Active topics in Off-Topic

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 4 hours ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 3 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 9 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 20 hours ago

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?

XTC
46
32%
LSD
4
3%
Amfetamine
31
22%
Cocaine
27
19%
Truffels/paddo’s
1
1%
Cannabis
10
7%
Alcohol
11
8%
Ketamine
5
4%
GHB
7
5%

Total votes: 142

G
Hardtraxxer
94 posts member since 2013
last seen Feb 2017
gezellige_vent wrote:Iemand ervaring met witte tesla's iksteesee?
Werkt prima
Hardtraxx Veteran
11323 posts member since 2008
Hoe was Rad van Snats?
Hardtraxx Veteran
7269 posts member since 2013
last seen 11 days ago
Ging niet door.
Hardtraxx Veteran
6775 posts member since 2014
last seen 3 hours ago
Watjes. :P
Hardtraxx Veteran
8650 posts member since 2013
last seen 20 hours ago
Geen echte weekend warriors... @melvinFR
Hardtraxx Veteran
6265 posts member since 2010
last seen Dec 2025
yannickvk wrote:nu ben ik toch wel benieuw hoe het rad van snats verlopen is :whistle:
Uiteindelijk met een paar man gewoon zitten kloten en af en toe een likje m en/of een punt keta genomen, in combinatie met wat ballonnen.
Iedereen was om te beginnen al te gaar voor zo'n spel, daarnaast begreep ik zelf sommige vragen niet eens :lol:
Hardtraxx Veteran
3118 posts member since 2012
last seen Sep 2024
4fmp + xtc, mooie (maar gevaarlijke) combi, goed vermaakt op Defqon zondag.
Hardtraxx Veteran
7269 posts member since 2013
last seen 11 days ago
Hele weekend nuchter gebleven! :)
Hardtraxx Veteran
6775 posts member since 2014
last seen 3 hours ago
Raven wrote:Hele weekend nuchter gebleven! :)
Dit kan ik beamen!
Hardtraxxer
755 posts member since 2015
last seen Jan 2020
stefan_helmond wrote:4fmp + xtc, mooie (maar gevaarlijke) combi, goed vermaakt op Defqon zondag.
Waarom gevaarlijk, ik nam zaterdag over de hele dag 2 4fjes en met de after een halve wifi bij gepakt. Ik stuiterde de hele Blue door :lol: Vorige jaar voor het eerst deze combi gedaan en toen kwam de werking van X beter door waardoor ik fucking wazig werd.
Hardtraxx Veteran
4914 posts member since 2015
Ivey Jones wrote:Waarom gevaarlijk
Omdat dit een verhoogde neurotoxiteit met zich meebrengt, veel meer dan beide stoffen apart... Een gevalletje 1+1=3
Hardtraxx Veteran
7456 posts member since 2011
last seen 9 days ago
Ivey Jones wrote:Waarom gevaarlijk, ik nam zaterdag over de hele dag 2 4fjes en met de after een halve wifi bij gepakt. Ik stuiterde de hele Blue door :lol: Vorige jaar voor het eerst deze combi gedaan en toen kwam de werking van X beter door waardoor ik fucking wazig werd.
Lees aub de vorige 5 pagina's nog maar even goed door...
Hardtraxx Veteran
17992 posts member since 2010
last seen Aug 2025
Ivey Jones wrote: Waarom gevaarlijk, ik nam zaterdag over de hele dag 2 4fjes en met de after een halve wifi bij gepakt. Ik stuiterde de hele Blue door :lol: Vorige jaar voor het eerst deze combi gedaan en toen kwam de werking van X beter door waardoor ik fucking wazig werd.
Je hart zo'n gruwelijke opdonder geven is zeker niet gevaarlijk nee.
Hardtraxx Veteran
6265 posts member since 2010
last seen Dec 2025
Daveytl wrote:
Ivey Jones wrote: Waarom gevaarlijk, ik nam zaterdag over de hele dag 2 4fjes en met de after een halve wifi bij gepakt. Ik stuiterde de hele Blue door :lol: Vorige jaar voor het eerst deze combi gedaan en toen kwam de werking van X beter door waardoor ik fucking wazig werd.
Je hart zo'n gruwelijke opdonder geven is zeker niet gevaarlijk nee.
Om van het frituren van je hersenen nog maar te zwijgen.
Hardtraxxer
738 posts member since 2013
last seen Mar 2025
Vaak buj te bange.
Hardtraxxer
580 posts member since 2014
last seen Feb 2023
-(fluor)amfemtamines + mdma = extra damage
-herdoseren = extra damage

Gejat van een ander forum
G
Hardtraxxer
94 posts member since 2013
last seen Feb 2017
Moraalridders. Als je pakt kun je net zo goed gewoon wat meer pakken. Alsof die ene meer wat uit maakt
Hardtraxx Veteran
5475 posts member since 2013
last seen 5 days ago
gezellige_vent wrote:Moraalridders. Als je pakt kun je net zo goed gewoon wat meer pakken. Alsof die ene meer wat uit maakt
50x die ene extra. Daar al eens over nagedacht? :)
Hardtraxxer
580 posts member since 2014
last seen Feb 2023
Grim wrote:
gezellige_vent wrote:Moraalridders. Als je pakt kun je net zo goed gewoon wat meer pakken. Alsof die ene meer wat uit maakt
50x die ene extra. Daar al eens over nagedacht? :)
Dat vergeet hij steeds :clap:
Hardtraxx Addict
1391 posts member since 2012
last seen 9 hours ago
In verleden altijd aan de pillen gezeten en op Defqon toch maar eens 4FA geprobeerd, ging behoorlijk prima. Op pillen ben ik wel even uitgekeken, in combi met drank werd het er nooit echt beter van.

Nu wil ik het een keer online bestellen, maar wat zijn een beetje de normale doseringen MG om een beetje goed te gaan?
Hardtraxx Veteran
7456 posts member since 2011
last seen 9 days ago
Spitta wrote:In verleden altijd aan de pillen gezeten en op Defqon toch maar eens 4FA geprobeerd, ging behoorlijk prima. Op pillen ben ik wel even uitgekeken, in combi met drank werd het er nooit echt beter van.

Nu wil ik het een keer online bestellen, maar wat zijn een beetje de normale doseringen MG om een beetje goed te gaan?
75-150 mg (halve tot een hele capsule)
Hardtraxx Elite
2256 posts member since 2015
last seen Mar 2025
ErikZ wrote:
Spitta wrote:In verleden altijd aan de pillen gezeten en op Defqon toch maar eens 4FA geprobeerd, ging behoorlijk prima. Op pillen ben ik wel even uitgekeken, in combi met drank werd het er nooit echt beter van.

75 is wel erg weinig toch? Ik deed eerste keer 4f 150, en dat was dikke prima. Vind zelf 180 een fijne dosering.
Hardtraxx Veteran
4914 posts member since 2015
Sweetspot verschilt per persoon, maar de meesten zitten toch in de range 130-180, afhankelijk van lichaam en gewicht enzo
R
Hardtraxxer
114 posts member since 2015
last seen Jul 2025
MeneerEend wrote:
ErikZ wrote:

75 is wel erg weinig toch? Ik deed eerste keer 4f 150, en dat was dikke prima. Vind zelf 180 een fijne dosering.
Wij zelf ook vaak rond 150-200. Zelf 1x 250 gehad op Qlimax, ging bijna door t dak van het Gelredome.:woot:
Wel ideaal spul wordt zelf altijd zo vaag van pillen.
Hardtraxx Veteran
7211 posts member since 2009
last seen Mar 2026
150mg is normaal volgens mij