Idd, denk dat wij wel goeie vrienden kunnen zijn
Related topics
- View the latest post: 1000ste topic in offtopic
- View the latest post: Offtopic Discussie 3: Variabele Studiefinanciering
- View the latest post: Wist je dat offtopic
- View the latest post: Offtopic discussie: 2. Democratie in de 21e eeuw.
- View the latest post: Ran-D & Act Of Rage - Drugs (Crypsis Remix) (ROUGH??)
Active topics in Off-Topic
Moderators
Zomervakantie Hardtraxx ketamine barbeque.
Omdat het door het wazige verhaal van Yannick een beetje is verdwenen hierbij nog een keer mijn vraag
:
Iemand die weet of alcohol het effect van 4FA versterkt of juist verminderd? Ik kan mezelf dit namelijk niet herinneren en aangezien er niet echt onderzoek is naar gedaan vraag ik hier naar jullie ervaringen. Ik weet dat alcohol het effect van MDMA juist verminderd maar is dit bij 4FA ook?
Iemand die weet of alcohol het effect van 4FA versterkt of juist verminderd? Ik kan mezelf dit namelijk niet herinneren en aangezien er niet echt onderzoek is naar gedaan vraag ik hier naar jullie ervaringen. Ik weet dat alcohol het effect van MDMA juist verminderd maar is dit bij 4FA ook?
Bedankt neef!Cruelty wrote:Verminderen natuurlijk
Spontaan iets gaan ondernemen terwijl je wappie bent is geweldigMeneerEend wrote:Yannick ik wil je adopteren. Ik vind het ook echt leuk om superwazig proberen functioneel te zijn, zoals naar de winkel gaan, naar huis fietsen, etc. Das echt prachtig
Hahaha. Ik vind het wel zo'n 'eng' gevoel. Ging toen door de MAC Drive met wat maten. Had patat gehaald en wou het pakken maar viel al uit de handen.Kevin-Raw wrote:Vind je?Rowanyt1309 wrote:k-hole, ergste wat er is.
K-hole bereiken terwijl je ook flink aan bent van mephedrone is echt machtig! Maarja alles met mephedrone/4mmc is de shit hahaha
Daarvoor lag ik op een bank. Kon niet lopen, kon niet praten. Ik was wel echt bang dat ik hier van de aardbodem verdween.MelvinFR wrote:Dat is geen k-hole.
K-hole graven op Defqon jatoggyannickvk wrote:Zomervakantie Hardtraxx ketamine barbeque.
Als ik 4F pak, drink ik er altijd (veel) bier bij. Met deze combinatie heb ik altijd de tijd van m'n leven, vind het echt perfect.MelvinFR wrote:Iemand die weet of alcohol het effect van 4FA versterkt of juist verminderd? Ik kan mezelf dit namelijk niet herinneren en aangezien er niet echt onderzoek is naar gedaan vraag ik hier naar jullie ervaringen.
Hahaha mooi report man.yannickvk wrote:Keta snuifverhaal
Twanneke wrote:Als ik 4F pak, drink ik er altijd (veel) bier bij. Met deze combinatie heb ik altijd de tijd van m'n leven, vind het echt perfect.MelvinFR wrote:Iemand die weet of alcohol het effect van 4FA versterkt of juist verminderd? Ik kan mezelf dit namelijk niet herinneren en aangezien er niet echt onderzoek is naar gedaan vraag ik hier naar jullie ervaringen.
Ja kut, nu weet ik het nog niet haha. Ik heb zelf de vorige keren ook aardig wat alcohol genuttigd vooraf en ging het verder ook prima. Ik wil nu echter weer een keer de beste 4F ervaring meemaken en wil dus graag weten hoe ik dit kan stimuleren. Meer mensen met deze ervaring?
Last edited by MelvinFR on 06 Mar 2017 23:16, edited 2 times in total.
Als ik ervoor wat bier wegtik en dan over ga op de 4F, slaat ie voor mijn gevoel ook wat harder/langer in. Dus bij mij verstevigt alcohol (bijna) altijd het effect van 4F
. Ik vind het ieder geval chiller met wat bier op dan helemaal nuchter aan de 4F.
Ik krijg zo'n droge bakkes van 4F dat ik bier erbij gewoon niet lekker vind, en geloof me daar heb ik normaal echt geen last vanTwanneke wrote:Als ik 4F pak, drink ik er altijd (veel) bier bij. Met deze combinatie heb ik altijd de tijd van m'n leven, vind het echt perfect. .MelvinFR wrote:Iemand die weet of alcohol het effect van 4FA versterkt of juist verminderd? Ik kan mezelf dit namelijk niet herinneren en aangezien er niet echt onderzoek is naar gedaan vraag ik hier naar jullie ervaringen.
Marks wrote:Ik krijg zo'n droge bakkes van 4F dat ik bier erbij gewoon niet lekker vind, en geloof me daar heb ik normaal echt geen last vanTwanneke wrote:Als ik 4F pak, drink ik er altijd (veel) bier bij. Met deze combinatie heb ik altijd de tijd van m'n leven, vind het echt perfect. .MelvinFR wrote:Iemand die weet of alcohol het effect van 4FA versterkt of juist verminderd? Ik kan mezelf dit namelijk niet herinneren en aangezien er niet echt onderzoek is naar gedaan vraag ik hier naar jullie ervaringen.meer mensen die hetzelfde hebben?
Onderweg naar huis haal ik altijd een fles Maaza bij de benzine pomp, dat spul is echt goud 
Last edited by Ivey Jones on 14 Mar 2017 17:47, edited 1 time in total.
Punica is ook wel een aanrader danIvey Jones wrote: Onderweg naar huis haal ik altijd een fles Maaza bij de benzine pomp, dat spul is echt goud
Als ze niks anders hebben, dan PunicaFantazoo wrote:Punica is ook wel een aanrader danIvey Jones wrote: Onderweg naar huis haal ik altijd een fles Maaza bij de benzine pomp, dat spul is echt goud
Ik vind bier normaal al ontzettend lekker, maar met 4f wordt het nog lekkerder. Kan het vaak ook gewoon blijven drinken (zelfde als met pep). Zal wel aan mij liggen want volgens mij hebben m'n vrienden dit ook nietMarks wrote:Ik krijg zo'n droge bakkes van 4F dat ik bier erbij gewoon niet lekker vind, en geloof me daar heb ik normaal echt geen last vanTwanneke wrote:Als ik 4F pak, drink ik er altijd (veel) bier bij. Met deze combinatie heb ik altijd de tijd van m'n leven, vind het echt perfect. .MelvinFR wrote:Iemand die weet of alcohol het effect van 4FA versterkt of juist verminderd? Ik kan mezelf dit namelijk niet herinneren en aangezien er niet echt onderzoek is naar gedaan vraag ik hier naar jullie ervaringen.meer mensen die hetzelfde hebben?
Mdma is trouwens ver uit het fijnste.