Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 976, 977, 978, 979, 980, 981, 982 ... 1193  Volgende

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?
XTC 32%  32%  [ 46 ]
LSD 3%  3%  [ 4 ]
Amfetamine 22%  22%  [ 31 ]
Cocaine 19%  19%  [ 27 ]
Truffels/paddo’s 1%  1%  [ 1 ]
Cannabis 7%  7%  [ 10 ]
Alcohol 8%  8%  [ 11 ]
Ketamine 4%  4%  [ 5 ]
GHB 5%  5%  [ 7 ]
Totaal aantal stemmen : 142
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2016 20:25 

Hardtraxx Addict

Thx Guys voor de duidelijkheid :cool:, we proberen de 150 wel.. We hebben nog even nagevraagd bij degene die ze mee had, maar die wisten het ook niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2016 20:31 

Hardtraxxer

Spitta schreef:
Thx Guys voor de duidelijkheid :cool:, we proberen de 150 wel.. We hebben nog even nagevraagd bij degene die ze mee had, maar die wisten het ook niet.

150 zit je volgens mij altijd wel goed, heb er ook weinig mensen over gehoord die het niet chill vonden, ook bij hogere doseringen. Hooguit wat misselijkheid of wat hoofdpijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2016 01:25 

Hardtraxx Addict

Ik heb vakantie, dus direct ff uitgeprobeerd!!

1.5 uur op fiets naar pokemon gezocht net in pikkendonker :lol:

prima spul :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2016 09:52 

Hardtraxx Veteran

Prima aangelegenheid ja .....
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2016 16:26 

Hardtraxx Veteran

Firetrap schreef:

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2016 17:09 

Donateur

:lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2016 17:59 

Hardtraxx Veteran

Heb je wel een 4fmpikachu gevangen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2016 18:56 

Hardtraxx Veteran

Nee, een 2cbulbasaur
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2016 00:15 

Hardtraxx Addict

Firetrap schreef:

Ja dikke boeiend daar is vakantie voor (vind ik) niet te serieus en gewoon in opwelling doen, dat vind ik de mooiste avonden ipv 6 weken van te voren gepland want dan valt t toch altijd vies tegen!!

Joey schreef:
Heb je wel een 4fmpikachu gevangen?

Norther66 schreef:
Nee, een 2cbulbasaur

Nee. Ik wilde een tokepi!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2016 00:44 

Hardtraxx Veteran

Dan is die evolutie, een Toketikkie, leuker.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2016 00:51 

Hardtraxx Addict

chas1n schreef:
Dan is die evolutie, een Toketikkie, leuker.

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2016 23:16 

Hardtraxx Veteran

Zondagavond 2cb gedaan voor het eerst ! Uitzicht op de skyline van Rotterdam vanaf m'n dak, setje van Rodhad aan , was echt een bizar tafereel! Alle elementen vervlochten zich met elkaar tot een orgie van kleuren en gebouwen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2016 02:30 

Hardtraxx Veteran

urbandesigner schreef:
Zondagavond 2cb gedaan voor het eerst ! Uitzicht op de skyline van Rotterdam vanaf m'n dak, setje van Rodhad aan , was echt een bizar tafereel! Alle elementen vervlochten zich met elkaar tot een orgie van kleuren en gebouwen!

2cb is met uitstek mijn favoriete drug voor thuis, met name als je in een klein gezelschap bent. Bomen die gaan bewegen, kleuren hebben seks met elkaar en er ontstaan zo nieuwe kleuren, uitzichten zijn bizar...

Laatst nog met mijn vriendin 2 uur op ons balkon gezeten tussen 4 en 6, dus toen de zon op kwam, alles veranderde de hele tijd. Schitterend.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2016 18:54 

Hardtraxx Veteran

Ik heb wel eens aardig wat 2cb gedaan, maar kom helaas niet in de buurt van die effecten :(

Binnenkort maar weer ns paddo's vreten :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2016 15:00 

Donateur

3-meo-pcp :D Ook wel echt een leuke drug.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2016 15:13 

Hardtraxx Veteran

Kevin-Raw schreef:

Vertel
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2016 16:54 

Donateur

The Skribbler schreef:
Kevin-Raw schreef:

Vertel

Een milde dissociatieve drug. Iets heftiger en langer werkingsduur dan ketamine. Maar weer stuk minder chaotisch dan MXE. Een heerlijke rush, wat ik niet heb met keta of mxe. Daarnaast maar heel weinig nodig. 10mg is al een prima dosis.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2016 23:42 

Hardtraxx Veteran

Dat klinkt zeer interessant eigenlijk.
Welke vendor heeft dat momenteel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2016 15:57 

Hardtraxxer

Lees zelf ook veel over schadelijkheid met stoffen combineren zoals xtc, 4f, mdma en dergelijke! Maar wat zijn nu écht de dingen die misgaan als je nooit nergens last van hebt? Ikzelf (en heel wat vrienden van me) beginnen vaak met 1 cap 4f en gaan daarna over op xtc. Uiteraard geloof ik de schadelijkheid maar ik heb nooit last van depressies, serotonine syndroom, hoofdpijn, slapeloosheid of iets dergelijks.. :$ Hooguit een wat hogere tolerantie.

En ik doe dat al een aardige lange tijd (zo'n 2 jaar elke maand wel een feestje waar k dat doe) en ik kan nou ook niet zeggen dat ik er nu t.o.v. een paar jaar geleden ineens meer last van heb of het effect afneemt.. Aub niet bashen op mijn eerlijkheid, als ik zie wat sommige bekenden pakken (qua hoeveelheid en hoe vaak) ben ik nog niet zo'n erge :x

Thanks for answering :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2016 16:14 

Bierkoning

Ik ga niet meer zo vaak naar feesten, maar als ik ga doe ik ook standaard de combi 4F + MDMA, ik denk al een jaar of 3. Ik geloof best dat het schadelijk is, maar dat zijn volgens mij alle drugs die je combineert (en los natuurlijk ook). Heb in ieder geval niet meer last van bepaalde effecten dan toen ik alleen XTC/MDMA deed op feesten. Ik stap vooralsnog iig niet over op iets anders :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2016 16:29 

Hardtraxx Veteran

Wanneer je middelen gebruikt die veel op je dopamine werken (speed, 4f, coke, etc), terwijl je serotonerge middelen gebruikt (zoals xtc/mdma), zorgt dit voor verhoogde neurotoxiteit (4f is in deze het ergst vergeleken met onder andere coke en speed, gezien de wijze waarop deze de dopamine vrijgeeft, en de heropname blokkeert).

Deze combinatie vam serotonine en dopamine veroorzaakt extra oxidatieve stress, een gevalletje 1+1=3. Tijdens oxidatieve stress ontstaan er veel vrije radicalen in je hersenen. Vrije radicalen beschadigen gezonde cellen, kunnen eiwitten en enzymen vernietigen, kunnen je DNA aantasten, etc.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2016 18:28 

Hardtraxxer

Dussssss..

Iemand al flakka op?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2016 20:21 

Hardtraxx Elite

Iemand ervaring met de combi coke + xtc? Van plan om op decibel dit eens te gaan proberen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2016 23:24 

Bierkoning

Hard4Us schreef:
Iemand ervaring met de combi coke + xtc? Van plan om op decibel dit eens te gaan proberen.

Coke op een feest vind ik echt kut :P Je wordt er alleen maar nuchter van en heel veel meer energie krijg je er ook weer niet van (alleen de eerste lijn/punt misschien). Als je het dan toch wil doen zou ik beginnen met coke en later overstappen op XTC, maar zoals ik al zei, echt chill vind ik het niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2016 00:41 

Hardtraxx Veteran

4f + pep gouden combi altijd :P . Slapen is dan wel een stevige klus af en toe.
Vorige  1 ... 976, 977, 978, 979, 980, 981, 982 ... 1193  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic