Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 979, 980, 981, 982, 983, 984, 985 ... 1193  Volgende

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?
XTC 32%  32%  [ 46 ]
LSD 3%  3%  [ 4 ]
Amfetamine 22%  22%  [ 31 ]
Cocaine 19%  19%  [ 27 ]
Truffels/paddo’s 1%  1%  [ 1 ]
Cannabis 7%  7%  [ 10 ]
Alcohol 8%  8%  [ 11 ]
Ketamine 4%  4%  [ 5 ]
GHB 5%  5%  [ 7 ]
Totaal aantal stemmen : 142
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2016 16:32 

Hardtraxx Elite

ja dat is gek
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2016 16:49 

Hardtraxx Veteran

Fothermucker schreef:
ja dat is gek

Volgende keer maar ietsje later beginnen dan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2016 20:22 

Hardtraxx Veteran

Met 4f vind ik het zelf chill om gewoon 1 keer te pakken, gewoon 1x een knaller, daarna nog meters energie, en dat het dan langzaam uitwerkt.

Doe er mee wat je wilt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2016 20:35 

Hardtraxx Addict

Deed altijd 4f bijpakken, alleen vind dit eigenlijk alleen nadelig werken. Je word er heel erg spichtig van en de tintelingen komen zeker niet terug.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2016 00:55 

Donateur

Seeker Of Fire schreef:
Deed altijd 4f bijpakken, alleen vind dit eigenlijk alleen nadelig werken. Je word er heel erg spichtig van en de tintelingen komen zeker niet terug.

Dit.

Bijpakken zorgt er alleen voor dat je hartslag verhoogt en je mega erg gaat zweten (meer pep gevoel). Het lekkere euforie/tintelingen wat je van 4f krijgt ga je niet terugkrijgen. Daarnaast duurt het ook nog veel langer voordat je lekker kan slapen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2016 09:36 

Hardtraxxer

Slapen na 4f is bij mij sowieso altijd een no-go of erg moeilijk :/ maar ik slaap op diverse drugs slecht.
En bijpakken van 4f zou ik ook niet zozeer aanraden; het brengt geen tintelingen terug, je gaat meer zweten en veel mensen (waaronder ikzelf) kunnen een beetje paranoia worden (denken dat mensen je overdreven aankijken enzo :lol: )
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2016 11:03 

Hardtraxx Elite

Marks schreef:
(denken dat mensen je overdreven aankijken enzo :lol: )

Heb ik ook altijd enorm veel last van. Met xtc of pep heb je minder dat gevoel?
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2016 11:04 

Hardtraxx Veteran

Ook 1x 4f bijgepakt, kreeg wel een berg energie maar vond de bijwerkingen erbij nie fijn. Dat soort paranoia kan ik me ook wel in vinden idd xd , verder ga je veel (meer) zweten en hoge(re) hartslag. Ideale combo voor mij is beginnen met een 4fje en daarna overgaan op pep.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2016 12:38 

Hardtraxx Addict

Gruwelijk irritant is dat ja, je zit continu rond je heen te staren :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2016 12:58 

Hardtraxxer

..
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2016 08:15 

Hardtraxx Veteran

http://nos.nl/artikel/2129324-drug-4-fa ... zaken.html

Hmmmm
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2016 12:16 

Hardtraxx Veteran

Citaat:
Vermoedelijk zijn er ook mensen na gebruik van het middel overleden; het onderzoek daarnaar is nog niet afgerond.

Dit is altijd zo cringe, natuurlijk moet het zoveel mogelijk in het kwade daglicht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2016 12:28 

Hardtraxxer

Citaat:
Klachten variëren van lichte en ernstige hoofdpijn tot hersenbloedingen en hartproblemen.

:/

Lijkt mij wel dat dat dan alleen bij een echt hoge dosis is (hoop ik..).

chas1n schreef:
Citaat:
Vermoedelijk zijn er ook mensen na gebruik van het middel overleden; het onderzoek daarnaar is nog niet afgerond.

Dit is altijd zo cringe, natuurlijk moet het zoveel mogelijk in het kwade daglicht.

Het artikel is bijna één op één overgenomen van het persbericht van Trimbos (https://www.trimbos.nl/actueel/nieuws/b ... richt=2107), natuurlijk moeten ze daar drugsgebruik ontmoedigen maar die zetten geen onzin neer. Ik vind dat NOS het nog erg netjes heeft gehouden, het is nu alleen wel wachten op de onzin die bijvoorbeeld de Telegraaf zal schrijven.

De factscheet van 4-FA die Trimbos in hun bericht erbij zet, is nog best interessant. Ik wist niet dat vanaf 150mg al een hoge dosis was, of dat de LD50 (de Lethale (dodelijke) Dosis waarbij de helft van de proefdieren overlijdt) van 4-FA bij muizen lager is dan die van MDMA.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2016 12:53 

Hardtraxxer

"In bijna driekwart van de gevallen werd 4-FA in combinatie met een andere drug gebruikt (meestal ecstasy) ..."

Heb zelf het idee dat ze niet echt duidelijk een onderscheid hebben gemaakt tussen alleen 4f en 4f + een andere drug (xtc bv). Dat de kans op eventuele hart/hersenenproblemen bij 4f + xtc een stuk groter is dan bij alleen 4f is namelijk wel al langer bekend.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2016 13:00 

Hardtraxx Elite

Ik keek op van de doseringen, 150 zien ze al als hoog. Hoor op festivals vaak genoeg mensen die boven de 200 zitten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2016 13:21 

Hardtraxx Veteran

Het is hier ook al vaker ter sprake gekomen, dat 200+ gewoon belachelijk hoog is. Dat dit toch gebeurt, maakt het niet gelijk goed.

Net als dat je op feesten ook genoeg ziet dat mensen hele pillen naar binnen gooien, waar halfjes (of soms zelfs kwartjes) nemen veel beter is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2016 15:49 

Hardtraxxer

Ikzelf pak altijd 200mg of 250 mg bij 4f. Als ik bijvoorbeeld 170 pak dan heb ik daar maar een paar uurtjes plezier van. Dus denk dat dat verschilt per persoon. Een vriend van mij voelde zelfs bijna niks van eentje van 250mg. Ik heb al lang geen X meer op want vind 4f echt gewoon het chillste. Maar daar had ik nooit zo veel voor nodig om al hard te gaan en te hallucineren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2016 10:16 

Hardtraxx Elite

DL22 schreef:
Marks schreef:
(denken dat mensen je overdreven aankijken enzo :lol: )

Heb ik ook altijd enorm veel last van. Met xtc of pep heb je minder dat gevoel?

Vreselijk kut gevoel is dat! Ben daarom ook maar gestopt met 4F gebruiken. Vond dit zó niet chill, heb daar al 2 feestjes door laten verpesten, en had niet eens heel veel op, onder de 200mg in ieder geval. Maar wel in combinatie met pep.

Toen ben ik op onderzoek uitgegaan en vond ik dat als je oppepende middelen zoals pep, coke, 4f gebruikt, het aanslag pleegt op je dopamine waardoor je sneller paranoia etc wordt. Zoiets stak het in elkaar.

Bij andere middeltjes zoals xtc, memphedrone ofzo krijg ik niet dat gevoel, maar wil ergens toch de energie vandaan halen. Ach ja, veel te veel gesukkel, op q-base nuchter of 4 kwartjes pakken, we gaan het zien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2016 14:27 

Hardtraxx Veteran

Antwoord op al die problemen is echt heel simpel: geen uppers combineren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2016 23:57 

Hardtraxx Addict

Keta
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2016 14:32 

Hardtraxx Veteran

Seeker Of Fire schreef:
Keta

Bedankt voor deze zeer toevoegende comment, Julian. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2016 09:26 

Hardtraxx Veteran

PNXRMX schreef:

een maat van me krijgt dit gevoel al als hij alleen speed gebruikt, en dan niet met een belachelijk hoge dosis.. het combineren hoeft dus niet de oorzaak te zijn denk ik. het is denk ik ook een beetje persoons gebonden. ik heb er zelf nog nooit last van gehad.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2016 15:48 

Hardtraxx Veteran

Het hoeft idd niet, maar het vergroot de kans aanzienlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2016 16:06 

Donateur

PNXRMX schreef:

Hoe werkt dit dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2016 00:09 

Hardtraxx Veteran

TiMOTHYb schreef:
PNXRMX schreef:

Hoe werkt dit dan?

Stap 1 is sowieso iets van uppers nemen. Dan, als je bij wil pakken, neem je wat meer van hetzelfde zakje, ipv uit een ander zakje.
Vorige  1 ... 979, 980, 981, 982, 983, 984, 985 ... 1193  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic