zondagavond van een weekendfestival speelt vermoeidheid natuurlijk een grote rol. Tevens was deze zondag mijn verjaardag, wat heeft geresulteerd in heel wat gratis bier tijdens de closing party. Tijdens deze closing party zijn er ook een paar punten pep genuttigd om de hiervoor genoemde vermoeidheid wat tegen te werken. Al met al tijdens de closing party flink uit mn pan gegaan, zoals het hoort, niks te klagen daarover. Terug bij de tenten besloten we om 2cb te doen. Ik had drie rode nijntjes (10-12mg per stuk) bij me, en we zouden deze met twee personen nuttigen. Daar die krengen nogal lastig te breken zijn, kwam het neer op 1/3 en 2/3. Ikzelf had het grotere stuk, dus in totaal 1 hele en dat 2/3 deel. Toen de 2cb kwam opzetten, klapte deze er al harder op dan ik had verwacht, maar het was niets dat ik niet kon handelen, ik ben wel erger gewend. Zoals ik eigenlijk altijd heb met 2cb, werd ik ook nu best wel misselijk in het begin, en moest ik ook een paar keer kokhalzen. Toen de misselijkheid inmiddels alweer weg was, besloten anderen in de groep om de keta tevoorschijn te halen. Hier had ik ook wel zin in, gezien mijn goede ervaringen met deze combinatie. De 2cb was dusdanig goed bezig dat ik mezelf niet in staat achtte om mijn keta uit m'n tent te pakken en zelf een punt te scheppen. En dus hield Yannick de sleutel onder mijn neus voor me.

En toen begon het feest pas echt... Ik begon helemaal in een andere wereld te geraken, tijdsbesef was totaal verdwenen. Alles wat hierna gebeurde had voor mijn gevoel tegelijk 5 minuten of een uur geweest kunnen zijn, ik heb echt geen idee meer.

Ik kwam in een soort bol terecht waar ik in zweefde. De achtergrond van de bol was zwart en daarop was een soort oranje ruit-patroon geprojecteerd. De bol zelf was verder helemaal leeg, geen licht niks. Alleen in het midden zag ik een punt, een zwarte stip. Met dit punt was iets bijzonders aan de hand. Waar een voorwerp normaal kleiner oogt als je er verder vandaan staat en groter wordt als je dichterbij komt, bleef deze stip even groot, ongeacht welke afstand ik nam. Diepteperceptie was niet van toepassing op deze stip. Ook qua grootte was het een bijzonder fenomeen. Het leek echt het ultieme kleinste punt wat er kan bestaan, maar toch was het zichtbaar voor mij met het blote oog. In de natuurwetenschappen wordt een singulariteit omschreven als een punt met een oneindig klein volume. En zo'n singulariteit wordt toegeschreven het middelpunt van een zwart gat te zijn. Dit zouden de stip en de bol waar ik me bevond kunnen zijn. Als een soort oerknal explodeerde de stip in het midden, en kwam ik weer terug in de normale realiteit.

Op een ander moment zag ik de werkelijkheid helemaal verdraaien, alles wat ik zag vloeide steeds meer in elkaar over. Deze hele vervorming zou ik het liefst willen omschrijven als een soort diabolo, waar de werkelijkheid links erin ging en rechts er weer uit kwam. Naarmate de werkelijkheid steeds meer naar het smalle middelste gedeelte kwam, werd alles steeds meer in elkaar verweven. Al die samenvloeiingen uitten zich in de mooiste geometrische patronen (met name driehoeken, in vele verschillende afmetingen) en kleurgebruik dat ik met geen mogelijkheid ooit zou kunnen omschrijven. Uiteindelijk beland in het smalste, middelste gedeelte van deze fictieve diabolo, zag ik eigenlijk alles en niets tegelijk. Als een soort geel-oranje gloed overal om me heen zag ik alleen maar pure energie. Tijd en ruimte hadden helemaal opgehouden met te bestaan. Naarmate ik weer naar de brede rechterkant van de diabolo ging werd alles geleidelijk aan weer normaal. Deze terugkeer werd voornamelijk getriggerd door willekeurige gebeurtenissen in de omgeving van onze camping-spot, bijvoorbeeld onze buren (of iemand die langsliep?) die keihard trip to ireland draaiden, of een random opmerking van iemand uit de aanwezige groep, die mij ineens wel wist te bereiken. Ik was helemaal buiten adem elke keer dat ik weer terug was gekeerd. Dit hele proces van verdraaien en terugkomen bleef zich een aantal keer herhalen, minimaal een stuk of 5-6 keer. Misschien nog wel vaker, maar dat weet ik echt niet meer. Ik weet wel dat naarmate dit steeds vaker gebeurde, ik op een gegeven moment echt bang werd. Ik vreesde echt mijn grip op deze werkelijkheid te verliezen, dat ik niet meer terug zou kunnen komen. Ik begon met ‘help’ te roepen, zo bang was ik, maar het leek alsof m'n woorden ook mee werden genomen in al die verdraaiingen en dus niemand wist te bereiken. Ook door bijvoorbeeld mezelf te knijpen probeerde ik me 'wakker' te houden en te voorkomen dat ik nog een keer die cyclus mee zou maken.

Het was buiten inmiddels behoorlijk afgekoeld. Op de momenten dat ik wel in de normale realiteit was, en ik dus iets merkte van die kou, leek het alsof kou iets fysiek tastbaars was, alsof het water was ofzo dat door de lucht zweefde. Het leek alsof ik kou echt kon sturen als het langs m'n vingers kwam.
Na een tijdje begon alles wel weer uit te werken, en kreeg ik weer meer grip op wat er allemaal om me heen gebeurde. De 2cb was duidelijk nog niet helemaal uitgewerkt, maar ik kon me weer normaler bewegen en even een stukje lopen naar het toiletgebouw, wat me ook wel goed deed. Ondertussen probeerde ik te bevatten wat me zojuist overkomen was, maar als ik daar teveel mee bezig was, dan raakte ik mezelf mentaal weer helemaal kwijt. Ik had echt de meest basale en vage opmerkingen nodig als afleiding, om er nog even niet mee bezig te zijn met verwerken. Uiteindelijk ben ik maar mijn tent in gekropen om te proberen te gaan slapen.

Eenmaal in m’n tent bleek dat alles nog niet uitgewerkt was. Ik kon stemmen horen van andere camping gangers (van mijn eigen groep, de buren, passanten, andermans muziek), maar het klonk alsof ik midden in de spits op een druk treinstation stond. Al deze stemmen leken zich samen te voegen in bepaalde klanken, wat op diens beurt weer een compleet nieuwe taal leek te worden. En om een of andere reden leek ik deze nieuwe taal ook nog eens te begrijpen, en zo meerdere gesprekken tegelijk te kunnen volgen. Uiteindelijk viel ik dan toch in slaap. Ik werd niet veel later weer wakker, ik had voor mijn gevoel echt maar een uurtje ofzo geslapen, maar toen leek alles gelukkig wel helemaal uitgewerkt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2017 23:48 

Hardtraxx Veteran

Nette :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2017 01:16 

Hardtraxx Elite

Wauw Randy, wauw haha. Van de ene kant vet om mee te maken, van de andere kant beangstigend lijkt me. Zoietd zou ik in een thuis setting wel mee willen maken. 2cb, het blijft een bijzonder goedje
Vorige  1 ... 1025, 1026, 1027, 1028, 1029, 1030, 1031 ... 1191  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic