Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 995, 996, 997, 998, 999, 1000, 1001 ... 1182  Volgende

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?
XTC 32%  32%  [ 46 ]
LSD 3%  3%  [ 4 ]
Amfetamine 22%  22%  [ 31 ]
Cocaine 19%  19%  [ 27 ]
Truffels/paddo’s 1%  1%  [ 1 ]
Cannabis 7%  7%  [ 10 ]
Alcohol 8%  8%  [ 11 ]
Ketamine 4%  4%  [ 5 ]
GHB 5%  5%  [ 7 ]
Totaal aantal stemmen : 142
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2017 22:16 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Idd, denk dat wij wel goeie vrienden kunnen zijn
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2017 22:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zomervakantie Hardtraxx ketamine barbeque.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2017 22:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik zeg doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2017 23:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hahahaha baasje! :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2017 09:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Omdat het door het wazige verhaal van Yannick een beetje is verdwenen hierbij nog een keer mijn vraag :P:

Iemand die weet of alcohol het effect van 4FA versterkt of juist verminderd? Ik kan mezelf dit namelijk niet herinneren en aangezien er niet echt onderzoek is naar gedaan vraag ik hier naar jullie ervaringen. Ik weet dat alcohol het effect van MDMA juist verminderd maar is dit bij 4FA ook?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2017 09:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Cruelty schreef:
Verminderen natuurlijk


Bedankt neef!
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2017 14:36 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

MeneerEend schreef:
Yannick ik wil je adopteren :lol: . Ik vind het ook echt leuk om superwazig proberen functioneel te zijn, zoals naar de winkel gaan, naar huis fietsen, etc. Das echt prachtig :worship:


Spontaan iets gaan ondernemen terwijl je wappie bent is geweldig :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2017 16:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kevin-Raw schreef:
Rowanyt1309 schreef:
k-hole, ergste wat er is.


Vind je?
K-hole bereiken terwijl je ook flink aan bent van mephedrone is echt machtig! Maarja alles met mephedrone/4mmc is de shit hahaha


Hahaha. Ik vind het wel zo'n 'eng' gevoel. Ging toen door de MAC Drive met wat maten. Had patat gehaald en wou het pakken maar viel al uit de handen. :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2017 16:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat is geen k-hole. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2017 16:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MelvinFR schreef:
Dat is geen k-hole. :P


Daarvoor lag ik op een bank. Kon niet lopen, kon niet praten. Ik was wel echt bang dat ik hier van de aardbodem verdween.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2017 18:09 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

yannickvk schreef:
Zomervakantie Hardtraxx ketamine barbeque.


K-hole graven op Defqon jatogg
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2017 18:40 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

MelvinFR schreef:
Iemand die weet of alcohol het effect van 4FA versterkt of juist verminderd? Ik kan mezelf dit namelijk niet herinneren en aangezien er niet echt onderzoek is naar gedaan vraag ik hier naar jullie ervaringen.

Als ik 4F pak, drink ik er altijd (veel) bier bij. Met deze combinatie heb ik altijd de tijd van m'n leven, vind het echt perfect.


yannickvk schreef:
Keta snuifverhaal

Hahaha mooi report man.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2017 00:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Twanneke schreef:
MelvinFR schreef:
Iemand die weet of alcohol het effect van 4FA versterkt of juist verminderd? Ik kan mezelf dit namelijk niet herinneren en aangezien er niet echt onderzoek is naar gedaan vraag ik hier naar jullie ervaringen.

Als ik 4F pak, drink ik er altijd (veel) bier bij. Met deze combinatie heb ik altijd de tijd van m'n leven, vind het echt perfect.


Ja kut, nu weet ik het nog niet haha. Ik heb zelf de vorige keren ook aardig wat alcohol genuttigd vooraf en ging het verder ook prima. Ik wil nu echter weer een keer de beste 4F ervaring meemaken en wil dus graag weten hoe ik dit kan stimuleren. Meer mensen met deze ervaring? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2017 00:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als ik ervoor wat bier wegtik en dan over ga op de 4F, slaat ie voor mijn gevoel ook wat harder/langer in. Dus bij mij verstevigt alcohol (bijna) altijd het effect van 4F :P . Ik vind het ieder geval chiller met wat bier op dan helemaal nuchter aan de 4F.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2017 11:33 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Twanneke schreef:
MelvinFR schreef:
Iemand die weet of alcohol het effect van 4FA versterkt of juist verminderd? Ik kan mezelf dit namelijk niet herinneren en aangezien er niet echt onderzoek is naar gedaan vraag ik hier naar jullie ervaringen.

Als ik 4F pak, drink ik er altijd (veel) bier bij. Met deze combinatie heb ik altijd de tijd van m'n leven, vind het echt perfect. .


Ik krijg zo'n droge bakkes van 4F dat ik bier erbij gewoon niet lekker vind, en geloof me daar heb ik normaal echt geen last van :woot: meer mensen die hetzelfde hebben?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2017 11:40 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Marks schreef:
Twanneke schreef:
MelvinFR schreef:
Iemand die weet of alcohol het effect van 4FA versterkt of juist verminderd? Ik kan mezelf dit namelijk niet herinneren en aangezien er niet echt onderzoek is naar gedaan vraag ik hier naar jullie ervaringen.

Als ik 4F pak, drink ik er altijd (veel) bier bij. Met deze combinatie heb ik altijd de tijd van m'n leven, vind het echt perfect. .


Ik krijg zo'n droge bakkes van 4F dat ik bier erbij gewoon niet lekker vind, en geloof me daar heb ik normaal echt geen last van :woot: meer mensen die hetzelfde hebben?


:yes: Gewoon lekker water drinken. Bier erbij is ook niet erg gezond, want dehydrateer je nog meer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2017 12:06 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Onderweg naar huis haal ik altijd een fles Maaza bij de benzine pomp, dat spul is echt goud :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2017 12:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ivey Jones schreef:
Onderweg naar huis haal ik altijd een fles Maaza bij de benzine pomp, dat spul is echt goud :drool:


Punica is ook wel een aanrader dan :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2017 12:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fristi bij de benzinepomp. :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2017 13:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gewoon water. Ik zie je later! xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2017 13:08 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Cola Zero ftw -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2017 13:42 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Fantazoo schreef:
Ivey Jones schreef:
Onderweg naar huis haal ik altijd een fles Maaza bij de benzine pomp, dat spul is echt goud :drool:


Punica is ook wel een aanrader dan :love:


Als ze niks anders hebben, dan Punica :yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2017 15:25 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Marks schreef:
Twanneke schreef:
MelvinFR schreef:
Iemand die weet of alcohol het effect van 4FA versterkt of juist verminderd? Ik kan mezelf dit namelijk niet herinneren en aangezien er niet echt onderzoek is naar gedaan vraag ik hier naar jullie ervaringen.

Als ik 4F pak, drink ik er altijd (veel) bier bij. Met deze combinatie heb ik altijd de tijd van m'n leven, vind het echt perfect. .


Ik krijg zo'n droge bakkes van 4F dat ik bier erbij gewoon niet lekker vind, en geloof me daar heb ik normaal echt geen last van :woot: meer mensen die hetzelfde hebben?


Ik vind bier normaal al ontzettend lekker, maar met 4f wordt het nog lekkerder. Kan het vaak ook gewoon blijven drinken (zelfde als met pep). Zal wel aan mij liggen want volgens mij hebben m'n vrienden dit ook niet :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2017 18:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mdma is trouwens ver uit het fijnste. :yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2017 19:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rowanyt1309 schreef:
Gewoon water. Ik zie je later! xd


Vind water juist altijd ontzettend ranzig als ik 4f/mdma op heb. Veeel liever een colatje.
Water smaakt dan altijd gelijk zo chemisch ofzo.
Vorige  1 ... 995, 996, 997, 998, 999, 1000, 1001 ... 1182  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic