..MeneerEend wrote:Geen weekenden doorhalen? Dat doe ik altijd als ik 4f op heb?
Last edited by Ivey Jones on 14 Mar 2017 17:44, edited 1 time in total.
..MeneerEend wrote:Geen weekenden doorhalen? Dat doe ik altijd als ik 4f op heb?
Doelde op meerdere nachten achter elkaar doorhalen, 1 nacht is nog wel te doen haha.Ivey Jones wrote:Feestje op zaterdag nacht is pas zondag avond ergens slapen.MeneerEend wrote:Geen weekenden doorhalen? Dat doe ik altijd als ik 4f op heb?
In mijn ervaring ligt het "plafond" aan effect bij X hoger. Dus niet dat X per se altijd (veel) meer euforisch is dan 4-FA, maar wel dat een hogere high mogelijk is onder de juiste omstandigheden.Cruelty wrote:Niet mee eens.Sjaakie P wrote:Het effect zelf voelt ook vrij mild aan; de euforie is een stuk zwakker dan bij XTC
Zelfs met keta op kun je "goed" slapen. Ik iig, alleen met goed slapen bedoel ik zelf dat ik wel soort van hele gare dromen ervaarIvey Jones wrote:Feestje op zaterdag nacht is pas zondag avond ergens slapen.MeneerEend wrote:Geen weekenden doorhalen? Dat doe ik altijd als ik 4f op heb?
Vorige week voor het eerst thuis keta gedaan. Niet te veel maar ent genoeg voor de eerste keer. Prima spul, na 2 uur was voor mij het effect weg en was weer normaal genoeg om te kunnen slapen. Dag er na ook nergens last van gehad.
Doelde in dit geval op de gehele roes ipv alleen euforie, had het misschien wat beter kunnen verwoorden. Ik probeerde mensen die 4-FA nog nooit hadden gebruikt en een vervanger voor XTC zoeken ervoor te waarschuwen dat de 4-FA roes echt van een lager kaliber is dan de XTC roes. Natuurlijk kan iemand op 4-FA echt de nacht van zijn leven krijgen die hij/zij nog nooit met XTC/MDMA heeft weten te verkrijgen, dat is natuurlijk een persoonlijk iets, maar over het algemeen is de MDMA roes gewoon een stuk sterker dan die van 4-FA.Cruelty wrote:Niet mee eens.Sjaakie P wrote:Het effect zelf voelt ook vrij mild aan; de euforie is een stuk zwakker dan bij XTC
Ken er genoeg die 2 4f pillen in hun mik gooien omdat ze van mening zijn dat ze anders niks voelen, terwijl deze personen met 1 pil al het gewenste effect prima kunnen halen.Sjaakie P wrote:(De reden dat ik hier zo op doordram is omdat er ineens heel veel mensen 4-FA gebruiken terwijl ze geen idee hebben wat het is en mogelijk denken dat hun ingenomen dosis te laag is 'omdat die roes zo zwak is', er zijn echt genoeg mensen die weinig weten over welke drugs ze innemen/de effecten hiervan, en een ieder die deze boodschap mee kan krijgen is er weer eentje extra)
Ik laat altijd alles te testen, ook van algemeen bekende pillen aangezien het ook mogelijk is dat deze is nagemaakt. Meestal is doorsturen naar een lab niet nodig, tenzij de spreiding echt heel groot is of als de pil/het poeder onbekend is (dus vaak heb je op dat moment zelf al de uitslag). In Amsterdam is er trouwens bijna elke middag/avond (behalve zondag) wel een testcentrum open (Jellinek of GGD), deze en alle andere locaties in Nederland kan je vinden via http://www.drugs-test.nlztiwef wrote:Laat je je spul testen? Waarom wel/niet?
Goede vraag! Ben ook best benieuwd hoe iedereen doseert.ztiwef wrote: Wie houdt zich braaf aan de 1.5-2x kg en 3 maanden regel? Hoe doseer je om zo lang mogelijk plezier te hebben?
.
Tip: http://www.pillreports.net/index.php?pa ... ch_reportsNorther66 wrote:Als je pillen hebt met een bekende stempel waar veel over te vinden is op de diverse fora en andere databases, dan kan je er op zich wel vanuit gaan dat het wel goed zit. Bij poeders moet je echt altijd testen, een foutje is zo gemaakt en is in het verleden vaak genoeg gebeurd dat stoffen verwisseld zijn.
0mg.paperclip wrote: Goede vraag! Ben ook best benieuwd hoe iedereen doseert.
Blijkbaar was dit dus een gekke vraag? ik draai nog niet zo lang mee dus was wel benieuwd..BakfietsBel wrote:0mg.paperclip wrote: Goede vraag! Ben ook best benieuwd hoe iedereen doseert.
Vond het geen gekke vraag. Ikzelf ben nog even een juiste dosis/moment van inname etc. aan het zoeken voor XTC, zal wel waarschijnlijk rond de 2mg/kg lichaamsgewicht zitten (1,83/70kg). Ik probeer 3 maanden ertussen te houden, een heel enkele keer zit er maar 2 maanden tijd tussen serotonineverbruikers in (XTC of 4-FA). Je gaat er niet meteen dood van, maar of het verstandig is.paperclip wrote:Blijkbaar was dit dus een gekke vraag? ik draai nog niet zo lang mee dus was wel benieuwd..BakfietsBel wrote:0mg.paperclip wrote: Goede vraag! Ben ook best benieuwd hoe iedereen doseert.
Ik ben zelf ook nog zoekende voor een goede dosering. Tijdje geleden (bij Rawfare) had ik ongeveer 100mg binnen een half uur op (eerst 1 kwartje en na een half uur nog een kwartje). Ongeveer 1,5 uur later ging ik helemaal lekker maar kreeg ook last van een belachelijk hoge hartslag. Na deze ervaring heb ik geleerd dat mijn lichaam meer baat heeft aan een betere verspreiding van xtc over de avond.Sjaakie P wrote: Vond het geen gekke vraag. Ikzelf ben nog even een juiste dosis/moment van inname etc. aan het zoeken voor XTC, zal wel waarschijnlijk rond de 2mg/kg lichaamsgewicht zitten (1,83/70kg). Ik probeer 3 maanden ertussen te houden, een heel enkele keer zit er maar 2 maanden tijd tussen serotonineverbruikers in (XTC of 4-FA). Je gaat er niet meteen dood van, maar of het verstandig is.
nietztiwef wrote:Wie houdt zich braaf aan de 1.5-2x kg en 3 maanden regel? Hoe doseer je om zo lang mogelijk plezier te hebben?
Als je lang plezier wil, kun je beter 6-APB of speed nemen voor m'n gevoel. MDMA lang bij blijven nemen werkt niet echt geweldig.ztiwef wrote:Yep.. zou het wel moeten doen, geeft ook gewoon een fijner gevoel..
Wie houdt zich braaf aan de 1.5-2x kg en 3 maanden regel? Hoe doseer je om zo lang mogelijk plezier te hebben?
Zelf de ervaring dat als het er is, ga ik wel is over de schreef....
Is dat niet juist ontzettend slecht? Zowel qua uitdroging als verminderend effect van fTwanneke wrote:4fje + heel veel bier vind ik de beste combinatie.
Tijdens 4f altijd wel een biertje per uur. Maar als de 4f begint uit te werken kan ik eventueel inkak moment met bier opvangen en hem zo nog minder te maken. Op een bepaald moment gaat de alcohol over de 4f heen en raak je in een relaxed roes. En daarna kan je vaak beter slapen ook.Twanneke wrote:4fje + heel veel bier vind ik de beste combinatie.