Active topics in Off-Topic

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 7 hours ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 9 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 16 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 2 days ago

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?

XTC
46
32%
LSD
4
3%
Amfetamine
31
22%
Cocaine
27
19%
Truffels/paddo’s
1
1%
Cannabis
10
7%
Alcohol
11
8%
Ketamine
5
4%
GHB
7
5%

Total votes: 142

Hardtraxx Addict
1115 posts member since 2016
last seen Dec 2024
Idd, denk dat wij wel goeie vrienden kunnen zijn
Hardtraxx Veteran
4684 posts member since 2016
last seen Dec 2024
Zomervakantie Hardtraxx ketamine barbeque.
Hardtraxx Veteran
11323 posts member since 2008
Ik zeg doen.
Hardtraxx Veteran
5694 posts member since 2015
last seen 4 days ago
Hahahaha baasje! :worship:
Hardtraxx Veteran
6775 posts member since 2014
last seen 14 hours ago
Omdat het door het wazige verhaal van Yannick een beetje is verdwenen hierbij nog een keer mijn vraag :P:

Iemand die weet of alcohol het effect van 4FA versterkt of juist verminderd? Ik kan mezelf dit namelijk niet herinneren en aangezien er niet echt onderzoek is naar gedaan vraag ik hier naar jullie ervaringen. Ik weet dat alcohol het effect van MDMA juist verminderd maar is dit bij 4FA ook?
Hardtraxx Veteran
last seen 14 hours ago
Cruelty wrote:Verminderen natuurlijk
Bedankt neef!
Hardtraxxer
755 posts member since 2015
last seen Jan 2020
MeneerEend wrote:Yannick ik wil je adopteren :lol: . Ik vind het ook echt leuk om superwazig proberen functioneel te zijn, zoals naar de winkel gaan, naar huis fietsen, etc. Das echt prachtig :worship:
Spontaan iets gaan ondernemen terwijl je wappie bent is geweldig :lol:
Hardtraxx Veteran
4364 posts member since 2017
last seen Feb 2022
Kevin-Raw wrote:
Rowanyt1309 wrote:k-hole, ergste wat er is.
Vind je?
K-hole bereiken terwijl je ook flink aan bent van mephedrone is echt machtig! Maarja alles met mephedrone/4mmc is de shit hahaha
Hahaha. Ik vind het wel zo'n 'eng' gevoel. Ging toen door de MAC Drive met wat maten. Had patat gehaald en wou het pakken maar viel al uit de handen. :yay:
Hardtraxx Veteran
last seen 14 hours ago
Dat is geen k-hole. :P
Hardtraxx Veteran
last seen Feb 2022
MelvinFR wrote:Dat is geen k-hole. :P
Daarvoor lag ik op een bank. Kon niet lopen, kon niet praten. Ik was wel echt bang dat ik hier van de aardbodem verdween.
Hardtraxxer
850 posts member since 2016
last seen May 2018
yannickvk wrote:Zomervakantie Hardtraxx ketamine barbeque.
K-hole graven op Defqon jatogg
Hardtraxxer
668 posts member since 2015
last seen May 2018
MelvinFR wrote:Iemand die weet of alcohol het effect van 4FA versterkt of juist verminderd? Ik kan mezelf dit namelijk niet herinneren en aangezien er niet echt onderzoek is naar gedaan vraag ik hier naar jullie ervaringen.
Als ik 4F pak, drink ik er altijd (veel) bier bij. Met deze combinatie heb ik altijd de tijd van m'n leven, vind het echt perfect.

yannickvk wrote:Keta snuifverhaal
Hahaha mooi report man.
Hardtraxx Veteran
last seen 14 hours ago
Twanneke wrote:
MelvinFR wrote:Iemand die weet of alcohol het effect van 4FA versterkt of juist verminderd? Ik kan mezelf dit namelijk niet herinneren en aangezien er niet echt onderzoek is naar gedaan vraag ik hier naar jullie ervaringen.
Als ik 4F pak, drink ik er altijd (veel) bier bij. Met deze combinatie heb ik altijd de tijd van m'n leven, vind het echt perfect.

Ja kut, nu weet ik het nog niet haha. Ik heb zelf de vorige keren ook aardig wat alcohol genuttigd vooraf en ging het verder ook prima. Ik wil nu echter weer een keer de beste 4F ervaring meemaken en wil dus graag weten hoe ik dit kan stimuleren. Meer mensen met deze ervaring? :P
Last edited by MelvinFR on 06 Mar 2017 23:16, edited 2 times in total.
Hardtraxx Veteran
4987 posts member since 2013
last seen 10 days ago
Als ik ervoor wat bier wegtik en dan over ga op de 4F, slaat ie voor mijn gevoel ook wat harder/langer in. Dus bij mij verstevigt alcohol (bijna) altijd het effect van 4F :P . Ik vind het ieder geval chiller met wat bier op dan helemaal nuchter aan de 4F.
Hardtraxxer
365 posts member since 2016
last seen 3 days ago
Twanneke wrote:
Als ik 4F pak, drink ik er altijd (veel) bier bij. Met deze combinatie heb ik altijd de tijd van m'n leven, vind het echt perfect. .
Ik krijg zo'n droge bakkes van 4F dat ik bier erbij gewoon niet lekker vind, en geloof me daar heb ik normaal echt geen last van :woot: meer mensen die hetzelfde hebben?
Hardtraxx Elite
2256 posts member since 2015
last seen Mar 2025
Marks wrote:
Twanneke wrote:
Als ik 4F pak, drink ik er altijd (veel) bier bij. Met deze combinatie heb ik altijd de tijd van m'n leven, vind het echt perfect. .
Ik krijg zo'n droge bakkes van 4F dat ik bier erbij gewoon niet lekker vind, en geloof me daar heb ik normaal echt geen last van :woot: meer mensen die hetzelfde hebben?
:yes: Gewoon lekker water drinken. Bier erbij is ook niet erg gezond, want dehydrateer je nog meer.
Hardtraxxer
last seen Jan 2020
Onderweg naar huis haal ik altijd een fles Maaza bij de benzine pomp, dat spul is echt goud :drool:
Last edited by Ivey Jones on 14 Mar 2017 17:47, edited 1 time in total.
Hardtraxx Veteran
3890 posts member since 2013
last seen 15 hours ago
Ivey Jones wrote: Onderweg naar huis haal ik altijd een fles Maaza bij de benzine pomp, dat spul is echt goud :drool:
Punica is ook wel een aanrader dan :love:
Hardtraxx Veteran
4987 posts member since 2013
last seen 10 days ago
Fristi bij de benzinepomp. :love:
Hardtraxx Veteran
last seen Feb 2022
Gewoon water. Ik zie je later! xd
Hardtraxx Elite
2315 posts member since 2013
last seen Dec 2019
Cola Zero ftw -.-
Hardtraxxer
last seen Jan 2020
Fantazoo wrote:
Ivey Jones wrote: Onderweg naar huis haal ik altijd een fles Maaza bij de benzine pomp, dat spul is echt goud :drool:
Punica is ook wel een aanrader dan :love:
Als ze niks anders hebben, dan Punica :yes:
Hardtraxxer
668 posts member since 2015
last seen May 2018
Marks wrote:
Twanneke wrote:
Ik vind bier normaal al ontzettend lekker, maar met 4f wordt het nog lekkerder. Kan het vaak ook gewoon blijven drinken (zelfde als met pep). Zal wel aan mij liggen want volgens mij hebben m'n vrienden dit ook niet :$
Hardtraxx Veteran
last seen Feb 2022
Mdma is trouwens ver uit het fijnste. :yes:
Hardtraxx Veteran
4684 posts member since 2016
last seen Dec 2024
Rowanyt1309 wrote:Gewoon water. Ik zie je later! xd
Vind water juist altijd ontzettend ranzig als ik 4f/mdma op heb. Veeel liever een colatje.
Water smaakt dan altijd gelijk zo chemisch ofzo.