Hahaha. Chemisch? Ik ben benieuwd wat voor water jij dan drinkt man..yannickvk wrote:Vind water juist altijd ontzettend ranzig als ik 4f/mdma op heb. Veeel liever een colatje.Rowanyt1309 wrote:Gewoon water. Ik zie je later!
Water smaakt dan altijd gelijk zo chemisch ofzo.
Related topics
- View the latest post: 1000ste topic in offtopic
- View the latest post: Offtopic Discussie 3: Variabele Studiefinanciering
- View the latest post: Wist je dat offtopic
- View the latest post: Offtopic discussie: 2. Democratie in de 21e eeuw.
- View the latest post: Ran-D & Act Of Rage - Drugs (Crypsis Remix) (ROUGH??)
Active topics in Off-Topic
Moderators
Binnenkort voor de eerste keer 4F doen op Rebirth denk ik. Iemand nog tips? 
Kom linksvoor tijdens Crypsis classicsIndy wrote:Binnenkort voor de eerste keer 4F doen op Rebirth denk ik. Iemand nog tips?
Hele dag linksvoor bij de classicsChroman wrote:Kom linksvoor tijdens Crypsis classicsIndy wrote:Binnenkort voor de eerste keer 4F doen op Rebirth denk ik. Iemand nog tips?
Begin er alleen aan als je lekker in je vel zit !!1!!!11Indy wrote:Binnenkort voor de eerste keer 4F doen op Rebirth denk ik. Iemand nog tips?
Goed eten van te voren, maar wel op een lege maag innemen. Klinkt tegenstrijdig met wat zowat alles en iedereen zegt, maar dat vind ik persoonlijk het fijnste. Zelf zorg ik dat ik minimaal 3uur niks gegeten heb.
-
RHardtraxx Veteran
- 5555 posts member since 2013
- last seen 17 days ago
Dit dus, eet je over de dag lekker vol. Goede stevige maaltijden. Maar als ik de 4f zou nemen zorg ik dat ik tenminste al 3u niks meer heb gegeten. Ik drink ook altijd eerst heerlijk een aantal biertjes. En dan met 160mg ben ik 5u onder de pannen.StevenvanKuijk wrote:Goed eten van te voren, maar wel op een lege maag innemen. Klinkt tegenstrijdig met wat zowat alles en iedereen zegt, maar dat vind ik persoonlijk het fijnste. Zelf zorg ik dat ik minimaal 3uur niks gegeten heb.
Geniet van de rushes en knoop eens een gesprek aan met iemand 
-
UHardtraxx Veteran
- 4743 posts member since 2012
- last seen 11 days ago
Straalbezopen aan de 4f leidt altijd tot prachtige gesprekkenFantazoo wrote:Geniet van de rushes en knoop eens een gesprek aan met iemand
Overigens ben ik het met de rest eens dat een goede bodem leggen, vervolgens een eetpauze van paar uur en het drinken van een aantal biertjes het beste effect geeft bij 4f.
Hoelang werkt mdma (kristallen) ongeveer bij jullie en hoeveel neem je dan?
Een flinke vingertop (pink) werkt bij mij ongeveer 1,5 a 2 uurtjes. Als ik ga bijnemen neemt de duur van de werking wel af. Ik neem meestal 5 a 6 vingertoppen verspreid over een hele nacht bijvoorbeeld. Heb weleens meer dan 6 vingertoppen gebruikt, maar werd daar wat misselijk van. XTC vind ik veel fijner.Rowanyt1309 wrote:Hoelang werkt mdma (kristallen) ongeveer bij jullie en hoeveel neem je dan?
Oke! Ik vind mdma persoonlijk fijner omdat dat niet echt bij mij hard inslaat zoals met een pil. Mdma komt steeds meer tot werking en pil vind ik ineens zo actief.Thermometer wrote:Een flinke vingertop (pink) werkt bij mij ongeveer 1,5 a 2 uurtjes. Als ik ga bijnemen neemt de duur van de werking wel af. Ik neem meestal 5 a 6 vingertoppen verspreid over een hele nacht bijvoorbeeld. Heb weleens meer dan 6 vingertoppen gebruikt, maar werd daar wat misselijk van. XTC vind ik veel fijner.Rowanyt1309 wrote:Hoelang werkt mdma (kristallen) ongeveer bij jullie en hoeveel neem je dan?
Dan neem je waarschijnlijk teveel van die pil. In principe is het enige verschil tussen pillen en kristal de dosering die mensen meestal hanteren (kristal vaker kleinere hoeveelheden, maar in totaal meer over de gehele avond). Mogelijk ook dat kristal juist iets sneller wordt opgenomen, maar volgens mij is dat effect maar klein.
Zou inderdaad ook kunnen. Vaak pak ik dan een halfje maar vind dat dit altijd redelijk hard in slaat en bij mdma heb ik dat dus veel minder maar werkt het wel lekker.PNXRMX wrote:Dan neem je waarschijnlijk teveel van die pil. In principe is het enige verschil tussen pillen en kristal de dosering die mensen meestal hanteren (kristal vaker kleinere hoeveelheden, maar in totaal meer over de gehele avond). Mogelijk ook dat kristal juist iets sneller wordt opgenomen, maar volgens mij is dat effect maar klein.
Moeilijke van M is dat je niet goed kan inschatte hoeveel je precies pakt. Van de andere kant is dat misschien ook wel het mooie ervan
Ik drink wel regelmatig wat fris tijdens 4F, maar meestal gewoon water. Van tevoren wat biertjes gaat wel meer dan prima! Heb ooit op een feestje straalbezope alsnog beslote 4F te droppen, nou dat heb ik geweten. Sloeg in als een bom
Ik drink wel regelmatig wat fris tijdens 4F, maar meestal gewoon water. Van tevoren wat biertjes gaat wel meer dan prima! Heb ooit op een feestje straalbezope alsnog beslote 4F te droppen, nou dat heb ik geweten. Sloeg in als een bom
Tegenwoordig hebben ze op feesten flesje Source Vitamine water, dat is een hele dikke aanrader bij 4F
Zoeter dan water maar niet zo mierzoet als cola/sinas
Daar ben ik ook heel blij mee! Water ben ik altijd al snel klaar mee en van koolzuurhoudende dranken kan ik een wat rommelig gevoel in m'n maag krijgen tijdens het losgaan. Die flesjes Vitamine water zijn echt perfect.ErikZ wrote:Tegenwoordig hebben ze op feesten flesje Source Vitamine water, dat is een hele dikke aanrader bij 4FZoeter dan water maar niet zo mierzoet als cola/sinas
Ice Tea Green is ook altijd goeie. Meestal wel 1,5 munt op een feest, maar wel een grotere fles dan Cola etc.
Volgens mij zijn wij de enige twee op de wereld die dit vinden.Chroman wrote:Ice Tea Green is ook altijd goeie.
Ik drink dat ook supergraag. Maar wordt dat verkocht op feestjes? nog nooit gezien eigenlijk