Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 987, 988, 989, 990, 991, 992, 993 ... 1182  Volgende

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?
XTC 32%  32%  [ 46 ]
LSD 3%  3%  [ 4 ]
Amfetamine 22%  22%  [ 31 ]
Cocaine 19%  19%  [ 27 ]
Truffels/paddo’s 1%  1%  [ 1 ]
Cannabis 7%  7%  [ 10 ]
Alcohol 8%  8%  [ 11 ]
Ketamine 4%  4%  [ 5 ]
GHB 5%  5%  [ 7 ]
Totaal aantal stemmen : 142
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2017 17:21 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

MeneerEend schreef:
Geen weekenden doorhalen? Dat doe ik altijd als ik 4f op heb? :$

..
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2017 17:47 
 
Hardtraxxer

Ivey Jones schreef:
MeneerEend schreef:
Geen weekenden doorhalen? Dat doe ik altijd als ik 4f op heb? :$

Feestje op zaterdag nacht is pas zondag avond ergens slapen.

Doelde op meerdere nachten achter elkaar doorhalen, 1 nacht is nog wel te doen haha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2017 19:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Cruelty schreef:
Sjaakie P schreef:
Het effect zelf voelt ook vrij mild aan; de euforie is een stuk zwakker dan bij XTC

Niet mee eens.


In mijn ervaring ligt het "plafond" aan effect bij X hoger. Dus niet dat X per se altijd (veel) meer euforisch is dan 4-FA, maar wel dat een hogere high mogelijk is onder de juiste omstandigheden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2017 21:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ivey Jones schreef:
MeneerEend schreef:
Geen weekenden doorhalen? Dat doe ik altijd als ik 4f op heb? :$

Feestje op zaterdag nacht is pas zondag avond ergens slapen.

Vorige week voor het eerst thuis keta gedaan. Niet te veel maar ent genoeg voor de eerste keer. Prima spul, na 2 uur was voor mij het effect weg en was weer normaal genoeg om te kunnen slapen. Dag er na ook nergens last van gehad.


Zelfs met keta op kun je "goed" slapen. Ik iig, alleen met goed slapen bedoel ik zelf dat ik wel soort van hele gare dromen ervaar xd

Oh ik heb trouwens even een compleet andere vraag die te maken heeft met uppers. Ik heb altijd als ik aardig wat gebruikt heb na een halve dag of in de avond altijd heel erg last van een soort trekkerig lichaam. Alsof het voelt dat je lichaam slaapt zoals je dat kunt hebben met slapende benen of handen. Maar het voelt alsof het een soort van verkramping oid is. Ik ben toch wel benieuwd wat dat kan zijn.

Ik heb het gevoel zo goed mogelijk proberen uit te leggen, maar ik weet niet of men weet wat ik precies bedoel. Ik vind het ook een heel naar en vervelend gevoel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2017 00:51 
 
Hardtraxxer

Cruelty schreef:
Sjaakie P schreef:
Het effect zelf voelt ook vrij mild aan; de euforie is een stuk zwakker dan bij XTC

Niet mee eens.

Doelde in dit geval op de gehele roes ipv alleen euforie, had het misschien wat beter kunnen verwoorden. Ik probeerde mensen die 4-FA nog nooit hadden gebruikt en een vervanger voor XTC zoeken ervoor te waarschuwen dat de 4-FA roes echt van een lager kaliber is dan de XTC roes. Natuurlijk kan iemand op 4-FA echt de nacht van zijn leven krijgen die hij/zij nog nooit met XTC/MDMA heeft weten te verkrijgen, dat is natuurlijk een persoonlijk iets, maar over het algemeen is de MDMA roes gewoon een stuk sterker dan die van 4-FA.

(De reden dat ik hier zo op doordram is omdat er ineens heel veel mensen 4-FA gebruiken terwijl ze geen idee hebben wat het is en mogelijk denken dat hun ingenomen dosis te laag is 'omdat die roes zo zwak is', er zijn echt genoeg mensen die weinig weten over welke drugs ze innemen/de effecten hiervan, en een ieder die deze boodschap mee kan krijgen is er weer eentje extra)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2017 01:08 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Sjaakie P schreef:
(De reden dat ik hier zo op doordram is omdat er ineens heel veel mensen 4-FA gebruiken terwijl ze geen idee hebben wat het is en mogelijk denken dat hun ingenomen dosis te laag is 'omdat die roes zo zwak is', er zijn echt genoeg mensen die weinig weten over welke drugs ze innemen/de effecten hiervan, en een ieder die deze boodschap mee kan krijgen is er weer eentje extra)


Ken er genoeg die 2 4f pillen in hun mik gooien omdat ze van mening zijn dat ze anders niks voelen, terwijl deze personen met 1 pil al het gewenste effect prima kunnen halen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2017 12:58 
 
Hardtraxxer

Laat je je spul testen? Waarom wel/niet?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2017 13:16 
 
Hardtraxx Veteran

@Unknown dat gevoel kan liggen aan het vernauwen van je bloedvaten, ken veel mensen die koude handen krijgen bijvoorbeeld, dit komt ook door die reden.

Slapende handen/voeten/benen is niets anders dan slechte doorbloeding die weer op gang komt, verhoogde spierspanning kan het ook zijn
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2017 13:18 
 
Hardtraxx Veteran

@Unknown dat gevoel kan liggen aan het vernauwen van je bloedvaten, ken veel mensen die koude handen krijgen bijvoorbeeld, dit komt ook door die reden.

Slapende handen/voeten/benen is niets anders dan slechte doorbloeding die weer op gang komt, verhoogde spierspanning kan het ook zijn.

@ztiwef: JA!! bij 4f om te kijken of het wel 4f is en bij xtc om te kijken hoe zwaar ze nou echt zijn (om ''dealerpraatjes'' te onkrachten)

Stop nooit zomaar iets in je mond of neus voordat je weet wat het is en hoe sterk, of je het nu zelf hebt laten testen of door iemand die je vertrouwt
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2017 13:31 
 
Hardtraxxer

Ik wou dat ik altijd zo verstandig was! Hier is het maar de vraag wat je krijgt, testen kan niet....

En wanneer ik wel in NL ben dan is het meestal te kortdag helaas... Toch zou ik me er veiliger bij voelen. Bij F neem ik meestal een kleine dosis om te zien of t niets geks is.....
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2017 13:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als je pillen hebt met een bekende stempel waar veel over te vinden is op de diverse fora en andere databases, dan kan je er op zich wel vanuit gaan dat het wel goed zit. Bij poeders moet je echt altijd testen, een foutje is zo gemaakt en is in het verleden vaak genoeg gebeurd dat stoffen verwisseld zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2017 15:50 
 
Hardtraxxer

ztiwef schreef:
Laat je je spul testen? Waarom wel/niet?

Ik laat altijd alles te testen, ook van algemeen bekende pillen aangezien het ook mogelijk is dat deze is nagemaakt. Meestal is doorsturen naar een lab niet nodig, tenzij de spreiding echt heel groot is of als de pil/het poeder onbekend is (dus vaak heb je op dat moment zelf al de uitslag). In Amsterdam is er trouwens bijna elke middag/avond (behalve zondag) wel een testcentrum open (Jellinek of GGD), deze en alle andere locaties in Nederland kan je vinden via http://www.drugs-test.nl
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2017 16:16 
 
Hardtraxxer

Yep.. zou het wel moeten doen, geeft ook gewoon een fijner gevoel..

Wie houdt zich braaf aan de 1.5-2x kg en 3 maanden regel? Hoe doseer je om zo lang mogelijk plezier te hebben?

Zelf de ervaring dat als het er is, ga ik wel is over de schreef....
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2017 18:00 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

ztiwef schreef:
Wie houdt zich braaf aan de 1.5-2x kg en 3 maanden regel? Hoe doseer je om zo lang mogelijk plezier te hebben?
.

Goede vraag! Ben ook best benieuwd hoe iedereen doseert.

Ik zelf (75kg, 183cm) houd dit schema aan met pillen xtc van 220mg:

00:30 eerste kwartje
01:30 tweede kwartje
03:30 derde kwartje
05:30 laatste kwartje

Hier ga ik lekker op, verschilt ook er per persoon en lichaamsgewicht/bouw
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2017 18:40 
 
Hardtraxxer

Keer half/half/half gedaan met 220mg, ging lekker Maar echt van de kaart, mensen die aan de Kant voor je gaan etc, door het publiek gaan was zo wel simpel! Maarja wel onverantwoord en vaak drang om niet los te gaan Maar lekker lopen en peukies doen... 1.85/95kg.. wel chill voor een Keer Maar het kan eigenlijk niet xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2017 18:56 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Norther66 schreef:
Als je pillen hebt met een bekende stempel waar veel over te vinden is op de diverse fora en andere databases, dan kan je er op zich wel vanuit gaan dat het wel goed zit. Bij poeders moet je echt altijd testen, een foutje is zo gemaakt en is in het verleden vaak genoeg gebeurd dat stoffen verwisseld zijn.

Tip: http://www.pillreports.net/index.php?pa ... ch_reports


paperclip schreef:
Goede vraag! Ben ook best benieuwd hoe iedereen doseert.

0mg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2017 19:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bij twijfel, dubbele dosis.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2017 19:31 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

BakfietsBel schreef:

paperclip schreef:
Goede vraag! Ben ook best benieuwd hoe iedereen doseert.

0mg.


Blijkbaar was dit dus een gekke vraag? ik draai nog niet zo lang mee dus was wel benieuwd..
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2017 19:55 
 
Hardtraxxer

paperclip schreef:
BakfietsBel schreef:

paperclip schreef:
Goede vraag! Ben ook best benieuwd hoe iedereen doseert.

0mg.


Blijkbaar was dit dus een gekke vraag? ik draai nog niet zo lang mee dus was wel benieuwd..

Vond het geen gekke vraag. Ikzelf ben nog even een juiste dosis/moment van inname etc. aan het zoeken voor XTC, zal wel waarschijnlijk rond de 2mg/kg lichaamsgewicht zitten (1,83/70kg). Ik probeer 3 maanden ertussen te houden, een heel enkele keer zit er maar 2 maanden tijd tussen serotonineverbruikers in (XTC of 4-FA). Je gaat er niet meteen dood van, maar of het verstandig is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2017 20:06 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Sjaakie P schreef:
Vond het geen gekke vraag. Ikzelf ben nog even een juiste dosis/moment van inname etc. aan het zoeken voor XTC, zal wel waarschijnlijk rond de 2mg/kg lichaamsgewicht zitten (1,83/70kg). Ik probeer 3 maanden ertussen te houden, een heel enkele keer zit er maar 2 maanden tijd tussen serotonineverbruikers in (XTC of 4-FA). Je gaat er niet meteen dood van, maar of het verstandig is.


Ik ben zelf ook nog zoekende voor een goede dosering. Tijdje geleden (bij Rawfare) had ik ongeveer 100mg binnen een half uur op (eerst 1 kwartje en na een half uur nog een kwartje). Ongeveer 1,5 uur later ging ik helemaal lekker maar kreeg ook last van een belachelijk hoge hartslag. Na deze ervaring heb ik geleerd dat mijn lichaam meer baat heeft aan een betere verspreiding van xtc over de avond.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2017 23:10 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

ztiwef schreef:
Wie houdt zich braaf aan de 1.5-2x kg en 3 maanden regel? Hoe doseer je om zo lang mogelijk plezier te hebben?


niet
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2017 23:23 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

4fje + heel veel bier vind ik de beste combinatie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2017 23:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ztiwef schreef:
Yep.. zou het wel moeten doen, geeft ook gewoon een fijner gevoel..

Wie houdt zich braaf aan de 1.5-2x kg en 3 maanden regel? Hoe doseer je om zo lang mogelijk plezier te hebben?

Zelf de ervaring dat als het er is, ga ik wel is over de schreef....


Als je lang plezier wil, kun je beter 6-APB of speed nemen voor m'n gevoel. MDMA lang bij blijven nemen werkt niet echt geweldig.

Bijpakken na een uur of max. 1,5 vind ik sowieso het chillst en daarna niet meer bijnemen. Halfje, derde, kwartje. Kan allemaal, afhankelijk van waar je naar op zoek bent. Vind zelf fijn aan lagere doseringen dat je je dan ook instelt op minder effect, en dan misschien ook lekkerder in de flow komt te zitten? Als ik er echt voor ga, haal ik dan vaak die hoge piek niet waar ik dan toch naar op zoek ben. Liever wat rustiger aan dan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2017 00:22 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Twanneke schreef:
4fje + heel veel bier vind ik de beste combinatie.

Is dat niet juist ontzettend slecht? Zowel qua uitdroging als verminderend effect van f
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2017 01:15 
 
Hardtraxx Veteran

Twanneke schreef:
4fje + heel veel bier vind ik de beste combinatie.

Tijdens 4f altijd wel een biertje per uur. Maar als de 4f begint uit te werken kan ik eventueel inkak moment met bier opvangen en hem zo nog minder te maken. Op een bepaald moment gaat de alcohol over de 4f heen en raak je in een relaxed roes. En daarna kan je vaak beter slapen ook.


Aangezien ik al 3 jaar geen x meer heb gehad en al helemaal niet na 4f vind ik dit de perfecte vervanger.

Ja het klopt dat bier je sneller kan uitdrogen maar bier verkoelt ook je hoofd. Met 4f kan je lichaamstemperatuur wel wat graden warmer worden en vooral in je hoofd. Een biertje op z'n tijd kan dus best verstandig zijn. Dit helpt vooral ook voor mensen die tijdens 4f moeite hebben met plassen.
Vorige  1 ... 987, 988, 989, 990, 991, 992, 993 ... 1182  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic