Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 978, 979, 980, 981, 982, 983, 984 ... 1193  Volgende

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?
XTC 32%  32%  [ 46 ]
LSD 3%  3%  [ 4 ]
Amfetamine 22%  22%  [ 31 ]
Cocaine 19%  19%  [ 27 ]
Truffels/paddo’s 1%  1%  [ 1 ]
Cannabis 7%  7%  [ 10 ]
Alcohol 8%  8%  [ 11 ]
Ketamine 4%  4%  [ 5 ]
GHB 5%  5%  [ 7 ]
Totaal aantal stemmen : 142
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2016 19:26 

Hardtraxx Veteran

Op Solar weer 2-cb gedaan met een mannetje of 6. Wat een heerlijke space kan je toch hebben. Muziekje aan, chillende en lachen om alles en iedereen :lol: . Gewoon last van mn kaken van het lachen na de space. Vaak golfde alles op en neer en vervormde in een hoop vage kleuren. Ideaal ook dat je na de space gelijk fitjes bent en makkelijk kan slapen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2016 21:06 

Hardtraxx Elite

hoelang werkt 2-cb?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2016 21:30 

Hardtraxx Veteran

Lang genoeg maar niet te lang ;) De naweeën duren bij mij nogal lang (maar dat heb ik bij elke drug), als ik na 7 uur ga slapen heb ik nog steeds mega levendige en grappige dromen, maar over het algemeen ben ik na maximaal 5 uur na inname weer bijna nuchter, in de zin dat ik geen vervormingen meer zie, me normaal voel en niet meer om alles in de lach schiet :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2016 21:49 

Hardtraxxer

Wat is eigenlijk een goede dosis 2-CB om te pakken op een feest?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2016 21:55 

Hardtraxx Veteran

Hangt heel erg van je tolerantie af, maar ik zou zelf zeggen dat je beter te weinig dan te veel kan pakken. Persoonlijk trip ik al vrij snel, op een binnenfeest vind ik 20-25 mg meer dan genoeg om flink te trippen en mezelf te verliezen in licht en geluid. Op een buitenfeest heb ik wat meer nodig. Maar ik ken ook mensen die lsd nemen op een feest, dus dan moet je qua 2cb toch echt op een hogere dosis dan 25 mg gaan zitten...
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2016 22:04 

Hardtraxx Veteran

Als ik op een feest 2cb neem, is het niet meer dan 12-15mg
In normale thuis settings pak ik altijd het dubbele
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2016 22:22 

Hardtraxxer

DL22 schreef:
hoelang werkt 2-cb?

Het werkt een paar uurtjes (3-5 uur ongeveer), maar het kan erg lang duren voordat het opkomt (2 uur is niet zeldzaam).

Naad schreef:
Wat is eigenlijk een goede dosis 2-CB om te pakken op een feest?

Ikzelf ben nog aan het experimenteren wat het best werkt, voor nu lijkt 20mg 2C-B wel prima te werken, en indien nodig bij te nemen na een paar uur om het verlengen. Omdat er op een feest genoeg om je heen gebeurt (hard geluid, meestal dikke lichtshows, massa mensen om je heen, kortom een overvloed aan prikkels van buitenaf), voel je (veel) minder goed hoe erg je eigenlijk aan het trippen bent, dus wanneer je dan bijvoorbeeld naar het toilet gaat en daar in alle rust even gaat zitten (is soms nog best fijn :P), dan pas merk je hoe hard je eigenlijk gaat. Daarom heb je in een thuissituatie ook een minder hoge dosis nodig dan op een feest voor hetzelfde effect, omdat thuis (als het goed is) het veel rustiger is qua prikkels.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2016 23:01 

Hardtraxx Veteran

Sjaakie P schreef:
Daarom heb je in een thuissituatie ook een minder hoge dosis nodig dan op een feest voor hetzelfde effect, omdat thuis (als het goed is) het veel rustiger is qua prikkels.

Ik heb dus precies het tegenovergestelde. Juist door die vele prikkels op een feest moet ik veel minder nemen, anders wordt het me echt allemaal teveel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2016 23:15 

Hardtraxx Veteran

Norther66 schreef:
Sjaakie P schreef:
Daarom heb je in een thuissituatie ook een minder hoge dosis nodig dan op een feest voor hetzelfde effect, omdat thuis (als het goed is) het veel rustiger is qua prikkels.

Ik heb dus precies het tegenovergestelde. Juist door die vele prikkels op een feest moet ik veel minder nemen, anders wordt het me echt allemaal teveel.

Ik sluit me hier bij aan, door de vele prikkels merk ik op een feest juist heel erg dat ik in een andere wereld ben. De WC kan dan soms juist even een fijn 'land'-momentje zijn, om weer met beide benen op aarde neer te komen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2016 23:48 

Hardtraxx Veteran

Bij mij duurde die 2CB trip minstens 6 uur, met een 'na-space' van minimaal 2 uur. Dus was er op gegeven moment wel klaar mee :P . Overigens was de dosis zo'n 25mg, wat voor een chilling bij je tentje op de camping meer dan genoeg is. Lopen enzo vond ik overigens niet echt flex, zitten en van alles genieten was veel fijner. Op een feest zelf lijkt me ook wel een keer tof, maar dan minimaal de helft van de dosering, misschien hooguit 12-15mg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2016 12:56 

Hardtraxxer

Bij mij duurde het 2 uur. Dosering zal wel te laag zijn geweest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2016 01:33 

Hardtraxxer

Ah duidelijk. Heb nu zelf 1x 12/15 mg thuis gebruikt, wat vooral voelde als lichte X. Twijfelde of dit wel genoeg was voor op een feest, maar met alle prikkels van buitenaf moet dit (+ eventueel een kleine hoeveelheid extra) wel genoeg zijn dan. Heb bovendien niet heel veel zin om nu keihard te gaan trippen daarzo. Voor thuisgebruik de volgende keer wel iets meer pakken dus :thumbup: .
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2016 00:51 

Hardtraxx Elite

Eergister weer 2cb gedaan met een mannetje of 6 bij iemand thuis, gele northface. Ziek veel lachkicks gehad, gelachen tot ik er zelfs koppijn van kreeg. Licht was niet echt chill, zelfs van de TV vond ik het al te veel.

2cb op een feest of after ergens lijkt me dus echt helemaal niets, ik vergelijk het altijd een beetje met truffels, wat ik ook nooit zou pakken op een feest. Ik denk dat ik compleet gek word van de vele mensen en dat ik gewoon ergens in een hoekje ga zitten lachen en trippen.

Ook kan ik geen gesprekken voeren want ik spring van de hak op de tak.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2016 14:19 

Hardtraxxer

Iemand hier bekend met blauwe 'Laugh now, cry later' xt? Kan er op internet weinig over vinden, maar ze zagen er dusdanig groot uit dat je er zelfs een olifant mee vdk moet kunnen krijgen volgens mij :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2016 17:10 

Hardtraxx Veteran

Svennn schreef:
Iemand hier bekend met blauwe 'Laugh now, cry later' xt? Kan er op internet weinig over vinden, maar ze zagen er dusdanig groot uit dat je er zelfs een olifant mee vdk moet kunnen krijgen volgens mij :P

De grootte (correcte spelling? :P ) van een pil heeft niets te maken met de hoeveelheid actieve stof die er in zit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2016 18:06 

Donateur

Grim schreef:
De grootte (correcte spelling? :P ) van een pil heeft niets te maken met de hoeveelheid actieve stof die er in zit.

Ja, als het vroeger zo was klopt het!
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2016 18:34 

Hardtraxx Veteran

Svennn schreef:

Ik kom test resultaten tegen van rond de 200mg
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2016 10:09 

Hardtraxxer

Svennn schreef:

Gewoon een extra pil halen, naar het testcentrum gaan en deze op laten sturen als deze niet herkend wordt. Meer zekerheid kan je zowat niet krijgen (of je moet de producent zelf contacteren, maar goed).
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2016 22:08 

Hardtraxx Veteran

mensen ervaring met eerst wat punten speed en later 4f bijpakken? kan je hierdoor bijvoorbeeld te hard gaan op die 4f?

hoor t graag.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2016 14:38 

Hardtraxxer

yannickvk schreef:
mensen ervaring met eerst wat punten speed en later 4f bijpakken? kan je hierdoor bijvoorbeeld te hard gaan op die 4f?

hoor t graag.

Beetje een rare combo, hoezo zou je 4f bijpakken als je al aan de speed zit?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2016 15:50 

Hardtraxx Veteran

yannickvk schreef:

hoor t graag.

De pep onderdrukt het 4f gevoel, dus zonde van je 4f.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2016 17:22 

Hardtraxx Elite

Ik doe het altijd zo, topfeesten heb ik er mee!
Eerst lekker veel zuipen voor het feest, dan wat punten pep en dan 4f.
Slapen doe ik wel 2-3u maximum :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2016 13:55 

Hardtraxx Veteran

is het niet zo dat je als je van te voren pep snuift en daarna de 4f neemt, dat het een beetje dubbel op is en je dus erg hard gaat? meestal heb ik 4f met aardig veel mg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2016 14:22 

Hardtraxx Veteran

Ik heb er zelf geen ervaring mee, maar het algemene verhaal is dat als je eerst pep pakt, deze de werking van 4f afzwakt
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2016 16:05 

Hardtraxx Veteran

Zijn er hier mensen die wel eens een heel feest 4f pakken ?
Te denken aan met een hele beginnen en steeds halfje bijpakken ?
Had op Rotterdamse Rave in totaal 2,5 4f (oranje boom) op, ging als een raket iig.
Weetniet of dit hele gekke doseringen zijn ?
Vorige  1 ... 978, 979, 980, 981, 982, 983, 984 ... 1193  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic