Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 97, 98, 99, 100, 101, 102, 103 ... 1193  Volgende

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?
XTC 32%  32%  [ 46 ]
LSD 3%  3%  [ 4 ]
Amfetamine 22%  22%  [ 31 ]
Cocaine 19%  19%  [ 27 ]
Truffels/paddo’s 1%  1%  [ 1 ]
Cannabis 7%  7%  [ 10 ]
Alcohol 8%  8%  [ 11 ]
Ketamine 4%  4%  [ 5 ]
GHB 5%  5%  [ 7 ]
Totaal aantal stemmen : 142
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2011 19:32 

Hardtraxx Addict

Olijfboompje schreef:
dawasiknie schreef:
Olijfboompje schreef:
:P
Ik sta altijd stil op MDMA, daarom neem ik het niet zo vaak.
Alleen op feesten waarvan ik weet dat de lineup niet geweldig is.

Dat viel wel mee. Op Defqon had jij ook alleen MDMA toch? Jij ging goed met je voetjes van de vloer hoor ;) Alleen niet heel de tijd. De helft van de tijd ga je los en de andere helft sta je te lullen/knuffelen/genieten :P

Ja, dat klopt wel :)
Ik pushte mijzelf daar wel echt hard man..
Ik moet het echt forceren wil ik los gaan.

Bijvoorbeeld zaterdag liet ik mij vol gaan en bewoog ik dus echt niet. Op geen enkele manier, mijn voeten bewogen zelfs niet. Het enige wat bewoog was hooguit mijn kaak, tong of ogen. :P

En je armen om te knuffelen, en mij en nando naar elkaar te duwen.
En je mond om 20 x te zeggen dat we echt spacend moesten zoenen, omdat dat zo epic was :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2011 19:35 

Hardtraxx Veteran

Iris93 schreef:

En je mond om 20 x te zeggen dat we echt spacend moesten zoenen, omdat dat zo epic was :lol:

Dat was het toch ook? :P

Tenminste ik heb nog nooit zoiets bizars meegemaakt.
Een droogtrommel waarbij het net lijkt of er een drilboor tekeer gaat met een vloedgolf xd
Ik vind het iig altijd bizar lekker :P

Ohja, die armen en mond dan ook :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2011 19:37 

Hardtraxx Addict

Olijfboompje schreef:
Iris93 schreef:

Dat was het toch ook? :P

Tenminste ik heb nog nooit zoiets bizars meegemaakt.
Een droogtrommel waarbij het net lijkt of er een drilboor tekeer gaat met een vloedgolf xd
Ik vind het iig altijd bizar lekker :P

Ohja, die armen en mond dan ook :P

Hmm nee ik had niet het droogtrommel, drilboor/vloedgolf gevoel wat jij hier omschrijft..
Maar het was zeker epic! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2011 19:40 

Hardtraxx Veteran

ik duwde jou en nando bij elkaar :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2011 19:48 

Donateur

Olijfboompje schreef:
dawasiknie schreef:
Olijfboompje schreef:

Dat viel wel mee. Op Defqon had jij ook alleen MDMA toch? Jij ging goed met je voetjes van de vloer hoor ;) Alleen niet heel de tijd. De helft van de tijd ga je los en de andere helft sta je te lullen/knuffelen/genieten :P

Bijvoorbeeld zaterdag liet ik mij vol gaan en bewoog ik dus echt niet. Op geen enkele manier, mijn voeten bewogen zelfs niet. Het enige wat bewoog was hooguit mijn kaak, tong of ogen. :P

Gek is dat. Als dat spul bij mij begint te werken hoef ik niks meer te forceren, mn benen gaan dan echt vanzelf. Pas als ik vermoeider begin te worden (laatste uurtje meestal) moet ik mezelf pushen, maar dat doe ik dan ook niet meer. Je moet dan echt alleen maar de dingen doen die je op dat moment fijn vindt imo.

Vind t wel zonde als het je losgaan beïnvloedt op een feest. Vind mn feest altijd een stuk minder als ik niet alles heb kunnen geven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2011 19:52 

Hardtraxx Veteran

tommetjeuh schreef:

:loving:

dawasiknie schreef:
Vind t wel zonde als het je losgaan beïnvloedt op een feest. Vind mn feest altijd een stuk minder als ik niet alles heb kunnen geven.

Vind ik ook, ik heb er zelf ook last van dat ik amper tot niet kan los gaan met xtc op. Vind het nu bijvoorbeeld ook zonde dat ik afgelopen zaterdag niet vol op los kon gaan op Thera. Maar ja, ik heb iig genoten. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2011 19:53 

Hardtraxx Veteran

Iris93 schreef:

Hmm nee ik had niet het droogtrommel, drilboor/vloedgolf gevoel wat jij hier omschrijft..
Maar het was zeker epic! :D

Epic, daar gaat het om :love:

Binnenkort met mijn lief pilletje samen doen :loving:
dawasiknie schreef:
Gek is dat. Als dat spul bij mij begint te werken hoef ik niks meer te forceren, mn benen gaan dan echt vanzelf. Pas als ik vermoeider begin te worden (laatste uurtje meestal) moet ik mezelf pushen, maar dat doe ik dan ook niet meer. Je moet dan echt alleen maar de dingen doen die je op dat moment fijn vindt imo.

Het beïnvloedt het echt extreem bij mij.
Ja, het beïnvloedt heel erg mijn losgaan en helaas doe ik het hierom alleen op feesten waar een melodische lineup is.

De rest is alleen nuchter of eventueel middelen waardoor ik nog harder los ga dan ik anders ga. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2011 19:55 

Hardtraxx Addict

tommetjeuh schreef:

Sorry :cry:
Ik ben de helft vergeten.
Maar Daniel deed het veelvuldig en irritant, dus vandaar dat dat in mijn geheugen gegrift staat :$
1000x sorry :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2011 19:57 

Donateur

Nando schreef:

Vind ik ook, ik heb er zelf ook last van dat ik amper tot niet kan los gaan met xtc op. Vind het nu bijvoorbeeld ook zonde dat ik afgelopen zaterdag niet vol op los kon gaan op Thera. Maar ja, ik heb iig genoten. :)

Dat heeft ergens mee te maken "sfeer,drukte XD(denk ik ) ". Defqon kon ik vet goed los gaan op XTC. Maar bijvoorbeeld hardbass heb ik maar 10 stapjes gedaan en 8 uren rond gedwaald.

XD maarja ik vind het beide prachtig, losgaan en dwalen :love:

Maar ik denk gewoon .. ach laat maar weet het ook niet hoe het komt :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2011 19:57 

Hardtraxx Veteran

Iris93 schreef:
tommetjeuh schreef:

Maar Daniel deed het veelvuldig en irritant, dus vandaar dat dat in mijn geheugen gegrift staat :$

ik vegeef je :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2011 19:58 

Hardtraxx Veteran

Iris93 schreef:
tommetjeuh schreef:

Nou nou...
Ik heb jullie een keer dat verteld. :P

Dus ik weet niet hoe vaak jij die scene heb afgespeeld.
De rest heb ik lekker weg staan dromen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2011 20:07 

Hardtraxx Veteran

Iris93 schreef:

Oh, dus je vond het irritant? :cry:

roberttt schreef:
Dat heeft ergens mee te maken "sfeer,drukte XD(denk ik ) ". Defqon kon ik vet goed los gaan op XTC. Maar bijvoorbeeld hardbass heb ik maar 10 stapjes gedaan en 8 uren rond gedwaald.

XD maarja ik vind het beide prachtig, losgaan en dwalen :love:

Maar ik denk gewoon .. ach laat maar weet het ook niet hoe het komt :lol:

Zou ook aan de setting kunnen liggen idd, ik heb geen idee eigenlijk. Ik heb het iig nog nooit gehad dat ik echt keihard los kon gaan op xtc, maar ik denk sowieso niet dat mijn lichaam harder los kan gaan dan hoe ik nuchter los ga. Ik zoek namelijk al mijn grenzen al op als ik nuchter ben. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2011 20:15 

Bierkoning

Nando schreef:
Iris93 schreef:

Oh, dus je vond het irritant? :cry:

:lol:

Wat betreft dat losgaan + xtc, mij lukt dat altijd gewoon, misschien wel harder dan als ik niks op heb, alleen op Qountdown lukte het niet, maar daar was het ook niet nodig :loving: :loving: :loving: :loving: :loving: :loving:
Sterker nog, dat vond ik het mooiste feest dus moet je nagaan xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2011 20:19 

Bierkoning

Ojah het lijkt me trouwens wel heldig om dat feest samen met bepaalde onder invloed zijnde hardtrekkers te gaan meemaken dit jaar :loving: Duurt alleen nog zo lang :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2011 20:29 

Hardtraxx Veteran

Pommer schreef:
Ojah het lijkt me trouwens wel heldig om dat feest samen met bepaalde onder invloed zijnde hardtrekkers te gaan meemaken dit jaar :loving: Duurt alleen nog zo lang :(

Wss niet te hard vdk, sinds mijn vriendin mee gaat.
Die wilt dat liever niet zien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2011 20:38 

Hardtraxx Veteran

Olijfboompje schreef:
Pommer schreef:

Och, dat zal haar waarschijnlijk toch niet meer opvallen, als je begrijpt waar mijn punt heen gaat :whistle:

Qountdown was inderdaad heldig verder. Beste sfeer op een feest OOIT! Totdat Wildstylez het liep te verkloten. Ach ja, volgend jaar herkansing en dan gewoon op dezelfde manier zonder onderbrekingen. Want de sfeer was daarna echt tot onder het 0-punt gedaald :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2011 20:39 

Hardtraxx Veteran

Pommer schreef:

Ik doe sowieso met je mee. :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2011 20:40 

Hardtraxx Veteran

Chukkels schreef:
Olijfboompje schreef:
Pommer schreef:

Och, dat zal haar waarschijnlijk toch niet meer opvallen, als je begrijpt waar mijn punt heen gaat :whistle:

Qountdown was inderdaad heldig verder. Beste sfeer op een feest OOIT! Totdat Wildstylez het liep te verkloten. Ach ja, volgend jaar herkansing en dan gewoon op dezelfde manier zonder onderbrekingen. Want de sfeer was daarna echt tot onder het 0-punt gedaald :(

Nee, ik ga haar niet drogeren tegen haar zin in.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2011 20:43 

Hardtraxx Veteran

Ik heb het ook niet over drogeren. Ik heb het over het feit dat zij wel de laatste is die iets door zal hebben nadat ze gebruikt heeft hoe iemand anders eruit ziet na gebruik xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2011 20:44 

Hardtraxx Veteran

Chukkels schreef:
Ik heb het ook niet over drogeren. Ik heb het over het feit dat zij wel de laatste is die iets door zal hebben nadat ze gebruikt heeft hoe iemand anders eruit ziet na gebruik xd

Fuck xd

SSSSST >.<
Wat ben ik blij dat er op Defqon geen foto's of filmpjes van haar zijn gemaakt xd :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2011 20:46 

Hardtraxx Veteran

Haha, idd. Ach jullie passen daarom wel perfect bij elkaar hoor! Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2011 20:49 

Hardtraxx Veteran

Chukkels schreef:
Haha, idd. Ach jullie passen daarom wel perfect bij elkaar hoor! Afbeelding

xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2011 21:23 

Hardtraxx Elite

Olijfboompje schreef:
dawasiknie schreef:
Olijfboompje schreef:

En dan tegen mij zeggen dat ik er belachelijk bij liep :P :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2011 21:26 

Hardtraxx Veteran

Jeff3rd schreef:

Hoe jij naar mij toe kwam huppelen, leek nergens op xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2011 21:28 

Hardtraxx Veteran

Olijfboompje schreef:
Jeff3rd schreef:

Hoe jij naar mij toe kwam huppelen, leek nergens op xd

Het was inderdaad niet te ontkennen dat jij er niet charmant bij liep, Jeff. En ik heb je geen eens gezien xd
Vorige  1 ... 97, 98, 99, 100, 101, 102, 103 ... 1193  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic