Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 974, 975, 976, 977, 978, 979, 980 ... 1193  Volgende

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?
XTC 32%  32%  [ 46 ]
LSD 3%  3%  [ 4 ]
Amfetamine 22%  22%  [ 31 ]
Cocaine 19%  19%  [ 27 ]
Truffels/paddo’s 1%  1%  [ 1 ]
Cannabis 7%  7%  [ 10 ]
Alcohol 8%  8%  [ 11 ]
Ketamine 4%  4%  [ 5 ]
GHB 5%  5%  [ 7 ]
Totaal aantal stemmen : 142
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2016 13:31 

Hardtraxx Veteran

PNXRMX schreef:
Er zijn zoveel mooie drugs, ga eens een keer op ontdekkingsreis en gebruik dan op zo'n weekend iedere dag wat anders als het toch per se moet.

Allereerst snap ik je punt (haha) volledig maar experimenteren met iets nieuws (voor die persoon) en zo mogelijk je weekend laten verpesten is ook niet echt heel verstandig of eigenlijk meer zonde
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2016 13:48 

Hardtraxx Veteran

Eens met James. Alleen vind ik als advocaat van de duivel Defqon niet geschikt om met "andere" dingen te experimenteren. Op een awakefest zal ik best 1 dag willen trippen en 1 dag willen spacen als het echt moet ja. Ik kan me echter niet voorstellen om 2CB op een harder stylez fissa te bezoeken op zo'n formaat als defqon dat is. Dan weer hardstyle, dan weer hardcore..
PRSPCT daarintegen weer wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2016 14:17 

Hardtraxx Veteran

Bzzzt
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2016 15:40 

Hardtraxx Veteran

Vrijdag bier
Zaterdag bier
Zondag bier

:beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2016 18:23 

Hardtraxx Veteran

lieve hardtraxxers, ik heb zojuist voor dit weekend 5 gram pep gehaald (werd niet in kleinere hoeveelheid verkocht). het is nog wel nat. hoe kan ik dit het beste snuifbaar maken?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2016 18:44 

Hardtraxxer

drogen
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2016 18:49 

Hardtraxx Veteran

ErikZ schreef:
PNXRMX schreef:
Er zijn zoveel mooie drugs, ga eens een keer op ontdekkingsreis en gebruik dan op zo'n weekend iedere dag wat anders als het toch per se moet.

Allereerst snap ik je punt (haha) volledig maar experimenteren met iets nieuws (voor die persoon) en zo mogelijk je weekend laten verpesten is ook niet echt heel verstandig of eigenlijk meer zonde

Dit is ook hoofdreden waarom ik geen zin heb om op defqon te experimenteren met voor mij 'nieuwe' drugs.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2016 19:03 

Hardtraxx Newbie

yannickvk schreef:
lieve hardtraxxers, ik heb zojuist voor dit weekend 5 gram pep gehaald (werd niet in kleinere hoeveelheid verkocht). het is nog wel nat. hoe kan ik dit het beste snuifbaar maken?

Niet gigantisch veel ervaring mee, maar uitspreiden over een a4tje en af en toe beetje fijnhakken met bijvoorbeeld een pinpas will do the job.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2016 19:13 

Hardtraxx Elite

yannickvk schreef:

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2016 19:13 

Hardtraxx Veteran

adaano schreef:
yannickvk schreef:

Niet gigantisch veel ervaring mee, maar uitspreiden over een a4tje en af en toe beetje fijnhakken met bijvoorbeeld een pinpas will do the job.

Dit is hoe ik vorige keer 3 gram gedroogd had. Ging prima toen en was goede kwaliteit. CD hoesje schijnt wel beter te zijn, minder kans dat het dan in je papier trekt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2016 19:15 

Hardtraxx Elite

Grim schreef:
Vrijdag bier
Zaterdag bier
Zondag bier

Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2016 19:24 

Hardtraxxer

Norther66 schreef:
Naad schreef:
Hebben hier toevallig nog mensen ervaring met (licht) paarse xtc pillen, met 'xtc' ingegraveerd?

Echt paars of roze? Roze zijn rond de 180, paarse ben ik niet veel uitslagen van tegengekomen, maar zaten daar wel iets boven nog

Jep, ze zijn toch echt paars. Bedankt iig!

urbandesigner schreef:
Jep, zijn dikke knallers !

Top :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2016 20:26 

Hardtraxxer

Lennard95 schreef:
Grim schreef:
Vrijdag bier
Zaterdag bier
Zondag bier

Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2016 21:13 

Hardtraxx Veteran

ErikZ schreef:
PNXRMX schreef:

Klopt, daarom zou ik het ook eerder aanraden om dat experimenteren een andere keer te doen. Nu absoluut te laat voor deze Defqon, maar t op 1 dag bier, 1 dag drugs of 1 dag pep, 1 dag M of 4F houden is ook geen ramp. Nu is Defqon wel een festival waar niet ontzettend veel drugs geschikt zijn, maar er zijn genoeg uppers die niet op je serotonine werken en dingen als G of lichtere doseringen tripmiddelen kunnen ook zeker leuk zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2016 10:20 

Hardtraxx Veteran

PNXRMX schreef:
ErikZ schreef:
PNXRMX schreef:

Klopt, daarom zou ik het ook eerder aanraden om dat experimenteren een andere keer te doen. Nu absoluut te laat voor deze Defqon, maar t op 1 dag bier, 1 dag drugs of 1 dag pep, 1 dag M of 4F houden is ook geen ramp. Nu is Defqon wel een festival waar niet ontzettend veel drugs geschikt zijn, maar er zijn genoeg uppers die niet op je serotonine werken en dingen als G of lichtere doseringen tripmiddelen kunnen ook zeker leuk zijn.

Snap je punt zeker, maar ik ben het hierin toch eens met Erik en Jordi. Dat gezegd hebbende, ik ga lekker vrijdag bier drinken, zaterdag 4fje en zondag xtc...

Maar James, maakt het hierin uit wat voor hoeveelheid ik doe? Ik heb mega lage tolerantie voor ongeveer alles, dus als ik 1 cap 4f maak van 130 mg en op zondag in totaal 100 mg mdma tot me neem, zit ik echt wel aan mijn plafond.

Ik begrijp dat ik het dan 'eigenlijk' nog steeds niet zou moeten doen, maar dan is het toch wel significant minder dan wanneer ik 200 mg 4f en 250 mg mdma neem (waarvan ik zeker weet dat het voor veel mensen nog niet eens extreem hoge doseringen zijn xd ) ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2016 10:32 

Hardtraxxer

yannickvk schreef:

Op een CD hoesje uitspreiden en laten drogen, zal ong 3 gram overblijven
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2016 10:48 

Hardtraxx Veteran

The Skribbler schreef:
Maar James, maakt het hierin uit wat voor hoeveelheid ik doe? Ik heb mega lage tolerantie voor ongeveer alles, dus als ik 1 cap 4f maak van 130 mg en op zondag in totaal 100 mg mdma tot me neem, zit ik echt wel aan mijn plafond.

Ik begrijp dat ik het dan 'eigenlijk' nog steeds niet zou moeten doen, maar dan is het toch wel significant minder dan wanneer ik 200 mg 4f en 250 mg mdma neem (waarvan ik zeker weet dat het voor veel mensen nog niet eens extreem hoge doseringen zijn xd ) ?

Dosering scheelt natuurlijk. Lastig te zeggen wat voor rol de tolerantie speelt. Aan de ene kant worden je voorraden harder leeg getrokken dan bij iemand anders die die hoeveelheden neemt, maar zal de schade wss lager liggen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2016 14:08 

Hardtraxx Veteran

Jordi schreef:
Aangezien we allemaal mega veel zin hebben in het defqon weekend kwamen wij, The Skribbler en Jordi, tot de conclusie dat we hiervoor iets ludieks moesten bedenken. Na een lange middag brainstormen mag ik toch wel zeggen dat we een fantastisch eindproduct hebben bedacht. Het is me daarom een eer om hierbij te presenteren....

DEFQON CAMPING 2016, HET RAD VAN SNATS

Het spel
Wij (Dirk en Jordi) presenteren met trots het RAD VAN SNATS. Het spel gaat als volgt. Om beurten wordt er een vraag gesteld uit het triviant spel (de Disney versie wel te verstaan). Als je een vraag goed hebt, krijg je een partje, zo niet, dan krijg je niets. Wanneer je 6 partjes hebt (een volle taart), moet je het twisterbord draaien (is eventueel ook te regelen met een bierflesje, zien we later wel). Je krijgt in ieder geval een random getal, en dit getal staat tegenover een soort snats. Deze MOET je nemen, en wel twee punten.
Op het twister bord (bv.) Vooraf is door de quizmaster een verdeling gemaakt welk vakje met welke stof correspondeert. Dit is niet bekend bij de deelnemers dus wat je uiteindelijk door je neus heen jakkert is geheel een verrassing!

Ground Rules
- Iedereen die meedoet, doet afstand van een zakkie inhoud.
- Het is vooraf duidelijk wat er in totaal ligt (welke soorten) zodat mensen kunnen weigeren als er bepaalde drugs tussen liggen waar ze geen zin in hebben.
- Als je meespeelt en je moet snatsen, MOET JE OOK SNATSEN. No backsies!
- De gebruikershoeveelheid van 2 punten word gehanteerd, dus echt uit de klauwen lopen gaat niet gebeuren.
- Uiteindelijk zijn Dirk en Jordi super eindbaas.
- Mochten er mensen willen aansluiten, kan dit in de groep overlegd worden. Jordi en Dirk geven echter uiteindelijk het eindoordeel.

Rol van Quizmaster (aka Dirk):
Om het spel in goede banen te leiden word er één quizmaster aangewezen. Bij vooraf gaf Dirk al aan dit graag te zijn, maar voor de goede orde is hier zijn taakomschrijving.
- ALLEEN DE QUIZMASTER heeft beschikking tot een stukje documentatie waarop duidelijk staat wat wat is.
- De Quizmaster is verantwoordelijk voor een “normale” gebruikers hoeveelheid. Dat wil zeggen: hij ziet er op toe dat er geen grote punten worden genomen (zeker in het geval van MXE o.i.d.)
- De Quizmaster stelt de vragen, en is verantwoordelijk voor de beoordeling. Als het gegeven antwoord dusdanig in de buurt zit van het “goeie” antwoord, is het aan Dirk om hier over te beslissen. DIT IS NIET DISCUTABEL.
- Aangezien de quizmaster zelf niet deelneemt aan het spel, is hij natuurlijk vrij af en toe een sample te proberen.

Denk je nou JEZUS WAT EEN FUCKING KUT IDEE. Ik wil meedoen? PB The Skribbler of mij maar. Groetjes!

JAAAA DIT GAAT DUS ECHT GEBEUREN :lol:

Zijn er nog mensen die mee willen doen? ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2016 16:12 

Hardtraxx Veteran

Ik hou het op toeschouwer, lijkt me mooi :lol:

Hoe zou je xtc en pure mdma het beste kunnen combineren? Weet dat in xtc ook gewoon m zit maar ben benieuwd wat de gevolgen zouden zijn als je het gewoon beide op een dag doet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2016 16:15 

Hardtraxx Veteran

Ik denk op zich dat dat niet al te veel uit maakt. Enige is dat je met pure m wat beter kunt doseren, althans als je het in capsules doet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2016 17:45 

Hardtraxx Veteran

Fantazoo schreef:
Ik hou het op toeschouwer, lijkt me mooi :lol:

Hoe zou je xtc en pure mdma het beste kunnen combineren? Weet dat in xtc ook gewoon m zit maar ben benieuwd wat de gevolgen zouden zijn als je het gewoon beide op een dag doet.

Maakt helemaal niks uit. Het enige verschil tussen X pillen en mdma zit 'm in de snelheid waarmee het opgenomen wordt (waar weinig verschil tussen is) en de hoeveelheden die mensen doorgaans nemen. Het is 1 drug en heeft dus niet een combinatie-effect. Als je bijpakt met mdma, gaat dat dezelfde gevolgen hebben als bijpakken met dezelfde dosering pillen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2016 14:49 

Donateur

Unknown schreef:
Ik denk op zich dat dat niet al te veel uit maakt. Enige is dat je met pure m wat beter kunt doseren, althans als je het in capsules doet.

Dit kun je juist niet goed doseren. Want je weet nooit hoeveel procent puur jouw "pure" M is. Of je hebt het laten testen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2016 16:16 

Hardtraxxer

Iemand ervaring met witte tesla's iksteesee?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2016 17:55 

Hardtraxx Veteran

Kevin-Raw schreef:
Unknown schreef:

Dit kun je juist niet goed doseren. Want je weet nooit hoeveel procent puur jouw "pure" M is. Of je hebt het laten testen.

Hmm ja daar heb je eigenlijk wel gelijk in.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2016 12:38 

Hardtraxx Veteran

nu ben ik toch wel benieuw hoe het rad van snats verlopen is :whistle:

Mijn eerste keer pep is iniedergeval geslaagd :thumbsup:
Vorige  1 ... 974, 975, 976, 977, 978, 979, 980 ... 1193  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic