Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1017, 1018, 1019, 1020, 1021, 1022, 1023 ... 1181  Volgende

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?
XTC 32%  32%  [ 46 ]
LSD 3%  3%  [ 4 ]
Amfetamine 22%  22%  [ 31 ]
Cocaine 19%  19%  [ 27 ]
Truffels/paddo’s 1%  1%  [ 1 ]
Cannabis 7%  7%  [ 10 ]
Alcohol 8%  8%  [ 11 ]
Ketamine 4%  4%  [ 5 ]
GHB 5%  5%  [ 7 ]
Totaal aantal stemmen : 142
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2017 18:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Probeerde een serieuze vraag te stellen. :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2017 19:16 
 
Hardtraxx Elite

Rowanyt1309 schreef:
Cruelty schreef:
Cafeïne is gewoon wit. Dus zou niet weten waarom.


Werd mij namelijk verteld, maar waardoor kan pep dan een beetje naar de gelige kant op gaan?


Maakt volgens mij geen bal uit, heb ook wel eens licht groene en zalm roze gehad. Het is maar net waar de producent/dealer zich van wil onderscheiden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2017 21:21 
 
Hardtraxxer

Rowanyt1309 schreef:
Als pep een beetje tegen de lichtgele kant op gaat, houdt dit dan in dat er meer Cafeïne in zit?

Nee, kan gewoon zijn dat er nog een reststofje van de productie in zit dat dan met iets in het gripzakje reageert, heb een keer meerdere gripzakjes pep gezien uit dezelfde batch waarvan bij een deel van de zakjes de inhoud geel was en bij de rest volledig wit (zoals je verwacht), en deze (veel) later alsnog een beetje geel is gekleurd.

Door welk stofje het precies geel kleurt, geen idee, maar als je pepstash gewoon even laat drogen en, indien je meer hebt dan slechts een gram, de stash even 'wast' met aceton, dan weet je zeker dat (een deel van de) cafeïne en productieresten eruit is. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2017 10:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

@Job ja. Toen dacht ik simpelweg oke hallo ik kom maten tegen doe maar even normaal. Geloof niet dat je wat zag ook aan me of wel? :P

@kerel die aangaf dat ik wellicht ff zou moeten testen sorry ik weet je naam niet meer, goeie suggestie. ga ik doen. Moet er wel bij vermelden dat ik geen superheld ben qua drugs. Incidenteel neem ik een keer een halfje en anders wel kwartjes op het eind van de dag en ongeveeer 150/160 4f voor de hele dag zoet :D

Die pep brande btw echt teeeeeeeeeeeringhard in de neus. Ik had 4 bullits gehaald allemaal van een andere kleur maar teeeeering met z'n vieren zag je eerst een shiny gekleurd object in de neusgat verdwijnen om vervolgens op een rijtje teringhard te staan janken. Ellende xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2017 10:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sjaakie P schreef:
Rowanyt1309 schreef:
Als pep een beetje tegen de lichtgele kant op gaat, houdt dit dan in dat er meer Cafeïne in zit?

Nee, kan gewoon zijn dat er nog een reststofje van de productie in zit dat dan met iets in het gripzakje reageert, heb een keer meerdere gripzakjes pep gezien uit dezelfde batch waarvan bij een deel van de zakjes de inhoud geel was en bij de rest volledig wit (zoals je verwacht), en deze (veel) later alsnog een beetje geel is gekleurd.

Door welk stofje het precies geel kleurt, geen idee, maar als je pepstash gewoon even laat drogen en, indien je meer hebt dan slechts een gram, de stash even 'wast' met aceton, dan weet je zeker dat (een deel van de) cafeïne en productieresten eruit is. ;)


Oke, dat dacht ik namelijk ook al en is mij ook verteld. Iemand op Defqon probeerde toen grappig te zijn om te zeggen dat het aan de cafeïne ligt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2017 06:50 
 
Donateur
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
Sjaakie P over de pep: had een maat van me ook met DQ dit weekend, onversneden. Je jankte je de ogen uit je kop xd


Ook bullshit dat hoe meer het brand, dat het sterker is. Was je pep eens met aceton. Zodat alle overige stoffen waarmee het versneden is eruit gaan. Dan zal je zien dat het nauwelijks brand. Het branden is vaak caffeine.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2017 11:17 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Vanaf vandaag gaat de drugstest in gebruik bij de politie. Binnen enkele minuten weten ze of je wat hebt gebruikt. Zeer benieuwd of er nu meer fuiken gaan komen na festivals. Als ik wel eens om mij heen kijk (als ik de bob ben) hoeveel mensen er wel niet waus in de auto stappen vind ik het een goede ontwikkeling. Wel benieuwd hoe nauwkeruig het apparaat is via een speekseltest, straks moet je helemaal naar het bureau bloedprikken terwijl je niks hebt gebruikt, maar een bepaalde voeding reageert op de test zoals met het alcoholslot het geval was.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2017 12:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mensen die met drugs op gaan lopen rijden... of nog erger. Mensen die dan zeggen: ja met pep op kan je best rijden. Mogen van mij echt een enkeltje zoutmijn krijgen. Man man man.
Goed dat die drugstest er komt. Drugsgebruik prima, van mij mogen ze alles legaliseren levert minder criminaliteit op
En als de overheid mee helpt reguleren kunnen ze er ook een leuk centje aan verdienen.
Maar aan het verkeer deelnemen terwijl je waus bent... doe maar niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2017 12:45 
 
Hardtraxx Elite

Zo nam iemand op BKJN nog een slok Ghb en zei vervolgens, ja ik moet over een uur terugrijden maar dan pak ik een punt pep want dat neutraliseert. Jezus wat was die vent dom. Hij had ook nog mede passagiers...
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2017 13:02 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hard4Us schreef:
Zo nam iemand op BKJN nog een slok Ghb en zei vervolgens, ja ik moet over een uur terugrijden maar dan pak ik een punt pep want dat neutraliseert. Jezus wat was die vent dom. Hij had ook nog mede passagiers...


Zo dom van pep word je overmoedig en denk je dat je alles aan kan, je denkt dat goed bij de tijd te zijn maar stiekem ben je super vermoeit van zoon dag feesten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2017 13:06 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Wat hekzittert zegt. Vooral voor anderen belangrijk idd. Als een zichzelf om een boom krult daardoor is gewoon darwinisme, geen voortplanting gelukkig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2017 17:36 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Heb jaren geleden op Decibel een paar gasten weg zien rijden die echt van het pad waren. Die parkeerden de auto mooi in de greppel, imbecielen. Dat je je zelf de dood in jaagt prima, maar medeweggebruikers e.d. :thumbdown:

Gelukkig drinkt onze bob geen druppel alcohol en heeft nog nooit aan de drugs gezeten :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2017 19:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik zie het probleem ook niet om een feestje nuchter te doen als je de bob bent tbh
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2017 19:59 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Bij weekendje Defqon ben ik zondag lekker nuchter gebleven, 13.00u 1 biertje, thats it.
Vond het met bar weinig slaap en geen verlichting in de polder nog lastig zat om de nacht van zondag op maandag terug te rijden.. :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2017 10:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Puntje pep nemen, ja toggg. Blijf je wakkur van! :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2017 10:45 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Als je bij een weekend defqon op de zaterdag goed je best doet met gebruiken, kun je er vanuit gaan dat je maandag ochtend nog niet mag rijden.
http://nos.nl/op3/artikel/2180870-zo-la ... bruik.html
Dat je opdezelfde avond niet mag rijden begrijp ik wel maar de maandag erna wordt dan wel allemaal er lastig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2017 10:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TBA-ID schreef:
Als je bij een weekend defqon op de zaterdag goed je best doet met gebruiken, kun je er vanuit gaan dat je maandag ochtend nog niet mag rijden.
http://nos.nl/op3/artikel/2180870-zo-la ... bruik.html
Dat je opdezelfde avond niet mag rijden begrijp ik wel maar de maandag erna wordt dan wel allemaal er lastig.


Vind dat ze dat nooit kunnen controleren toch? Hoe kun je als 'gebruiker' er nou weer vanuit gaan wanneer je weer kan gaan rijden?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2017 10:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jordi schreef:
6-APB verhaal


Mooi verhaal man xd Hou er wel rekening mee dat slaaptekort enzo er natuurlijk wel voor zorgt dat het allemaal wat steviger werkt. De dosis omlaag is niet per se nodig, maar kan geen kwaad om te proberen. Stel je kiest voor 120, kun je nog 30 meenemen in een extra capsule voor t geval dat het te weinig voorstelt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2017 12:59 
 
Hardtraxxer

Jordi schreef:
@kerel die aangaf dat ik wellicht ff zou moeten testen sorry ik weet je naam niet meer, goeie suggestie. ga ik doen. Moet er wel bij vermelden dat ik geen superheld ben qua drugs. Incidenteel neem ik een keer een halfje en anders wel kwartjes op het eind van de dag en ongeveeer 150/160 4f voor de hele dag zoet :D

Die pep brande btw echt teeeeeeeeeeeringhard in de neus. Ik had 4 bullits gehaald allemaal van een andere kleur (power pep rangers noemde we onszelf) maar teeeeering met z'n vieren zag je eerst een shiny gekleurd object in de neusgat verdwijnen om vervolgens op een rijtje teringhard te staan janken. Ellende xd

Zo lastig is mijn naam ook weer niet haha. Testen kan door bijna heel Nederland (maar natuurlijk zijn er in de Randstad meer testcentra), je kan op http://www.drugs-test.nl/ precies zien hoe het werkt en welke locaties het allemaal kan. In Amsterdam is er in ieder geval van maandag t/m zaterdag elk einde van de middag/begin avond wel een locatie open, weet niet hoe het in de rest van Nederland zit aangezien ik daar niet woon.

En waarschijnlijk was die pep gewoon best wel vervuild, als je ervan moet janken, was het alles behalve goed spul.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2017 16:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sjaakie P schreef:
En waarschijnlijk was die pep gewoon best wel vervuild, als je ervan moet janken, was het alles behalve goed spul.


Niet per se hoor. Heb van 70%+ (getest, zonder troep) ook wel echt eens pijn gehad. Eigenlijk altijd wel :p
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2017 17:34 
 
Hardtraxxer

PNXRMX schreef:
Sjaakie P schreef:
En waarschijnlijk was die pep gewoon best wel vervuild, als je ervan moet janken, was het alles behalve goed spul.


Niet per se hoor. Heb van 70%+ (getest, zonder troep) ook wel echt eens pijn gehad. Eigenlijk altijd wel :p

Was het wel goed gedroogd/gewassen? Die 68% die ik op defqon had vorige week prikte wel redelijk, maar pijnlijk zou ik het niet echt kunnen noemen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2017 19:14 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Rowanyt1309 schreef:
TBA-ID schreef:
Als je bij een weekend defqon op de zaterdag goed je best doet met gebruiken, kun je er vanuit gaan dat je maandag ochtend nog niet mag rijden.
http://nos.nl/op3/artikel/2180870-zo-la ... bruik.html
Dat je opdezelfde avond niet mag rijden begrijp ik wel maar de maandag erna wordt dan wel allemaal er lastig.


Vind dat ze dat nooit kunnen controleren toch? Hoe kun je als 'gebruiker' er nou weer vanuit gaan wanneer je weer kan gaan rijden?


Niet, maar ik denk dat je dat zelf toch wel een beetje kan inschatten? Een volle zondag er tussen lijkt het mij dat je maandag wel weer de weg op kan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2017 20:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sjaakie P schreef:
Was het wel goed gedroogd/gewassen? Die 68% die ik op defqon had vorige week prikte wel redelijk, maar pijnlijk zou ik het niet echt kunnen noemen.


Wel goed gedroogd, niet zelf gewassen oid.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2017 21:44 
 
Hardtraxxer

PNXRMX schreef:
Sjaakie P schreef:
Was het wel goed gedroogd/gewassen? Die 68% die ik op defqon had vorige week prikte wel redelijk, maar pijnlijk zou ik het niet echt kunnen noemen.


Wel goed gedroogd, niet zelf gewassen oid.

Wellicht dat er nog één of ander naar productierestje tussen zat. Of mijn neus is gewoon niet zo gevoelig als die van jou :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2017 15:33 
 
Hardtraxx Veteran

Nog kutter dan pijn in je neus na pep..ik moet er namelijk van niezen xd

Heb hooikoorts en mijn neus is dan erg gevoelig voor stof en alles wat kriebelt, met DQ moest ik steeds mijn ogen sluiten en heel hard concentreren om niet te hoeven niezen :lol:
Vorige  1 ... 1017, 1018, 1019, 1020, 1021, 1022, 1023 ... 1181  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic