Active topics in Off-Topic

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 3 hours ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 3 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 8 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 18 hours ago

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?

XTC
46
32%
LSD
4
3%
Amfetamine
31
22%
Cocaine
27
19%
Truffels/paddo’s
1
1%
Cannabis
10
7%
Alcohol
11
8%
Ketamine
5
4%
GHB
7
5%

Total votes: 142

Hardtraxx Addict
1391 posts member since 2012
last seen 8 hours ago
Thx Guys voor de duidelijkheid :cool:, we proberen de 150 wel.. We hebben nog even nagevraagd bij degene die ze mee had, maar die wisten het ook niet.
R
Hardtraxxer
114 posts member since 2015
last seen Jul 2025
Spitta wrote:Thx Guys voor de duidelijkheid :cool:, we proberen de 150 wel.. We hebben nog even nagevraagd bij degene die ze mee had, maar die wisten het ook niet.
150 zit je volgens mij altijd wel goed, heb er ook weinig mensen over gehoord die het niet chill vonden, ook bij hogere doseringen. Hooguit wat misselijkheid of wat hoofdpijn.
Hardtraxx Addict
last seen 8 hours ago
Ik heb vakantie, dus direct ff uitgeprobeerd!!

1.5 uur op fiets naar pokemon gezocht net in pikkendonker :lol:

prima spul :D
F
Hardtraxx Veteran
6061 posts member since 2010
last seen 2 days ago
Prima aangelegenheid ja .....
Hardtraxx Veteran
6775 posts member since 2014
last seen 2 hours ago
Firetrap wrote:Prima aangelegenheid ja .....
:lol:
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
:lol: :lol: :lol:
Hardtraxx Veteran
8198 posts member since 2014
Heb je wel een 4fmpikachu gevangen?
Hardtraxx Veteran
4914 posts member since 2015
Nee, een 2cbulbasaur
Hardtraxx Addict
last seen 8 hours ago
Firetrap wrote:Prima aangelegenheid ja .....
Ja dikke boeiend daar is vakantie voor (vind ik) niet te serieus en gewoon in opwelling doen, dat vind ik de mooiste avonden ipv 6 weken van te voren gepland want dan valt t toch altijd vies tegen!!
Joey wrote:Heb je wel een 4fmpikachu gevangen?
Norther66 wrote:Nee, een 2cbulbasaur
Nee. Ik wilde een tokepi!!
Hardtraxx Veteran
4987 posts member since 2013
last seen 19 hours ago
Dan is die evolutie, een Toketikkie, leuker.
Hardtraxx Addict
last seen 8 hours ago
chas1n wrote:Dan is die evolutie, een Toketikkie, leuker.
:lol:
Hardtraxx Veteran
6071 posts member since 2010
last seen 4 days ago
Zondagavond 2cb gedaan voor het eerst ! Uitzicht op de skyline van Rotterdam vanaf m'n dak, setje van Rodhad aan , was echt een bizar tafereel! Alle elementen vervlochten zich met elkaar tot een orgie van kleuren en gebouwen!
Hardtraxx Veteran
6265 posts member since 2010
last seen Dec 2025
urbandesigner wrote:Zondagavond 2cb gedaan voor het eerst ! Uitzicht op de skyline van Rotterdam vanaf m'n dak, setje van Rodhad aan , was echt een bizar tafereel! Alle elementen vervlochten zich met elkaar tot een orgie van kleuren en gebouwen!
2cb is met uitstek mijn favoriete drug voor thuis, met name als je in een klein gezelschap bent. Bomen die gaan bewegen, kleuren hebben seks met elkaar en er ontstaan zo nieuwe kleuren, uitzichten zijn bizar...

Laatst nog met mijn vriendin 2 uur op ons balkon gezeten tussen 4 en 6, dus toen de zon op kwam, alles veranderde de hele tijd. Schitterend.
Hardtraxx Veteran
7211 posts member since 2009
last seen Mar 2026
Ik heb wel eens aardig wat 2cb gedaan, maar kom helaas niet in de buurt van die effecten :(

Binnenkort maar weer ns paddo's vreten :D
Donateur
6513 posts member since 2010
last seen Oct 2023
3-meo-pcp :D Ook wel echt een leuke drug.
Hardtraxx Veteran
6265 posts member since 2010
last seen Dec 2025
Kevin-Raw wrote:3-meo-pcp :D Ook wel echt een leuke drug.
Vertel
Donateur
6513 posts member since 2010
last seen Oct 2023
The Skribbler wrote:
Kevin-Raw wrote:3-meo-pcp :D Ook wel echt een leuke drug.
Vertel
Een milde dissociatieve drug. Iets heftiger en langer werkingsduur dan ketamine. Maar weer stuk minder chaotisch dan MXE. Een heerlijke rush, wat ik niet heb met keta of mxe. Daarnaast maar heel weinig nodig. 10mg is al een prima dosis.
R
Hardtraxx Veteran
5555 posts member since 2013
last seen 6 days ago
Dat klinkt zeer interessant eigenlijk.
Welke vendor heeft dat momenteel.
Hardtraxxer
365 posts member since 2016
last seen 4 days ago
Lees zelf ook veel over schadelijkheid met stoffen combineren zoals xtc, 4f, mdma en dergelijke! Maar wat zijn nu écht de dingen die misgaan als je nooit nergens last van hebt? Ikzelf (en heel wat vrienden van me) beginnen vaak met 1 cap 4f en gaan daarna over op xtc. Uiteraard geloof ik de schadelijkheid maar ik heb nooit last van depressies, serotonine syndroom, hoofdpijn, slapeloosheid of iets dergelijks.. :$ Hooguit een wat hogere tolerantie.

En ik doe dat al een aardige lange tijd (zo'n 2 jaar elke maand wel een feestje waar k dat doe) en ik kan nou ook niet zeggen dat ik er nu t.o.v. een paar jaar geleden ineens meer last van heb of het effect afneemt.. Aub niet bashen op mijn eerlijkheid, als ik zie wat sommige bekenden pakken (qua hoeveelheid en hoe vaak) ben ik nog niet zo'n erge :x

Thanks for answering :clap:
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 14 days ago
Ik ga niet meer zo vaak naar feesten, maar als ik ga doe ik ook standaard de combi 4F + MDMA, ik denk al een jaar of 3. Ik geloof best dat het schadelijk is, maar dat zijn volgens mij alle drugs die je combineert (en los natuurlijk ook). Heb in ieder geval niet meer last van bepaalde effecten dan toen ik alleen XTC/MDMA deed op feesten. Ik stap vooralsnog iig niet over op iets anders :)
Hardtraxx Veteran
4914 posts member since 2015
Wanneer je middelen gebruikt die veel op je dopamine werken (speed, 4f, coke, etc), terwijl je serotonerge middelen gebruikt (zoals xtc/mdma), zorgt dit voor verhoogde neurotoxiteit (4f is in deze het ergst vergeleken met onder andere coke en speed, gezien de wijze waarop deze de dopamine vrijgeeft, en de heropname blokkeert).

Deze combinatie vam serotonine en dopamine veroorzaakt extra oxidatieve stress, een gevalletje 1+1=3. Tijdens oxidatieve stress ontstaan er veel vrije radicalen in je hersenen. Vrije radicalen beschadigen gezonde cellen, kunnen eiwitten en enzymen vernietigen, kunnen je DNA aantasten, etc.
J
Hardtraxxer
235 posts member since 2014
last seen Oct 2017
Dussssss..

Iemand al flakka op?
H
Hardtraxx Elite
2954 posts member since 2013
last seen Jul 2026
Iemand ervaring met de combi coke + xtc? Van plan om op decibel dit eens te gaan proberen.
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 14 days ago
Hard4Us wrote:Iemand ervaring met de combi coke + xtc? Van plan om op decibel dit eens te gaan proberen.
Coke op een feest vind ik echt kut :P Je wordt er alleen maar nuchter van en heel veel meer energie krijg je er ook weer niet van (alleen de eerste lijn/punt misschien). Als je het dan toch wil doen zou ik beginnen met coke en later overstappen op XTC, maar zoals ik al zei, echt chill vind ik het niet.
Last edited by Pommer on 03 Aug 2016 00:43, edited 1 time in total.
Hardtraxx Veteran
4987 posts member since 2013
last seen 19 hours ago
4f + pep gouden combi altijd :P . Slapen is dan wel een stevige klus af en toe.