Active topics in Off-Topic

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 6 hours ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 9 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 15 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 2 days ago

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?

XTC
46
32%
LSD
4
3%
Amfetamine
31
22%
Cocaine
27
19%
Truffels/paddo’s
1
1%
Cannabis
10
7%
Alcohol
11
8%
Ketamine
5
4%
GHB
7
5%

Total votes: 142

Hardtraxx Veteran
4364 posts member since 2017
last seen Feb 2022
yannickvk wrote:
Rowanyt1309 wrote:Gewoon water. Ik zie je later! xd
Vind water juist altijd ontzettend ranzig als ik 4f/mdma op heb. Veeel liever een colatje.
Water smaakt dan altijd gelijk zo chemisch ofzo.
Hahaha. Chemisch? Ik ben benieuwd wat voor water jij dan drinkt man.. :whistle:
Hardtraxx Veteran
5694 posts member since 2015
last seen 4 days ago
Binnenkort voor de eerste keer 4F doen op Rebirth denk ik. Iemand nog tips? :D
Hardtraxx Veteran
4916 posts member since 2015
Niet teveel nemen :whistle:
Hardtraxx Veteran
7367 posts member since 2014
last seen 7 days ago
Indy wrote:Binnenkort voor de eerste keer 4F doen op Rebirth denk ik. Iemand nog tips? :D
Kom linksvoor tijdens Crypsis classics
Hardtraxx Veteran
last seen 4 days ago
Chroman wrote:
Indy wrote:Binnenkort voor de eerste keer 4F doen op Rebirth denk ik. Iemand nog tips? :D
Kom linksvoor tijdens Crypsis classics
Hele dag linksvoor bij de classics :thumbsup:
Hardtraxx Veteran
4684 posts member since 2016
last seen Dec 2024
Begin er alleen aan als je lekker in je vel zit !!1!!!11
Hardtraxx Elite
2315 posts member since 2013
last seen Dec 2019
Goed eten van te voren, maar wel op een lege maag innemen. Klinkt tegenstrijdig met wat zowat alles en iedereen zegt, maar dat vind ik persoonlijk het fijnste. Zelf zorg ik dat ik minimaal 3uur niks gegeten heb.
R
Hardtraxx Veteran
5555 posts member since 2013
last seen 17 days ago
StevenvanKuijk wrote:Goed eten van te voren, maar wel op een lege maag innemen. Klinkt tegenstrijdig met wat zowat alles en iedereen zegt, maar dat vind ik persoonlijk het fijnste. Zelf zorg ik dat ik minimaal 3uur niks gegeten heb.
Dit dus, eet je over de dag lekker vol. Goede stevige maaltijden. Maar als ik de 4f zou nemen zorg ik dat ik tenminste al 3u niks meer heb gegeten. Ik drink ook altijd eerst heerlijk een aantal biertjes. En dan met 160mg ben ik 5u onder de pannen.
Hardtraxx Veteran
last seen 4 days ago
Bedankt vrienden! ^^
Hardtraxx Veteran
last seen Feb 2022
Geniet ervan!
Hardtraxx Veteran
3890 posts member since 2013
last seen 14 hours ago
Geniet van de rushes en knoop eens een gesprek aan met iemand :)
U
Hardtraxx Veteran
4743 posts member since 2012
last seen 11 days ago
Fantazoo wrote:Geniet van de rushes en knoop eens een gesprek aan met iemand :)
Straalbezopen aan de 4f leidt altijd tot prachtige gesprekken xd.

Overigens ben ik het met de rest eens dat een goede bodem leggen, vervolgens een eetpauze van paar uur en het drinken van een aantal biertjes het beste effect geeft bij 4f. :)
Hardtraxx Veteran
last seen Feb 2022
Hoelang werkt mdma (kristallen) ongeveer bij jullie en hoeveel neem je dan?
Hardtraxxer
850 posts member since 2016
last seen May 2018
Rowanyt1309 wrote:Hoelang werkt mdma (kristallen) ongeveer bij jullie en hoeveel neem je dan?
Een flinke vingertop (pink) werkt bij mij ongeveer 1,5 a 2 uurtjes. Als ik ga bijnemen neemt de duur van de werking wel af. Ik neem meestal 5 a 6 vingertoppen verspreid over een hele nacht bijvoorbeeld. Heb weleens meer dan 6 vingertoppen gebruikt, maar werd daar wat misselijk van. XTC vind ik veel fijner.
Hardtraxx Veteran
last seen Feb 2022
Thermometer wrote:
Rowanyt1309 wrote:Hoelang werkt mdma (kristallen) ongeveer bij jullie en hoeveel neem je dan?
Een flinke vingertop (pink) werkt bij mij ongeveer 1,5 a 2 uurtjes. Als ik ga bijnemen neemt de duur van de werking wel af. Ik neem meestal 5 a 6 vingertoppen verspreid over een hele nacht bijvoorbeeld. Heb weleens meer dan 6 vingertoppen gebruikt, maar werd daar wat misselijk van. XTC vind ik veel fijner.
Oke! Ik vind mdma persoonlijk fijner omdat dat niet echt bij mij hard inslaat zoals met een pil. Mdma komt steeds meer tot werking en pil vind ik ineens zo actief.
Hardtraxx Veteran
7211 posts member since 2009
last seen Mar 2026
Dan neem je waarschijnlijk teveel van die pil. In principe is het enige verschil tussen pillen en kristal de dosering die mensen meestal hanteren (kristal vaker kleinere hoeveelheden, maar in totaal meer over de gehele avond). Mogelijk ook dat kristal juist iets sneller wordt opgenomen, maar volgens mij is dat effect maar klein.
Hardtraxx Veteran
last seen Feb 2022
PNXRMX wrote:Dan neem je waarschijnlijk teveel van die pil. In principe is het enige verschil tussen pillen en kristal de dosering die mensen meestal hanteren (kristal vaker kleinere hoeveelheden, maar in totaal meer over de gehele avond). Mogelijk ook dat kristal juist iets sneller wordt opgenomen, maar volgens mij is dat effect maar klein.
Zou inderdaad ook kunnen. Vaak pak ik dan een halfje maar vind dat dit altijd redelijk hard in slaat en bij mdma heb ik dat dus veel minder maar werkt het wel lekker.
Hardtraxxer
365 posts member since 2016
last seen 3 days ago
Moeilijke van M is dat je niet goed kan inschatte hoeveel je precies pakt. Van de andere kant is dat misschien ook wel het mooie ervan :lol:

Ik drink wel regelmatig wat fris tijdens 4F, maar meestal gewoon water. Van tevoren wat biertjes gaat wel meer dan prima! Heb ooit op een feestje straalbezope alsnog beslote 4F te droppen, nou dat heb ik geweten. Sloeg in als een bom :bomb:
Hardtraxx Veteran
7456 posts member since 2011
last seen 20 days ago
Tegenwoordig hebben ze op feesten flesje Source Vitamine water, dat is een hele dikke aanrader bij 4F :thumbup: Zoeter dan water maar niet zo mierzoet als cola/sinas
Hardtraxxer
850 posts member since 2016
last seen May 2018
ErikZ wrote:Tegenwoordig hebben ze op feesten flesje Source Vitamine water, dat is een hele dikke aanrader bij 4F :thumbup: Zoeter dan water maar niet zo mierzoet als cola/sinas
Daar ben ik ook heel blij mee! Water ben ik altijd al snel klaar mee en van koolzuurhoudende dranken kan ik een wat rommelig gevoel in m'n maag krijgen tijdens het losgaan. Die flesjes Vitamine water zijn echt perfect. :)
Hardtraxx Veteran
last seen 7 days ago
Ice Tea Green is ook altijd goeie. Meestal wel 1,5 munt op een feest, maar wel een grotere fles dan Cola etc.
Hardtraxx Veteran
6775 posts member since 2014
last seen 13 hours ago
Chroman wrote:Ice Tea Green is ook altijd goeie.
Volgens mij zijn wij de enige twee op de wereld die dit vinden.
Hardtraxx Veteran
8198 posts member since 2014
Ice Tea Green is idd gewoon goeie.
Hardtraxx Elite
2256 posts member since 2015
last seen Mar 2025
Ik drink dat ook supergraag. Maar wordt dat verkocht op feestjes? nog nooit gezien eigenlijk
Hardtraxx Veteran
last seen 7 days ago
MeneerEend wrote:Ik drink dat ook supergraag. Maar wordt dat verkocht op feestjes? nog nooit gezien eigenlijk
Heel soms. Op Decibel kan ik me herinneren.