Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1015, 1016, 1017, 1018, 1019, 1020, 1021 ... 1181  Volgende

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?
XTC 32%  32%  [ 46 ]
LSD 3%  3%  [ 4 ]
Amfetamine 22%  22%  [ 31 ]
Cocaine 19%  19%  [ 27 ]
Truffels/paddo’s 1%  1%  [ 1 ]
Cannabis 7%  7%  [ 10 ]
Alcohol 8%  8%  [ 11 ]
Ketamine 4%  4%  [ 5 ]
GHB 5%  5%  [ 7 ]
Totaal aantal stemmen : 142
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2017 10:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RomanAnthony schreef:
Zondag: Pep, bier en G.


Fixed bruur
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2017 12:12 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Spobbertiet schreef:
Hoe komen jullia aan oxazepam zonder doktersverklaring?


Darknet...
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2017 13:58 
 
Hardtraxx Veteran

Ah haha jammer dacht op een wat legalere manier... Moet regelbaar zijn iig
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2017 22:49 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Spobbertiet schreef:
Ah haha jammer dacht op een wat legalere manier... Moet regelbaar zijn iig


Alleen Etizolam is nog te verkrijgen op de legale research chemicals sites
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2017 13:13 
 
Hardtraxx Veteran

Op SA geen 4F meer :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2017 15:18 
 
Hardtraxx Veteran

ErikZ schreef:
Op SA geen 4F meer :cry:

Al een tijdje niet, en als het er al stond was het 4fma.

Er is momenteel geen vendor die ik ken die 4f verkoopt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2017 16:23 
 
Hardtraxx Veteran

RTM93 schreef:
ErikZ schreef:
Op SA geen 4F meer :cry:

Al een tijdje niet, en als het er al stond was het 4fma.

Er is momenteel geen vendor die ik ken die 4f verkoopt.


Nee daar stond letterlijk 4FA-Powder, vreemd dat er geen vendors zijn die het hebben :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2017 19:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sjaakie P schreef:
zaterdag 160mg 6-apb poeder met een redose van 80mg (weet de sterkte van het poeder helaas niet, maar 160mg beviel mij prima eerder dus ik ben benieuwd hoe erg die redose inkickt aangezien mensen zeggen dat je dan 3x zo hard erin schiet)

Overal waar is lees over 6apb zeggen ze NIET BIJPAKKEN. Omdat je er 12 uur lang door de geluidsbarrière mee heen kachelt. Lijkt me na een paar uur ook niet echt super leuk meer, laat staan 12 uur lang met mach 7.


ps; ik lees je ruimtevaartverslag wel na defqon :vaag:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2017 21:03 
 
Hardtraxxer

Raven schreef:
Sjaakie P schreef:
zaterdag 160mg 6-apb poeder met een redose van 80mg (weet de sterkte van het poeder helaas niet, maar 160mg beviel mij prima eerder dus ik ben benieuwd hoe erg die redose inkickt aangezien mensen zeggen dat je dan 3x zo hard erin schiet)

Overal waar is lees over 6apb zeggen ze NIET BIJPAKKEN. Omdat je er 12 uur lang door de geluidsbarrière mee heen kachelt. Lijkt me na een paar uur ook niet echt super leuk meer, laat staan 12 uur lang met mach 7.


ps; ik lees je ruimtevaartverslag wel na defqon :vaag:

Wat ik las, is dat je niet veel moet bijpakken aangezien het heel veel sterker inkickt dan de eerste dosis. Ik heb die 160mg poeder al eerder genomen (dus niet 160mg pure 6-APB), en ik vond het best mild. Nadat het effect over was en ik 50mg MDMA (1/3e XTC pil, volgens sommige al genoeg om alweer heel hard te gaan) bijnam, was het nog steeds best wel mild. Natuurlijk is het effect van 6-APB erg nuchter (net zoals 4-FA) en moet ik niet zomaar wat doen, maar ik denk dat die andere mensen het gewoon veel sterker voelde. Wellicht dat ik de redose kan verkleinen naar 2x 40mg om te kijken hoe die binnen komt vallen, maar het moet te doen zijn.

Maar goed, ik zal wel beschrijven hoe het was, mocht het je interesseren :)

(het kan zomaar zijn dat ik gewoon erg ongevoelig ben voor middelen die op serotonine inwerken, aangezien ik bij mijn eerste keer XTC/MDMA ook al een stuk hoger moest doseren dan de rest van mijn vriendengroep, en ik ben nou niet echt de grootste/breedste van hen)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2017 23:07 
 
Hardtraxx Veteran

ErikZ schreef:
RTM93 schreef:
ErikZ schreef:
Op SA geen 4F meer :cry:

Al een tijdje niet, en als het er al stond was het 4fma.

Er is momenteel geen vendor die ik ken die 4f verkoopt.


Nee daar stond letterlijk 4FA-Powder, vreemd dat er geen vendors zijn die het hebben :huh:

Die van sa zijn getest als 4fma. Al sinds de ban.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2017 08:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
ErikZ schreef:
RTM93 schreef:
Al een tijdje niet, en als het er al stond was het 4fma.

Er is momenteel geen vendor die ik ken die 4f verkoopt.


Nee daar stond letterlijk 4FA-Powder, vreemd dat er geen vendors zijn die het hebben :huh:

Die van sa zijn getest als 4fma. Al sinds de ban.


Inderdaad. En als je denkt dat 4fma en 4fmp 'wel ongeveer hetzelfde zijn' zou ik me daar wel even over inlezen want dat is het niet echt ^^ . Aantal vrienden van ons hebben dat met Intents eens geprobeerd en die waren er niet echt te spreken over en het effect viel voor hen ook totaal niet gunstig uit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2017 09:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
Die van sa zijn getest als 4fma. Al sinds de ban.


Dit speelde al ruim voor de ban, de ban hier in nederland heeft er weinig invloed op gehad. Het is de ban in productieland china in oktober 2015 al, die voor de problemen zorgt. De voorraden 4fa zijn daar simpelweg op, dus wordt het steeds lastiger om eraan te komen. SA zal ook wel al een tijd door zn voorraad heen zijn, en daarom maar 4fma versturen.

Sjaakie P schreef:
Natuurlijk is het effect van 6-APB erg nuchter (net zoals 4-FA)

In mijn eigen ervaring (4x zelf gebuikt) is het gewoon te vergelijken met mdma, alleen dan met een iets minder intense piek en meer in golfbewegingen, dat het even weg lijkt te zakken maar dan weer ineens op komt zetten. Het is wel jammer dat 6apb niet gekwantificeerd wordt, dus je weet nooit hoeveel mg werkzame stof er precies in zit. Of dit nu 50% of 80% zuiver is, maakt veel verschil.

Raven schreef:
Omdat je er 12 uur lang door de geluidsbarrière mee heen kachelt. Lijkt me na een paar uur ook niet echt super leuk meer, laat staan 12 uur lang met mach 7.

Effecten kunnen tot 12 uur aanhouden. In de praktijk is het na zo'n 7-8 uur toch al flink afgezwakt. Hoe dan ook lang zat om niet eens te hoeven bijpakken als je een beetje goed timed met innemen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2017 10:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Norther66 schreef:
Raven schreef:
Omdat je er 12 uur lang door de geluidsbarrière mee heen kachelt. Lijkt me na een paar uur ook niet echt super leuk meer, laat staan 12 uur lang met mach 7.

Effecten kunnen tot 12 uur aanhouden. In de praktijk is het na zo'n 7-8 uur toch al flink afgezwakt. Hoe dan ook lang zat om niet eens te hoeven bijpakken als je een beetje goed timed met innemen.


Daarom zou ik ook niet met 6apb bijnemen maar eventueel (een kleine hoeveelheid) mdma om toch even die kick te geven. Hoe dit werkt op je receptoren even buiten beschouwing gelaten. Is natuurlijk al weer anders als je dit als alternatief voor mdma gebruikt xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2017 23:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Afbeelding

moet altijd lachen als ik deze weer zie. Doet me denken aan mijn eerste keer pillen :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2017 00:31 
 
Hardtraxxer

Norther66 schreef:
In mijn eigen ervaring (4x zelf gebuikt) is het gewoon te vergelijken met mdma, alleen dan met een iets minder intense piek en meer in golfbewegingen, dat het even weg lijkt te zakken maar dan weer ineens op komt zetten. Het is wel jammer dat 6apb niet gekwantificeerd wordt, dus je weet nooit hoeveel mg werkzame stof er precies in zit. Of dit nu 50% of 80% zuiver is, maakt veel verschil.

Ik ervaar MDMA tot nu toe ook als best nuchter, iig niet zo vdk als dat ik met alcohol soms heb. Wellicht is m'n serotonine systeem gewoon fucked up ofzo, wie weet. Zuiverheid is idd een probleempje, nou heb ik mijn 6-apb van een leverancier die ook 80% puur 4-fa poeder had (volgens het testcentrum), dus dan hoop ik dat hun 6-apb ook wel goed zit.

Norther66 schreef:
Effecten kunnen tot 12 uur aanhouden. In de praktijk is het na zo'n 7-8 uur toch al flink afgezwakt. Hoe dan ook lang zat om niet eens te hoeven bijpakken als je een beetje goed timed met innemen

Ik denk dat hij hier doelt op wanneer je bijneemt na een paar uur (dus het gehele effect duurt 12 uur waarvan de laatste paar uurtjes door sommigen dus als 'te veel' worden ervaren).

Anthor schreef:
Daarom zou ik ook niet met 6apb bijnemen maar eventueel (een kleine hoeveelheid) mdma om toch even die kick te geven. Hoe dit werkt op je receptoren even buiten beschouwing gelaten. Is natuurlijk al weer anders als je dit als alternatief voor mdma gebruikt xd

Al geprobeerd, werkt inderdaad hartstikke prima alleen werkt MDMA maar voor 2-3 uurtjes, dus moet je daarvan dus telkens bijnemen voor hetzelfde effect als één keer 6-apb innemen. Lijkt mij niet heel chill voor je hersenpan om dan voor MDMA te gaan (aangezien MDMA meer oxidatieve stress veroorzaakt dan 6-APB, dacht ik, de klap op je serotonine receptoren blijft in beide gevallen gigantisch)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2017 09:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als je een capsule 6-apb neemt hoef je toch ook maar 1 of 2 keer bij te pakken om het een uur of 12 vol te houden? Is al wat anders dan 3 hele pillen naar binnen jagen ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2017 11:51 
 
Hardtraxxer

Anthor schreef:
Als je een capsule 6-apb neemt hoef je toch ook maar 1 of 2 keer bij te pakken om het een uur of 12 vol te houden? Is al wat anders dan 3 hele pillen naar binnen jagen ;)

Ik heb nog nergens gelezen dat iemand een tweede keer 6-apb heeft bijgenomen, lijkt me dat je dan echt heel gaar wordt. :lol:

Maar MDMA kickt echt een stuk harder in als je 6-apb op hebt, dan hoef je echt geen hele pillen te gebruiken hoor, kwartje of 1/3e van een pil per keer is zeker genoeg (50-75mg).
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2017 12:38 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Sjaakie P schreef:
echt geen hele pillen te gebruiken hoor, kwartje of 1/3e van een pil per keer is zeker genoeg (50-75mg).

Ook zonder 6-apb is dit in theorie genoeg. Het doel is lekker gaan toch? Hard gaan doe je maar in een Formule 1-wagen. :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2017 12:53 
 
Hardtraxxer

Redman schreef:
Sjaakie P schreef:
echt geen hele pillen te gebruiken hoor, kwartje of 1/3e van een pil per keer is zeker genoeg (50-75mg).

Ook zonder 6-apb is dit in theorie genoeg. Het doel is lekker gaan toch? Hard gaan doe je maar in een Formule 1-wagen. :$

Ikzelf voel niks onder de 90-100mg MDMA als ik alleen aan de XTC zit, terwijl ik met ~50mg bijnemen tijdens 6-APB gebruik weer precies hetzelfde effect terugkreeg als de uren ervoor. Ik denk dat 50-75mg voor de meeste verstandige gebruikers inderdaad genoeg is (als startdosis), alleen heb ik van nature al een lage gevoeligheid dus dat gaat voor mij niet op helaas.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2017 18:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik wil wiet meenemen naar defqon. Hoe kan ik t het beste naar binnen smokkelen op de camping?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2017 19:42 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Doorslikken en uitpoepen op de wc
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2017 20:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TSFH schreef:
Ik wil wiet meenemen naar defqon. Hoe kan ik t het beste naar binnen smokkelen op de camping?

Zakje in een ballon doen en deze weer in een fles douchegel doen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2017 21:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TSFH schreef:
Ik wil wiet meenemen naar defqon. Hoe kan ik t het beste naar binnen smokkelen op de camping?


leuk geprobeerd, defqon beveiliging
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2017 22:10 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

urbandesigner schreef:
TSFH schreef:
Ik wil wiet meenemen naar defqon. Hoe kan ik t het beste naar binnen smokkelen op de camping?

Zakje in een ballon doen en deze weer in een fles douchegel doen?


Gewoon spul dat je niet gevonden wil hebben in je onderbroek doen, ze gaan bij het fouilleren echt niet aan je ballen zitten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2017 16:02 
 
Hardtraxxer

Raven schreef:
Sjaakie P schreef:
zaterdag 160mg 6-apb poeder met een redose van 80mg (weet de sterkte van het poeder helaas niet, maar 160mg beviel mij prima eerder dus ik ben benieuwd hoe erg die redose inkickt aangezien mensen zeggen dat je dan 3x zo hard erin schiet)

Overal waar is lees over 6apb zeggen ze NIET BIJPAKKEN. Omdat je er 12 uur lang door de geluidsbarrière mee heen kachelt. Lijkt me na een paar uur ook niet echt super leuk meer, laat staan 12 uur lang met mach 7.


ps; ik lees je ruimtevaartverslag wel na defqon :vaag:

Ohja, ik zou nog een klein tripreportje schrijven, hij is helaas niet zo interessant als dat je verwacht aangezien ik probeer het redelijk verantwoord te gebruiken en niet ineens 5 kilo keta erbij gooi of iets dergelijks xd .

Zaterdagochtend om 10:20 dus de eerste dosis van 160mg poeder 6-APB, deze was om 12:30 volledig werkzaam (na een langzame opbouw van 45 minuten) en viel wel een stukje zwaarder dan de eerdere keer toen ik het nam. Dat lag waarschijnlijk ook een beetje aan de muziek, want toen ik van de gare muziek van Puinhoop Kollektiv naar de Yellow ging (sinds vrijdagavond mijn nieuwe go-to stage als ik niet weet wat ik moet doen) was het precies goed en ging ik heerlijk hard.

Om 16:30 heb ik 50mg poeder bijgenomen (had die 80mg redose verdeeld in 2 doses van 50 en 30mg), welke precies op tijd inkickte tijdens Peacock in Concert om 18:30 en ook precies even sterk aanvoelde als toen ik eerder die dag naar de yellow ging. Het is niet alsof daarvoor het effect al over was, dat was gewoon nog in volle werking (en waarschijnlijk even kort in het dal van de golf), maar het voelde in een paar seconde ineens echt mega euforisch, alsof ik eerst gewoon nuchter was en de drugs ineens zijn werk deed. Spieren stonden wel ietjes strakker dan eerst, maar dat was te verwachten na uren van keihard gaan en ook nog eens een goeie dosis van een oppeppend middel. Tijdens Radical Redemption kon ik tijdens de laatste track echt niet meer (Angerfist - Deathmask (Tripped Remix)), mijn benen en schouders waren echt veel te vermoeid om nog los te kunnen gaan terwijl ik het effect nog steeds in volle glorie voelde (goed euforisch, bakken aan energie, beetje een spacy gloedje om alles heen).

Nadat we na de endshow naar de tent waren gegaan, wilde ik wel nog naar de afterparty maar mijn ledematen waren veel te vermoeid daarvoor en ook ging iedereen van mijn vriendengroep slapen, dus heb ik maar van 1:00 tot 2:30 in de voortent gezeten en zitten staren naar de schaduwen die op het tentzeil vielen. Effect was toen nog steeds goed aan de gang (anders zou ik er niet zo bij zitten :P), maar ik merkte dat ik steeds meer in slaap viel dus vervolgens ben ik maar gaan slapen en heb ik, geheel tegen verwachting, 6 uur aan één stuk door geslapen.

Tl;dr: 6-APB bijnemen na 6-APB kan prima, houd de dosis alleen wel laag (lager dan je zou verwachten) want anders kickt het echt te hard in. Oh ja, zorg er ook voor dat je iets te doen hebt voor die 12+ uur dat je dik onder invloed bent, anders kan het nogal een saaie plafonddienst worden.
Vorige  1 ... 1015, 1016, 1017, 1018, 1019, 1020, 1021 ... 1181  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic