Ik reageer zo even met verhaaltje, even m'n potje fifa af maken 
OT: Drugs drugs drugs..
OT: Drugs drugs drugs..
Ik weet niet. Sommigen kunnen als ze hem spacen gewoon niet los gaan, ik kan alleen niet meer stoppen.. Lag de volgende ochtend in bed nog :')jRn wrote:Dus t'is meer iets van effe doorheen bijten dat je van die slappe poten hebt en dan komt het vanzelf? :OIris93 wrote:Ik voel mn benen dat ook niet meer, maar ik ga dan echt hard los.
Als ik dan eenmaal ben begonnen hou ik ook niet meer op.
Tijdens mn inslag stond ik lekker te genieten tegen chuckels zn schouder aan, iedereen vragen of het wel ging enz..jRn wrote:Pff, nou moet ik zeggen dat bij de kluisjes eventjes 20 minuten spacen en daarna weer willen opstaan om in de massa en regen te gaan staan ook niet de beste ingredienten waren. Volgende keer er denk ik maar door heen gaan ja!Iris93 wrote:Ik weet niet. Sommigen kunnen als ze hem spacen gewoon niet los gaan, ik kan alleen niet meer stoppen.. Lag de volgende ochtend in bed nog :')jRn wrote: Dus t'is meer iets van effe doorheen bijten dat je van die slappe poten hebt en dan komt het vanzelf? :O
misschien kwestie van er doorheen bijten idd..
Ja is het ook zekerHoofdcoach wrote:Mooie uitlegdanku
Het lijkt me ook wel eens vet namelijk
Leuk verhaaltje om zo 's nachts te lezen héBanaanslak wrote:DankjewelHeb het helemaal gelezen. Van de zomer gaan me ouders 2 weken op vakantie en ik ga het dan denk proberen met een paar vrienden.
Ja, je hebt er een mooi verhaaltje van gemaaktSquirrie wrote:Leuk verhaaltje om zo 's nachts te lezen héBanaanslak wrote:DankjewelHeb het helemaal gelezen. Van de zomer gaan me ouders 2 weken op vakantie en ik ga het dan denk proberen met een paar vrienden.

Zeker! Ik heb hetzelfde maar dan al na 1 halve groene canadees waar ik al redelijk hard op ga. Op Defqon & Dreamfields tweemaal hetzelfde effect. Allebeide keren een ruime halve ingenomen. Na driekwartier sloeg hij goed in en toen was het meteen gedaan met mijn energie, werd heel licht in de benen & had geen puf meer om te stampen maar ik voelde mij wel erg chill & ben dan meer op mezelf gericht. Dit duurt bij mij zo'n 1,5 a 2 uur (vanaf de inslag) en daarna wordt het minder en krijg ik weer energie. Na die 2 uur heb ik beide keren een kwartje bijgepakt en toen ging ik lekker: meer energie, voelde me relax en ik ging lullen als een gek. Je bent dus niet de enige. Maar een maat van mij die krijgt van een halve canadees + 2 uur later weer een halfje juist veel energie en gaat dan helemaal los, dus het verschil denk ik ook per persoonjRn wrote:anderhalve canadees op zaterdag.
Om kwart over 4, en 6 uur allebei een halfje. Maar toen ging ik echt knetterhard rond een uur of half 7. M'n poten voelde ik niet meer en waren echt van spaghetti ofzo. Ook totaal geen energie meer, hebben hier meer mensen wel eens last van? Ben maar bij de kluisjes gaan lullen met iedereen en heb rond half 10 nog een halfje erbij gedaan en toen ging het gewoon lekker.
Ik was waarschijnlijk een van de eerste die heeft gezegd hier dat je het euforische effect van de 4-FMP niet terugkrijgt, omdat het speedy effect sterker is dan het euforische effect na uitwerking van het eerste euforische effect. Dus nee, ik heb niemand dat aangeraden.Olijfboompje wrote:Valt mee...dawasiknie wrote:400 mg 4-fmp? Wie de fuck heeft je dat aangeraden
Meer dan 200 mg is totaal zinloos, zorgt er bovendien ook voor dat je niet kan slapen...
Je kan het effect ermee verlengen.
Niemand heeft hem dat aangeraden.
Misschien Christian.
Daar zie ik hem wel voor aan
True dat, 4-FMP solo vind ik ook niet echt wat. Na anderhalf uur heb ik meestal al zoiets van 'Is dit het?' en krijg ik de neiging om er wat anders bij te gooien. Met methylone is het overigens ook goddelijk, waarschijnlijk nog beter dan i.c.m. MDMAdawasiknie wrote:Het euforische effect krijg je toch niet terug met bijpakken van 4-fmp. Het speedy effect vind ik echt behoorlijk waardeloos, dus of dat helpt... Het enige wat je met zo'n dosis creëert is insomnia.
Blijf erbij dat het alleen maar leuk is icm MDMA. Die rush die je dan krijgt is echt niet te beschrijven lekker. En vooral ook erg wat helderder vergeleken met een pure MDMA-rush.
Dat lijkt me ook geniaal. 4-FA + 4-MMC. Aangezien de 4-FA alles versterkt, ben ik zwaar benieuwd hoe de 4-MMC wellicht tot z'n ultieme werking komt i.c.m. 4-FA. 4-MMC + MDMA ben ik alleen nog niet zo overtuigd van. In een thuissetting was dit niet het gevoel wat ik verwacht had. Het ging wel een stuk harder, maar het voelde meer alsof ik met 80mg kristallen een hele Fast Forward aan het eind van de avond naar binnen werkte. Het ultieme love-gevoel kwam niet, het vage en keiharde gevoel wél. Maar goed, misschien een keer op een feest proberen.roberttt wrote: Ga ik op dominator doen4-fmp + mephedrone + mdma . Moet wel goed gaan :p
Wat is een halve MDMA?QnalQut wrote:dit had ik dus2x 0,5 icm met 4fmp.. was godlike
later nog een halve mdma bijgepakt
Speed is inderdaad beter dan 4-FA als je het voor het speedy effect wil doen. Echter vind ik het euforische zodanig wat toevogen, dat ik meestal de voorkeur geef aan 4-FA. Echter heb ik die voorkeur alleen als er dan ook euforische sets zijn. Bijvoorbeeld op een Raw-stage (zoals Insomnia) heb ik liever vanaf het begin gewoon pep i.p.v. 4-FA. Behalve als je een uitstapje maakt naar een stage met DBSTF. Dan is het wél weer geniaal om 4-FA te nemen.Olijfboompje wrote:Speed is beter naar mijn mening.dawasiknie wrote:Ik vond het weinig toevoegen, sterker nog ik vond juist dat mn benen wat zwaarder werden dan eerst. Maar ik kan misschien ook te kritisch zijn geweest...Ik vind het speedy effect juist fijn.
Speedy is ernstig fijn.
Volgens sommigen is dit echter wel een beetje hetzelfde als het effect van speed zelf, ik weet het niet want heb nog nooit speed geprobeerd maar als dit ongeveer speed is, hoeft het van mij sowieso niet.![]()
Voegt meer toe aan het losgaan als 4FMP.
Desondanks vind ik 4FMP ook erg fijn.
Buiten rond lopenOlijfboompje wrote:Buiten is veel leuker.Banaanslak wrote:Nou, de vorige keer dat ik truffels deed heb ik me toch kostelijk vermaakt met een film+internet
Dan kan je imaginatie veel meer zijn gang gaan
Dat gaat zeker leuk worden! Jammer dat Squirrie de ultimate-feeling wegneemt, door geen lachgas mee te nemenOlijfboompje wrote:Ik ga dit weekend aan de 4acodmt en 2ct7 wss
Altijd leuk
Inderdaad, je moet echt de tijd nemen ervoor en niet doelloos gewoon doorlopen. Zie je bijvoorbeeld hekken, spinnewebben boven je hoofd of iets compleet anders, dan moet je gewoon de tijd nemen en het een plekje in je gedachten geven. Loop er desnoods heen en probeer het aan te raken. Je maakt de raarste dingen mee, dingen die je voor totaal onmogelijk had gehouden, blijken nu opeens levensecht te zijn.Olijfboompje wrote:Dan kijk je niet goed rond denk..Banaanslak wrote:Vind ik niet, ik heb het een keer in het bos gedaan. Maar toen was ik veel meer bezig met rond lopen enzo waardoor ik niet echt dingen zag vervormen zoals de keer dat ik het achter de pc deed.Olijfboompje wrote:Buiten is veel leuker.
Dan kan je imaginatie veel meer zijn gang gaan
Ik neem echt de tijd alsk rondloop in een bos ipv dat ik gewoon rondloop.
Dat verschilt dus per persoon gok ik zo.
Lachkicks zijn ook super-duper geniaal tijdens trips. Met een groepje waarbij je continue dubbel ligt van het lachen om de verhalen die anderen zien... Onbetaalbaar!Banaanslak wrote:Mja, ik vond het wel leuk in het bos. Maar dat was meer omdat ik een zieke lachkick kreeg en niet zo zeer dat ik dingen zag.
Haha, ja dat weet ik nog wel. Ik was toen ook nog lekker aan het gaan, en aan losgaan had ik totaal geen behoefte, omdat ik toch aan het genieten was. Verder maakt het mij totaal niet uit wat er aan de hand is als ik aan het spacen ben. Regent het? Geen probleem, ik vermaak me wel in de regen. Is het warm? Geen probleem, maakt me toch niet veel uit. Ik vind alles wel best tijdens het spacen, zelfs Music Made AddictIris93 wrote:Tijdens mn inslag stond ik lekker te genieten tegen chuckels zn schouder aan, iedereen vragen of het wel ging enz..jRn wrote:Pff, nou moet ik zeggen dat bij de kluisjes eventjes 20 minuten spacen en daarna weer willen opstaan om in de massa en regen te gaan staan ook niet de beste ingredienten waren. Volgende keer er denk ik maar door heen gaan ja!
170-180 inderdaad. Opvolger van de Triforces, naar horen zeggen. In ieder geval dezelfde drukker. Reken er maar weer op dat het knallers zijn. Eekhoorntjes, altijd goedjRn wrote:171 in Den Haag, nog geen gemiddeldeKevin-Raw wrote:![]()
Al testresultaten bekend?!Vriend van me heeft hem laten testen daar!
Code: Select all
Zo, dit was even mijn quoting-spree aangezien ik vanaf gisteravond niet actief was hier. Meteen even een nieuwe avatar ^^ jRn wrote:Ik heb sowieso wel dat ik meer los ga als ik niks heb gebruikt.dawasiknie wrote:Jep. Hoewel meestal aan t einde op de avond als ik dan net ff wat teveel heb gepakt. Voel me dan wel top maar heb dan ook de bekende "spaghetti-benen". Ik moet dan ook niet proberen los te gaan want dat gaat je alleen maar tegen staan. Vind ik toch een beetje zonde altijd, nuchter kom ik altijd makkelijk over die vermoeidheid heenM'n poten voelde ik niet meer en waren echt van spaghetti ofzo. Ook totaal geen energie meer, hebben hier meer mensen wel eens last van? Ben maar bij de kluisjes gaan lullen met iedereen en heb rond half 10 nog een halfje erbij gedaan en toen ging het gewoon lekker.
Maar tegen die spaghetti benen is dus niks te doen behalve minder pakken?
Hij is te goed om in een keer te nemen, ze zijn beter als de triforce.robkuh1990 wrote:2 breeklijnen?
een kwartje als instapper? of is die te sterk voor iemand die niks gewend is
Die breeklijnen zijn gewoon voor de sier. Werkt toch niet precies. Maar goed, een kwartje zul je niet veel van voelen. Dat komt neer op nog geen 45mg, dat zit onder de threshold als je een beetje op gewicht bent. Halfje zou misschien net iets te veel zijn, als je 70kg weegt, hoewel het ook wel perfect kan. Ik zou zeggen, deel hem met een maat van je (die al wat ervaring heeft) en laat hem het halfje afbijten. Hij neemt het grootste deel en dan neem jij het iets kleinere deel. Want precies de helft afbijten zal toch niet lukkenrobkuh1990 wrote:2 breeklijnen?
een kwartje als instapper? of is die te sterk voor iemand die niks gewend is