Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1016, 1017, 1018, 1019, 1020, 1021, 1022 ... 1181  Volgende

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?
XTC 32%  32%  [ 46 ]
LSD 3%  3%  [ 4 ]
Amfetamine 22%  22%  [ 31 ]
Cocaine 19%  19%  [ 27 ]
Truffels/paddo’s 1%  1%  [ 1 ]
Cannabis 7%  7%  [ 10 ]
Alcohol 8%  8%  [ 11 ]
Ketamine 4%  4%  [ 5 ]
GHB 5%  5%  [ 7 ]
Totaal aantal stemmen : 142
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2017 16:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nou zaterdag dus ook voor het eerst 6APB geprobeerd, maar ik vond het niet echt bijzonder. Ik kreeg er wel een euforisch gevoel van, maar de 'golfbewegingen' vond ik niet echt fijn, omdat ik op sommige momenten totaal geen energie had en dan opeens weer wel. Was ook erg afhankelijk van welk nummer er werd gedraaid.
Ik heb ook een uur in mijn eentje bij de Green zitten chillen, omdat ik daar opeens zin in had.
Ik had er dus wel meer van verwacht, ook aangezien ik 8 maanden niks gebruikt had.

In de bus naar huis voelde ik me ook nog wel fijn en had ik het idee dat ik thuis in no-time in slaap zou vallen. Maar helaas nog 2 uur wakker gelegen. Vervolgens om 5 uur nog wakker geworden vanwege kramp en weer een uur wakker gelegen. xd

Volgende dag van 12 tot 7 gewerkt, ging wel prima, alleen het laatste uurtje was afzien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2017 21:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

6-apb, wat een top spul. Ook ik heb het voor het eerst mogen ervaren op Defqon, 16:50 genomen en rond 18:30 kwam 'ie in. Heb eigenlijk geen idee hoeveel er in de capsule zat want ik heb het gekregen van een vriendin die ik daar tegenkwam. Zij had rond 10:30 al genomen en ging er super goed op, vandaar dat ik het wel vertrouwde. Had niet zoveel gegeten (alleen 's ochtends flink gebbqt) dus ik werd eerst een beetje misselijk. Later werd het gelukkig minder. Tot en met Mind Dimension (22:00-23:00) vol aan een energie-rush gehad en heel veel euforie. Heb vanaf Q-Base geen 4F gehad dus dat speelt waarschijnlijk ook mee :) Zelfs op de camping werkte het nog even na, ik ging rond 2:30-3:00 lekker douchen en naar bed. Sliep na 5 minuutjes al (kwam ook wel door het kneiterharde losgaan de hele dag denk ik).
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2017 14:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

corneelwr schreef:
Zij had rond 10:30 al genomen

Poatver
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2017 18:58 
 
Hardtraxx Elite

Zaterdag ook voor het eerst 6-apb genomen. Rond 15.00 uur ingenomen, duurde zeker 2 uur voordat ik wat begon te voelen, kreeg er wel een aardig verotte kop van volgens m'n vrienden. Kon gelukkig wel een beetje zelf bepalen of ik nu vaag wilde zijn of helder. Had wel gehoopt dat ik wat meer energie zou krijgen, kreeg op sommige momenten echt een boost van een kwartier, en dan was het weer een half uur spacen. En zo golfde dat een beetje op en neer tot een uurtje of 8. Toen begon het uit te werken, pep werd me af geraden om bij te nemen dus maar geaccepteerd dat ik geen energie meer zou krijgen haha, dus maar twee keer een kwartje X bij gepakt en lekker kunnen genieten van alles.

Voor mij niet voor herhaling vatbaar op een groot festival waar je veel moet lopen tussen de stages, maar op een festival waar 1 of 2 stages zijn zou ik het nog wel eens willen doen. Het slapen ging ook wel redelijk goed.

De volgende keer dat ik het zou nemen, zorg ik er ook voor dat ik eerst een langere pauze heb qua drugsgebruik. Deze zomer maximaal nog 2 keer "iets nemen" en dan tot het nieuwe jaar niks meer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2017 20:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Raven schreef:
corneelwr schreef:
Zij had rond 10:30 al genomen

Poatver

Ja dat is me d'r eentje :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2017 21:25 
 
Hardtraxx Veteran

Afgelopen weekend per ongeluk keta gehad. Een niet te nader noemen lid van dit forum wou wat pep in mijn drinken doen tot dat hij er iets later achter kwam dat hij de zakjes had omgewisseld, was mij wel een ervaring zeg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2017 21:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Schandpaal pls
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2017 22:26 
 
Hardtraxx Elite

Jurheinen schreef:
Afgelopen weekend per ongeluk keta gehad. Een niet te nader noemen lid van dit forum wou wat pep in mijn drinken doen tot dat hij er iets later achter kwam dat hij de zakjes had omgewisseld, was mij wel een ervaring zeg.


Haha zoiets soortgelijks had een maat van me de vrijdag op intents. Hij wilde mdma likjes nemen dus een andere maat gaf het zakje in de donker, hij een paar likjes genomen, vervolgens naar het terrein gegaan en het zakje leeg gemaakt (1gram ongeveer) volgens mij heeft ie dat weekend amper tot niet geslapen. Snap niet dat je dat niet proeft. De pep was trouwens niet heel droog.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2017 22:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Maar anders had ie dus 1 gram M weggelikt op de preparty...? Tering :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2017 22:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

1 gram m weglikken, dan ga je wel lekker lijkt me. Of toch niet? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2017 22:58 
 
Hardtraxx Elite

Fuzzylogic schreef:
Maar anders had ie dus 1 gram M weggelikt op de preparty...? Tering :lol:


Hij zei dat ie niet veel voelde dus vandaar haha. Maar goed hij is zaterdag pas om 20.00 uur naar het terrein gegaan en zondag ook pas zoiets. Hij kwam voor de afters... :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2017 13:26 
 
Hardtraxx Veteran

Jurheinen schreef:
Afgelopen weekend per ongeluk keta gehad. Een niet te nader noemen lid van dit forum wou wat pep in mijn drinken doen tot dat hij er iets later achter kwam dat hij de zakjes had omgewisseld, was mij wel een ervaring zeg.


Wat een sukkel
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2017 13:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hard4Us schreef:
Fuzzylogic schreef:
Maar anders had ie dus 1 gram M weggelikt op de preparty...? Tering :lol:


Hij zei dat ie niet veel voelde dus vandaar haha. Maar goed hij is zaterdag pas om 20.00 uur naar het terrein gegaan en zondag ook pas zoiets. Hij kwam voor de afters... :thumbdown:

Hoe bedoel je je geld verneuken :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2017 14:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Oke ik heb denk ik bijna mijn meest leuke drugservaring ooit gehad. Verhaaltje incoming. Het vond plaats op Awakenings dus mensen met een techno allergie pleur op.

Een maat had het goedje jaren geleden via via een keer geprobeerd. vet man. 6apb. Zak van 3 gram toendietijd gekocht (denk zo'n 3 á 4 jaar terug). Bij zo'n vet shady website met de naam ongeveer als mijn avatar. Dit gebruikte wij echter maar 1 keer per jaar, namelijk Q-Base. Omdat het best wel schadelijk is enzo. Vorige q-base 165 mg. Prima dosis voor ons. Toen was de zak op :P
Wat mij erg beviel aan 6-apb was de lichte ondertoon het constant had. Je kon zelf bepalen hoeveel je voelde. Tijdens de vuurwerkshow kon ik prima de gelukkigste man op heel aarde maken. Gewoon jezelf een kind van 5 voorstellen. VUURWERKJES JOTTEM. Halfuur daarna kon ik tegen mezelf zeggen maat je hebt gewoon 4F op en stond ik te beuken als een malle. Als ik wou, kon ik compleet nuchter zijn. Lukt je met xtc sowieso niet die controle. Een soortgelijke dag was voor ogen voor awake. Gewoon droge dansbare techno afgewisseld met heerlijk wegdromen bij Paul Kalkbrenner en Kölsch. Het terrein is ongeveer vergelijkbaar met q-base. Alleen dan de sprookjes versie. De ruige bunkers en asfalt ruilen zich alleen om voor gezellige tenten en knusse looppaden door het rijke bos.

Voor Awakenings dus nieuwe gehaald. Toch maar iets minder in de capsule gewogen dit keer. 150 mg en voor 1 maat 120mg. We gingen een weekend dus de zaterdag braaf 3 nakjes pep gehad over de gehele dag. Oh. kut. behoorlijk goeie pep dus. 73% amfetamine. Geen fucking oog dicht gedaan de hele nacht terwijl ik om 7 uur al naast mijn bed stond. Dat beloofde wat voor de zondag.

Op Q-Base duurde het gemiddeld 1,5 uur voordat ik het ongeveer voelde. Nam het daarom tegen een uur of 00:00 altijd in. Rond half 2 kwamen we bij het terrein van awake en voor de ingang maar ingenomen. het regende, we waren nat en het slaaptekort zat ons behoorlijk in de benen. Naja nog anderhalfuur beetje tranquillo chillen en biertje drinken. Zo gezegd, zo gedaan. Wij zijn amper de security bij langs en ik voel ineens dat er iets kopjes tegen mijn kringspier geeft. Thefuck? Dat kunnen in mijn geval twee zaken betekenen. Of ik moet schijten, of ik begin vanaf dat moment mijn drugs te voelen. Ik kijk op mijn horloge. 20 minuten na inname verstreken. Uiteraard de conclusie getrokken, ik moet poepen. Eenmaal aangekomen op de tamelijk schone plee nog voel ik echt de meest heftige inslag die ik ooit heb gehad. Ik voelde me echt zo waus als een aap. De 4 kleine muurtjes die ik al om mij heen had kwamen als een spookhuis op mij af. Ik hallucineerde er ook heel erg bij. Alles vloog me om de oren. Gelukkig kickte mijn tripervaring toen ook in. "Gewoon eem kalm blievm" zei ik tegen mezelf. 6-apb kan je heeeeel goed sturen. Komt vast door slaaptekort. Na 5 minuten werd het niet beter. Ik kreeg er gewoon geen grip op. Ik voelde in mijn broekzak. MAAT IK HEB NOG PEP VAN GISTER BIJ. Klein nakkie dan. Ja. Ik was weer terug.

Ik voelde me ineens vanuit de ruimte ofzo ineens met een smak terugklappen op de wcbril. Ik durfde de deur weer open doen. Top. Het lukt. Hoe zie ik eruit? Ik kijk in de spiegel. Gewoon fucking normaal. Hoedan? Geen hangende ogen? Geen klapperkaak? Niks? Okeeee. Zit in mijn hoofd dus dacht ik. Kallum. Vanaf dat moment voelde ik me ook gewoon geen wauze idioot meer. Toch maar even de groep opzoeken.

Die hadden het veel zwaarder dan dat ik dat had. Kregen geen grip op de trip. Heftige hallucinaties. Geen grip op de focus. Omdat ze dat steeds tegen elkaar zeiden geloofde ze er ook niet meer in. Ik ben van allen wel de meest stevige jongen (Niet dik ofzo gewoon zware botten vandaar) dus denk dat het voor hun nét iets teveel was.

Mijn tijd bestond veelal in het tripmaatje spelen voor de rest van de groep die veel moeite met zaken had. Wouden veel zitten en praten. Begrijpelijk. Vond ik ook niet erg zolang ik maar mijn hoofd daartoe zette. Toen we eenmaal op de dansvloer stonden voelde ik me echt de koning te rijk. Soms minutenlang de set proberen te ontleden (Wat bedoelt dj X met het draaien van deze plaat? Waar gaat dj X zometeen heen met zijn set?) Dit vind ik zelf heel leuk om te doen ook als ik zonder drugs een techno set luister, maar zo goed als toen was me nog nooit gelukt. Ik voelde me echt verbonden met de dj. Ik wist zijn plan. Zijn bedoeling. En ik gehoorzaamde. Dansen, zweven, intens, minimalistisch, percussie, melodie. Ik ontarmde alles. Ik voelde me zo thuis op Awakenings. Waar we ook stonden. Van Kölsch die prachtige symphoniën en melodielijnen draaide, stond ik even later bij een lompe simpele Alan Fitzpatrick met gewoon dansbare Drumcode. Alles was oke. overal kon ik de goeie dingen uit halen. Ik stond op een gegeven momentje in een tent en vroeg me af of ik de hallucinaties terug kon halen. beetje 2cb effect in de gashouder nabootsen. Voilla. Het was daar :P

In principe heb ik 3 verschillende drugs in 1 gedaan die dag. pep, 2cb, xtc. Door 6-apb. De inslag was bizar heftig, maar daarna had ik het prima onder controle. Het kan niet anders zijn dat de eerste lading 6-apb gewoon slechte kwaliteit was/versneden. Nu ik het verhaal mondeling beetje vertel kom ik er achter dat 150 ook gewoon te veel is. laat staan 165. Zal ik het zo weerdoen? nee. Denk 120/130. Heb ik wel van genoten? Absoluut.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2017 14:18 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Hahaha Jordi heerlijke vent (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2017 15:42 
 
Hardtraxx Veteran

Hahaha, mooi report.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2017 15:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Genieten. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2017 15:49 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Citaat:
zonder drugs een techno set luister


Kan dit?

hihi
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2017 16:09 
 
Hardtraxxer

Jordi, is je spul überhaupt getest? Testcentra hier in NL kunnen het iig wel kwalificeren (vaststellen welke stoffen erin zitten) en binnenkort ook kwantificeren (dus de hoeveel werkzame stof bepalen, dit kan alleen bij de populairdere middelen maar als ik zo de afgelopen pagina's zie dan is 6-APB het nieuwe 4-FA dus dat duurt écht niet lang meer). Klinkt alsof het óf super sterk spul was, óf dat er (veel) meer 5-APB in de mix zat dan normaal, óf alsof het een ander middeltje is gewoon (welke ik dan niet ken).

Als je 150mg dus hebt genomen en het is op magische wijze de maximale sterkte (83%), dan heb je 125mg binnengekregen welke volgens mij dan echt niet zo hard binnen zou moeten komen, zeker ook niet bij je vriend die 120mg op heeft.

P.S. hoe de fuck kan je pep 73% zijn, dan heb je wel hele goede connecties xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2017 16:17 
 
Hardtraxx Veteran

Sjaakie P over de pep: had een maat van me ook met DQ dit weekend, onversneden. Je jankte je de ogen uit je kop xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2017 16:45 
 
Hardtraxxer

ErikZ schreef:
Sjaakie P over de pep: had een maat van me ook met DQ dit weekend, onversneden. Je jankte je de ogen uit je kop xd

Ik vond die 68% pep die ik op zondag had genomen al schittermagisch, denk dat onversneden wel echt heel erg 'leuk' gaat worden. xd

(Of doelde je op de pijn in de neus? Want onversneden pep zou echt een stuk minder moeten branden dan versneden ;))
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2017 16:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

6-apb klinkt zo toch wel als iets wat ik wil proberen. :O
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2017 18:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als pep een beetje tegen de lichtgele kant op gaat, houdt dit dan in dat er meer Cafeïne in zit?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2017 18:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Cruelty schreef:
Cafeïne is gewoon wit. Dus zou niet weten waarom.


Werd mij namelijk verteld, maar waardoor kan pep dan een beetje naar de gelige kant op gaan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2017 18:50 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Rowanyt1309 schreef:
Cruelty schreef:
Cafeïne is gewoon wit. Dus zou niet weten waarom.


Werd mij namelijk verteld, maar waardoor kan pep dan een beetje naar de gelige kant op gaan?


Iemand heeft er over heen gezeken, ga je extra hard op.
Vorige  1 ... 1016, 1017, 1018, 1019, 1020, 1021, 1022 ... 1181  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic