Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 95, 96, 97, 98, 99, 100, 101 ... 1193  Volgende

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?
XTC 32%  32%  [ 46 ]
LSD 3%  3%  [ 4 ]
Amfetamine 22%  22%  [ 31 ]
Cocaine 19%  19%  [ 27 ]
Truffels/paddo’s 1%  1%  [ 1 ]
Cannabis 7%  7%  [ 10 ]
Alcohol 8%  8%  [ 11 ]
Ketamine 4%  4%  [ 5 ]
GHB 5%  5%  [ 7 ]
Totaal aantal stemmen : 142
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2011 00:24 

Hardtraxx Addict

Ik reageer zo even met verhaaltje, even m'n potje fifa af maken :P

OT: Drugs drugs drugs..
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2011 00:24 

Hardtraxx Elite

=
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2011 00:31 

Hardtraxx Addict

jRn schreef:
Iris93 schreef:
Ik voel mn benen dat ook niet meer, maar ik ga dan echt hard los.
Als ik dan eenmaal ben begonnen hou ik ook niet meer op.

Dus t'is meer iets van effe doorheen bijten dat je van die slappe poten hebt en dan komt het vanzelf? :O

Ik weet niet. Sommigen kunnen als ze hem spacen gewoon niet los gaan, ik kan alleen niet meer stoppen.. Lag de volgende ochtend in bed nog :')
misschien kwestie van er doorheen bijten idd..
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2011 00:32 

Hardtraxx Elite

=
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2011 00:34 

Hardtraxx Addict

jRn schreef:
Iris93 schreef:
jRn schreef:
Dus t'is meer iets van effe doorheen bijten dat je van die slappe poten hebt en dan komt het vanzelf? :O

Ik weet niet. Sommigen kunnen als ze hem spacen gewoon niet los gaan, ik kan alleen niet meer stoppen.. Lag de volgende ochtend in bed nog :')
misschien kwestie van er doorheen bijten idd..

Pff, nou moet ik zeggen dat bij de kluisjes eventjes 20 minuten spacen en daarna weer willen opstaan om in de massa en regen te gaan staan ook niet de beste ingredienten waren. Volgende keer er denk ik maar door heen gaan ja!

Tijdens mn inslag stond ik lekker te genieten tegen chuckels zn schouder aan, iedereen vragen of het wel ging enz.. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2011 00:44 

Hardtraxx Addict

Zoo Banaanslak, tijd om te gaan lezen, mooi verhaal:

Salvia, je hebt je vast wel beetje ingelezen op internet ;) Je hebt een paar schalen S-A-L-V-I-A.. Lees je lekker in en je weet wat het is :D ! (Ik heb de laatste A al een keer bereikt)! xd

Tja nu kom je bij de Smartshop, je hebt heel veel soorten extracten (pak altijd de gestandaardiseerde).. En als je begint begin lekker met een 5 x extract! 1 gram 5 x extract betekend dat 1 portie 0,2 gram is :) Later als je het leuk vindt en het vaker hebt gedaan ga je verder met 10 x extract, 20x, 40x, of zelfs 80x. Let er wel op, een normale portie van 20x = 1 gram / 20! Hoe hoger je extract hoe moeilijker te doseren! Maar uiteraard als je het vaker hebt gedaan is 1 portie van 20 extract op gegeven moment 1 gram / 10.

Belangrijk om te kunnen, rook inhouden! Salvia heeft een inwerktijd in je longen, en die is vele malen langer dan zuurstof en THC, je longblaasjes nemen dat met gemak op.. Salvia helaas niet, het is dus een kunst om je rookwalm 1 minuut in te houden, hier later meer over!

Nu zal je denken, hoe gaan we dit roken! Nou niet in een sigaret! :D Ook niet in een puurpijpje (al eens geprobeerd, veeeeeeeels te heet!) Het beste is een bong! :D Geweldig spul, werkt perfect als je er mee om kunt gaan. Alle info van Salvia moet je maar op internet lezen, hieronder even korte uitleg hoe ik altijd te werk ben gegaan met de bong (2 man altijd, 1 sitter is een MUST!).

Je pakt je bong, gevuld met water uiteraard (om de rook te koelen). Hier doe je een leuk gaasje in en legt daar je 0,2 gram salvia op.. Nu moet je de Salvia aansteken, salvia heeft hoge verbrandingstemperatuur.. Dus je hebt een stormaansteker nodig (verkopen ze bij smartshop, jet aansteker)! Nu is het de kunst om de Salvia niet weg te blazen uit het gaasje (door de kracht van stormaansteker) en dit op hoge temperatuur te verbranden.. Tijdens het aansteken neem je gelijk je 1e teug rook met je vinger OP het klapgat, en je houdt je vinger ook OP het klapgat tijdens de 1e teug! Blijven zuigen aan de bong (oeeh sexy) totdat de Salvia compleet is opgebrand, je sitter zal de aansteker vast houden en dit ook aangeven.

Nu is de 1e teug in je longen, deze houd je netjes 50-60 seconden binnen en je sitter zal aangeven wanneer dit punt is bereikt. Nu zit er nog genoeg rook in de bong voor een 2e teug! Je blaast de rook uit, zet je mond op de bong, haalt je vinger van het klapgat AF zodat de rook in de bong eruit kan. Deze 2e teug ga je ook weer netjes binnen houden, 45-60 seconden lang. Tijdens het inhouden van deze lading rook kan het al voorkomen dat je hard begint met spacen. Wanneer je met hogere dosissen gaat spelen kan het zijn dat je zelfs zo hard gaat spacen dat je zelf de bong niet meer terug kan zetten en eigenlijk laat 'vallen' uit je handen met aansteker gloeiend spul en alles erbij. Daarom is een sitter echt een must zodat hij je na de 2e teug kan helpen de spullen op tafel te zetten en al het gevaarlijke en branden te verwijderen en weg te halen ;)

Nou dan ben je lekker aan het spacen! :D En dit kan je meerdere keren doen per avond, houd er wel 1.5 tot 2 uur tussen!

En nog een leuke, Salvia heeft last van omgekeerde tolerantie. De eerste paar keren zul je niet zo hard kunnen trippen dat je de laatste paar 'stages' van de Salvia schaal bereikt! Hiervoor moet je het toch vaker gaan doen ;) Doordat je in het begin Salvia heel erg gaat respecteren gebeurt dit vaak ook wel :P

En trek makkelijke kleren aan, en vooral niet warm.. Want zoals ik al zei, je gaat echt zweten!

Boodschappenlijst:
- Salvia 5x gestandaardiseerd extract
- Bong (middel groot, 15 euro is die in smartshop te verkrijgen)
- Stormaansteker (kost paar cent)
- Aanstekervuller (Jaa een stormaansteker verbruikt veel gas)
- Gaasjes voor in bong

Waarmee is Salvia nou echt leuk te combineren, één hele simpele: alcohol! Pak een paar biertjes voor tijd en je laat je gedachten veel makkelijker gaan waardoor je in een leukere space vaak terecht komt ;) Doe dit niet in het begin maar pas in later stadium. Maja, dat snap je vast zelf ook wel :D

Als ik wat ben vergeten moet je maar vragen, heb even snel een verhaal getypt met wat een salvia avond nu globaal inhoudt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2011 00:47 

Hardtraxx Veteran

Mooie uitleg :worship: danku
Het lijkt me ook wel eens vet namelijk :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2011 00:49 

Dankjewel :thumbup: Heb het helemaal gelezen. Van de zomer gaan me ouders 2 weken op vakantie en ik ga het dan denk proberen met een paar vrienden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2011 00:51 

Hardtraxx Addict

Hoofdcoach schreef:
Mooie uitleg :worship: danku
Het lijkt me ook wel eens vet namelijk :)

Ja is het ook zeker ;)! Na de eerste keer waren wij met de groep er ook zo :love: over te spreken! Daarom hebben we het ook zeker vaker gedaan :cool:

Ja ik heb al wat kleine aanpassingen gedaan, zaten wat schoonheidsfoutjes in en bij de 1e teug was ik wat vergeten te melden! Ging over dat de sitter de aansteker vast houdt en jij moet blijven inademen totdat je sitter stop zegt, want alle salvia moet opgebrand zijn! ;)

Het is trouwens nog best veel rook om in te houden, je kan voortijd even je longen 'oppompen' door even paar keer heel diep in en uit te ademen.. Inademen totdat je vol zit, dan nog kleine hapjes lucht bijpakken! :)

En tja, daarom gebruikten wij ook graag alcohol (ook al was het soms maar weinig en soms veel :P ), je kan rook iets makkelijker binnen houden.. Alcohol is daar perfect voor :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2011 00:52 

Hardtraxx Addict

Banaanslak schreef:
Dankjewel :thumbup: Heb het helemaal gelezen. Van de zomer gaan me ouders 2 weken op vakantie en ik ga het dan denk proberen met een paar vrienden.

Leuk verhaaltje om zo 's nachts te lezen hé :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2011 00:56 

Squirrie schreef:
Banaanslak schreef:

Leuk verhaaltje om zo 's nachts te lezen hé :D

Ja, je hebt er een mooi verhaaltje van gemaakt :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2011 01:00 

Hardtraxx Veteran

:loving: :loving: :loving: :loving: :loving: :loving: :loving: :loving: :loving: :loving: :loving: :loving:

ow! Hardstyle!

Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2011 13:15 

Hardtraxx Veteran

Oelala

Afbeelding
(foto niet van mij)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2011 13:40 

Donateur

:oh:

Al testresultaten bekend?! :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2011 13:49 

Hardtraxx Veteran

2 breeklijnen, :thumbsup: ideaal!
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2011 15:10 

Hardtraxx Elite

-
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2011 15:41 

Hardtraxxer

jRn schreef:
anderhalve canadees op zaterdag.

Om kwart over 4, en 6 uur allebei een halfje. Maar toen ging ik echt knetterhard rond een uur of half 7. M'n poten voelde ik niet meer en waren echt van spaghetti ofzo. Ook totaal geen energie meer, hebben hier meer mensen wel eens last van? Ben maar bij de kluisjes gaan lullen met iedereen en heb rond half 10 nog een halfje erbij gedaan en toen ging het gewoon lekker.

Zeker! Ik heb hetzelfde maar dan al na 1 halve groene canadees waar ik al redelijk hard op ga. Op Defqon & Dreamfields tweemaal hetzelfde effect. Allebeide keren een ruime halve ingenomen. Na driekwartier sloeg hij goed in en toen was het meteen gedaan met mijn energie, werd heel licht in de benen & had geen puf meer om te stampen maar ik voelde mij wel erg chill & ben dan meer op mezelf gericht. Dit duurt bij mij zo'n 1,5 a 2 uur (vanaf de inslag) en daarna wordt het minder en krijg ik weer energie. Na die 2 uur heb ik beide keren een kwartje bijgepakt en toen ging ik lekker: meer energie, voelde me relax en ik ging lullen als een gek. Je bent dus niet de enige. Maar een maat van mij die krijgt van een halve canadees + 2 uur later weer een halfje juist veel energie en gaat dan helemaal los, dus het verschil denk ik ook per persoon ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2011 15:52 

Hardtraxx Veteran

Olijfboompje schreef:
dawasiknie schreef:
400 mg 4-fmp? Wie de fuck heeft je dat aangeraden :P
Meer dan 200 mg is totaal zinloos, zorgt er bovendien ook voor dat je niet kan slapen...

Valt mee...
Je kan het effect ermee verlengen.

Niemand heeft hem dat aangeraden.
Misschien Christian.
Daar zie ik hem wel voor aan :P

Ik was waarschijnlijk een van de eerste die heeft gezegd hier dat je het euforische effect van de 4-FMP niet terugkrijgt, omdat het speedy effect sterker is dan het euforische effect na uitwerking van het eerste euforische effect. Dus nee, ik heb niemand dat aangeraden. ;)

dawasiknie schreef:
Het euforische effect krijg je toch niet terug met bijpakken van 4-fmp. Het speedy effect vind ik echt behoorlijk waardeloos, dus of dat helpt... Het enige wat je met zo'n dosis creëert is insomnia.

Blijf erbij dat het alleen maar leuk is icm MDMA. Die rush die je dan krijgt is echt niet te beschrijven lekker. En vooral ook erg wat helderder vergeleken met een pure MDMA-rush.

True dat, 4-FMP solo vind ik ook niet echt wat. Na anderhalf uur heb ik meestal al zoiets van 'Is dit het?' en krijg ik de neiging om er wat anders bij te gooien. Met methylone is het overigens ook goddelijk, waarschijnlijk nog beter dan i.c.m. MDMA ;)

roberttt schreef:
Ga ik op dominator doen xd 4-fmp + mephedrone + mdma . Moet wel goed gaan :p

Dat lijkt me ook geniaal. 4-FA + 4-MMC. Aangezien de 4-FA alles versterkt, ben ik zwaar benieuwd hoe de 4-MMC wellicht tot z'n ultieme werking komt i.c.m. 4-FA. 4-MMC + MDMA ben ik alleen nog niet zo overtuigd van. In een thuissetting was dit niet het gevoel wat ik verwacht had. Het ging wel een stuk harder, maar het voelde meer alsof ik met 80mg kristallen een hele Fast Forward aan het eind van de avond naar binnen werkte. Het ultieme love-gevoel kwam niet, het vage en keiharde gevoel wél. Maar goed, misschien een keer op een feest proberen.

QnalQut schreef:
dit had ik dus :thumbup: 2x 0,5 icm met 4fmp.. was godlike :innocent:

later nog een halve mdma bijgepakt

Wat is een halve MDMA? :lol:

Olijfboompje schreef:
dawasiknie schreef:
Citaat:
Ik vind het speedy effect juist fijn.
Speedy is ernstig fijn.

Ik vond het weinig toevoegen, sterker nog ik vond juist dat mn benen wat zwaarder werden dan eerst. Maar ik kan misschien ook te kritisch zijn geweest...
Volgens sommigen is dit echter wel een beetje hetzelfde als het effect van speed zelf, ik weet het niet want heb nog nooit speed geprobeerd maar als dit ongeveer speed is, hoeft het van mij sowieso niet.

Speed is beter naar mijn mening. :thumbup:

Voegt meer toe aan het losgaan als 4FMP.
Desondanks vind ik 4FMP ook erg fijn.

Speed is inderdaad beter dan 4-FA als je het voor het speedy effect wil doen. Echter vind ik het euforische zodanig wat toevogen, dat ik meestal de voorkeur geef aan 4-FA. Echter heb ik die voorkeur alleen als er dan ook euforische sets zijn. Bijvoorbeeld op een Raw-stage (zoals Insomnia) heb ik liever vanaf het begin gewoon pep i.p.v. 4-FA. Behalve als je een uitstapje maakt naar een stage met DBSTF. Dan is het wél weer geniaal om 4-FA te nemen. ^^

Olijfboompje schreef:
Banaanslak schreef:
Nou, de vorige keer dat ik truffels deed heb ik me toch kostelijk vermaakt met een film+internet

Buiten is veel leuker.
Dan kan je imaginatie veel meer zijn gang gaan :)

Buiten rond lopen :loving: Geniaal is dat, rondjes lopen door het park en door de stad. En dan midden in een woonwijk op een stoep zitten en bijpakken voor de huisjes van mensen. Wat een geniale nacht was dat! :worship:

Olijfboompje schreef:
Ik ga dit weekend aan de 4acodmt en 2ct7 wss :)
Altijd leuk :yay:

Dat gaat zeker leuk worden! Jammer dat Squirrie de ultimate-feeling wegneemt, door geen lachgas mee te nemen :(

Olijfboompje schreef:
Banaanslak schreef:
Olijfboompje schreef:
Buiten is veel leuker.
Dan kan je imaginatie veel meer zijn gang gaan :)

Vind ik niet, ik heb het een keer in het bos gedaan. Maar toen was ik veel meer bezig met rond lopen enzo waardoor ik niet echt dingen zag vervormen zoals de keer dat ik het achter de pc deed.

Dan kijk je niet goed rond denk..
Ik neem echt de tijd alsk rondloop in een bos ipv dat ik gewoon rondloop.

Dat verschilt dus per persoon gok ik zo.

Inderdaad, je moet echt de tijd nemen ervoor en niet doelloos gewoon doorlopen. Zie je bijvoorbeeld hekken, spinnewebben boven je hoofd of iets compleet anders, dan moet je gewoon de tijd nemen en het een plekje in je gedachten geven. Loop er desnoods heen en probeer het aan te raken. Je maakt de raarste dingen mee, dingen die je voor totaal onmogelijk had gehouden, blijken nu opeens levensecht te zijn. ^^

Banaanslak schreef:
Mja, ik vond het wel leuk in het bos. Maar dat was meer omdat ik een zieke lachkick kreeg en niet zo zeer dat ik dingen zag.

Lachkicks zijn ook super-duper geniaal tijdens trips. Met een groepje waarbij je continue dubbel ligt van het lachen om de verhalen die anderen zien... Onbetaalbaar!

Iris93 schreef:
jRn schreef:
Pff, nou moet ik zeggen dat bij de kluisjes eventjes 20 minuten spacen en daarna weer willen opstaan om in de massa en regen te gaan staan ook niet de beste ingredienten waren. Volgende keer er denk ik maar door heen gaan ja!

Tijdens mn inslag stond ik lekker te genieten tegen chuckels zn schouder aan, iedereen vragen of het wel ging enz.. :P

Haha, ja dat weet ik nog wel. Ik was toen ook nog lekker aan het gaan, en aan losgaan had ik totaal geen behoefte, omdat ik toch aan het genieten was. Verder maakt het mij totaal niet uit wat er aan de hand is als ik aan het spacen ben. Regent het? Geen probleem, ik vermaak me wel in de regen. Is het warm? Geen probleem, maakt me toch niet veel uit. Ik vind alles wel best tijdens het spacen, zelfs Music Made Addict :D

jRn schreef:
Kevin-Raw schreef:
:oh:
Al testresultaten bekend?! :woot:

171 in Den Haag, nog geen gemiddelde ;) Vriend van me heeft hem laten testen daar!

170-180 inderdaad. Opvolger van de Triforces, naar horen zeggen. In ieder geval dezelfde drukker. Reken er maar weer op dat het knallers zijn. Eekhoorntjes, altijd goed :love:

Code:
Zo, dit was even mijn quoting-spree aangezien ik vanaf gisteravond niet actief was hier. Meteen even een nieuwe avatar  ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2011 16:07 

Hardtraxxer

jRn schreef:
dawasiknie schreef:
Citaat:
M'n poten voelde ik niet meer en waren echt van spaghetti ofzo. Ook totaal geen energie meer, hebben hier meer mensen wel eens last van? Ben maar bij de kluisjes gaan lullen met iedereen en heb rond half 10 nog een halfje erbij gedaan en toen ging het gewoon lekker.

Jep. Hoewel meestal aan t einde op de avond als ik dan net ff wat teveel heb gepakt. Voel me dan wel top maar heb dan ook de bekende "spaghetti-benen". Ik moet dan ook niet proberen los te gaan want dat gaat je alleen maar tegen staan. Vind ik toch een beetje zonde altijd, nuchter kom ik altijd makkelijk over die vermoeidheid heen :)

Ik heb sowieso wel dat ik meer los ga als ik niks heb gebruikt.
Maar tegen die spaghetti benen is dus niks te doen behalve minder pakken?

Omdat ik dus ook twee keer na een ruime halve canadees zo'n kleine 2 uur van die spagetti-benen had, ben ik van plan om de volgende keer wat minder te pakken dan een halfje de eerste keer (max 1/3 canadees). Zo hoop ik dat ik minder last heb van die spagetti-benen.. zou dit helpen? Want als ik na mijn eerste halve canadees bijpak is de inslag daarna minder heftig en heb ik vaak geen last meer van die spagetti-benen en krijg ik juist meer energie. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2011 16:18 

Hardtraxx Elite

=
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2011 16:20 

Hardtraxx Veteran

You can run, but you can't hide :evil:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2011 16:39 

2 breeklijnen?

een kwartje als instapper? of is die te sterk voor iemand die niks gewend is
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2011 16:43 

robkuh1990 schreef:
2 breeklijnen?

Hij is te goed om in een keer te nemen, ze zijn beter als de triforce.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2011 16:44 

Hardtraxx Veteran

robkuh1990 schreef:
2 breeklijnen?

Die breeklijnen zijn gewoon voor de sier. Werkt toch niet precies. Maar goed, een kwartje zul je niet veel van voelen. Dat komt neer op nog geen 45mg, dat zit onder de threshold als je een beetje op gewicht bent. Halfje zou misschien net iets te veel zijn, als je 70kg weegt, hoewel het ook wel perfect kan. Ik zou zeggen, deel hem met een maat van je (die al wat ervaring heeft) en laat hem het halfje afbijten. Hij neemt het grootste deel en dan neem jij het iets kleinere deel. Want precies de helft afbijten zal toch niet lukken ;)

En woei! Pagina 100! :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2011 16:48 

Zover ik ken gebruikt er niemand niks in mijn groep... dus moet het al van buitenstaander krijgen..

Ik weeg momenteel 73kg ofzo.. maar ben 17 jaar Ritalin gebruiker geweest (dus heb iets van weerstand ertegen)
Vorige  1 ... 95, 96, 97, 98, 99, 100, 101 ... 1193  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic