Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 96, 97, 98, 99, 100, 101, 102 ... 1193  Volgende

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?
XTC 32%  32%  [ 46 ]
LSD 3%  3%  [ 4 ]
Amfetamine 22%  22%  [ 31 ]
Cocaine 19%  19%  [ 27 ]
Truffels/paddo’s 1%  1%  [ 1 ]
Cannabis 7%  7%  [ 10 ]
Alcohol 8%  8%  [ 11 ]
Ketamine 4%  4%  [ 5 ]
GHB 5%  5%  [ 7 ]
Totaal aantal stemmen : 142
Bericht Geplaatst op 19 jul 2011 16:58 

Hardtraxx Veteran

robkuh1990 schreef:
Zover ik ken gebruikt er niemand niks in mijn groep... dus moet het al van buitenstaander krijgen..

Ik weeg momenteel 73kg ofzo.. maar ben 17 jaar Ritalin gebruiker geweest (dus heb iets van weerstand ertegen)

Hmm, ik denk dat Robert of Daniël er misschien wat meer over weet, gezien het feit dat je ritalin hebt gebruikt. Normaal gesproken zou ik zeggen dat een halfje of net iets minder iets goed is, het is sowieso niet dat je meteen 'kut' gaat als je nog geen 100mg op hebt. Alleen weet ik niet precies naar de werking met ritalin.
Bericht Geplaatst op 19 jul 2011 17:05 

Hardtraxx Veteran

Ritalin bouwt hoogstwaarschijnlijk geen weerstand op tegen MDMA.

Het kan wel zo zijn dat je het minder voelt in verband met dat Ritalin in principe erg veel op speed lijkt (Let op lijkt, zeg niet dat het zo is). Sinds Speed een vernuchterende werking heeft en Ritalin ook.

Als je naar Robert kijkt, zou ik het al helemaal onwaarschijnlijk vinden.
Daarnaast is het wel zo dat Ritalin patiënten vaak een wisselende werking ervaren bij amfetamine-achtige stoffen.
Bericht Geplaatst op 19 jul 2011 17:06 

opzich, kwartje om te beginnen... niet dat ik al spacend thuis kom... dan heb ik echt gezeik dnek ik hahaha
Bericht Geplaatst op 19 jul 2011 17:07 

Hardtraxx Veteran

robkuh1990 schreef:
opzich, kwartje om te beginnen... niet dat ik al spacend thuis kom... dan heb ik echt gezeik dnek ik hahaha

Voelbare dosis van MDMA is geloof ik boven de 40 a 50 milligram.
Dit weet ik alleen niet uit mijn hoofd.
Bericht Geplaatst op 19 jul 2011 17:17 

Hardtraxx Elite

-
Bericht Geplaatst op 19 jul 2011 17:21 

wat is Treshold?

*noob modus off*
Bericht Geplaatst op 19 jul 2011 17:22 

Hardtraxx Veteran

jRn schreef:
Olijfboompje schreef:
robkuh1990 schreef:

Threshold = 30 mg.

Pff, wil die nieuwe eekhoorntjes ook wel eens zien hier in de buurt!

Threshold is idd 30mg, maar dit is ook afhankelijk van meerdere factoren. Lichaamsbouw, maaginhoud, gevoel, setting, etc. Maar niks is zo kut als een net-niet ervaring, dus je kan het beter goed doen. Van 30mg ga je er echt niet wous uit zijn en waarschijnlijk voel je er ook helemaal niks van. In ieder geval niet het juiste gevoel. Van 80mg ga je er ook niet wous uitzien en van 100mg ook niet. Maar je kan beter proberen met minimaal 1x je lichaamsgewicht in mg, dan heb je de grootste kans dat je het 'juiste' effect krijgt. ;)

robkuh1990 schreef:
wat is Treshold?

*noob modus off*

De minimale hoeveelheid die nodig is om überhaupt iets te voelen ;)
Bericht Geplaatst op 19 jul 2011 17:24 

Ach ja...

Zoiezo ben ik met de fiets naar Dominator... dus kan nog redelijk grote omweg maken (over groningen ofzo)
Bericht Geplaatst op 19 jul 2011 17:31 

Hardtraxx Elite

-z
Bericht Geplaatst op 19 jul 2011 17:48 

Hardtraxx Veteran

herkenbaar :thumbup: @ defqon hahaha.. man ik heb toen dingen gezien xd
i was like WTF :surrender: , nu lach ik me er kapot om
Bericht Geplaatst op 19 jul 2011 18:01 

Hardtraxx Addict

Jeetje ram gewoon een halve erin en zie hoe die binnenkomt. Enjoy the moment, als je pillen getest zijn, of om andere redenen veilig, heb je niks te vrezen.
Bericht Geplaatst op 19 jul 2011 18:08 

Hardtraxx Elite

-z
Bericht Geplaatst op 19 jul 2011 18:12 

Yam,.. pasta...

Die ga ik als eerste op dominator halen... een goeie bodem kende maar 1x leggen!
Bericht Geplaatst op 19 jul 2011 18:53 

Hardtraxx Veteran

jRn schreef:
Olijfboompje schreef:
robkuh1990 schreef:

Threshold = 30 mg.

Okeee, interessant.
Ik zou toch maar minstens 40 a 50 milligram nemen aangezien je van 30 milligram waarschijnlijk niks zult voelen en niet boven de 100 mg uitkomen.
Bericht Geplaatst op 19 jul 2011 18:59 

Hardtraxx Addict

Olijfboompje schreef:
jRn schreef:
Olijfboompje schreef:

Threshold = 30 mg.

Okeee, interessant.
Ik zou toch maar minstens 40 a 50 milligram nemen aangezien je van 30 milligram waarschijnlijk niks zult voelen en niet boven de 100 mg uitkomen.

Waarom niet boven de 100 mg?
Bericht Geplaatst op 19 jul 2011 19:04 

Hardtraxx Veteran

Iris93 schreef:

Waarom niet boven de 100 mg?

Omdat je er dan net zo bijloopt als jou :)
Nee, de meeste mensen willen iets meemaken van wat ze doen.
Die willen niet automatische piloot hun hoofd kwijtraken door middel van een kaak die dwars door hun oogballen heen snoeit.
Bericht Geplaatst op 19 jul 2011 19:05 

Hardtraxx Veteran

Niet boven de 100mg in 1x. Je kan de eerste keer gerust 3 uur na je eerste snoepje nog een keer een kwartje/halfje bijpakken, maar 100mg in 1x is te overweldigend. Overigens zul je er niet nuchter uit zien na het bijpakken, maar dat terzijde ;)

En als je eerder dan die 3 uur bijpakt, dan zul je er inderdaad net zo bijlopen als jou Iris :P
Bericht Geplaatst op 19 jul 2011 19:08 

Hardtraxx Veteran

Chukkels schreef:
Niet boven de 100mg in 1x. Je kan de eerste keer gerust 3 uur na je eerste snoepje nog een keer een kwartje/halfje bijpakken, maar 100mg in 1x is te overweldigend. Overigens zul je er niet nuchter uit zien na het bijpakken, maar dat terzijde ;)

En als je eerder dan die 3 uur bijpakt, dan zul je er inderdaad net zo bijlopen als jou Iris :P

Dat weet ik nog wel op Q-base vorig jaar.

Olijfboompje pakt een halfje..zo'n 60 mg.
Olijfboompje is tijdsbesef kwijt.
Olijfboompje pakt ander halfje.
Olijfboompje is een attractie en is heel Q-base kwijt.
Olijfboompje heeft als herinnering een filmpje.
Dit filmpje gaat zwaar te furr.
Bericht Geplaatst op 19 jul 2011 19:11 

Hardtraxx Addict

Chukkels schreef:

Jij gaf mij op Defqon ook boven de 100 in 1x pipo. Maar ik wist het niet eens..
En FF.. Dat was eerst een halve triforce, en ehm 2,5 uur na inname en 1 uur na inslag de 2e helft.

En mijn kaak schaatste niet IN mn oogballen. Ik kon beter eten dan na Defqon.
Ik liep nog tenminste en stampte in het rond. Dat kon ik van jou en Daniel niet zeggen.
Bericht Geplaatst op 19 jul 2011 19:18 

Hardtraxx Veteran

Iris93 schreef:
Chukkels schreef:

En FF.. Dat was eerst een halve triforce, en ehm 2,5 uur na inname en 1 uur na inslag de 2e helft.

Ik liep nog tenminste en stampte in het rond. Dat kon ik van jou en Daniel niet zeggen.

:P
Ik sta altijd stil op MDMA, daarom neem ik het niet zo vaak.
Alleen op feesten waarvan ik weet dat de lineup niet geweldig is.
Bericht Geplaatst op 19 jul 2011 19:19 

Bierkoning

je moet gewoon elke dag cocaine snuiven zoals ik, reken maar dat je dan beweegt
Bericht Geplaatst op 19 jul 2011 19:20 

Hardtraxx Veteran

Iris93 schreef:
Chukkels schreef:

Ik gaf jou het kleinste deel van die FF hoor op Defqon :P Maar het was niet jouw eerste keer, dus het kon wel ^^

En idd, ik ging niet los op FF. Maar daar had ik ook totaal geen behoefte aan haha, heb me met stilstaan meer vermaakt denk ik dan dat ik zou doen met forcerend los te gaan met het kutgeluid en die kutdrukte, waar ik me zelfs in m'n space aan zou irriteren :lol:
Bericht Geplaatst op 19 jul 2011 19:29 

Donateur

Olijfboompje schreef:

Dat viel wel mee. Op Defqon had jij ook alleen MDMA toch? Jij ging goed met je voetjes van de vloer hoor ;) Alleen niet heel de tijd. De helft van de tijd ga je los en de andere helft sta je te lullen/knuffelen/genieten :P
Bericht Geplaatst op 19 jul 2011 19:29 

Hardtraxx Addict

Chukkels schreef:
Iris93 schreef:
Chukkels schreef:

Ik gaf jou het kleinste deel van die FF hoor op Defqon :P Maar het was niet jouw eerste keer, dus het kon wel ^^

En idd, ik ging niet los op FF. Maar daar had ik ook totaal geen behoefte aan haha, heb me met stilstaan meer vermaakt denk ik dan dat ik zou doen met forcerend los te gaan met het kutgeluid en die kutdrukte, waar ik me zelfs in m'n space aan zou irriteren :lol:

Het was mijn 2e keer uhuh xd
1e keer was 40 mg maar merkte ik 0,0 van.
Dus wel de eerste éckte keer.

Het leuke was dat ik steeds half omviel tegen mensen aan, en ik dan sorry zei en ze mn hoofd zagen en het vanaf dat moment niet erg meer vonden en begonnen te lachen, had het toch nog een voordeel.
Bericht Geplaatst op 19 jul 2011 19:31 

Hardtraxx Veteran

dawasiknie schreef:
Olijfboompje schreef:

Dat viel wel mee. Op Defqon had jij ook alleen MDMA toch? Jij ging goed met je voetjes van de vloer hoor ;) Alleen niet heel de tijd. De helft van de tijd ga je los en de andere helft sta je te lullen/knuffelen/genieten :P

Ja, dat klopt wel :)
Ik pushte mijzelf daar wel echt hard man..
Ik moet het echt forceren wil ik los gaan.

Bijvoorbeeld zaterdag liet ik mij vol gaan en bewoog ik dus echt niet. Op geen enkele manier, mijn voeten bewogen zelfs niet. Het enige wat bewoog was hooguit mijn kaak, tong of ogen. :P
Vorige  1 ... 96, 97, 98, 99, 100, 101, 102 ... 1193  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic