Nou, hier mijn tripreport van afgelopen vrijdag. Wil het eigenlijk niet te lang maken, want heb totaal geen zin om een lang verhaal te typen.
Ik had met een groepje van ongeveer 12/13 man afgesproken om eens een avondje bij iemand thuis, lekker van de kaart te gaan. De uiteindelijke locatie was bij een vriend, waarvan de ouders op vakantie waren.
Op de avond zelf, was iedereen rond een uur of 6 al aanwezig. Als eerste hebben we met zn allen pizza besteld. Vervolgens zouden we om 19:00 beginnen met xtc. Een vriend van me kwam op het idee om de xtc niet gewoon te slikken, maar om het te verwerken in thee. Aangezien iedereen dit wel leuk leek, hebben we dit ook gedaan. Ik zelf had besloten om te beginnen met een halve, zoals de meeste ook deden.
We hadden het idee, dat door de xtc te verwerken in de thee, het een stuk sneller binnenkomt. Een halfuur later was iedereen al aardig waus. Bij mij is het meestal zo, dat als de xtc inklapt, ik me op het begin nooit zo op mn gemak voel. Weer lastig uit te leggen maar ben dan erg allert en voel me een beetje aangekeken. Dit is meestal na een half uurtje wel weg. Zo ging het dit keer ook. Na dat eerste half uur, voelde ik me fantastisch.
Verder weet je wel hoe gaat, iedereen kwam opeens uit zn stoel en iedereen kreeg het spontaan warm. Ik had dan ook een kort broekje geleend van de eigenaar van het huis. Ook was er een dj set met prima boxen aanwezig. We konden de hele avond dus lekker dansen. Ik kan wel stellen dat je thuis drugs gebruiken, heel anders ervaart dan op een feest. Het ene moment ben je lekker aan het springen, terwijl je het andere moment een diepgaand gesprek met iemand op de bank hebt. Ook ben ik in een thuis setting sneller geneigd om helemaal van de kaart te gaan, dan op een feest.
Om even terug te komen op de thee. Ik had het idee dat mijn wausheid hierdoor een stuk minder “stabiel” was. Het ene moment was ik echt heel waus, terwijl ik 5 minuten later dacht van, ik zou nu wel weer bij kunnen pakken. Dat hadden mijn vrienden ook.
Ik vind het lastig om het verhaal in chronologische volgorde te vertellen aangezien alles gewoon erg vaag is als ik eraan terug denk. Echter heb ik in totaal ongeveer 2 hele pillen op gemaakt, ongeveer even veel als de rest. Rond half 2 ging iedereen namelijk over op de ketamine. En godverdomme, dit was me toch eens een partijtje vaag. Ik heb namelijk eerder pas 1 keer echt aan de ketamine gezeten. We begonnen allemaal met één puntje. Hierdoor werd ik al aardig vaag. Ik voelde me, net als de vorige keer, heel vaag en soepel. Een maat van me stelde voor om een buiten een rondje te gaan lopen. Dit vond ik een goed idee, aangezien ik wel toe was aan een frisse neus. Uiteraard ging de ketamine mee naar buiten.. Ik had ook nog steeds mn korte broek aan, wonder boven wonder had ik het niet koud. Ik voelde me op dat moment echt heerlijk. Lekker vaag, maar ik wist nog wel wat er allemaal gebeurde. Vervolgens hebben we een looppauze in een speeltuintje gehouden, om nog even wat ketamine naar binnen te werken. Toen hebben we weet ik het hoe lang op de schommel gezeten. Wat was dit ontzettend leuk zeg. Lastig te omschrijven hoe dit voelde, maar het was ontzettend zweverig.
Toen we terugliepen naar huis, hadden we even moeite met de weg vinden, maar gelukkig duurde dit niet al te lang. Toen we weer binnen waren, weet ik het eigenlijk allemaal niet zo goed meer. Iedereen ging door met de ketamine, tijdens het kijken van een soort van animal planet. Op sommige momenten snapte ik er echt helemaal niks meer van. Sommige beelden kon ik totaal geen plaats geven, en ik zag soms duidelijk andere dingen dan dat mijn vrienden ze zagen. Naar mate dat ik steeds meer ketamine op had, voelde ik me ook steeds minder soepel, maar werd ik echt een soort robot. Het lopen ging ontzettend stijf. Echter als ik zwaaide met mijn handen, had ik het gevoel dat ik helemaal geen armen had.
De vage bedoelingen gingen nog een tijdje door tot een uur of 6. Een aantal waren er al naar huis. De eigenaar van het huis werd ook aardig moe. Dus besloten wij ook maar om te gaan. Het vaagste van de hele avond moet alleen nog komen. Ik moest nog (normaal gesproken) een half uur naar huis fietsen. Een groot stuk hiervan was door het bos, terwijl ik ook geen fietsverlichting had.
Gelukkig was een van mn maten ook met de fiets, dus konden we het eerste stukje samen fietsen. Natuurlijk namen we nog wat ketamine voordat we gingen. Ik wist dat het een heel avontuur zou worden, maar ik had hier op de éen of andere manier erg veel zin in. Het eerste stukje, wist mn maat nog de weg, dat scheelde. Voor mij was het al helemaal lastig, omdat ik op de heenweg was aangekomen dmv navigatie, Ik was dus helemaal niet bekend met de weg. Toen onze wegen scheidden, begon het pas echt. Ik ging maar op mn richtingsgevoel af. Ik was echt zo vaag als een otter en het leek echt alsof ik gewoon aan het dromen was. Tot mijn verbazing ging het fietsen nog wel goed. De bochten waren wel ietsie lastiger, maar best te doen. Ik denk dat ik ongeveer een uur in het dorp heb rondgefietst, Ik dacht echt dat ik alles al 235421 keer gezien had. Toen ik bij een zwembad aankwam, waar ik al vaker geweest was, wist ik de weg wel, met namen omdat ik daar al ontzettend vaak gefietst heb. Vanaf daar vond ik de reis fantastisch. Ik fietste het grootste gedeelte over een fietspad door het bos, waar ook geen lantaarns waren. Echter begon het al weer redelijk licht te worden, waardoor ik de weg al aardig goed kon zien. Onderweg ben ik een paar fietsers/auto’s tegengekomen, dat kon ik echt voor geen meter plaatsen. Het enige wat ik zag was de verlichting. Verder ben ik een aantal keer in de berm gereden, maar niks ernstigs. Zoals ik al zei, ik wist eigenlijk wel dat het erg onverantwoord was om zo naar huis te fietsen, maar op dat moment vond ik het fantastisch. Op de één of andere manier vond ik het echt heerlijk, dat ik er gewoon niks meer van begreep.
In totaal heb ik er denk ik een uur en drie kwartier over gedaan, terwijl dit normaal een half uur geweest zou zijn. Thuis heb ik gewoon als een roosje geslapen.
In totaal ben ik ongeveer 12 uur daar geweest, terwijl als ik terug denk, ik geen idee heb wat we allemaal gedaan hebben die 12 uur.
Het was leuk.
Ik moet erbij zeggen, dat ik ketamine op een feest niet fijn zou vinden. Zo was het wel een leuke ervaring.
Sorry voor eventueel slecht nederlands, of als het een beetje een niet samenhangend geheel is. Heb het vrij gehaast getypt.
Citaat:
Ik had ook nog steeds mn korte broek aan, wonder boven wonder had ik het niet koud
Stront verkouden nu trouwens.