ja dat is gek
Volgende keer maar ietsje later beginnen dan.Fothermucker wrote:ja dat is gek
Volgende keer maar ietsje later beginnen dan.Fothermucker wrote:ja dat is gek
Dit.Seeker Of Fire wrote:Deed altijd 4f bijpakken, alleen vind dit eigenlijk alleen nadelig werken. Je word er heel erg spichtig van en de tintelingen komen zeker niet terug.
Heb ik ook altijd enorm veel last van. Met xtc of pep heb je minder dat gevoel?Marks wrote:(denken dat mensen je overdreven aankijken enzo)
Dit is altijd zo cringe, natuurlijk moet het zoveel mogelijk in het kwade daglicht.Vermoedelijk zijn er ook mensen na gebruik van het middel overleden; het onderzoek daarnaar is nog niet afgerond.
Klachten variëren van lichte en ernstige hoofdpijn tot hersenbloedingen en hartproblemen.
Het artikel is bijna één op één overgenomen van het persbericht van Trimbos (https://www.trimbos.nl/actueel/nieuws/b ... richt=2107), natuurlijk moeten ze daar drugsgebruik ontmoedigen maar die zetten geen onzin neer. Ik vind dat NOS het nog erg netjes heeft gehouden, het is nu alleen wel wachten op de onzin die bijvoorbeeld de Telegraaf zal schrijven.chas1n wrote:Dit is altijd zo cringe, natuurlijk moet het zoveel mogelijk in het kwade daglicht.Vermoedelijk zijn er ook mensen na gebruik van het middel overleden; het onderzoek daarnaar is nog niet afgerond.
Vreselijk kut gevoel is dat! Ben daarom ook maar gestopt met 4F gebruiken. Vond dit zó niet chill, heb daar al 2 feestjes door laten verpesten, en had niet eens heel veel op, onder de 200mg in ieder geval. Maar wel in combinatie met pep.DL22 wrote:Heb ik ook altijd enorm veel last van. Met xtc of pep heb je minder dat gevoel?Marks wrote:(denken dat mensen je overdreven aankijken enzo)
Bedankt voor deze zeer toevoegende comment, Julian.Seeker Of Fire wrote:Keta
een maat van me krijgt dit gevoel al als hij alleen speed gebruikt, en dan niet met een belachelijk hoge dosis.. het combineren hoeft dus niet de oorzaak te zijn denk ik. het is denk ik ook een beetje persoons gebonden. ik heb er zelf nog nooit last van gehad.PNXRMX wrote:Antwoord op al die problemen is echt heel simpel: geen uppers combineren.
Hoe werkt dit dan?PNXRMX wrote:Antwoord op al die problemen is echt heel simpel: geen uppers combineren.
Stap 1 is sowieso iets van uppers nemen. Dan, als je bij wil pakken, neem je wat meer van hetzelfde zakje, ipv uit een ander zakje.TiMOTHYb wrote:Hoe werkt dit dan?PNXRMX wrote:Antwoord op al die problemen is echt heel simpel: geen uppers combineren.