Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 986, 987, 988, 989, 990, 991, 992 ... 1182  Volgende

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?
XTC 32%  32%  [ 46 ]
LSD 3%  3%  [ 4 ]
Amfetamine 22%  22%  [ 31 ]
Cocaine 19%  19%  [ 27 ]
Truffels/paddo’s 1%  1%  [ 1 ]
Cannabis 7%  7%  [ 10 ]
Alcohol 8%  8%  [ 11 ]
Ketamine 4%  4%  [ 5 ]
GHB 5%  5%  [ 7 ]
Totaal aantal stemmen : 142
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2017 18:56 
 
Hardtraxxer

Dat is vaak te vroeg afgelopen! Vaak overgeven bij inslag, grotere kater, vaak een beetje introvert word ik er van en heb niet veel energie, bij F sta ik de hele nacht te springen en te doen maarja, het wause mist een beetje.. trouwens is m vaak pas echt leuk als je meer meer meer pakt, alleen zie ik er dan niet uit, mensen gaan dan vanzelf aan de Kant voor me xd - niet veel later ga ik dan wel gekke dingen zien :p. Combo van de 2 lijkt in theorie ideaal maar lijkt me heel onverstandig! Hoe zit het met F en 2cb?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2017 19:21 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

ztiwef schreef:
Dat is vaak te vroeg afgelopen! Vaak overgeven bij inslag, grotere kater, vaak een beetje introvert word ik er van en heb niet veel energie, bij F sta ik de hele nacht te springen en te doen maarja, het wause mist een beetje.. trouwens is m vaak pas echt leuk als je meer meer meer pakt, alleen zie ik er dan niet uit, mensen gaan dan vanzelf aan de Kant voor me xd - niet veel later ga ik dan wel gekke dingen zien :p. Combo van de 2 lijkt in theorie ideaal maar lijkt me heel onverstandig! Hoe zit het met F en 2cb?


dan mis je alles van de muziek.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2017 02:44 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Was afgelopen vrijdag een weekend weg met vrienden, en eentje had sos en keta bij zich, ik had op zich wel zin in wat sos dus vroeg aan hem kan ik wat pakken. Ja dat kon wel zei ie, het lag onder z'n kussen. Dus ik die kamer op maar er waren ook nog allemaal andere mensen in het huis (waaronder wat vriendinnen) dus ik wilde het snel en stiekem doen. Dus ik vouw in het donker snel dat envelopje open en neem een dikke lijn met m'n buis. Nu raden jullie het al, dat was dus de keta ipv de sos. Nu had ik al wel eens eerder 2 puntjes op maar lang niet zo veel als nu, en ik was nu ook nog eens fucking bezopen. Nouja ik dacht het zal allemaal wel meevallen, ben wel wat gewend op dit gebied. Nou niet dus, ik had denk ik de ziekste drugstrip van m'n leven, maar wel op een positieve manier. Kan het niet echt uitleggen maar ik voelde me zo fucking zweverig en alsof ik een heel ander persoon was ofzo. Op een gegeven moment stond ik (voor m'n gevoel) een half uur bij de koelkast voor iedereen drinken te halen terwijl ze nog gewoon hadden. En ik was half tegen mezelf aan het praten en naar m'n handen aan het kijken enzo, zo van zijn dat wel mijn handen? Snapte in ieder geval nergens meer iets van. Vervolgens 50 rondjes door het hele huis gelopen en later zelfs nog buiten in de kou en sneeuw in m'n korte broekje en blote voeten xd Vond alles helemaal geweldig. Daarna ging iedereen vrij snel slapen dus ben ik ook maar op bed gaan liggen, daar heb ik nog een uur of 3 door getript ongeveer, hele tijd over m'n bed kruipen en glijden alsof ie gemaakt was in de hemel ofzo, terwijl het (bleek de avond erna) een fucking kutbed was xd Slapen wilde niet echt meer lukken, maar dat vond ik niet erg omdat ik me gewoon zo lekker voelde. Denk alleen wel dat dit echt op het randje was van super high en té high (bad) gaan. Heb ook echt zieke stekende koppijn gehad de dagen erna. Dus mocht ik het weer eens doen let ik toch wel iets beter op de hoeveelheid :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2017 15:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lekker in het donker snuiven, kan nooit goed gaan :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2017 16:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hahaha, prachtig. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2017 17:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rellen, zuipen, snuiven. Vechten in het duister, slapen doen we overdag wel. :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2017 18:01 
 
Hardtraxx Veteran

Thommy schreef:
Rellen, zuipen, vechten. Snuiven in het duister, slapen doen we overdag wel. :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2017 20:11 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Hey partypeople,

Waarschijnlijk is dit hier al meerdere malen gevraagd, maar heb geen zin om al die pagina's terug te lezen.

Binnenkort ga ik voor het eerst 4-f doen. nu heb ik al wel wat ervaring met drugs, maar heb eigenlijk geen idee hoe ik dit moet gaan aanpakken. Er is ook niemand in mijn vriendenkring die dit echt weet.

Is er hier iemand die mij tips kan geven?
Moet je die pil in een keer naar binnen gooien, of verdelen over de nacht?
Wat zijn normale doseringen?

Alle response wordt gewaardeerd!
:thumbsup:

Edit: Ik weeg +-70kg en ben een goede 1,80m
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2017 21:10 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Afgelopen weekend voor het eerst Ketamine gedaan, Was wel leuk maar mijn 2e punt was net ff wat te veel xd
Ook zat ik ziek erg te trillen en moest ik overgeven ik hoop wel dat het erbij hoort?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2017 21:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Overgeven van Keta kan zeker als je vlak van tevoren nog gegeten hebt. Is wel een narcose middel, als je onder narcose gaat mag je ook 2 uur van tevoren niet eten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2017 21:12 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Unknown schreef:
Overgeven van Keta kan zeker als je vlak van tevoren nog gegeten hebt. Is wel een narcose middel, als je onder narcose gaat mag je ook 2 uur van tevoren niet eten.


Er kwam ook niks uit maar ik ging wel over mijn nek.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2017 21:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja of heb je van tevoren veel bier gedronken ofzo? Nja ik heb zelf namelijk wel last van nekken/overgeven als ik teveel bier gedronken heb. Drinken tijdens keta doe ik wel en heb ik verder nooit last van nekken/overgeven.

Mja kan verschillen per persoon.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2017 21:38 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Drank (en dan bedoel ik heel avond gewoon zuipen) is slechte combinatie met Keta. Ik wordt daar ook misselijk van, dus neem dan niet teveel. Zeker als het de eerste keer is, is het niet vreemd dat je lichaam hier slecht op reageert.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2017 21:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MeneerEend schreef:
Drank (en dan bedoel ik heel avond gewoon zuipen) is slechte combinatie met Keta. Ik wordt daar ook misselijk van, dus neem dan niet teveel. Zeker als het de eerste keer is, is het niet vreemd dat je lichaam hier slecht op reageert.


Zit je nu weer aan de keta? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2017 22:49 
 
Hardtraxx Veteran

paperclip schreef:
Hey partypeople,

Waarschijnlijk is dit hier al meerdere malen gevraagd, maar heb geen zin om al die pagina's terug te lezen.

Binnenkort ga ik voor het eerst 4-f doen. nu heb ik al wel wat ervaring met drugs, maar heb eigenlijk geen idee hoe ik dit moet gaan aanpakken. Er is ook niemand in mijn vriendenkring die dit echt weet.

Is er hier iemand die mij tips kan geven?
Moet je die pil in een keer naar binnen gooien, of verdelen over de nacht?
Wat zijn normale doseringen?

Alle response wordt gewaardeerd!
:thumbsup:

Edit: Ik weeg +-70kg en ben een goede 1,80m


Wat voor pillen zijn het en hoe zwaar zijn ze?

Over het algemeen kun je bij 4F gerust een hele pil nemen tho, zeker als je al wat ervaring met drugs hebt. Kans is dan groot dat je bij een halfje maar weinig voelt. Bijpakken met 4F heeft niet zo'n sterk effect en combineren met andere drugs wordt vaak afgeraden.

Ben zelf geen expert op 't gebied van drugs, dus correct me if I'm wrong ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2017 23:25 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Uberhout schreef:
paperclip schreef:
Hey partypeople,

Waarschijnlijk is dit hier al meerdere malen gevraagd, maar heb geen zin om al die pagina's terug te lezen.

Binnenkort ga ik voor het eerst 4-f doen. nu heb ik al wel wat ervaring met drugs, maar heb eigenlijk geen idee hoe ik dit moet gaan aanpakken. Er is ook niemand in mijn vriendenkring die dit echt weet.

Is er hier iemand die mij tips kan geven?
Moet je die pil in een keer naar binnen gooien, of verdelen over de nacht?
Wat zijn normale doseringen?

Alle response wordt gewaardeerd!
:thumbsup:

Edit: Ik weeg +-70kg en ben een goede 1,80m


Wat voor pillen zijn het en hoe zwaar zijn ze?

Over het algemeen kun je bij 4F gerust een hele pil nemen tho, zeker als je al wat ervaring met drugs hebt. Kans is dan groot dat je bij een halfje maar weinig voelt. Bijpakken met 4F heeft niet zo'n sterk effect en combineren met andere drugs wordt vaak afgeraden.

Ben zelf geen expert op 't gebied van drugs, dus correct me if I'm wrong ^^


Zullen wel pilletjes worden richting de 140mg.. denk ik. Met xtc werk ik normaal met kwartjes, maar dat hoeft du niet met 4f.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2017 00:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Overigens raad ik persoonlijk niet 4f bijpakken aan. 1 pil 140mg erin moet voor de nodige energie+tintelingen zorgen. Ga je daarna nog bijpakken krijg je een heel paniekerig/zenuwachtig gevoel, waarbij je denkt dat iedereen hele tijd op je aan het letten is. En zweet brak me ook kapot erg uit, maar dat was 1 persoonlijke ervaring :P .
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2017 09:41 
 
Hardtraxx Veteran

chas1n schreef:
Overigens raad ik persoonlijk niet 4f bijpakken aan. 1 pil 140mg erin moet voor de nodige energie+tintelingen zorgen. Ga je daarna nog bijpakken krijg je een heel paniekerig/zenuwachtig gevoel, waarbij je denkt dat iedereen hele tijd op je aan het letten is. En zweet brak me ook kapot erg uit, maar dat was 1 persoonlijke ervaring :P .

Ja ik heb van meerdere vrienden hetzelfde gehoord, vooral dat ze denken dat iedereen op hen let. Zelf gelukkig nooit last van gehad.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2017 12:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MeneerEend schreef:
Drank (en dan bedoel ik heel avond gewoon zuipen) is slechte combinatie met Keta. Ik wordt daar ook misselijk van, dus neem dan niet teveel. Zeker als het de eerste keer is, is het niet vreemd dat je lichaam hier slecht op reageert.


Kan ook een gevaarlijke combi zijn. Aangeschoten en wat keta, prima. Dronken en veel keta, niet zo'n goed idee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2017 13:12 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

PNXRMX schreef:
MeneerEend schreef:
Drank (en dan bedoel ik heel avond gewoon zuipen) is slechte combinatie met Keta. Ik wordt daar ook misselijk van, dus neem dan niet teveel. Zeker als het de eerste keer is, is het niet vreemd dat je lichaam hier slecht op reageert.


Kan ook een gevaarlijke combi zijn. Aangeschoten en wat keta, prima. Dronken en veel keta, niet zo'n goed idee.

:yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2017 13:18 
 
Hardtraxx Veteran

chas1n schreef:
Overigens raad ik persoonlijk niet 4f bijpakken aan. 1 pil 140mg erin moet voor de nodige energie+tintelingen zorgen. Ga je daarna nog bijpakken krijg je een heel paniekerig/zenuwachtig gevoel, waarbij je denkt dat iedereen hele tijd op je aan het letten is. En zweet brak me ook kapot erg uit, maar dat was 1 persoonlijke ervaring :P .


Dit is heel persoonsgebonden want heb daar zelf + mijn vrienden echt nooit last van. Gebruik 4F nu zo'n 2 jaar (XQ Brennen Heart voor het eerst)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2017 15:42 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

PNXRMX schreef:
MeneerEend schreef:
Drank (en dan bedoel ik heel avond gewoon zuipen) is slechte combinatie met Keta. Ik wordt daar ook misselijk van, dus neem dan niet teveel. Zeker als het de eerste keer is, is het niet vreemd dat je lichaam hier slecht op reageert.


Kan ook een gevaarlijke combi zijn. Aangeschoten en wat keta, prima. Dronken en veel keta, niet zo'n goed idee.

Dat had ik dus afgelopen weekend, voelde me wel super maar had idd wel het gevoel dat er geen korrel extra meer in had moeten zitten of het was fout gegaan. Had ook af en toe het gevoel dat ik helemaal niet mezelf was maar dat ik gewoon iemand anders was die door de kamer aan het zweven was. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2017 16:54 
 
Hardtraxxer

paperclip schreef:
Hey partypeople,

Waarschijnlijk is dit hier al meerdere malen gevraagd, maar heb geen zin om al die pagina's terug te lezen.

Binnenkort ga ik voor het eerst 4-f doen. nu heb ik al wel wat ervaring met drugs, maar heb eigenlijk geen idee hoe ik dit moet gaan aanpakken. Er is ook niemand in mijn vriendenkring die dit echt weet.

Is er hier iemand die mij tips kan geven?
Moet je die pil in een keer naar binnen gooien, of verdelen over de nacht?
Wat zijn normale doseringen?

Alle response wordt gewaardeerd!
:thumbsup:

Edit: Ik weeg +-70kg en ben een goede 1,80m

Probeer die pil van tevoren al in je bezit te hebben zodat je even langs het testcentrum kan en kan zien wat de inhoud ongeveer is (of laat desnoods iemand anders het voor je testen). Dosis is het beste om in één keer in te nemen, bijnemen brengt de euforische rush niet terug maar verlengt alleen maar de nastimulatie. Goede dosis voor een man van gemiddelde lengte/gewicht is rond de 150mg (schat ik), als je (veel) minder neemt heb je de kans dat je niet het volledige effect voelt, te veel zorgt ervoor dat je iets te strak kan staan (paranoia, strakstaande spieren, te erg kaakschaatsen, dat soort ongein). Als jouw pil daadwerkelijk 140mg is, deze dan gewoon in één keer innemen. Verder ook nog de standaardtips zoals 1-2 glazen per uur drinken, af en toe rusten, desondanks dat je mond als schuurpapier aanvoelt toch nog even wat eten naar binnen werken, en geen weekenden doorhalen enzo.

Ohja, over het effect van 4-FA:
Het wordt vaak (onterecht) XTC-light genoemd, het is echt een op zichzelf staand middel maar als je het ergens mee moet vergelijken, is het meer een speed-deluxe. Wanneer je niet te veel en/of te vet hebt gegeten van tevoren, duurt het vaak ongeveer 30-45 minuten voordat het werkt. Net zoals bij pep (en dus in tegenstelling tot MDMA) is het effect zonder golven, en heb je een paar uur durende nastimulatie daarna (energiek, maar volkomen nuchter/helder). Het effect voelt aan als een soort van licht euforische roes, alles is wat mooier dan normaal en praten is echt het beste wat er is. Ook heb je echt veel energie, en dit terwijl je je gewoon heel erg helder voelt (dus niet waus zoals met MDMA) en voor ongeveer 3-4 uur lang (met de piek na ongeveer 45-60 minuten). Het effect zelf voelt ook vrij mild aan; de euforie is een stuk zwakker dan bij XTC, het 'speedy' effect is ook zwakker dan die bij speed zelf. Besef dit dan ook en ga niet eindeloos bijnemen, naast dat dit mogelijk ook gevaarlijk is (zie Trimbos-bericht een paar pagina's terug), komen dan alleen de negatieve effecten naar voren (veel te strak staan, nastimulatie die een paar uur langer duurt, etc) en de euforische roes wordt niet sterker/langer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2017 17:13 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Geen weekenden doorhalen? Dat doe ik altijd als ik 4f op heb? :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2017 19:18 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Thanks voor de reacties! Hier kan ik wat mee.
Vorige  1 ... 986, 987, 988, 989, 990, 991, 992 ... 1182  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic