Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 988, 989, 990, 991, 992, 993, 994 ... 1182  Volgende

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?
XTC 32%  32%  [ 46 ]
LSD 3%  3%  [ 4 ]
Amfetamine 22%  22%  [ 31 ]
Cocaine 19%  19%  [ 27 ]
Truffels/paddo’s 1%  1%  [ 1 ]
Cannabis 7%  7%  [ 10 ]
Alcohol 8%  8%  [ 11 ]
Ketamine 4%  4%  [ 5 ]
GHB 5%  5%  [ 7 ]
Totaal aantal stemmen : 142
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2017 18:38 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Naad schreef:
Twanneke schreef:
4fje + heel veel bier vind ik de beste combinatie.

Is dat niet juist ontzettend slecht? Zowel qua uitdroging als verminderend effect van f


Ik krijg er op een gegeven moment echt een ontzettend euforisch en chill gevoel van. Alsof de 4f wordt versterkt juist. Kan ook komen dat ik dan in mijn 'dronken status' zit en dat is natuurlijk ook prettig :lol:. Ik blijf wel gewoon vol energie zitten. Overigens wordt het bier zelf ook ineens nog 3x zo lekker (en het is al zo lekker!!!!). De 4f is rond de 220-250 maar heb ook wel eens een halve 4f-schijf (+/- 80mg) gedaan en toen heb ik ook een prachtige avond gehad.

En wat RTM93 zegt, met plassen heb ik totaal geen moeit (weet niet of dat dan juist door de pils komt). Meestal hoef ik niet, maar ik ga toch wel af en toe omdat ik weet dat ik wel kan plassen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2017 15:40 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Spieren proberen te ontspannen (niet krampachtig staan) of een kraan laten lopen thuis (na een feestje) kan ontzettend veel helpen bij t plassen. Ik pak regelmatig de wat minder gezonde combi 4f en xtc (1 cap 4f en halve a hele pil) over de avond. Ik drink normaal aardig wat bier maar bij drugs smaakt het me echt niet :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2017 15:45 
 
Hardtraxx Veteran

Marks schreef:
Spieren proberen te ontspannen (niet krampachtig staan) of een kraan laten lopen thuis (na een feestje) kan ontzettend veel helpen bij t plassen. Ik pak regelmatig de wat minder gezonde combi 4f en xtc (1 cap 4f en halve a hele pil) over de avond. Ik drink normaal aardig wat bier maar bij drugs smaakt het me echt niet :P

Fluiten bij t plassen :$
En ik heb ook dat bier me na 4f vaak minder smaakt. Als ze Desperados hebben is dat een ideaal alternatief, dat krijg ik moeiteloos weg :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2017 16:22 
 
Hardtraxxer

Marks schreef:
Spieren proberen te ontspannen (niet krampachtig staan) of een kraan laten lopen thuis (na een feestje) kan ontzettend veel helpen bij t plassen. Ik pak regelmatig de wat minder gezonde combi 4f en xtc (1 cap 4f en halve a hele pil) over de avond. Ik drink normaal aardig wat bier maar bij drugs smaakt het me echt niet :P


soms echt het idee dat ik voor lul sta joh, persen als een gek maar t lukt niet xd

wat doet de combo nou? ene zegt je wordt zo vaag als een deur, weet niets meer daarna.. en de kater zou verschrikkelijk zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2017 16:28 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

ztiwef schreef:
Marks schreef:
Spieren proberen te ontspannen (niet krampachtig staan) of een kraan laten lopen thuis (na een feestje) kan ontzettend veel helpen bij t plassen. Ik pak regelmatig de wat minder gezonde combi 4f en xtc (1 cap 4f en halve a hele pil) over de avond. Ik drink normaal aardig wat bier maar bij drugs smaakt het me echt niet :P


soms echt het idee dat ik voor lul sta joh, persen als een gek maar t lukt niet xd

wat doet de combo nou? ene zegt je wordt zo vaag als een deur, weet niets meer daarna.. en de kater zou verschrikkelijk zijn.


niks
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2017 17:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vind het zelf ideaal om gewoon bier te drinken en een klein beetje speed erbij te pakken. Energie voor de hele avond en een lichtelijk aangeschoten gevoel is echt top samen. Halverwege en richting het eind van de avond een glaasje fris of wat water om je vochtbalans aan te vullen en heb de dag erna nergens last van terwijl ik het met gemak de hele avond volhoud én me chill voel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2017 17:29 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

ztiwef schreef:
Marks schreef:
Spieren proberen te ontspannen (niet krampachtig staan) of een kraan laten lopen thuis (na een feestje) kan ontzettend veel helpen bij t plassen. Ik pak regelmatig de wat minder gezonde combi 4f en xtc (1 cap 4f en halve a hele pil) over de avond. Ik drink normaal aardig wat bier maar bij drugs smaakt het me echt niet :P


soms echt het idee dat ik voor lul sta joh, persen als een gek maar t lukt niet xd

wat doet de combo nou? ene zegt je wordt zo vaag als een deur, weet niets meer daarna.. en de kater zou verschrikkelijk zijn.


Haha hard persen werkt bij mij dus averechts, proberen te ontspannen het beste ^^
En qua combi, ik ben zelf wel wat gewend en heb een aardige tolerantie (1.85m en tegen de 100kg) ik voel m dan lekker maar ik ga niet té hard of helemaal waus ofzo.
Kater heb ik echt nooit last van, wat ik ook gebruik :innocent: hooguit wat energieloos/futloos en moe de dag erop. Het is blijkbaar wel wat schadelijker voor je i.t.t. los gebruiken
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2017 22:30 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Joey schreef:
Vind het zelf ideaal om gewoon bier te drinken en een klein beetje speed erbij te pakken. Energie voor de hele avond en een lichtelijk aangeschoten gevoel is echt top samen. Halverwege en richting het eind van de avond een glaasje fris of wat water om je vochtbalans aan te vullen en heb de dag erna nergens last van terwijl ik het met gemak de hele avond volhoud én me chill voel.


Hoe vaak pak je dan bij?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2017 10:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ztiwef schreef:
soms echt het idee dat ik voor lul sta joh, persen als een gek maar t lukt niet xd


En dan het geval hebben dat iedereen weet dat het niet echt lukt :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2017 11:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fothermucker schreef:
Joey schreef:
Vind het zelf ideaal om gewoon bier te drinken en een klein beetje speed erbij te pakken. Energie voor de hele avond en een lichtelijk aangeschoten gevoel is echt top samen. Halverwege en richting het eind van de avond een glaasje fris of wat water om je vochtbalans aan te vullen en heb de dag erna nergens last van terwijl ik het met gemak de hele avond volhoud én me chill voel.


Hoe vaak pak je dan bij?

Eén of hooguit twee keer een klein puntje. Dan kan ik thuis ook gewoon slapen. Niet super lang, maar het lukt wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2017 10:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zamble schreef:
ztiwef schreef:
soms echt het idee dat ik voor lul sta joh, persen als een gek maar t lukt niet xd


En dan het geval hebben dat iedereen weet dat het niet echt lukt :lol:

Jaa godver wat irritant is dat. Het lukt zelfs soms niet bij mij zonder spul. Kan denk ik vaak niet pissen omdat de muziek te hard doordreunt in de wc. Mijn party maat lacht me altijd uit hierom xd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2017 11:26 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

beardieroy schreef:
Zamble schreef:
ztiwef schreef:
soms echt het idee dat ik voor lul sta joh, persen als een gek maar t lukt niet xd


En dan het geval hebben dat iedereen weet dat het niet echt lukt :lol:

Jaa godver wat irritant is dat. Het lukt zelfs soms niet bij mij zonder spul. Kan denk ik vaak niet pissen omdat de muziek te hard doordreunt in de wc. Mijn party maat lacht me altijd uit hierom xd.


Die heb ik nog nooit gehoord xd haha is het niet gewoon omdat er mensen langs je staan?
Of heb je echt 'last' van de muziek?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2017 13:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het is echt de muziek aangezien het op de stillere wc's prima gaat. Misschien is het de adrenaline die je krijgt door de muziek, maar snap er zelf ook niks van. Kreeg het op Craft zelfs zittend niet voor elkaar en toen stond ik op de veerpont met een blaas die op ontploffen stond. Was geen pretje :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2017 10:22 
 
Hardtraxxer

Hoe zit het eigenlijk met t Gelredome? Nog nooit geweest, wel verhalen over gehoord....
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2017 10:38 
 
Hardtraxx Veteran

ztiwef schreef:
Hoe zit het eigenlijk met t Gelredome? Nog nooit geweest, wel verhalen over gehoord....


Je kan er geen drugs kopen, kut tent..

OT: Geblowd (Hasj) na XQ na pillen, voelde mij op het parron prima. In de trein werd ik toch wel erg vaag, thuis gekomen met de lift naar mijn appartement op de 9e verdieping. Dat leek echt wel een eeuwigheid te duren xd

Was op mijn telefoon bezig en draaide mij om om eigenlijk al uit te stappen maar de deuren gingen niet open, kijk ik op de teller was ik pas op de 4e verdieping :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2017 10:55 
 
Hardtraxxer

Lol, kopen bedoel ik niet he.. Meer t meenemen naar binnen toe.. OM praktijken en dergelijke.. Ook aanwezigheid van politie? Sta je straks een jointje te roken, mag je meteen mee?!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2017 12:11 
 
Hardtraxx Veteran

ztiwef schreef:
Lol, kopen bedoel ik niet he.. Meer t meenemen naar binnen toe.. OM praktijken en dergelijke.. Ook aanwezigheid van politie? Sta je straks een jointje te roken, mag je meteen mee?!


Geldredome is niet anders dan elke andere locatie, zero tolerance, normaal fouilleren.

Joint roken mag in NL gewoon ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2017 12:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Op festivals met zero tolerance is softdrugs ook verboden
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2017 12:17 
 
Hardtraxxer

Inderdaad. Veel doen het toch, gewoon niet te opzichtig doen denk ik.

Ik heb ook veel online gezien over de politie die controles hield icm snelrecht en dergelijke - daar was ik een beetje bang voor... gewone controle zoals elk ander feest is ok!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2017 12:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
Joint roken mag in NL gewoon ;)


Mag in principe alleen in de shop en in huiselijke kringen. Al heeft het in het openbaar en andere publieke locaties geen prio voor de politie, uitgesloten is het zeker niet dat je erop wordt aangesproken
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2017 12:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MeneerEend schreef:
verhaal


Bedankt, ik heb genoten. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2017 13:36 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Hahah dit topic, zie het nu pas voor het eerst. Ik ga even een paar uurtjes reacties lezen :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2017 14:52 
 
Hardtraxxer

StevenvanKuijk schreef:
Hahah dit topic, zie het nu pas voor het eerst. Ik ga even een paar uurtjes reacties lezen :lol:

Voor alle 1004 pagina's heb je wel iets meer dan een paar uur nodig :P

Is het trouwens niet eens tijd voor een nieuwe poll?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2017 15:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sjaakie P schreef:
Is het trouwens niet eens tijd voor een nieuwe poll?


Inderdaad, gewoon iets met je lievelings drug lijkt me wel leuk. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2017 15:21 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

yannickvk schreef:
Sjaakie P schreef:
Is het trouwens niet eens tijd voor een nieuwe poll?


Inderdaad, gewoon iets met je lievelings drug lijkt me wel leuk. :)


Weet mam hiervan? :whistle:
Vorige  1 ... 988, 989, 990, 991, 992, 993, 994 ... 1182  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic