Fixed bruurRomanAnthony wrote: Zondag: Pep, bier en G.
Last edited by Remi on 19 Jun 2017 09:45, edited 1 time in total.
Fixed bruurRomanAnthony wrote: Zondag: Pep, bier en G.
Darknet...Anonymous wrote:Hoe komen jullia aan oxazepam zonder doktersverklaring?
Alleen Etizolam is nog te verkrijgen op de legale research chemicals sitesAnonymous wrote:Ah haha jammer dacht op een wat legalere manier... Moet regelbaar zijn iig
Al een tijdje niet, en als het er al stond was het 4fma.ErikZ wrote:Op SA geen 4F meer
Nee daar stond letterlijk 4FA-Powder, vreemd dat er geen vendors zijn die het hebbenRTM93 wrote:Al een tijdje niet, en als het er al stond was het 4fma.ErikZ wrote:Op SA geen 4F meer
Er is momenteel geen vendor die ik ken die 4f verkoopt.
Overal waar is lees over 6apb zeggen ze NIET BIJPAKKEN. Omdat je er 12 uur lang door de geluidsbarrière mee heen kachelt. Lijkt me na een paar uur ook niet echt super leuk meer, laat staan 12 uur lang met mach 7.Sjaakie P wrote: zaterdag 160mg 6-apb poeder met een redose van 80mg (weet de sterkte van het poeder helaas niet, maar 160mg beviel mij prima eerder dus ik ben benieuwd hoe erg die redose inkickt aangezien mensen zeggen dat je dan 3x zo hard erin schiet)
Wat ik las, is dat je niet veel moet bijpakken aangezien het heel veel sterker inkickt dan de eerste dosis. Ik heb die 160mg poeder al eerder genomen (dus niet 160mg pure 6-APB), en ik vond het best mild. Nadat het effect over was en ik 50mg MDMA (1/3e XTC pil, volgens sommige al genoeg om alweer heel hard te gaan) bijnam, was het nog steeds best wel mild. Natuurlijk is het effect van 6-APB erg nuchter (net zoals 4-FA) en moet ik niet zomaar wat doen, maar ik denk dat die andere mensen het gewoon veel sterker voelde. Wellicht dat ik de redose kan verkleinen naar 2x 40mg om te kijken hoe die binnen komt vallen, maar het moet te doen zijn.Raven wrote:Overal waar is lees over 6apb zeggen ze NIET BIJPAKKEN. Omdat je er 12 uur lang door de geluidsbarrière mee heen kachelt. Lijkt me na een paar uur ook niet echt super leuk meer, laat staan 12 uur lang met mach 7.Sjaakie P wrote: zaterdag 160mg 6-apb poeder met een redose van 80mg (weet de sterkte van het poeder helaas niet, maar 160mg beviel mij prima eerder dus ik ben benieuwd hoe erg die redose inkickt aangezien mensen zeggen dat je dan 3x zo hard erin schiet)
ps; ik lees je ruimtevaartverslag wel na defqon :vaag:
Die van sa zijn getest als 4fma. Al sinds de ban.ErikZ wrote:Nee daar stond letterlijk 4FA-Powder, vreemd dat er geen vendors zijn die het hebbenRTM93 wrote:Al een tijdje niet, en als het er al stond was het 4fma.ErikZ wrote:Op SA geen 4F meer
Inderdaad. En als je denkt dat 4fma en 4fmp 'wel ongeveer hetzelfde zijn' zou ik me daar wel even over inlezen want dat is het niet echtRTM93 wrote:Die van sa zijn getest als 4fma. Al sinds de ban.ErikZ wrote:Nee daar stond letterlijk 4FA-Powder, vreemd dat er geen vendors zijn die het hebbenRTM93 wrote: Al een tijdje niet, en als het er al stond was het 4fma.
Dit speelde al ruim voor de ban, de ban hier in nederland heeft er weinig invloed op gehad. Het is de ban in productieland china in oktober 2015 al, die voor de problemen zorgt. De voorraden 4fa zijn daar simpelweg op, dus wordt het steeds lastiger om eraan te komen. SA zal ook wel al een tijd door zn voorraad heen zijn, en daarom maar 4fma versturen.RTM93 wrote:Die van sa zijn getest als 4fma. Al sinds de ban.
In mijn eigen ervaring (4x zelf gebuikt) is het gewoon te vergelijken met mdma, alleen dan met een iets minder intense piek en meer in golfbewegingen, dat het even weg lijkt te zakken maar dan weer ineens op komt zetten. Het is wel jammer dat 6apb niet gekwantificeerd wordt, dus je weet nooit hoeveel mg werkzame stof er precies in zit. Of dit nu 50% of 80% zuiver is, maakt veel verschil.Sjaakie P wrote:Natuurlijk is het effect van 6-APB erg nuchter (net zoals 4-FA)
Effecten kunnen tot 12 uur aanhouden. In de praktijk is het na zo'n 7-8 uur toch al flink afgezwakt. Hoe dan ook lang zat om niet eens te hoeven bijpakken als je een beetje goed timed met innemen.Raven wrote:Omdat je er 12 uur lang door de geluidsbarrière mee heen kachelt. Lijkt me na een paar uur ook niet echt super leuk meer, laat staan 12 uur lang met mach 7.
Daarom zou ik ook niet met 6apb bijnemen maar eventueel (een kleine hoeveelheid) mdma om toch even die kick te geven. Hoe dit werkt op je receptoren even buiten beschouwing gelaten. Is natuurlijk al weer anders als je dit als alternatief voor mdma gebruiktNorther66 wrote:Effecten kunnen tot 12 uur aanhouden. In de praktijk is het na zo'n 7-8 uur toch al flink afgezwakt. Hoe dan ook lang zat om niet eens te hoeven bijpakken als je een beetje goed timed met innemen.Raven wrote:Omdat je er 12 uur lang door de geluidsbarrière mee heen kachelt. Lijkt me na een paar uur ook niet echt super leuk meer, laat staan 12 uur lang met mach 7.

Ik ervaar MDMA tot nu toe ook als best nuchter, iig niet zo vdk als dat ik met alcohol soms heb. Wellicht is m'n serotonine systeem gewoon fucked up ofzo, wie weet. Zuiverheid is idd een probleempje, nou heb ik mijn 6-apb van een leverancier die ook 80% puur 4-fa poeder had (volgens het testcentrum), dus dan hoop ik dat hun 6-apb ook wel goed zit.Norther66 wrote:In mijn eigen ervaring (4x zelf gebuikt) is het gewoon te vergelijken met mdma, alleen dan met een iets minder intense piek en meer in golfbewegingen, dat het even weg lijkt te zakken maar dan weer ineens op komt zetten. Het is wel jammer dat 6apb niet gekwantificeerd wordt, dus je weet nooit hoeveel mg werkzame stof er precies in zit. Of dit nu 50% of 80% zuiver is, maakt veel verschil.
Ik denk dat hij hier doelt op wanneer je bijneemt na een paar uur (dus het gehele effect duurt 12 uur waarvan de laatste paar uurtjes door sommigen dus als 'te veel' worden ervaren).Norther66 wrote:Effecten kunnen tot 12 uur aanhouden. In de praktijk is het na zo'n 7-8 uur toch al flink afgezwakt. Hoe dan ook lang zat om niet eens te hoeven bijpakken als je een beetje goed timed met innemen
Al geprobeerd, werkt inderdaad hartstikke prima alleen werkt MDMA maar voor 2-3 uurtjes, dus moet je daarvan dus telkens bijnemen voor hetzelfde effect als één keer 6-apb innemen. Lijkt mij niet heel chill voor je hersenpan om dan voor MDMA te gaan (aangezien MDMA meer oxidatieve stress veroorzaakt dan 6-APB, dacht ik, de klap op je serotonine receptoren blijft in beide gevallen gigantisch)Anthor wrote:Daarom zou ik ook niet met 6apb bijnemen maar eventueel (een kleine hoeveelheid) mdma om toch even die kick te geven. Hoe dit werkt op je receptoren even buiten beschouwing gelaten. Is natuurlijk al weer anders als je dit als alternatief voor mdma gebruikt
Ik heb nog nergens gelezen dat iemand een tweede keer 6-apb heeft bijgenomen, lijkt me dat je dan echt heel gaar wordt.Anthor wrote:Als je een capsule 6-apb neemt hoef je toch ook maar 1 of 2 keer bij te pakken om het een uur of 12 vol te houden? Is al wat anders dan 3 hele pillen naar binnen jagen
Ook zonder 6-apb is dit in theorie genoeg. Het doel is lekker gaan toch? Hard gaan doe je maar in een Formule 1-wagen.Sjaakie P wrote:echt geen hele pillen te gebruiken hoor, kwartje of 1/3e van een pil per keer is zeker genoeg (50-75mg).
Ikzelf voel niks onder de 90-100mg MDMA als ik alleen aan de XTC zit, terwijl ik met ~50mg bijnemen tijdens 6-APB gebruik weer precies hetzelfde effect terugkreeg als de uren ervoor. Ik denk dat 50-75mg voor de meeste verstandige gebruikers inderdaad genoeg is (als startdosis), alleen heb ik van nature al een lage gevoeligheid dus dat gaat voor mij niet op helaas.Redman wrote:Ook zonder 6-apb is dit in theorie genoeg. Het doel is lekker gaan toch? Hard gaan doe je maar in een Formule 1-wagen.Sjaakie P wrote:echt geen hele pillen te gebruiken hoor, kwartje of 1/3e van een pil per keer is zeker genoeg (50-75mg).
Zakje in een ballon doen en deze weer in een fles douchegel doen?TSFH wrote:Ik wil wiet meenemen naar defqon. Hoe kan ik t het beste naar binnen smokkelen op de camping?
leuk geprobeerd, defqon beveiligingTSFH wrote:Ik wil wiet meenemen naar defqon. Hoe kan ik t het beste naar binnen smokkelen op de camping?
Gewoon spul dat je niet gevonden wil hebben in je onderbroek doen, ze gaan bij het fouilleren echt niet aan je ballen zitten.urbandesigner wrote:Zakje in een ballon doen en deze weer in een fles douchegel doen?TSFH wrote:Ik wil wiet meenemen naar defqon. Hoe kan ik t het beste naar binnen smokkelen op de camping?
Ohja, ik zou nog een klein tripreportje schrijven, hij is helaas niet zo interessant als dat je verwacht aangezien ik probeer het redelijk verantwoord te gebruiken en niet ineens 5 kilo keta erbij gooi of iets dergelijksRaven wrote:Overal waar is lees over 6apb zeggen ze NIET BIJPAKKEN. Omdat je er 12 uur lang door de geluidsbarrière mee heen kachelt. Lijkt me na een paar uur ook niet echt super leuk meer, laat staan 12 uur lang met mach 7.Sjaakie P wrote: zaterdag 160mg 6-apb poeder met een redose van 80mg (weet de sterkte van het poeder helaas niet, maar 160mg beviel mij prima eerder dus ik ben benieuwd hoe erg die redose inkickt aangezien mensen zeggen dat je dan 3x zo hard erin schiet)
ps; ik lees je ruimtevaartverslag wel na defqon :vaag: